Autor Tema: Crítica FEROTGE de Ramón Moya cap a la secretaria tècnica del Sabadell  (Llegit 2580 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Doncs avui tocaba el torn de fer-li una entrevista a Ramón Moya al programa "Catalunya Futbol" de Ràdio Marca per la seva destitució.

Ha explicat el mateix que ja s'ha anat dient aquests dies, però m'ha sorprès una mica la "rajada" que ha fet contra l'actual secretaria tècnica del Sabadell. Ha dit que amb tanta gent (i tan jove) donant la seva versió han tornat boig i han marejat al president. Massa opinions i moltes, massa diferents. Els noms que ha donat han estat els de Xavi Roca, Genís, Benavente i Roger i Pirri. I aquest fet ha estat un problema greu i que no l'han ajudat gens en aquesta situació complicada de les últimes setmanes. Ha vingut a dir una mica que van massa d'enterats sense tindren massa idea i que el futbol ja els posarà al seu lloc.

Ha comentat també que l'any passat amb Llamas va tenir problemes però que anteriorment s'havien entès força. Ha vingut a dir que amb només 1 persona és més senzill entendres, que no pas amb 4 o 5 com ara.

Ha comentat també que la plantilla és per estar entre el 8 i el 10.

A la vista està que la secretaria tècnica d'aquest any ha fet aigües per tot arreu i estic molt d'acord en que són masses i es donen massa opinions. Com a molt hauria de quedar resolt entre 1 o 2 persones. QUE SE SÀPIGA DE QUI ÉS LA RESPOSABILITAT DE PORTAR NOUS JUGADORS I DE RENOVAR ELS QUE JA HI HA. LA RESPONSABILITAT COMPARTIDA, ACABA PER NO SER DE NINGÚ EN CONCRET. EL SABADELL HA DE TENIR UN CAP VISIBLE PER PRENDRE AQUESTS TIPUS DE DECISIONS. I sinó que fitxi directament l'entrenador sense tenir cap tipus d'influència; només la de l'àrea econòmica.... però també seria arriscat.

Estaria bé que a final de temporada la directiva fes exàmen de conciència i reconegués que aquest format ha estat un error. Que no passa res, però que rectificar és de savis. I evidentment això vagi acompanyat de la marxa també de Benavente i com a mínim també de Xavi Roca. Seria injust que només Moya pagués els plats trencats.

Dels noms actuals jo només crec que Genís hauria de tenir veu, per aconsellar, quin podria ser el camí a seguir.
« Darrera modificació: 12 de Novembre de 2009, 19:31:01 pm per MUTIO »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
Re: Crítica FEROTGE de Ramón Moya cap a la secretaria tècnica del Sabadell
« Respondre #1 el: 12 de Novembre de 2009, 16:33:48 pm »
Vaja, ha vingut a dir que estava millor amb Garcia Llamas. Ara només falta que sorti aquest a rajar, que per el que diuen ho està dessitjant. Que dios nos coja confesaos... :ostres
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #2 el: 12 de Novembre de 2009, 17:41:30 pm »
Vaya, por un dia que no escucho este programa y la que me pierdo....    :ostres
Lo repiten luego al vespre, no?   Alguien sabe la hora?     :mmmm
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat BULLDOG

• Invitat
  • *
  • Missatges: 1
« Respondre #3 el: 12 de Novembre de 2009, 18:57:14 pm »
Saludos a todos en mi primer mensaje en este foro.
Solo cuatro cosas en cuanto a esta critica de Ramon Moya a la secretaria tecnica del Club.
1-Autorizo y dio el consentimiento, él personalmente a todos los fichajes realizados esta temporada, así como las bajas?
2-Porque nunca Ramon Moya asume ningún tipo de responsabilidad, ni tecnica, ni de gestión de vestuario?
3-Porque primero rajo de Garcia-Llamas y ahora de la actual secretaria tecnica?
4-Cuales fueron los jugadores que propuso el para el CES?

Gracias por todo Ramon, eres un tio honrado, trabajador, y bastante buena persona, pero en esta vida a veces, se ha de dar un paso atras y luego si conviene coger carrerilla. No todo vale. Y sino que se lo pregunten....a las ovejas negras.

Visca el Sabadell

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #4 el: 12 de Novembre de 2009, 19:14:52 pm »
Saludos a todos en mi primer mensaje en este foro.
Solo cuatro cosas en cuanto a esta critica de Ramon Moya a la secretaria tecnica del Club.
1-Autorizo y dio el consentimiento, él personalmente a todos los fichajes realizados esta temporada, así como las bajas?
2-Porque nunca Ramon Moya asume ningún tipo de responsabilidad, ni tecnica, ni de gestión de vestuario?
3-Porque primero rajo de Garcia-Llamas y ahora de la actual secretaria tecnica?
4-Cuales fueron los jugadores que propuso el para el CES?

Gracias por todo Ramon, eres un tio honrado, trabajador, y bastante buena persona, pero en esta vida a veces, se ha de dar un paso atras y luego si conviene coger carrerilla. No todo vale. Y sino que se lo pregunten....a las ovejas negras.

Visca el Sabadell

"bulldog", seguro que tu sabes quienes son ... o vas con el disfraz...de todas maneras bienvenido

La estirpe del Bulldog desciende de p**erros griegos de la antigüedad. A principios del siglo XIII ya en Gran Bretaña se criaba como p**erro de carnicero para morder a los toros. Lo cual dio lugar a que se desarrollara aun más esta raza para tal propósito (más tarde también se usó como p**erro  de pelea).

http://www.perrilandia.com/bulldog/index.htm
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #5 el: 12 de Novembre de 2009, 19:27:29 pm »
Doncs mira , això que ha dit a Marca es lo més sensat que crec que ha dit desde que ha marxat. A veure si al final tindrem a tota la "lleva del Mini" colocats aqui!!Per lo demes , si que es cert , que fidel al seu estil , Moya no està admetent culpa de res , i novament utilitza akell discurs que a mi em cansa tant de en aquest club hi ha massa pressió per fer playoff e histories , doncs bé , després de tants i tants anys de penuries encara massa pokes presses em tingut!! A veure que pensaria ell si el seu estimat Espanyol s'estigues uns anyets a segona A , i veies com la seva massa social cada cop es menor fins que haurien d'acabar jugant a Sant Adrià , o sigui que no foti tant que amb tants anys ja hauria hagut de sensibilitzarse una mica amb el nostre problema. L'altre tema es el de queixar-se de pressupost baix , po ke es pensa que som tontos o ke??? que els calers no juguen sols , i amb poc o molt pressupost la questió es que segons tots els entesos tenim una de les tres millors plantilles home per home de la categoria , si ell no ha sigut capaç de fer-lo funcionar es un altre problema , po ke veient que  la zona alta la tenim amb un Mallorca B que no cobra , un ontinyent on la seva estrella segueix sent Montava  , un Denia amb Vinuesa de referent o un Alcoià amb una gran rebaixada de pressupost , doncs ja em diràs!! En fi , bon vent i barca nova Moya!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #6 el: 12 de Novembre de 2009, 19:28:24 pm »
No todo vale. Y sino que se lo pregunten....a las ovejas negras.

Si estas tan assabentat i saps qui són les ovelles negres, perque no ens respons tu mateix a les 4 preguntes que fas? Crec que seria molt interessant.

I estic molt d'acord amb tu que en moltes ocasions Moya no ha assumit errades seves i que les "culpes" molts cops eren d'un altre..... Que si els 400 euros d'un, que si l'entorn, que si....

www.miequipo.es

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #7 el: 12 de Novembre de 2009, 19:29:51 pm »
A mi m'ha semblat una pataleta. Quan surts per una porta no serveix de res llençar la m**** per la finestra.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7190
« Respondre #8 el: 12 de Novembre de 2009, 23:51:30 pm »

El tema de les secretaries tècniques i els fitxatges és molt complicat a tots els clubs. Hi han molts interessos i molts diners en joc.
Probablement un no busqui espresament ser corrupte, peró molts agents ténen males arts i són capaços d'oferir-te 'x' a canvi de que moguis fils per fitxar a menganito.

I molts fitxatges es fan així, en tot el futbol del món mundial.

Jo si estic d'acord que cal un secretari tècnic de confiança. Peró aquest és un tema molt complicat i de difícil resolució. Si crec que si cinc decideixen a qui es fitxa, que per estadística almenys un pugui ser 'corrupte' i aconselli segons conveniència.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #9 el: 13 de Novembre de 2009, 08:24:34 am »

El tema de les secretaries tècniques i els fitxatges és molt complicat a tots els clubs. Hi han molts interessos i molts diners en joc.
Probablement un no busqui espresament ser corrupte, peró molts agents ténen males arts i són capaços d'oferir-te 'x' a canvi de que moguis fils per fitxar a menganito.

Jo si estic d'acord que cal un secretari tècnic de confiança. Peró aquest és un tema molt complicat i de difícil resolució. Si crec que si cinc decideixen a qui es fitxa, que per estadística almenys un pugui ser 'corrupte' i aconselli segons conveniència.

Doncs no entenc tampoc que algú honest que estimi al club de veritat (i aquí podria està la clau de moltes coses), aconselli algún fitxatge buscant ABANS els seu interès personal,  que l'interès del club..... encara que sigui de forma "inconscient".  I més tinguent en compte que els secretaris tècnics ja scobren per fer la seva feina.

I amb això NO estic dient que això passi aquí. Estic generealitzant sobre un tema que trobo lamentable.
« Darrera modificació: 13 de Novembre de 2009, 08:32:52 am per MUTIO »

www.miequipo.es

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7190
« Respondre #10 el: 13 de Novembre de 2009, 20:35:46 pm »

Doncs no entenc tampoc que algú honest que estimi al club de veritat (i aquí podria està la clau de moltes coses), aconselli algún fitxatge buscant ABANS els seu interès personal,  que l'interès del club..... encara que sigui de forma "inconscient".  I més tinguent en compte que els secretaris tècnics ja scobren per fer la seva feina.

I amb això NO estic dient que això passi aquí. Estic generealitzant sobre un tema que trobo lamentable.

Jo tampoc dic que passi i no aqui, que si hi han sis (entrenador i cinc tècnics) sempre un surt rana, o no.
El que passa es que quan te'n vols aprofitar, lògicament fas cuento.

Ara bé, lo seu és deixar la pataleta general (la meva inclosa) i estar ara al 1000% amb els jugadors. A veure si canvia la cosa, ojalà!

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #11 el: 13 de Novembre de 2009, 22:17:03 pm »
Yo he sido un defensor total de Moya como bien sabeis, pero no me gusta que una vez que lo han cesado vaya de casa en casa sacando trapos sucios, si tantos problemas tenia, si estaba rodeado de incompetentes (según él), si hay jugadores que le estaban dinamitando el trabajo... un tio con su edad y experiencia necesita que lo echen para empezar a largar?? Lo tenia que haber dicho hace tiempo y si no le daban soluciones o no le daban ninguna responsabilidad en algunos temas (que no lo creo), pues se va como un señor, pero ahora no me gusta el protagonismo que se está dando en plan mártir por diferentes emisoras. Que sea consciente que al que perjudica es al CE Sabadell con sus comentarios.

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #12 el: 14 de Novembre de 2009, 10:08:09 am »
ramon moya es un dictador sha carregat un monton de jugadors ademes diu que hi ha dos jugadors que tindrien que ser apartats pero no donara noms aixo ho fan els cobards tira la pedra i amaga la ma, ADEU I NO TORNIS MAI MES CHULETA!!!!!!!!!!!!!!!!GRACIES PEL PLAY OFF PERO VA SER LA PLANTILLA QUE HO VA ACONSEGUIR,NO TORNIS MAI MES
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #13 el: 15 de Novembre de 2009, 00:33:21 am »
Home, tampoc es aixo. Quan vam fer el play off ho van aconseguir entre tots, jugadors i entrenador, i ara que la cosa a anat malament, tambe es culpa de tots, jugadors i entrenador.Ell ja ha pagat per fer-ho malament amb el seu cese. A veure quants jugadors pagan el seu mal rendiment durant aquest temps.
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #14 el: 15 de Novembre de 2009, 21:51:35 pm »
Aye estuve en el entreno y creo que esten dando instrucciones tres señores (Pirri , Sergio Dorado y Roger Garcia ) no es muy logico , volveran locos a los cracks .....

Desconnectat Brylle

• Juvenil
  • Missatges: 423
  • temp 86-87; 87-88 1ª DIVISION; YO LO VI volveremos
« Respondre #15 el: 15 de Novembre de 2009, 21:57:05 pm »
Aye estuve en el entreno y creo que esten dando instrucciones tres señores (Pirri , Sergio Dorado y Roger Garcia ) no es muy logico , volveran locos a los cracks .....

Cracks??? que cracks???? Paquetes diras!!!