Autor Tema: II MEMORIAL MIQUEL QUEREDA  (Llegit 2236 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat 101%ARLEQUINAT

• Aleví
  • Missatges: 36
II MEMORIAL MIQUEL QUEREDA
« el: 04 de Agost de 2009, 16:41:18 pm »
HOLA encara queda molt pero que us sembla demanar al club que el proxim rival en aquet torneig sigui el BRISTOL ROVERS seria un gran dia per fer un agermanament les dues aficions i els dos clubs que portem els mateixos colors jo crec que si algu de la directiva sap angles o a l´area de marketing que fes unes trucades per veure com va el tema hi ha temps i es un partit ilusionant

FORÇA SABADELL                     GO PIRATAS

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
  • Gènere: Masculí
Re: II MEMORIAL MIQUEL QUEREDA
« Respondre #1 el: 04 de Agost de 2009, 16:46:57 pm »
HOLA encara queda molt pero que us sembla demanar al club que el proxim rival en aquet torneig sigui el BRISTOL ROVERS seria un gran dia per fer un agermanament les dues aficions i els dos clubs que portem els mateixos colors jo crec que si algu de la directiva sap angles o a l´area de marketing que fes unes trucades per veure com va el tema hi ha temps i es un partit ilusionant

FORÇA SABADELL                     GO PIRATAS

Jo també m'he quedat flipant xD
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #2 el: 04 de Agost de 2009, 16:51:55 pm »
i si no saben angles, tambe podem convidar al can rull o al sabadell nord, que també son arlequinats.. perque castellà en saben oi? :laugh2: :laugh2: :laugh2:
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #3 el: 04 de Agost de 2009, 17:03:39 pm »
Home, aquest any, el nivell dels dos equips que han portat, estava molt bé, sabent les nostres possibilitats i limitacions.

Crec que als que eren amics del Miguel, sabran que a ell li hagués fet més gràcia l'Atlético de Madrid, però clar, aquest club ja està una mica més inabastable.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #4 el: 04 de Agost de 2009, 18:09:04 pm »
Doncs jo crec que si s'hauria d'intentar portar al at Madrid i un altre any a la selecció espanyola absoluta o sub el que sigui. Jo crec que són els que li haguessin fet més il.lusió, al ser camara de la selecció i seguidor del athletico. Potser tocant una mica la fibra d'aquestes 2 parts es podria aconseguir rebaixar el cost.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #5 el: 04 de Agost de 2009, 18:20:42 pm »
El Castellón com a partit de presentació a la seva afició juga contra l'Atletico, si aquest any pujem si que podriem intentar-ho :ok

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #6 el: 04 de Agost de 2009, 19:23:41 pm »
Doncs jo crec que si s'hauria d'intentar portar al at Madrid i un altre any a la selecció espanyola absoluta o sub el que sigui. Jo crec que són els que li haguessin fet més il.lusió, al ser camara de la selecció i seguidor del athletico. Potser tocant una mica la fibra d'aquestes 2 parts es podria aconseguir rebaixar el cost.
Atletico company   :wink2:
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #7 el: 04 de Agost de 2009, 21:25:31 pm »
Trobo que de seguida la gent s'ha llençat al damunt del company 101% arlequinat per la tonteria de l'idioma  , i s'ha acabat ignorant el motiu real del missatge. Tant de bo es pogués portar al Bristol Rovers , i després poder anar nosaltres alla , po tot plegat es complicat i no per l'idioma jeje La unica manera de poder portar un ekip britanic aqui , per molt amik que sigui , es que estigui fent l'stage , com el Swansea. El que si que es pot fer per un altre any , es ser més vius i aprofitar-se d'equips amb encara més solera que el Swansea  que també ronden Catalunya . Aquest any mateix , el Watford o el Blackburn Rovers han jugat partits per la zona contra rivals de menys entitat que nosaltres.

Desconnectat 101%ARLEQUINAT

• Aleví
  • Missatges: 36
« Respondre #8 el: 05 de Agost de 2009, 01:18:53 am »
Aquets que riuen son uns niñatos de 12 anys yo porto 30 anys veien al sabadell y em faria il-lusio que vingues aquet equip clar pero al niñatos que sabem angles no  :**** :**** :****  qui era pereira o camaño a no que teniu 12 anys
es una falta de respecta a una iniciativa

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #9 el: 05 de Agost de 2009, 08:15:44 am »
Estiu, vacances, falta de futbol, poques notícies de l'equip... com es nota.

Vinga, que el home presentava una iniciativa que ell pensava que era interessant, però potser la expressió de la frase no ha sigut la millor. A mi em sembla una idea realitzable, i més sent el Bristol Rovers, equip amb el que tenim molt bon rotllo, encara que ja dic, l'Atlético tindría més sentit, o com diu el company Hool, als que ens agrada el futbol amb majúscules, també ens agradaria algun dels equips anglesos que venen aquí a fer la pretemporada.

Si hagués vingut el Blackburn, hagués sigut un somni... :w00t:

I per el tema de parlar anglès, segur que algun de la directiva en sabrà. Suposo. Espero... :rolleyes2:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Daniel D.L.

• Jugador Prof.
  • Missatges: 620
    • horitzons inesperats
« Respondre #10 el: 05 de Agost de 2009, 09:23:41 am »
Estiu, vacances, falta de futbol, poques notícies de l'equip... com es nota.

Vinga, que el home presentava una iniciativa que ell pensava que era interessant, però potser la expressió de la frase no ha sigut la millor. A mi em sembla una idea realitzable, i més sent el Bristol Rovers, equip amb el que tenim molt bon rotllo, encara que ja dic, l'Atlético tindría més sentit, o com diu el company Hool, als que ens agrada el futbol amb majúscules, també ens agradaria algun dels equips anglesos que venen aquí a fer la pretemporada.

Si hagués vingut el Blackburn, hagués sigut un somni... :w00t:

I per el tema de parlar anglès, segur que algun de la directiva en sabrà. Suposo. Espero... :rolleyes2:

Doncs això dels que fan pretemporada s'hauria de preparar bé perquè crec que pot ser una cosa d'interès mutu. A aquests equips suposo que també els agradarà jugar a una gespa en condicions i contra un rival com el CE Sabadell i no només contra equips de Territorial.  :beer2

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #11 el: 05 de Agost de 2009, 10:06:30 am »
Jo trobo que seria un bon rival i q atrauria a molta gent aki, un Bristol Rovers.
Haviam si la directiva pren nota i comença a moures per la propera pretemporada.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #12 el: 05 de Agost de 2009, 14:02:56 pm »
Voleu dir el Bristol Rovers. Ja sé que per a molts és un equip simpàtic, però el que s'hauria de pensar és en atreure potser a gent que no es fidel cada diumenge i així intentar enganxar al màxim de gent possible, i està clar que un atletico (amic panso) portaria a molta més gent que no pas el bristol. Tot i que em sembli bé si venen a fer un triangular, no cada any podrem tenir equipassos per jugar el torneig.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #13 el: 05 de Agost de 2009, 14:11:51 pm »
Doncs jo veig habitualment (i vosaltres també) com equips de 1ª divisió juguen amistosos contra equips de 2ª B i de 3ª com a part de la seva preparació de pretemporada.

Per què nosaltres no ens podem moure per ser un d'aquests equips que jugui contra un 1ª o un 2ª ? O es que nosaltres som tontos.  :grogi

:beer2

Forero Més Catxondo

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #14 el: 05 de Agost de 2009, 14:28:02 pm »
Doncs jo veig habitualment (i vosaltres també) com equips de 1ª divisió juguen amistosos contra equips de 2ª B i de 3ª com a part de la seva preparació de pretemporada.

Per què nosaltres no ens podem moure per ser un d'aquests equips que jugui contra un 1ª o un 2ª ? O es que nosaltres som tontos.  :grogi

El Villarreal va jugar contra un equip de 2ª regional crec que era. Pero també es cert que va ser perque era l'equip del poble a on estaven fent l'stage de pretemporada crec.

Desconnectat Daniel D.L.

• Jugador Prof.
  • Missatges: 620
    • horitzons inesperats
« Respondre #15 el: 05 de Agost de 2009, 16:26:40 pm »

El Villarreal va jugar contra un equip de 2ª regional crec que era. Pero també es cert que va ser perque era l'equip del poble a on estaven fent l'stage de pretemporada crec.

Sí, el Navata. A YouTube pots trobar els 28 gols que els van marcar, el vídeo dura més de 6 minuts :blink

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #16 el: 05 de Agost de 2009, 16:56:10 pm »
Triangulars no please... xDD