Autor Tema: L'Escala - Sabadell Diumenge 2 d'agost a les 19:00 hores  (Llegit 7467 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Gol del Sabadell

• Visitant
Re: L'Escala - Sabadell Diumenge 2 d'agost a les 19:00 hores
« Respondre #20 el: 03 de Agost de 2009, 00:13:46 am »
per molta pretemporada que sigui no crec que donem una imatge molt seriosa del nostre club cuan en un partit amistos s'hi posa a jugar el segon entrenador
una mica de serietat home!!!

totalment d'acord,ja sabem que a la pretemporada es temps de probes d'invents i experiments,pero fer jugar al segon entrenador,aixo ja es comic una mica de seriositat i saber estar home
Debe de ser un ensayo para el fin de semana del 15 de agosto, que si no está equivocada la informacion hay 3 dias seguidos de partidos y nos van a faltar jugadores para rotar!! ¨Más en serio, a mi tampoco me gusta este tema aunque se trate de pachangas de verano, pero tampoco conozco todos los detalles, igual no habian cambios, o ha habido una lesión después del último cambio..., total estamos en época de tener jugando también chicos jóvenes sin ficha y sin seguramente calidad para jugar en segunda B (en algunos casos) pero que nos va bien alinearlos para cubrir todos los compromisos y rotar a todos los jugadores. Tambien hay que ver como era el rival de enfrente, porque parece ser que era una selección de chicos de la zona y que no pertenecian a un único equipo. Vamos a dejarlo como una anécdota ¿no?

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
  • Gènere: Masculí
« Respondre #21 el: 03 de Agost de 2009, 00:25:09 am »
Ja sabiem que no era un partit massa seriós, primer perque el rival era una especie de selecció de la zona, pero tampoc cal treure les coses de mare. Més greu es que un porter suplent jugui de jugador amb la seleccio espanyola un partit... (Molilna)
Tampoc exagerem, va ser una estoneta i va jugar per tal de debutar... i pel que fa a lo de sergio dorado doncs no sé com haurà estat, a mi no em sembla malament si el que es pretenia era fer descansar gent de la primera plantilla i mirarse els jugadors joves i els que estaven a prova...millor això que no posar a jugar una paxanga a qualsevol altre jugador important...potser ha jugat pq ja s'havien fet tots els canvis i algú estava tocat... Mireu és un amistós i veig que la gent ja comença a pendres les coses massa malament. Quina mala imatge voleu que doni el fet de que jugui el segon entrenador, si segurament ningú dels que havia per allà a part de la gent del sabadell sabria que ho és? I a sobre marcant un gol!! xDD

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #22 el: 03 de Agost de 2009, 00:29:38 am »
Això diu molt de tipus de partit i de rival que era L'Escala. Deu haver estat una mena de patxanga.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #23 el: 03 de Agost de 2009, 01:31:23 am »
He estat al partit. Hem anat sense jugadors de camp suplents , i clar , diria que un nano s'ha fet mal o alguna cosa i llavors per això ha entrat el Dorado , que està fort. Jo no ho veig malament.Era molt patxanga lo d'avui , tant per un equip com per l'altre , per tant en cap moment hem desentonat. Ni tant sols l'Escala era l'Escala , sinó una selecció de jugadors de la zona que en algun moment havien jugat a l'Escala per tel d'homenatjar a un home gran del club que es retirava o algo

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #24 el: 03 de Agost de 2009, 05:50:06 am »
 :bandera :bandera
No crec que li hagem de donar cap mena d'importancia, partit de costellada una selecció regional i va dir!!!! jo també vull jugar¡¡¡ coll--ons va i marca un gol, que estem a pre-temporada, ja tindrem temps a criticar
 :ostres :laugh2:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat TXURI-URDIÑAK

• Infantil
  • Missatges: 286
« Respondre #25 el: 03 de Agost de 2009, 08:21:25 am »
Amb quin porter em jugat?  com ho ha fet?
El dia del Blanes hi havia el Xavi Ginard a la grada i diria que estava lesionat,
VISCA EL SABADELL

Desconnectat Sbdll

• Juvenil
  • Missatges: 566
« Respondre #26 el: 03 de Agost de 2009, 10:58:06 am »

Desconnectat Daniel D.L.

• Jugador Prof.
  • Missatges: 620
    • horitzons inesperats
« Respondre #27 el: 03 de Agost de 2009, 11:10:05 am »
els de MD no s'han enterat que el Sergio Dorado es el segon entrenador

http://www.elmundodeportivo.es/gen/20090803/53758398261/noticia/el-sabadell-supera-a-lescala-tras-el-descanso.html

El 9 Esportiu i l'Sport tampoc no han donat aquesta dada; simplement han esmentat "Sergio" com a autor del gol.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #28 el: 03 de Agost de 2009, 11:18:28 am »
I l'Sport tampoc ¿voleu dir que no era el mateix que a enviat les cròniques a tots els diaris?  :fun: :rolleyes2:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12551
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #29 el: 03 de Agost de 2009, 11:34:23 am »
Ahir, quan el meu informador em va dir que el segon gol l'havia marcat el Sergio Dorado, i que n'estava segur, quan jo li vaig dubtar, vaig pensar que en el dinar hauria tastat el ví, però em va estranyar, ja que no beu. El primer gol, del de les botes taronges fosforites, Milán.

Ara, si que em dono compte que la pretemporada la hem planificat com cada any, o pitjor.

Això si, el proper cop que facin això, que invitin a algun forero per omplir banqueta, que ganes, segur que també hi posarem.
« Darrera modificació: 03 de Agost de 2009, 15:45:46 pm per birrero »
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #30 el: 03 de Agost de 2009, 15:07:45 pm »
els de MD no s'han enterat que el Sergio Dorado es el segon entrenador

http://www.elmundodeportivo.es/gen/20090803/53758398261/noticia/el-sabadell-supera-a-lescala-tras-el-descanso.html

según la crónica, hasta perdonó el 3r gol !!!

a ver si tenemos al delantero deseado y no lo sabemos.....    ;D
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4298
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #31 el: 03 de Agost de 2009, 17:54:22 pm »
La veritat, és que un altre cop m'estalvie açò. Patxanga infame contra un equip de solters i casats, i a sobre amb algun jugant que ni estava a prova ni res. Dorado va marcar un churrigol, com los que fot Raúl al Madrit, a sobre.
Per favor, un poc més de coherència en les pretemporades.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12551
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #32 el: 03 de Agost de 2009, 20:01:22 pm »
La veritat, és que un altre cop m'estalvie açò. Patxanga infame contra un equip de solters i casats, i a sobre amb algun jugant que ni estava a prova ni res. Dorado va marcar un churrigol, com los que fot Raúl al Madrit, a sobre.
Per favor, un poc més de coherència en les pretemporades.

Per marcar aquests gols, el davanter ha de ser en el lloc que toca. Raúl, és el que ho fa millor, de fa anys. Pena que jugui a l'equip reial de Madrid.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8231
  • un camp de primera
« Respondre #33 el: 03 de Agost de 2009, 21:27:05 pm »
Molt bona l´anècdota del Sergio Dorado   ;D

Joel, Fran i Sergio Dorado   :mmmm    estudiem-ho....    :icon_idea:
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2025
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #34 el: 06 de Agost de 2009, 14:07:48 pm »
Sempre criticant, tirant-nos pedres sobre la teulada, que si vaya pena de partit, que si pachanga, que si partit infame......

I ahir que??

Manchester Utd - Valencia

El porter suplent del Valencia jugant de mig. 2 equipassos i acaben així. Això si que és una vergonya.
Contra l'Escala ja sabem que podem veure, però a aquests nivells de champions...... :malament
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #35 el: 06 de Agost de 2009, 15:41:13 pm »
Sempre criticant, tirant-nos pedres sobre la teulada, que si vaya pena de partit, que si pachanga, que si partit infame......

I ahir que??

El porter suplent del Valencia jugant de mig. 2 equipassos i acaben així. Això si que és una vergonya.
Contra l'Escala ja sabem que podem veure, però a aquests nivells de champions...... :malament

Si senyor! És el primer que vaig pensar ahir a la nit quan ho vaig escoltar. I era el mateix cas que nosaltres, cap jugador a la banqueta a la segona part, un lesionat... i aquí, que has de fer en un amistòs?  jugar amb 1 de menys o com a mínim posar una persona al camp amb un mínim de toc futbolístic! I com diu el company Roma no és el mateix la pachanga de l'Escala que un partit amistós al camp del United i amb el camp ple!

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #36 el: 06 de Agost de 2009, 16:04:08 pm »

I ahir que??

Si senyor! És el primer que vaig pensar ahir a la nit quan ho vaig escoltar. I era el mateix cas que nosaltres, cap jugador a la banqueta a la segona part, un lesionat... i aquí, que has de fer en un amistòs?  jugar amb 1 de menys o com a mínim posar una persona al camp amb un mínim de toc futbolístic! I com diu el company Roma no és el mateix la pachanga de l'Escala que un partit amistós al camp del United i amb el camp ple!

S'ha de puntualitzar que Moyà va haver de jugar com a jugador de camp perquè a Nikola Zigic li van prohibir les autoritats britàniques cap activitat professional dins les Illes, ja que els serbis necessiten un visat especial per estar-hi, i Zigic el tenia caducat. Com a conseqüència, el València tenia un jugador menys a la banqueta i, després de la lesió de Carletto, Emery va creure oportú i millor acabar el partit amb 11, i va haver de fotre la mà a l'únic disponible que tenia: el porter Moyà.

Que per cert, jo no sé perquè molta gent s'escandalitza quan veu a un porter jugant com a "jugador de camp"... Que jo sàpiga, no hi ha cap llei en el futbol que ho prohibeixi, no? Que potser no hi han futbolistes que s'han de posar de porters? Que no hi ha centrals que acaben jugant de davanters? No hi han davanters que juguen de mig centre?
« Darrera modificació: 06 de Agost de 2009, 16:12:39 pm per Arrrrrrlekinat »

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #37 el: 06 de Agost de 2009, 16:12:11 pm »

I ahir que??

S'ha de puntualitzar que Moyà va haver de jugar com a jugador de camp perquè a Nikola Zigic li van prohibir les autoritats britàniques cap activitat professional dins les Illes, ja que els serbis necessiten un visat especial per estar-hi, i Zigic el tenia caducat. Com a conseqüència, el València tenia un jugador menys a la banqueta i, després de la lesió de Carletto, Emery va creure oportú i millor acabar el partit amb 11, i va haver de fotre la mà a l'únic disponible que tenia: el porter Moyà.
Si és veritat! De totes formes Emery va fer 2 equips i a la segona part crec que va canviar els 11, per tant era un risc no deixar cap jugador de camp a la banqueta durant 45 minuts,  ja que sempre es pot produir una lesió... Bé, és el mateix que vam fer nosaltres a l'Escala que crec  que no teníem cap jugador a la banqueta i vam anar amb els 11 justos, sembla ser.

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #38 el: 06 de Agost de 2009, 16:14:12 pm »

I ahir que??

Si és veritat! De totes formes Emery va fer 2 equips i a la segona part crec que va canviar els 11, per tant era un risc no deixar cap jugador de camp a la banqueta durant 45 minuts,  ja que sempre es pot produir una lesió... Bé, és el mateix que vam fer nosaltres a l'Escala que crec  que no teníem cap jugador a la banqueta i vam anar amb els 11 justos, sembla ser.

Va canviar a tots els jugadors excepte a César, el porter, que va jugar tot el partit :beer2