Autor Tema: Quin és el vostre primer partit del Sabadell?  (Llegit 12345 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
  • Gènere: Masculí
Re: Quin és el vostre primer partit del Sabadell?
« Respondre #60 el: 18 de Juliol de 2009, 15:06:17 pm »
el meu primer partit va ser el partit del centenari contra el barça, k vem perdre per 1-3 i fotia un fred k pelava
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #61 el: 20 de Juliol de 2009, 21:56:03 pm »
jo no em recordo, anava a la panxa de la meva mare

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #62 el: 21 de Juliol de 2009, 23:16:15 pm »

El primer partit que recordo és un CE Sabadell-Elche que es va jugar el dia 22/11/1970 i que va guanyar el nostre equip per 1-0 gràcies a un gol de José Luis Garzón.  Aquesta temporada vaig veure altres partits, però va resultar que l´indumentària de l´equip ilicità em va cridar particularment l´atenció i per això tinc aquest partit més ubicat.

La temporada anterior vaig "estar" al CE Sabadell-Brujas, però amb 6 anys que tenia m´es impossible recordar aquest partit.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1971
  • REY DEL POP !
« Respondre #63 el: 26 de Juliol de 2009, 23:06:37 pm »
Cuana memoria teniu...
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #64 el: 26 de Juliol de 2009, 23:15:59 pm »
Dons del primer no m'en recordo, pero deuria ser alla per l'any 1978 0 1979. Del primer que tinc records va ser d'un Sabadell-Castilla, a segona A, la primera jornada a casa de l'any 1981. Vam quedar 1-1 si no recordo malament i vaig veure nomes la primera part, perque al descans, mentres corriem els meus cosins, germá i jo mateix des del gol nord al gol sud, vaig caure i em vaig deixar la carn del genoll esquerre enganxat al formigó del terra de l'estadi. Em vam portar a l'infermeria, i d'allá a Santafe.

02/09/84 Jornada 1  Sabadell 1 (Manolo) Castilla 1 (De Las Heras)
Ostres, al 84? Dons si que tinc malament els records. Dons el primer partit que recordo es del 84. Encara que el primer que vaig veure va ser al 78 o 79, perque encara que no me'n recordo, el meu pare diu que em va començar a portar amb 7 o 8 anys. Jo del que me'n recordo era de Casstells, Peralta, Muñoz, Parra, etc. No me'n recordo de cap partit en concret, peró si de que quan jo vaig començar a anar jugaven ells.
Gracies per aclarir l'any de la meva ensopegada, Arlekinado
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN