Autor Tema: CE Secció Birra 2009-10  (Llegit 36641 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re:CE Secció Birra 2009-10
« Respondre #180 el: 05 de de 2010, 15:03:58 pm »
El segon gol del contrari i la sortida de Romegosa al camp van fer que l’atac cerveser tingués més mordent, buscant les dobles jugades, això fou el causant de que s’empatés a 2 a 5 minuts del final.

L'acudit és molt bó.
Per lo demés, ojalà que Garcia de jove s'hagués près més seriosament el futbol. A este lo poses on sia a l'equip que sia i te lo fà un equip amb recursos. Per cert, Ricardo està lesionat o algo? Veig que en molts partits no està. Podrieu fitxar al Resis de Foreros, que ahir lo vaig vore fent de porter a Sant Quirze i no lo fa del tot mal.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #181 el: 05 de de 2010, 23:58:34 pm »
El segon gol del contrari i la sortida de Romegosa al camp van fer que l’atac cerveser tingués més mordent, buscant les dobles jugades, això fou el causant de que s’empatés a 2 a 5 minuts del final.

L'acudit és molt bó.
Per lo demés, ojalà que Garcia de jove s'hagués près més seriosament el futbol. A este lo poses on sia a l'equip que sia i te lo fà un equip amb recursos. Per cert, Ricardo està lesionat o algo? Veig que en molts partits no està. Podrieu fitxar al Resis de Foreros, que ahir lo vaig vore fent de porter a Sant Quirze i no lo fa del tot mal.

Pues te podrias haber dado a conocer no? xD
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat Ruben_cesbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1367
« Respondre #182 el: 06 de de 2010, 13:58:21 pm »
Totalment d'acord amb tu, company.  ;D ;D

Aunque para fichaje estrella el que tenemos nosotros jejejejej
SOM EL SABADELL!!!!!   *1903-2003*

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #183 el: 06 de de 2010, 23:54:21 pm »

L'acudit és molt bó.

Com que acudit  :****

Estàvem perdent i un dels problemes que teníem és que els extrems volien arribar a la línia de fons i ells amb una defensa amb 3 tios darrera i 2 a la frontal de l'àrea ens tancaven a cada jugada vora del córner. Era un equip que es va saber defensar molt bé i fins que algun extrem (en aquest cas em va tocar a mi), no va començar a fer de fals extrem i es va anar emportant jugadors dels laterals fins al centre, no vàrem saber obrir la llauna.

Amb aquests moviments sobre el camp, en la primera jugada que Ramon va entrar amb la bola per l'extrem que estava jo, va marcar, i en la segona, que em vaig emportar al seu lateral dret i vaig obrir forat, Oriol va marcar l'empat. El futbol, no es tracta de jugar només amb la pilota als peus, sempre s'ha d'intentar crear confusió a la defensa rival.

Totalment d'acord amb tu, company.  ;D ;D

Aunque para fichaje estrella el que tenemos nosotros jejejejej

Si no? A sobre m'han dit que hi havia força premsa allà!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Uri19

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
« Respondre #184 el: 09 de de 2010, 11:36:47 am »
tot i la nevada d'ahir, segueixen endavant els partits d'avui?
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #185 el: 09 de de 2010, 16:51:19 pm »
tot i la nevada d'ahir, segueixen endavant els partits d'avui?

Si, per ara, tot igual a les 22 hores comença el partit.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #186 el: 10 de de 2010, 00:19:40 am »
yo como ya no se me avisa pa ir :exxxx
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #187 el: 10 de de 2010, 22:49:22 pm »
Secció Birra-Trifàssics     6-3

1-Ricardo, 21-Toni D, 8-Ramon, 4-Vela, 10-Octavio, 19-Garcia i 3-Oriol d'inici. 2-Romagosa va jugar també. Gols: 4 d'Octavio, 1 de Ramon i 1 de Romagosa.

Partit contra un equip de la part alta de la taula, on es va tocar molt la pilota i on potser vàrem tenir el 70% de la possessió de la bola, fins el 4-0. Desprès l'equip es va relaxar una mica més, i hi va haver més repartiment d'ocasions de gol.

Ahir a les 15 hores érem 4 canvis i a les 17 hores 2... em va saber greu trucar-te a les 21 hores i donar-te presses. Si és que la serietat s'està perdent.  :****

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #188 el: 10 de de 2010, 23:13:46 pm »
Secció Birra-Trifàssics     6-3

1-Ricardo, 21-Toni D, 8-Ramon, 4-Vela, 10-Octavio, 19-Garcia i 3-Oriol d'inici. 2-Romagosa va jugar també. Gols: 4 d'Octavio, 1 de Ramon i 1 de Romagosa.

Partit contra un equip de la part alta de la taula, on es va tocar molt la pilota i on potser vàrem tenir el 70% de la possessió de la bola, fins el 4-0. Desprès l'equip es va relaxar una mica més, i hi va haver més repartiment d'ocasions de gol.

Ahir a les 15 hores érem 4 canvis i a les 17 hores 2... em va saber greu trucar-te a les 21 hores i donar-te presses. Si és que la serietat s'està perdent.  :****

enhorabona per aquesta gran victòria i pel teu golet! :bandera

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #189 el: 10 de de 2010, 23:53:56 pm »
ostiaaa me alegro por la victoriaa ke grande birrero marcandoo y todo asi normal ke no me llames si taaas ke te salees jajajaj
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #190 el: 11 de de 2010, 23:41:00 pm »
Si, gol a l'estil Raúl.  :grin2: :grin2: :grin2:

El proper partit, Dilluns, 15 de Març a les 21 hores a Sant Quirze!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #191 el: 20 de de 2010, 23:55:02 pm »
A l'últim partit, derrota per 5-1 contra el seté classificat a la lliga. El proper partit he vist qe era el dimecres, a vore si vos va millor, encara que amb les baixes que se m'ha comentat hui, de jabo, ramon i segurament birrero vos pot costar traure endavant el partit.
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #192 el: 24 de de 2010, 09:51:08 am »
Doncs al final avui el partit s'ha suspès.

Ramon, Jabo i Quim estaven lesionats. Garcia, Oriol i Xavi M. tenien temes laborals, i Dani i jo mateix motius familiars. Una pena, ja que jugàvem contra La Taverna d'en Rubión, on algun culé haguès faltat i els podíem haver canejat.

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #193 el: 24 de de 2010, 11:45:45 am »
pero si lo ke se a suspendido a sido la jornada entera, a los foreros tambien les han aplazado el partido, si ske cuando hay fubool en primera...... :beer2

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #194 el: 24 de de 2010, 12:37:04 pm »
pero si lo ke se a suspendido a sido la jornada entera, a los foreros tambien les han aplazado el partido, si ske cuando hay fubool en primera...... :beer2

Doncs que trist.

I jo ahir al vespre preocupat per les baixes i trucant disgustat al Pep per dir-li que no podríem jugar.  :****

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #195 el: 27 de de 2010, 15:59:50 pm »
Ho sent, però esta lliga ha perdut molt. 32 equips per grup, on a la jornada 10 pots estar navegant per mitja taula aborrit, molts partits suspesos. 2 partits una semana i 3 sense partits. No la entenc.
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #196 el: 07 de Abril de 2010, 17:12:41 pm »
El suspès la setmana passada el juguem avui a les 21 hores. Serà un partit dur, ja que tenim moltes baixes. Ricardo de vacances, Dani per feina, Toni D, Vimo i Ramon lesionats... Per sort, som prou gent per a jugar i si hi posem ganes pot sortir un partidet entretingut.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #197 el: 08 de Abril de 2010, 23:20:21 pm »
Ahir: Derrota 8-5.

Lamentablement, alguns jugadors de l'equip, sobretot veterans, han perdut el sentit d'equip. Ahir, en un partit guanyable, ens vàrem presentar quatre canyes al camp i vàrem començar amb un de menys, perdent al minut 1, encara que es va remontar, amb gols de Jabo (2) i Octavio. Amb l'1-3 em vaig deixar el turmell per el camí.

Desprès amb el 4-3 Jabo va tornar a ficar-nos al partit, marcant i amb el 5-4, a mi se'm va passar per el cap xutar a porta, amb el que vaig acabar sense turmell esquerre i de regal sense genoll dret, això si, vaig marcar un golàs que ja el voldria l'Arnal firmar.

Amb el 5-5, però ens vàrem enfonsar. Un Jabo que feia mesos que no jugava ni 5 minuts a futbol, jo mateix que semblava el capità patapal i Pedrito intentant aturar tot el que li venia, i ens varen marcar 3 gols en 10 minuts.

Alineació: Pedrito, O.Vela, O.Garcia, Oriol, Octavio, Jabo i Romagosa.

Gols: 3 per Jabo, 1 per Octavio i 1 per Romagosa.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #198 el: 15 de Abril de 2010, 19:53:26 pm »
Aquesta nit, baixes de Toni V, Toni D, Ramon i Quim, però amb alguna sorpresa de qualitat.  :clap

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #199 el: 15 de Abril de 2010, 20:09:23 pm »
a mi no mas avisao asi ke no voy!