Autor Tema: derbi amb colors arlekinats!!  (Llegit 2170 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat xon_sbd

• Penya @rlekinats.com
  • Aleví
  • *
  • Missatges: 95
derbi amb colors arlekinats!!
« el: 07 de Octubre de 2005, 12:00:42 pm »
uola a tothom!!

m'agraderia fer una crida a tothom perque porti les coses del sabadell que tingui a casa tot lo que sigui blanc i blau per fer color i soroll!! estarem al nostra camp! s'ha de notar!!

aket diumenge la NCA a de ser una ollla presió tothom animar el sabadell (sense violencia clar) amb paparets globus banderes bufandes...

oleole derbiiiiiiiiiiiii :D

Desconnectat Cyan

• Infantil
  • Missatges: 240
Re: derbi amb colors arlekinats!!
« Respondre #1 el: 07 de Octubre de 2005, 15:21:43 pm »
uola a tothom!!

m'agraderia fer una crida a tothom perque porti les coses del sabadell que tingui a casa tot lo que sigui blanc i blau per fer color i soroll!! estarem al nostra camp! s'ha de notar!!

aket diumenge la NCA a de ser una ollla presió tothom animar el sabadell (sense violencia clar) amb paparets globus banderes bufandes...

oleole derbiiiiiiiiiiiii :D

AQUI ESTÀ !! això si que és el futbol. Si volem deixar clar de quin equip som, hem de colorejar el camp, en ves de clavar una puñalada a un pobre que passi per alla... i després el que passi al terreny de joc, serà lo que serà. I si malauradament guanya el contrari, doncs que se li fara.....  el que sa de fer es saber acceptar la derrota, i a pel proxim partit. I felicitar al rival. Jo prometo aqui dvant de tothom que si guanyeu vosaltres us vindre a felicitar per la victoria (sia merescuda o inmerescuda). Queda escrit aqui.

oleee derbi ! despres de tres anys es torna a produir!! l'any que ve igual, pero a segona A!!!
Egarenc de naixement, per servir-lo...

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #2 el: 07 de Octubre de 2005, 17:21:49 pm »
Jo no faltaré amb la samarreta  :bandera i el banderó  :bandera que tinc.

Portaré paper també i cridaré igual o més que sempre!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat VeÍ

• Aleví
  • Missatges: 86
« Respondre #3 el: 07 de Octubre de 2005, 18:11:39 pm »
això es afició! no exsteix cap tipus d'afició amb violencia!

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #4 el: 07 de Octubre de 2005, 19:34:05 pm »
jo anire am kamiseta, bandera, bufanda, confeti....
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #5 el: 07 de Octubre de 2005, 20:14:26 pm »
ESCOLTA NANO AQUI MAI S´HA FOTUT CAP PUÑALADA A NINGU!!!!!!   :veryangry: esta molt be que vinguis de bon rotllo pero aixo que dius es assesinat i son paraules molt greus fes el favor de mirar una mica el que escrius abans de publicar-lo   >:(

AQUI ESTÀ !! això si que és el futbol. Si volem deixar clar de quin equip som, hem de colorejar el camp, en ves de clavar una puñalada a un pobre que passi per alla... i després el que passi al terreny de joc, serà lo que serà. I si malauradament guanya el contrari, doncs que se li fara..... el que sa de fer es saber acceptar la derrota, i a pel proxim partit. I felicitar al rival. Jo prometo aqui dvant de tothom que si guanyeu vosaltres us vindre a felicitar per la victoria (sia merescuda o inmerescuda). Queda escrit aqui.

oleee derbi ! despres de tres anys es torna a produir!! l'any que ve igual, pero a segona A!!!

Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
« Respondre #6 el: 07 de Octubre de 2005, 21:18:01 pm »
Veí, ja canses...aquí som prou grandets per saber qué hem de fer.pesao!! :snore:

Desconnectat VeÍ

• Aleví
  • Missatges: 86
« Respondre #7 el: 07 de Octubre de 2005, 22:17:03 pm »
hooligan siempre desntonando en los mensajes, me he emtido kntigo?pues ya sta yo stoi ablando kn AFICIONADOS DE VERDAD, kn los k es agradable hablar disfrutando kada uno d sus kolores :ko

Desconnectat Cyan

• Infantil
  • Missatges: 240
« Respondre #8 el: 07 de Octubre de 2005, 22:54:52 pm »
ESCOLTA NANO AQUI MAI S´HA FOTUT CAP PUÑALADA A NINGU!!!!!!   :veryangry: esta molt be que vinguis de bon rotllo pero aixo que dius es assesinat i son paraules molt greus fes el favor de mirar una mica el que escrius abans de publicar-lo   >:(

M'has entes malament. Primera, perque nomes posava un exemple de una cosa que pot passar degut a la violencia, comparant-ho amb un assesinat produit a galicia fara un parell d'anys, no pas amb sabadell (o al menys jo no tinc coneixement de incidencies tan greus a ca vostra). I segon, que tot el que he dit ho deia en general, no per vosaltres nomes. Això es pot aplicar a qualsevol derby. Fixeu-vos b. No em deixis malament ara, que precisament jo vaig en contra de tot aixo! Ja se que sou bona gent i que no pasara res!
Egarenc de naixement, per servir-lo...

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #9 el: 07 de Octubre de 2005, 23:52:58 pm »
lo d lasesinat a galicia va ser lo dels RIAZOR-BLUES no? :ko :disappointed:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #10 el: 07 de Octubre de 2005, 23:59:05 pm »
lo d lasesinat a galicia va ser lo dels RIAZOR-BLUES no? :ko :disappointed:

Hi havien barrejades coses de drogues i tal... és una cosa que a dia d'avui, no és gens clara.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat xon_sbd

• Penya @rlekinats.com
  • Aleví
  • *
  • Missatges: 95
« Respondre #11 el: 08 de Octubre de 2005, 00:36:39 am »
pero aixo que es??

ANIMAR I PUNT!! SABADELL SABADELL I VISCA ELS COLORS BLANCS I BLAUS !!  em de deixar clar als egarencs que nosaltres som millor aficio que ells i sense violencia que fa molta pena otia

amunt el centre desports !!! a guanyaaaaaaaaaaaaaa r!!!

oeoeoee