Autor Tema: CAMPEONATO MUNDIAL DE HOQUEI PATINS  (Llegit 1961 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
CAMPEONATO MUNDIAL DE HOQUEI PATINS
« el: 11 de Juliol de 2009, 23:30:06 pm »
Enhorabuena a la Selección española de Hoquei Patins por el Campeonato Mundial 08/09 conseguido en la localidad de Vigo (Pontevedra) en la final jugada contra la Selección de Argentina con el resultado final de 3-1 a favor de la roja, con este campeonato España consigue su tercer mundial consecutivo y un total de catorce campeonatos, únicamente superada por Portugal con quince.

ENHORABUENA Y FELICIDADES A LOS CAMPEONES

:hurra    :hurra    :hurra
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
  • Gènere: Masculí
Re: CAMPEONATO MUNDIAL DE HOQUEI PATINS
« Respondre #1 el: 11 de Juliol de 2009, 23:45:47 pm »
felicidades a la seleccion española  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #2 el: 11 de Juliol de 2009, 23:59:35 pm »
Enhorabuena a la Selección española de Hoquei Patins por el Campeonato Mundial 08/09 conseguido en la localidad de Vigo (Pontevedra) en la final jugada contra la Selección de Argentina con el resultado final de 3-1 a favor de la roja, con este campeonato España consigue su tercer mundial consecutivo y un total de catorce campeonatos, únicamente superada por Portugal con quince.

ENHORABUENA Y FELICIDADES A LOS CAMPEONES

:hurra    :hurra    :hurra

:clap :clap :clap
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #3 el: 12 de Juliol de 2009, 01:07:43 am »
M'agradaria recordar i remarcar al respectable, que TOTS els components d'aquesta seleccio eren CATALANS, cosa que reafirma el meu pensament del per que no ens deixen ser oficials, mes clar l'aigua, no? Aqui si que hi ha un autentic cagometro des de madrit :ejem

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #4 el: 12 de Juliol de 2009, 12:53:24 pm »
Para el recuerdo:

Ficha técnica:

3 - España: Sergi Fernández, Mia Ordeig, Jordi Bargalló, Marc Güal, Pedro Gil -cinco inicial-, Romá Bancells, Marc Torra, Titi Roca y Trabal (p).

1 - Argentina: Turco Kenan; Mono Velázquez, Ema, Reinaldo García, y Pablo Alvarez -cinco inicial-, Nicolia Cabeza, Abalos y Pablo Martín.

Goles: 1-0, m.9: Bargallo; 1-1, m.28: Nicolia. 2-1, m.34: Marc Güal. 3-1, m.35: Jordi Adroher.

Árbitros: Ferni  :mmmm de Italia  y Pinto, de Portugal, que amonestaron con cartón azul a Reinaldo García. En el minuto 36 Marc Güal abandonó la cancha por acumulación de tarjetas y Adroher en el 37.

Incidencias: Lleno en el pabellón do Ifevi, con unos cuatro mil espectadores.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
« Respondre #5 el: 13 de Juliol de 2009, 21:41:32 pm »
M'agradaria recordar i remarcar al respectable, que TOTS els components d'aquesta seleccio eren CATALANS, cosa que reafirma el meu pensament del per que no ens deixen ser oficials, mes clar l'aigua, no? Aqui si que hi ha un autentic cagometro des de madrit :ejem

Totalment d'acord!  :beer2
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

antcarcer

• Visitant
« Respondre #6 el: 13 de Juliol de 2009, 22:00:34 pm »

Per a més inrri, a Radio Marca es van queixar que en un temps mort d'un partit, l'entrenador els parlava als jugadors en català  :mbounce:

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #7 el: 14 de Juliol de 2009, 06:25:51 am »

Per a més inrri, a Radio Marca es van queixar que en un temps mort d'un partit, l'entrenador els parlava als jugadors en català  :mbounce:

Jo ho vaig esta escoltant hi en va fotre gracia, També es podrien queixar quant molts equips de basket els parlen amb anglès i no passa rés
 :shifty:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #8 el: 21 de Juliol de 2009, 19:34:32 pm »

El periodista d'aquesta ràdio que va fer aquest comentaris, mereixeria que l'expulsessin de la ràdio inmediatament. De tot l'equip, l'únic castellanoparlant és en Pedro Gil, jugador que va nàixer a Catalunya.

Que es queixin de la m**** d'organització del mundial, no d'aquestes parides. Els aconseguim un títol i així ens corresponen.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...