Magnífic,
m'ha costat trobar la paraula que definís exctament com ha transcurregut aquest Torneig, i després de donar-li moltes voltes he pensat que la que més s'apropava als meus pensaments és magnífic.
i ho és per tot això:
Participants, preguntes, dinamisme, joc, fairplay,varietat, número de jugadors, agilitat, bon rollo, i el que és millor de tot "l'àrbitre" no s'ha notat en tot el partit.
Estic molt contenta de que hagueu acollit aquest primer Torneig d'Estiu amb aquestes ganes i de que l'hagueu fet rutllar. També l'aparició de noves promeses en el nostre joc ha de ser un motiu de felicitació per tots els veterans. Espero que hi hagi continuitat en la 4a Edició del Trivial Arlequinat.
Com ja heu pogut intuir la guanyadora ha estat la Bea, la qual cosa m'ompla d'alegria, seguida per en Jo i en Dani Ces, a bastanta distància, tot s'ha de dir.
La guanyadora tindrà el seu trofeu en forma d'una samarreta pintada a mà en referència a aquest Torneig i que patrocina l'Associació Arlequinada.
Si el proper estiu encara modero aquest joc, prometo una segona edició.
Per part meva, res més senyora i senyors, me'n vaig de vacances, al menys com a moderadora, uns dies. Gràcies per les bones estones que m'heu fet passar aquesta temporada, gràcies per tot allò de la història del CES que hem feu aprendre dia a dia, en definitiva gràcies per passar-vos per aquí.
Ens veiem a l'inici de la 4a Temporada,
salut!