Bé, com vàrem parlar dissabte, la cosa està clara, i portar dos equips, son 3600 € aproximats en fitxes, assegurances, despeses vàries, etc... A sobre si algun s’incorpora de nou, tema equipatges, hauríem de fer un pensament doncs anem curts de material. I això és una despesa més, i a sobre, de les grans.
L’equip del cap de setmana pateix irregularitat en alguns dels seus membres. S’ha fet ofertes a alguns jugadors que complirien, però algun d’ells no els va bé jugar els caps de setmana, altres no tenen el poder adquisitiu per pagar la fitxa i d’altres no se sap res més des del dia que van rebre l’oferta. Per altre banda, s’ha ofert gent, però ja et vaig dir que en aquest cas, s’haurien de comprar nous i ara, la crisi és l’excusa per a no complir.
De entre setmana, ja et vaig comentar que amb 13 érem prous, i que podríem suplir les faltes per motius de feina d’algun dels jugadors, que surt a aproximadament 140 € cadascú, però d’aquí es deduiria loteria o possible patrocinador. Igualment, en el tema plantilla, s’ha de comptar amb el calendari de 100% per a l’any que vé (ens va comentar que tindria menys temps entre setmana), i la disponibilitat de *jabo*, ja que ens el cediria el CE Foreros Arlekinats. També estem a la caça i captura d’un segon porter, per si en algun partit Ricardo ens ha de fallar. Per últim vàrem fer una oferta als CEFA per a la cessió si cal en alguns partits d’Uri19 o algun altre jugador que compleixi els requisits que ells demanen.
En el tema organització, a part de que hi ha gent que ha demanat que segueixi ostentant la presidència, la meva idea és que el 31 d’Agost o 1 de Setembre fem una reunió per a confirmar el meu càrrec i posar de vicepresident al Xavi M.. Per últim, agraïr-te el detall en el tema de la línea telefònica. A vegades tens uns bons detalls.
També intentarem tancar una sèrie d’amistosos per el 2, 5, 9, 16 i 19 de Setembre (si algú del fòrum té un equip i vol reptar-nos, ja sap), per a fer una pretemporada digne. Ja s’ha contactat amb Círculo SBD i La Curva per a posar-nos en forma.