Autor Tema: CE Sabadell-Blanes (Estadi Josep Molins, Sabadell - Dissabte 1 d'Agost, 19:00 h)  (Llegit 9860 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
  • Gènere: Masculí
« Darrera modificació: 02 de Agost de 2009, 02:55:37 am per Inda »
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
Re: CE Sabadell-Blanes (Estadi Josep Molins, Sabadell - Dissabte 1 d'Agost, 19:00 h)
« Respondre #41 el: 02 de Agost de 2009, 02:54:03 am »
http://i30.tinypic.com/29v1orc.jpg

cliqueu aquí a veure si us esta millor :yes:

moltisimes gràcies ;) percert, jo no surto, surten les meves cames només  :cool

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
Re: CE Sabadell-Blanes (Estadi Josep Molins, Sabadell - Dissabte 1 d'Agost, 19:00 h)
« Respondre #42 el: 02 de Agost de 2009, 11:33:47 am »
Bon test de pretemporada.
Blas molt actiu, Jaume molt lluitador, Juvenal i Fran revulsius ... sobretot tornar a destacar a Millán, espero q s'el kedin.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #43 el: 02 de Agost de 2009, 12:33:42 pm »
Bon test de pretemporada.
Blas molt actiu, Jaume molt lluitador, Juvenal i Fran revulsius ... sobretot tornar a destacar a Millán, espero q s'el kedin.

ara no m'enrecordo a on ho vaig llegir, pero em sembla recordar que havia llegit que Moya havia dit que se'l quedava
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
Re: CE Sabadell-Blanes (Estadi Josep Molins, Sabadell - Dissabte 1 d'Agost, 19:0
« Respondre #44 el: 02 de Agost de 2009, 18:36:29 pm »
Em sembla qe no s'ha disfrutat gaire....

La companyia ha estat bona, la veritat.

Grada al 90% de públic, hi han ganes de futbol, calculo que 900-1000 espectadors. Al principi, desajustos defensius, normals per al principi de pretemporada. Primer gol del Blanes en una errada defensiva, i en el refús de De Navas.

Segona part, més intensa, gol de Jaume en un córner tret des de la dreta de la porteria rival, i el segon en una falta magistralment executada per Juvenal.

Per altre banda, crec que Millan ha estat molt bé, i que els córners des de l'esquerra de la porteria rival, mai els ha de tirar Juvenal.

Birrero que vas comptar els mosquits i les formigues també?
El company diu 175 persones, jo m'atreveixo a dir que potser erem 200-300 espectadors en total, pero q parlar de 900 o 1000 em sembla desproporcionat!!!

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
« Respondre #45 el: 02 de Agost de 2009, 19:23:49 pm »
Millan que número llebaba

A mi me gusto en la primera parte Robles juega tranquilo y busca los pases seguros buen medio centro.

Jaume lucho mucho tanto en defensa como ataque aunque le vi algun fallo pero normal.

Piugdollers también juego bien por la banda tiene clase ese chaval, se mete muy bien para le centro desde la banda.

Y en el ataque Joel como siempre destacando por su fuerza, pero le falta precisión cara a puerta.

En la primera parte el sabadel no hizo nada peor en la segunda domino totalemntne el juego con un monton de ocasiones, pero como siempre no entran y si entran, entran de balon parado o de cabeza, vamos como el año pasado. Ese es el aspecto que tiene que mejorar el Sabadell y yo crero que mejorando eso ya tiene los play-off asegurados.

Saludos

Desconnectat Sbdll

• Juvenil
  • Missatges: 566
« Respondre #46 el: 02 de Agost de 2009, 19:25:27 pm »
llevaba el 22

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
Re: CE Sabadell-Blanes (Estadi Josep Molins, Sabadell - Dissabte 1 d'Agost, 19:0
« Respondre #47 el: 02 de Agost de 2009, 19:28:15 pm »
El company diu 175 persones, jo m'atreveixo a dir que potser erem 200-300 espectadors en total, pero q parlar de 900 o 1000 em sembla desproporcionat!!!

Jo vaig dir 175 perque els vaig contar a la foto  :icon_mrgreen:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
« Respondre #48 el: 02 de Agost de 2009, 20:09:19 pm »
Entonces Millan era el de las botas rosas no?
Saludos

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #49 el: 02 de Agost de 2009, 21:06:08 pm »
Em sembla qe no s'ha disfrutat gaire....

La companyia ha estat bona, la veritat.

Grada al 90% de públic, hi han ganes de futbol, calculo que 900-1000 espectadors. Al principi, desajustos defensius, normals per al principi de pretemporada. Primer gol del Blanes en una errada defensiva, i en el refús de De Navas.

Segona part, més intensa, gol de Jaume en un córner tret des de la dreta de la porteria rival, i el segon en una falta magistralment executada per Juvenal.

Per altre banda, crec que Millan ha estat molt bé, i que els córners des de l'esquerra de la porteria rival, mai els ha de tirar Juvenal.

Si és que m'estàveu distraient i cada cop que en contava 100, apa, tornava a començar.

Seriosament parlant, soc molt dolent per els números.  :grin2: :grin2:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #50 el: 03 de Agost de 2009, 17:51:37 pm »
Doncs el camp este me va agradar per a fer una patxanga de pretemporà. La veritat, és que se veu falta de físic en els jugadors, però un gol com el que mos va regalar Juvenal a la segona part, val la pena patir la resta del partit.
Bon ambient, el viscut en este partit.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Uri19

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
« Respondre #51 el: 03 de Agost de 2009, 18:57:39 pm »
Per el que veig estar tenint molt bones actituts aquest Milán de les botes roses...

és potser una peça que ens ajudaria a dalt.... i que ens faria que guardessim la fitxa de senior per el mercat de hivern!
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!