Autor Tema: CE Secció Birra 2009-10  (Llegit 37709 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4304
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
CE Secció Birra 2009-10
« el: 31 de Juliol de 2009, 15:39:54 pm »
Abans de que ningú el penge, faig el post. A més, lo poso directament a futbol al vallès, no sia que algun me lo protesti i els administradors mos hagen de canviar a este lloc.

Desprès de la meua reunió amb el president, el passat dissabte, cada cop queda més clar que la propera temporà hi haurà només equip de entre setmana. Problemes de jugadors i sobretot econòmics provoquen que el cap de setmana se queden sense anar lluïnt palmito per los camps de futbol-7 de Sabadell.
També vam fer números i la cosa estava difícil.
Comentaris? Plantilla de 13 jugadors, possible patrocinador, les samarretes les mateixes, patrocinador per la línia telefònica, i algunes coses que s'aniran perfilant este Agost.
A 1 de setembre, començarà la pretemporà i al voltant del 19 de setembre, la temporà.

El que m'agradaria que mos anessin informant de rescissions, novetats, si la web es reactivarà, etc, please!
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12562
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: CE Secció Birra 2009-10
« Respondre #1 el: 03 de Agost de 2009, 12:11:44 pm »
Bé, com vàrem parlar dissabte, la cosa està clara, i portar dos equips, son 3600 € aproximats en fitxes, assegurances, despeses vàries, etc... A sobre si algun s’incorpora de nou, tema equipatges, hauríem de fer un pensament doncs anem curts de material. I això és una despesa més, i a sobre, de les grans.

L’equip del cap de setmana pateix irregularitat en alguns dels seus membres. S’ha fet ofertes a alguns jugadors que complirien, però algun d’ells no els va bé jugar els caps de setmana, altres no tenen el poder adquisitiu per pagar la fitxa i d’altres no se sap res més des del dia que van rebre l’oferta. Per altre banda, s’ha ofert gent, però ja et vaig dir que en aquest cas, s’haurien de comprar nous i ara, la crisi és l’excusa per a no complir.

De entre setmana, ja et vaig comentar que amb 13 érem prous, i que podríem suplir les faltes per motius de feina d’algun dels jugadors, que surt a aproximadament 140 € cadascú, però d’aquí es deduiria loteria o possible patrocinador. Igualment, en el tema plantilla, s’ha de comptar amb el calendari de 100% per a l’any que vé (ens va comentar que tindria menys temps entre setmana), i la disponibilitat de *jabo*, ja que ens el cediria el CE Foreros Arlekinats. També estem a la caça i captura d’un segon porter, per si en algun partit Ricardo ens ha de fallar. Per últim vàrem fer una oferta als CEFA per a la cessió si cal en alguns partits d’Uri19 o algun altre jugador que compleixi els requisits que ells demanen.

En el tema organització, a part de que hi ha gent que ha demanat que segueixi ostentant la presidència, la meva idea és que el 31 d’Agost o 1 de Setembre fem una reunió per a confirmar el meu càrrec i posar de vicepresident al Xavi M.. Per últim, agraïr-te el detall en el tema de la línea telefònica. A vegades tens uns bons detalls.

També intentarem tancar una sèrie d’amistosos per el 2, 5, 9, 16 i 19 de Setembre (si algú del fòrum té un equip i vol reptar-nos, ja sap), per a fer una pretemporada digne. Ja s’ha contactat amb Círculo SBD i La Curva per a posar-nos en forma.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #2 el: 03 de Agost de 2009, 17:00:42 pm »
pel tema dels amistosos, només falta concretar dia per poder jugar contra nosaltres (CirculoSBD). I si, jo vaig ser un dels que s'han oferit per jugar els caps de setmana i per algun partit entre setmana en cas de que us falti gent (com em va dir birrero no jugarem al mateix grup).

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #3 el: 03 de Agost de 2009, 17:35:05 pm »
Si, però veient los números, l'equip del cap de semana és inviable per pressupost. Se disparava i molt.
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #4 el: 05 de Agost de 2009, 14:00:14 pm »
pel tema dels amistosos, només falta concretar dia per poder jugar contra nosaltres (CirculoSBD). I si, jo vaig ser un dels que s'han oferit per jugar els caps de setmana i per algun partit entre setmana en cas de que us falti gent (com em va dir birrero no jugarem al mateix grup).

El tema de la pretemporada, a la que podem contactar amb el Molet, a partir de mig Agost, ho fem i ja reservem camp, a veure com ho té. Suposo que serà a Sant Quirze i entre setmana, com l'altre vegada.

Per l'altre tema, cada cop està més clar que no hi haurà equip de cap de setmana.  :sad2:

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #5 el: 07 de Agost de 2009, 14:01:18 pm »
Ja teniu preus per aquesta temporada?
Quan costa la lliga?
És obligatori el seguro de l'any passat?
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat raros

• Entrenador
« Respondre #6 el: 14 de Agost de 2009, 09:04:53 am »
aquest es una part del mail que envia el Pep a tots els equips participants, si no recordo malament s'ha incrementat el preu de la lliga i de l'assegurança

A St Quirze, la temporada, es disputarà de la  següent manera:

Tal com us vaig anunciar, s'han  creat dues divisions de 32 equips cadascuna, el que va a representar 31 partits de lliga. 
Però  no puc comunicar als equips de  com estaran formats els grups, ja que encara falta gent per confirmar a no la seva continuïtat.
És per això, que demano als equips que no han dit res, que em comuniquin amb la major brevetat possible si puc comptar amb ells no, ja que he de començar a fer calendaris.
I es que  si la cosa es retarda molt, ens pot impedir començar el 14 de set.
En acabar la lliga, es disputarà la Copa, on, com a mínim, jugareu 3 partits cada equip, ja que es formaran 16 grups de 4 equips, i on els primers classificats, passaran a la fase final, per jugar eliminatories a partir de vuitens de final.
Per tant, desde mitjans de setembre fins a finals de Juliol del 2010, un partidet a la setmana, per jugar 34 partits, cosa que no passa a cap més lliga.
El preu serà de 1725 + 17€ per jugador per l'assegurança amb cobertura total en cas de lesió.

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #7 el: 15 de Agost de 2009, 13:32:24 pm »
la seguranza sigue siendo el mismo precio, pero la liga ya me parece un robo, esa cantidad de dinero y encima donde el año pasado estuvimos casi todo el invierno duxandonos con agua congelada.... :paret
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #8 el: 17 de Agost de 2009, 18:09:44 pm »
La lliga, és molt cara, pero costava lo mateix la del cap de semana i era can pixa.
Lo que si s'ha de pulir, es este tema de l'aigua freda, que desprès surt la gent en pilotes a donar una volta i a reclamar l'aigua calenta.
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Uri19

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
« Respondre #9 el: 29 de Agost de 2009, 15:35:44 pm »
Algún amistòs de cara a la pretemporada? per cert birrero parla amb el ramón sobre trip-tic que li vaig passar...
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #10 el: 31 de Agost de 2009, 21:19:28 pm »
Algún amistòs de cara a la pretemporada? per cert birrero parla amb el ramón sobre trip-tic que li vaig passar...

Si, hem parlat, però encara estic treballant a veure que fem

Per altre banda, ja estic buscant camps i rivals, a veure que tal!

Desconnectat Uri19

• Jugador Prof.
« Respondre #11 el: 06 de Setembre de 2009, 15:35:53 pm »
La pretemporada ja ha començat per a 2 dels components de secció Birra.
Aprofitant la Cursa Popular de la festa major de Sabadell ( 10,5 km ), Ramon i Uri han participat i el resultat ha estat
Ramón fent 57 min -- pos: 550
Uri fent 53 min -- pos: 361

Aquesta setmana vinent, ja estan prevists alguns partits amistosos.
Sentiment arlequinat!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #12 el: 06 de Setembre de 2009, 18:44:17 pm »
Primer amistós:

Dimarts, 8 de Setembre de 2009, CE Secció Birra - Círculo SBD, al camp municipal de Sant Quirze, a les 22.30 hores.

Convocats TOTS els jugadors a les 22.15 hores, allà, per parlar de diversos temes de l'equip.

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #13 el: 07 de Setembre de 2009, 04:33:33 am »
yo llegare tarde salgo de entrenar a las 22:30 intentare salir 15min antes, si no voy ya sabes cual es la razon, que no me han dejado salir antes :plora
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
« Respondre #14 el: 09 de Setembre de 2009, 12:19:45 pm »
Seccio Birra 4 – Circulo SBD 2

Partit amistós
Dimarts, 8 de septembre de 2009 a les 22:30, al Municipal de St. Quirze.
Alineació: 0- David S, 3- Ramon, 5- Xavi M., 8- Uri, 19.- Oscar G., 20- Jabo i 21.- Toni. També van jugar: 2.- Romagosa i 14.- Sergio.

Gols: Toni (1), Garcia (1), Sergio (1) i Ramon (1).

Ahir al vespre els barreros van tornar a la feina després d’un mes i escaig de vacances. Va ser un matx concertat amb la intenció de que els jugadors comencessin a rodar-se i acoplar-se.
Com era de preveure la majoria de jugadors estan força lluny de la forma física idònia i han de tornar a recuperar la disciplina tàctica.
Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #15 el: 09 de Setembre de 2009, 14:44:41 pm »
Ahir va ser un partit una mica boig. Vàrem provar diverses coses com que l'Oriol es poses de central (perfecte), que Toni D. pugés a la davantera (li costava tornar), a Ramon enmig (Octavio està lesionat i necessitarà recuperar-se), Jabo al lateral (va tenir fases molt bones a la banda) i Garcia una estona enmig (més defensiu que ofensiu). Gairebé totes les proves em varen satisfer, però ens va faltar coordinació en alguns canvis i una mica més d'organització en el camp. Haurem d'espavilar.

Ens falta molta, molta forma. Ens varen marcar al principi i després de l'empat ens va costar un món fer-nos amb el partit, fins que al rival li va fallar la resistència i vàrem marcar dos gols en dos minuts. Va faltar rematar les segones opcions que vàrem tenir bastants cops i també ens va faltar (als dos equips), una mica més de picardia a l'hora dels serveis de banda, còrner, etc...

En el rival estaven uns quants foreros més, a veure que n'opinen del partit.

Desconnectat raros

• Entrenador
« Respondre #16 el: 09 de Setembre de 2009, 15:37:37 pm »
el partit va estar bastant bé, això que dius birrero tens tota la raó, la forma física ens va fallar. Degut a les baixes que teniem vem jugar amb gent que no son de l'equip (no es escusa). El nostre futbol ja ho veus, quan als cinc minuts no es pot fer una jugada col.lectiva es torna un futbol anarquic. Tambè nosaltres vem provar fer algun canvi de llocs, com Adriancito de migcamp, jo més avançat, jose de lateral, coses que si no ho fas de costum acabes com acabes (pilotades camp amunt).

Vosaltres, veu estar bastant bé, Oriol al mig de la defensa ho fa bé, talla moltes pilotes, a Jabo li tens que deixar camp per jugar i aprofitar la seva velocitat, Ramon es un tio que al migcamp sempre arriba a totes (imprecindible), i els demés també veu estar correcte.

En fi, era un partit amistós i de preparació, que ja ens anirà bé per quan comenci la temporada.

I si la propera setmana us falta gent per jugar contra foreros, ja saps.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #17 el: 09 de Setembre de 2009, 23:53:19 pm »
Ho tindré en compte!

Per cert, proper partit, Dijous, 17 de Setembre, a les 22.30 hores, al Municipal de Sant Quirze, torna el partit.

CE Secció Birra - CE Foreros Arlekinats.

Secció Birra té la baixa segura per lesió d'Octavio. Per la part forera, Randel i Kanguro son baixes per viatges varis.

Desconnectat Uri19

• Jugador Prof.
« Respondre #18 el: 10 de Setembre de 2009, 13:45:00 pm »
Per la part que em pertoca, agraeixo els elogis però sent sincer no m'hi vaig trobar pas còmode.
Potser acotumant-m'hi si que vagi a millor, però tenint gent com Antonio, Quim i Toni V em veig millor de lateral o inclús, en falta d'algun davanter, de punta.

Tot i així partit amb moltes moltes faltes, joc trencat desde bon principi... i on la incomunicació va èsser la veritable protagonista per part dels Birreros.
Sentiment arlequinat!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #19 el: 10 de Setembre de 2009, 17:51:49 pm »
Uri, tu tens pinta de central.
Per lo demés, com estic de vacances, potser vos vaig vore.  :tongue3:
Sexe, Birra i Sabadell!