Autor Tema: Quin és el vostre primer partit del Sabadell?  (Llegit 12356 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • Gènere: Masculí
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
Re: Quin és el vostre primer partit del Sabadell?
« Respondre #40 el: 15 de Juliol de 2009, 11:31:46 am »
Sabadell 1-1 Badajoz en la última temporada en Segunda antes del doble descenso. La única imagen que recuerdo es a N'kono en la porteria del gol sur, lamentable!  ;D
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #41 el: 15 de Juliol de 2009, 11:39:58 am »
Sabadell 1-1 Badajoz en la última temporada en Segunda antes del doble descenso. La única imagen que recuerdo es a N'kono en la porteria del gol sur, lamentable!  ;D

yo también estuve en aquel partido. Infumable toda la temporada en si     
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #42 el: 15 de Juliol de 2009, 11:42:27 am »
El primer partit que tinc algun record va ser contra el Betis a casa a 2a la 90-91 o 91-92 ( ara no ho recordo bé ), que vem perdre 0-3 i tot el gol nord era verd-i-blanc. 

1-3. Borge hizo el gol del "honor" en la segunda parte.  Zafra los 3 del betis, creo.  Fue el año del descenso, temporada para olvidar esa..
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #43 el: 15 de Juliol de 2009, 13:01:39 pm »
Sabadell-Gandia a la temporada 2000-01, l'any del penultim Play Off :dance
No seria aquell dia que vam perdre 0-1 marcat al minut 97 ??

No!! Home de poca fe... va ser un 1-0 en la penúltima jornada de la 00/01... el partit abans de Novelda. Recordo que va ser la primera vegada que vaig veure la Nova Creu Alta fent l'onada en un partit del Sabadell.

cemtro de Lakabeg y gol de cabeza del gran Sala y mas de 10.000 personas en el campo  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat PATFACIL

• Jugador Prof.
  • Missatges: 829
« Respondre #44 el: 15 de Juliol de 2009, 14:28:27 pm »
Mis primeros vagos recuerdos son ver a Gento una y otra vez correr y correr por la banda de tribuna como un loco con la pelota controlada, tambien a Martinez hacerle dos paradas espectaculares. pero no mas. El primer partido que tengo nociones algo mas claras fue en el partido de promocian de ascenso a primera división jugado en la Creu Alta vieja contra el Real Murcia en el año 1965 y que ganamos con Gol de cabeza de Cabello a pase de un buen amigo de la familia como era Castaños, tambien recuerdo de aquel partido a Martinez, a Palau a Sabino al admirado Sertucha y del equipo contrario solo me suena el portero Campillo y Tatono (por los cromos) el entrenador era Pasieguito y nada mas, la locura del gol que llego tarde y el ASCENSO. ¡¡¡IMMENSO!!!  :visca :visca
Dejadme añadir otro vago recuerdo de un partido jugado también en la Creu Alta vieja contra el Sevilla pues es el partido mas marrullero y con mas perdidas de tiempo que jamas he visto,desde el minuto uno hasta el final. Los jugadores del Sevilla estuvieron mas tiempo tumbados en la hierba que de pie fue ESCANDALOSO recuerdo que el equipo hispalense ganaba 1 a 2 y Sabino casi al final logro el empate.
siempre alineao,
porque tenemos un compromiso con los demás
nunca alienao,
porque tenemos un compromiso con nosotros mismos

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #45 el: 15 de Juliol de 2009, 15:09:14 pm »
Más que con el Alcoyano?  :rolleyes2:
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #46 el: 15 de Juliol de 2009, 18:41:59 pm »
  Dejadme añadir otro vago recuerdo de un partido jugado también en la Creu Alta vieja contra el Sevilla pues es el partido mas marrullero y con mas perdidas de tiempo que jamas he visto,desde el minuto uno hasta el final. Los jugadores del Sevilla estuvieron mas tiempo tumbados en la hierba que de pie fue ESCANDALOSO recuerdo que el equipo hispalense ganaba 1 a 2 y Sabino casi al final logro el empate.

Ostres si!! jo també me'n recordo, es el partit que vaig dir mes paraulotes de la meva vida, fins que els tricornis no es van aixecar la gent no va callar una mica (llavors la Guàrdia Civil fotia respecte)
 :botador
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
« Respondre #47 el: 15 de Juliol de 2009, 20:09:26 pm »

No!! Home de poca fe... va ser un 1-0 en la penúltima jornada de la 00/01... el partit abans de Novelda. Recordo que va ser la primera vegada que vaig veure la Nova Creu Alta fent l'onada en un partit del Sabadell.

cemtro de Lakabeg y gol de cabeza del gran Sala y mas de 10.000 personas en el campo  :beer2 :beer2
Ostres, el Lakabeg, aquest vasc també era bon jugador.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #48 el: 15 de Juliol de 2009, 20:21:34 pm »

Ostres, el Lakabeg, aquest vasc també era bon jugador.

si era bueno si aun recuerdo lo bien que lo hizo el par de años que estuvo en nuestro equipo, segun esto hasta el año pasado aun estaba jugando  :beer2 :beer2

http://yojugueenelcelta.blogspot.com/2008/10/andoni-lakabeg.html
visca el sabadell

Desconnectat PATFACIL

• Jugador Prof.
  • Missatges: 829
« Respondre #49 el: 15 de Juliol de 2009, 21:21:28 pm »

Ostres si!! jo també me'n recordo, es el partit que vaig dir mes paraulotes de la meva vida, fins que els tricornis no es van aixecar la gent no va callar una mica (llavors la Guàrdia Civil fotia respecte)
 :botador
a mi aun no me dejaban soltarlas pero alguna se me escapo....jajajaja
siempre alineao,
porque tenemos un compromiso con los demás
nunca alienao,
porque tenemos un compromiso con nosotros mismos

Desconnectat speaker

• Infantil
  • Missatges: 109
« Respondre #50 el: 16 de Juliol de 2009, 18:07:11 pm »
Jo era molt petitoneta... No recordo exactament el partit, però si recordo perfectament, que hi anava amb el meu pare i la Pepita Enguidanos, dona del aleshores jugador Pepe Martinez. D'ells i del Alberto Arnal i la Sacri, la seva muller, conservo encara, moments arlequinats inoblidables!!!!!!!

Desconnectat Arlekinado

• CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 508
« Respondre #51 el: 16 de Juliol de 2009, 20:35:45 pm »
El primer partit que tinc algun record va ser contra el Betis a casa a 2a la 90-91 o 91-92 ( ara no ho recordo bé ), que vem perdre 0-3 i tot el gol nord era verd-i-blanc. 

1-3. Borge hizo el gol del "honor" en la segunda parte.  Zafra los 3 del betis, creo.  Fue el año del descenso, temporada para olvidar esa..

Los tres los hizo Cuellar,el del Sabadell fue Borge
Millor Seguidor

Desconnectat Arlekinado

• CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
« Respondre #52 el: 16 de Juliol de 2009, 20:41:01 pm »
Ostres! Bona pregunta! A la meva ment em vé un partit a la Nova Creu Alta, acompanyat únicament pel meu pare, era de nit, potser entre setmana, jo tindria uns cinc o sis anyets (1985-1986) i juraria que era contra un equip amb ratlles vermelles i blanques, que sempre he cregut que havia estat l'Athletic de Bilbao, perque diria que els pantalons eren negres.

Partits contra el Betis també m'en recordo i un altre de no sé quina copa, contra un equip de tercera o potser regional de Catalunya que vàrem quedar com 8 a 1, més o menys...

Copa Catalunya 08/12/93 Sabadell 8 Premia 1....debe de ser este
Millor Seguidor

Desconnectat Arlekinado

• CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
« Respondre #53 el: 16 de Juliol de 2009, 20:45:49 pm »
ara em mirava un post que va publicar el Mutio farà 3 anys que preguntava als més joves del foro per què éren del Sabadell i se m'ha ocorregut aquesta pregunta, quin és el vostre primer partit del Sabadell? ja sigui per la tele, ràdio o en el camp.

començaré jo dient que el meu primer partit del Sabadell és el del C.E Sabadell - Mataró, que va acabar amb 6-2, l'any del play off amb almunia, jordi, sala, molist, diego torres... i el primer gol que recordo del Sabadell, és d'aquest partit i el va marcar Sala de penalt a la porteria del marcador. D'això ara en farà 9 anys, i demà aniré a renovar el carnet per nové any consecutiu.

com anècdota diré que al final d'aquest partit el meu germà ( fenicaro ) em va convidar a un gelat i jo li vaig dir: siempre que gane el Sabadell me comprarás un helado. I ell em va dir: si hombre, con este equipo me arruino xD

Va ser un 6-0 el Sabadell-Mataró d'aquella segona jornada de lliga, jo vaig vaticinar aquell resultat durant la setmana i veient l'1-4 que vam conseguir a Castalia a la primera jornada.

El meu primer partit va ser a Segona A contra el Figueres a casa. Vam empatar i tinc més records de la grada que del camp xD.

Exacto 6-0 Dot,Sala,Egoitz,Antonio y dos de Diego Torres
Millor Seguidor

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7182
« Respondre #54 el: 17 de Juliol de 2009, 00:17:08 am »

Donc el meu va ser un Sabadell-Castelló just la temporada del darrer ascens a 1a. Es va empatar a 1 gol i poc després es jugava el mític partit contra l'At Madrileño.

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8809
« Respondre #55 el: 18 de Juliol de 2009, 00:01:24 am »

Sabadell 3-2 Recreativo de Huelva allá per l´any 90
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat AQUILES

• Jugador Prof.
  • Missatges: 639
« Respondre #56 el: 18 de Juliol de 2009, 08:26:52 am »
No se cual ,fue mi primer partido,pero se que fue estando en primera divsion.El que recuerdo es uno del REAL MADRID,con el canpo lleno hasta la bandera de la epoca de PIRRI y conpañia.

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #57 el: 18 de Juliol de 2009, 13:10:39 pm »
Dons del primer no m'en recordo, pero deuria ser alla per l'any 1978 0 1979. Del primer que tinc records va ser d'un Sabadell-Castilla, a segona A, la primera jornada a casa de l'any 1981. Vam quedar 1-1 si no recordo malament i vaig veure nomes la primera part, perque al descans, mentres corriem els meus cosins, germá i jo mateix des del gol nord al gol sud, vaig caure i em vaig deixar la carn del genoll esquerre enganxat al formigó del terra de l'estadi. Em vam portar a l'infermeria, i d'allá a Santafe.
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #58 el: 18 de Juliol de 2009, 13:15:33 pm »
Dons del primer no m'en recordo, pero deuria ser alla per l'any 1978 0 1979. Del primer que tinc records va ser d'un Sabadell-Castilla, a segona A, la primera jornada a casa de l'any 1981. Vam quedar 1-1 si no recordo malament i vaig veure nomes la primera part, perque al descans, mentres corriem els meus cosins, germá i jo mateix des del gol nord al gol sud, vaig caure i em vaig deixar la carn del genoll esquerre enganxat al formigó del terra de l'estadi. Em vam portar a l'infermeria, i d'allá a Santafe.

Ostres quin mal començament, de fet els del Sabadell sempre a patir (perdona per la broma...es )
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Arlekinado

• CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
« Respondre #59 el: 18 de Juliol de 2009, 14:24:07 pm »

02/09/84 Jornada 1  Sabadell 1 (Manolo) Castilla 1 (De Las Heras)
Millor Seguidor