Lo important, no és l’acord en si, només. Lo important, a més, és que estiga firmat convenientment, i que en cas de no complir-se se puga denunciar a la part incomplidora d’este contracte. Però encara més important, és la gestió d’este contracte en cas de que no se pagui.
Per exemple, se diu que BD no va complir el contracte, però des del club no s’han donat gaires explicacions públiques de quines accions s’han pres amb DB, si legals o s’ha arribat a algun altre tipo de acord per a que la empresa pagui la seua deute en uns plaços determinats. És algo que ha quedar en el limbo i que està donant peu a moltes especulacions sobre el tema.
ja han firmat? pero que firmin,eh...
De firmar, segur que firmen...ara que paguin...
Açò, és com si jo te dic, te pago 70.€ a canvi de portar una samarreta amb propaganda de la meua empresa, ho firmem i desprès de donar 50.€ no compleixo. Que faràs? Evidentment me reclamaràs. A l’hora de la reclamació, te dic que no tinc un duro, que el negoci va malament, que arribem a un altri tipus d’acord, o si no, no podré pagar. Evidentment, tu, per la necessitat de la part d’estos 20.€ que te dec, o aniràs a judici per cobrar-los, cosa que anirà per llarg o molt llarg, i te pots fer enemics que no t’interessa tenin, o acceptaràs un altre tracte amb mi, per a poder cobrar. Imagina que este segon tracte, te propose que me vengues un dels meus pisos a canvi de la comisió, més elevada del normal, que serà per tu. Encaixem les mans i te poses a la faena. Trobes un comprador, i jo, de la manera acordada de paraula, gestiono tota la venta. Però oh, sorpresa! la comisió ni la veus, i com no hem firmat res, jo sempre podré negar este tracte. I açò pot passar en el món dels negocis quan vas de colegueo, ja que sempre te trobaràs a gent amb la ànsia de diner ràpid. Veritat que te sentiries estafat? Veritat que portaries este cas a judici? Sembla una broma de mal gust, però açò ha passat fins i tot en alguns clubs de futbol amb una directiva molt ben considerada. Sort que ací al Sabadell, tenim una directiva amb les idees clares i que té les coses clares, una cosa així se denunciaria, i no se tindria por de que si tal és amic dels que manen, a vore si li fotem una demanda si mos tallarà les potes de la cadira.
Estaria bé saber la quantitat exacte del patrocini, però me sona que este any no se sabran els números clavats. Ja s'han hagut de fer malabart per quadrar esta temporà, doncs imagina ara, amb menys recursos a la vista.