Autor Tema: Quin és el vostre primer partit del Sabadell?  (Llegit 12350 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • Gènere: Masculí
  • tornat a il.lusionar
Re: Quin és el vostre primer partit del Sabadell?
« Respondre #20 el: 14 de Juliol de 2009, 14:09:02 pm »
Doncs a mi em passa com al J.R.G. (amb els equips de ratlles vermelles i blanques)
Els meus primers records arlequinats són de quan anava a casa del meu cosí que vivia al costat del camp. Normalment era algun sant o aniversari, i després del dinar vam dir anem al camp de futbol?, i amb un amic seu anavem a veure algun partit. Recordo que sempre era contra equips a ratlles vermelles i blanques. Per tant van ser amb el logroñes i amb el ath bilbao B. I recordo que sempre era molt avorrit ( 0-0, 1-0, 0-1, 1-1) I el tercer partit (crec) que vaig anar va ser amb l'athletico madrileño 85-86 i no cal dir el que es va viure. Allò em va marcar per sempre (saltar la valla al camp, baixar desde la nova creu alta a peu amb tothom fins a la plaça sant roc i allà esperar l'arrivada dels jugadors i que sortissin al balcó (Capó saluda a la afició.....). :bigcry: quins records, i que grans que ens fotem.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat Arlekinado

• CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 508
« Respondre #21 el: 14 de Juliol de 2009, 14:38:17 pm »
Si pasais por mi blog vereis muchas entradas de los partidos que comentais,las de copa y eso las ire poniendo,pero muchas ya estan!!
Millor Seguidor

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #22 el: 14 de Juliol de 2009, 15:37:53 pm »
Yo la verdad es que no se que equipo sería porque con 4 años me llevaba mi padre al campo y es imposible recordarlo. Si que tengo recuerdos con 8-9 años de las visitas del Betis, que como mucha de mi familia venian, ya que son béticos, me acuerdo de que eran partidos especiales para mi y que acababa llorando si perdiamos.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
« Respondre #23 el: 14 de Juliol de 2009, 17:28:16 pm »
El meu primer partit va ser a la vella creu alta contra la Reial Societat, impossible recordad el resultat, però encara tinc imatges al cap del partit , em va fer molta il.lusió.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #24 el: 14 de Juliol de 2009, 17:54:53 pm »
El partido que yo recuerdo acabó con empate a 0, llovía y recuerdo que Iribar era el entrenador y Biurrun el portero. Otro partido de aquella temporada (uno de los pocos que vi con el equipo en 1ª) fue contra el Logroñes (equipo rojiblanco con pantalón negro) y acabó con victoria del Logroñés por 0 a 1. Ese partido lo mereció ganar el CE SABADELL pero en la única llegada del Logroñés en un contragolpe, marcó Alzamendi. Aquella tarde el fútbol volvió a ser muy injusto con nuestro CE SABADELL.

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #25 el: 14 de Juliol de 2009, 18:04:29 pm »
El partido que yo recuerdo acabó con empate a 0, llovía y recuerdo que Iribar era el entrenador y Biurrun el portero. Otro partido de aquella temporada (uno de los pocos que vi con el equipo en 1ª) fue contra el Logroñes (equipo rojiblanco con pantalón negro) y acabó con victoria del Logroñés por 0 a 1. Ese partido lo mereció ganar el CE SABADELL pero en la única llegada del Logroñés en un contragolpe, marcó Alzamendi. Aquella tarde el fútbol volvió a ser muy injusto con nuestro CE SABADELL.

Cuantos partidos del Sabadell habrán acabado asi...  :snore: :snore:

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #26 el: 14 de Juliol de 2009, 18:48:17 pm »
amb 5 anys ja veia els partits del sabadell,pero no m'en recordo pas,el primer que recordo bastant va ser un sabadell-castellon.
deixo una foto de un sabadell-sevilla del any 88,on surtu amb rubio.
SOM DE 2a A!!

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3598
  • You will never walk alone
« Respondre #27 el: 14 de Juliol de 2009, 18:52:14 pm »
Sabadell-Gandia a la temporada 2000-01, l'any del penultim Play Off :dance
Visca el Sabadell!!

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #28 el: 14 de Juliol de 2009, 19:01:18 pm »
Un Sabadell-Córdova de l'any 70 o 71 (crec)  :mmmm

:beer2
Forero Més Catxondo

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1770
« Respondre #29 el: 14 de Juliol de 2009, 19:45:30 pm »
yo fui con mi padre a la vella creu alta y fue contra el zaragoza anda que mayor que soy
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

Desconnectat PATFACIL

• Jugador Prof.
  • Missatges: 829
« Respondre #30 el: 14 de Juliol de 2009, 19:57:30 pm »
Mis primeros vagos recuerdos son ver a Gento una y otra vez correr y correr por la banda de tribuna como un loco con la pelota controlada, tambien a Martinez hacerle dos paradas espectaculares. pero no mas. El primer partido que tengo nociones algo mas claras fue en el partido de promocian de ascenso a primera división jugado en la Creu Alta vieja contra el Real Murcia en el año 1965 y que ganamos con Gol de cabeza de Cabello a pase de un buen amigo de la familia como era Castaños, tambien recuerdo de aquel partido a Martinez, a Palau a Sabino al admirado Sertucha y del equipo contrario solo me suena el portero Campillo y Tatono (por los cromos) el entrenador era Pasieguito y nada mas, la locura del gol que llego tarde y el ASCENSO. ¡¡¡IMMENSO!!!  :visca :visca
siempre alineao,
porque tenemos un compromiso con los demás
nunca alienao,
porque tenemos un compromiso con nosotros mismos

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
« Respondre #31 el: 14 de Juliol de 2009, 20:21:32 pm »
No seria aquell dia que vam perdre 0-1 marcat al minut 97 ??
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #32 el: 14 de Juliol de 2009, 20:34:23 pm »

No!! Home de poca fe... va ser un 1-0 en la penúltima jornada de la 00/01... el partit abans de Novelda. Recordo que va ser la primera vegada que vaig veure la Nova Creu Alta fent l'onada en un partit del Sabadell.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #33 el: 14 de Juliol de 2009, 21:15:15 pm »
Mis primeros vagos recuerdos son ver a Gento una y otra vez correr y correr por la banda de tribuna como un loco con la pelota controlada, tambien a Martinez hacerle dos paradas espectaculares. pero no mas. El primer partido que tengo nociones algo mas claras fue en el partido de promocian de ascenso a primera división jugado en la Creu Alta vieja contra el Real Murcia en el año 1965 y que ganamos con Gol de cabeza de Cabello a pase de un buen amigo de la familia como era Castaños, tambien recuerdo de aquel partido a Martinez, a Palau a Sabino al admirado Sertucha y del equipo contrario solo me suena el portero Campillo y Tatono (por los cromos) el entrenador era Pasieguito y nada mas, la locura del gol que llego tarde y el ASCENSO. ¡¡¡IMMENSO!!!  :visca :visca

El mateix record...primer partit i ascens a primera divisió...i després vuit anys consecutius a la màxima categoria...partici pació europea... Aquella època em va marcar per ser del Sabadell i només del Sabadell...esperem repetir-les  :bandera

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #34 el: 14 de Juliol de 2009, 21:33:25 pm »
El primer partit que tinc algun record va ser contra el Betis a casa a 2a la 90-91 o 91-92 ( ara no ho recordo bé ), que vem perdre 0-3 i tot el gol nord era verd-i-blanc. 
The pride of Catalunya

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
« Respondre #35 el: 14 de Juliol de 2009, 23:14:11 pm »
El primer partit del Sabadell a la Creu Alta, que vaig veure, va ser contra el Linares la temporada 82-83, el resultat final va ser de 0-0.

Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Desconnectat cor arlequinat

• Infantil
  • Missatges: 271
« Respondre #36 el: 14 de Juliol de 2009, 23:16:22 pm »
Encara que era molt petit i no tinc consciencia dels partits, el meu pare em va portar algunes vegades a la vella Creu Alta
El primer partit que recordo va ser el de la inauguració de la Nova Creu Alta, amistòs, contra el Barcelona. 1-0, gol de Vall
Pero la primera temporada sencera que tinc perfectament al cap va ser la 71/72 quan es va baixar de Primera a Segona. Mal començament, potser ja vaig aprendre de ben petit el que era el patiment del Sabadell.
A partir de llavors, diria que no m´hi perdut més de 10 partit a la Creu Alta... Es el cor arlequinat!!!!!

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #37 el: 15 de Juliol de 2009, 09:10:14 am »

No!! Home de poca fe... va ser un 1-0 en la penúltima jornada de la 00/01... el partit abans de Novelda. Recordo que va ser la primera vegada que vaig veure la Nova Creu Alta fent l'onada en un partit del Sabadell.

Gol de Sala a poco del final.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #38 el: 15 de Juliol de 2009, 10:20:53 am »

Gol de Sala a poco del final.

Estaba casi seguro, pero no lo he puesto por si me fallaba la memoria, algo muy usual en mi. xD

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #39 el: 15 de Juliol de 2009, 11:23:03 am »
Va ser en un partit a la NCA (no recordo ben bé el rival :confused:) del play-off d'ascens de 3ª a 2ªB, el del descens administratiu... Encara posaven les paradetes als voltants de l'estadi i allà em van comprar una senyera catalana que encara conservo :thumbsup: