No és cap noticia que he estat i sóc un defensor del nostre entrenador. Continuo pensant que l´actitud dels nostres jugadors és senzillament INTOLERABLE. Continuen caminant pel camp, el seu passotisme és ja insultant i el més trist és que nosaltres en sortim emprenyats i a ells sembla que els hi sua per complet el que està succeïnt.
Ahir vaig anar al Mini Estadi, sincerament vaig passar molta vergonya, però molta. Assistir a l´espectacle dantesc que va suposar la segona part va ser una autèntica penúria. Veure a 11 ànimes en pena """""""""""""corrent"""""""""""" pel camp va fer que el meu estat de mala llet anés creixent fins a desembocar en un mal de cap de tres parells de nassos. És un equip sense ànima, sense esperit, sense orgull, sense coratge. Ahir van sortir a pasturar pel camp, i alguns, cas David Medina, en veure la pedregada es van simplement esborrar provocant una expulsió d´aleví. Ho sento dir d´aquesta manera, però es segueixen tocant els collons al camp d´una manera escandalosa, i en comença estar molt tip, però molt d´aquests dormidillos que avui, sense dubte, són clars aspirants al descens a tercera.
I, una pregunta, qui és el preparador físic d´aquesta temporada??? És possible que soni malament, però hi ha determinats jugadors, cas Sergio Iglesias, Neftali o Iván Díaz que estan simplement grassos, és a dir, tenen panxa. No és cap conya, no poden fer tres carreres seguides, esbufeguen a les primeres de canvi. L´estat físic d´aquests jugadors és lamentable. El rival sempre arriba abans que nosaltres i aquest per mi, és un dels elements fonamentals de la pèssima imatge que per exemple, ahir vam donar.
Torno al principi, jo aprecio al Pere Valentí Mora, però vist lo vist, i sobretot ahir, si ell és el problema, que repeteixo segur que és part però no "el" problema, doncs que sigui cessat. Simplement, aposto per aquesta sortida perquè serà la única manera de que retorni la unitat en aquesta afició, i sobretot, perquè serà també la única manera de que aquesta BANDA que tenim per plantilla deixi de tenir aquest enorme escut que ho para tot i que es diu Mora. No puc negar, doncs seria mentir als que escriuen en aquest fòrum i mentir-me a mi mateix, que el plantejament que ahir va fer el nostre entrenador va ser desastrós, i el fet de continuar jugant amb un sol punta perdent 2-0 és també de jutjat de guàrdia. No me n´amago, ahir també va fallar el nostre tècnic.
Per tant, davant de la pèrdua total de confiança envers el nostre entrenador per part gairebé de tothom, sobretot de gran part de l´afició i del consell d´administració, i com sempre, pel bé del Sabadell, aposto per buscar un revulsiu en forma de canvi de tècnic. És evident que així no es pot continuar ni un sol dia més. Ara bé, un segon després de fer-ho efectiu, que algú d´aquesta directiva, amagada sota les pedres en aquests moments de tempesta, baixi al vestidor i parli amb els jugadors, i que parli molt claret, suposo que no calen més explicacions.
VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!