Autor Tema: EM PERDUT 3-4  (Llegit 2663 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat visca sabadell

• Aleví
  • Missatges: 38
  • Gènere: Masculí
EM PERDUT 3-4
« el: 02 de Octubre de 2005, 15:53:28 pm »
No es pot fotre aquestes cagades qué a fet la portera nostre.

VISCA EL C.E.SABADELL!!!
VISCA LA TERRA LLIURE!!!

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
Re: EM PERDUT 3-4
« Respondre #1 el: 02 de Octubre de 2005, 16:03:27 pm »
osti ... una veritable llastima ... una jerra d'aigua freda  :disappointed:
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #2 el: 02 de Octubre de 2005, 17:15:22 pm »
 :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry:
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #3 el: 02 de Octubre de 2005, 17:21:00 pm »
S'han deixat remontar un 3-1  :-\
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #4 el: 02 de Octubre de 2005, 17:26:23 pm »
Em podeu fer 5 cèntims? esque no hi e pogut anar... :'(

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #5 el: 02 de Octubre de 2005, 18:06:02 pm »
Jo nomes se això, que ens hem deixat remuntar un 3-1. Ho han dit a una radio, no se a quina  :tongue3:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #6 el: 02 de Octubre de 2005, 19:13:29 pm »

Jo hi he estat i bàsicament aquest ha sigut l´argument.  Després d´uns minuts de tanteig, el Sabadell es posa per davant en el marcador i té el partit controlat.  Sobre el minut 20 o 25, el Gijón llença un xut sense massa perill aparent, però la nostra portera se´l menja clamorosament. Rebem una expulsió i així arriba la mitja part.   Continua el partit i la desventatja numèrica no sembla influïr. El Sabadell marca dos gols, que haguéssin pogut ésser quatre, perquè s´ha disposat de dues oportunitats claríssimes. A partir d´aquí, el Sabadell es replega d´una manera exagerada i arriben dos gols quasi seguits, no per qualitat de les visitants, sinó de tant jugar a la nostra àrea petita.  Amb el temps complert, llençem una pilota al pal que hagués estat la sentència i tal com sol passar al món del fútbol, a la contra ens tornen a marcar un altre gol com els anteriors.

Per la meva opinió, l´Sporting una "banda", però que ens ha fet 4 gols.  El Sabadell, poca surt, molta voluntat, més gol que altre dies i nul.litat defensiva. 
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #7 el: 02 de Octubre de 2005, 19:46:57 pm »
 :disappointed: :snore: :bigcry: gracies blanc-i-blau

El que mes m'emprenya de tot aixo no son les 4 derrotes seguides ja que em plantat molta molta cara (putser exepte bilbao) sino la mala sort que arribem a tenir!!!! contra el puebla un xut un gol, nosaltres, 3,4 i cap. Avui pel que dieu em regalat el partit cap al final... :snore:

Amb tots els meus respectes cap a Carmen (la portera titular de bilbao i suposu que la de avui també) pero com no trobin una portera amb garenties aviat... :snore:

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #8 el: 02 de Octubre de 2005, 20:07:35 pm »
Que malament hem començat.
Avui era un partit per guanyar-lo, ja que considero que és un rival directe.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Vitrubio

• Visitant
« Respondre #9 el: 03 de Octubre de 2005, 19:07:15 pm »
Sabadell 3-4 Gijon  :bigcry: :bigcry: :bigcry: Vaya m****!!! Un partit que el teniem guanyat, i va i perdent en el descompte, i sense que les del Gijon mereixin guanyar.
La derrota la podriem definir per culpa de una combinació dels nostres errors com de mala sort (de veritat, tot en surt de esquenes aquest any, estem gafats a més no poder).
Del resum del partit (per el Cudi), uns 20 vint primers de tenteig dels dos equips, fins que arribar un penal clar a favor del Sabadell, 1-0. A llavors el Sabadell contra el partit, amb un Gijón fen res de res, fins que un xut desde molt lluny de les visitants sense cap perill empata la cosa, 1-1 (la nostre portera se la menjar).
Un apunt, sense portera no podem jugar. No estem en situació de regalar gols el rival, ahir van ser dos. Ja podem portar alguna i rapid. I que consti que no es cap critica a la Carmen, ja que jugar de circunstancias i no es la seva posició, la noia ja fer lo que pot. Pero la veritat es que la lesió de l'Alba, ens ha fet molt de mal.
Després del 1-1, l'arbitre ens expulsa una jugadora per doble groga, la Flor, quan la primera targeta no ho era (la segona sí), i ens deixar en deu. L'arbitratge d'ahir no va influir massa tampoc en el resultat, pero que dolent que era el pallo, tant es va equivocar per el Sabadell com per el Gijón, encara que a nosaltres més.
Fins el final del primer temps el Gijon va tenir alguna ocasió per fer 1-2, pero el Sabadell va conseguir aguantar.
A la segona part, l'entrada de l'Ainhoa va revolucionar l'atac arlequinat. Va ser un quart d'hora o vint minuts en que el Sabadell va ser molt superior el Gijón, i els va desbordar. L'Ainhoa va fer el 2-1, i va donar el tercer. Fins i tot, la Marta va estar apunt de fer el quart.
Allavors que tot semblava controlat, que teniem el partit guanyat, ens deixem remontar, perque ens començem a tirar endarrera. Començem a defensar a molt a darrera i el Gijón que no tenia vida, i començar a tenir la pilota. Arribar el 3-2, i el Gijón comença a tenir fer en la remontada. Fins el 3-3. En una jugada de mala sort, perque es un gol de rebot, després de un xut desde fora de l'area (la nostre portera també podia haber fet molt més).
Amb el cop moral que tot això suposa, i amb el desgast fisic de jugar en 10, semblava que tot estava en contra nostre. Pero a llavors en el descompte, arribar l'apoteosis de la nostre mala sort. Passem de poder guanyar per 4-3, a perdre per 3-4.
Una jugada rapida del Sabadell, deixar sola a la Marta contra que la portera, que falla, pero el rebot cau a peus de l'Ainhoa que amb la porteria buida la tira el pal. Increible. Després en la última jugada, en una falta, un centra de les Gijon el rematan de cap, i 3-4. Collons!!!

En conclusió, que aquesta derrota ens fer molt de mal, tan per el rival com per com es va produir la derrota. Un cop moral durissim.
Ara només quedar aixecarse. Quan les coses van malament, no es pot baixar el cap, ara més que mai hi ha que tenir fer en aquesta plantilla. I te que haber una unió total entre les jugadores, per tirar aquesta situació endavant. La sort te que cambiar per collons, pero per guanyar te que anar acompanyat de bon joc, de esperit de lluitar i de ganes de guanyar. La primera opció per fer-ho, es la próxima semana a Saragossa, contra el cuer, que estar com nosaltres a cero punts.
¡¡¡¡¡ ANIMS NOIES !!!!  :bandera
¡¡¡¡¡ QUE LA PRÓXIMA SEMANA SEGUR QUE GUANYEM!!!!  :scut

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #10 el: 03 de Octubre de 2005, 19:43:41 pm »
Gracies Vitrubio per la cronica. sembla que no pugui ser... :bigcry: :bigcry: :bigcry:
Un apun vitrubio, si la portera que va jugar va ser Carmen, si que es portera, la van fixar com a teorica portera suplent d'Alba, la portera de surcusmtàncies a que fas referència era la suplent de Carme, va pujar del B (eli, si mal no recordu) anys enrere jugava de portera per fa 2 anys que ho fa de jugadora de camp i ara lan tornat a convertir en portera ;)