Doncs sí.
Aquest post fa olor a candidat al Post Més Absurd
Doncs company, no té perquè ser-ho:
Vaig obrir aquest post perquè fa poc vaig veure un documental on li preguntaven a la gent (gent de 35 anys o més) si coneixien la història de Puig Antich. La meva sorpresa (per malament) va ser comprovar que del 100% dels preguntats, el 90% no el coneixia, malgrat ésser una figura símbol del jovent català en la lluita antifranquista i anticapitalista, i passant a la història amb el dubtós "honor" d'haver estat un dels últims agarrotats a Espanya.
Veig que dels que heu contestat aquí, la majoria éreu joves quan va passar tot i vau viure la història de primera mà; els altres que el coneixem i som més joves, es deu al que jo anomeno "consciència politica".
Per tant, company Mendo, permete'm que et faci un petit resum:
1r: el post tracta sobre un tema que no va del CES, per tant, està al lloc indicat (Enquestes vàries).
2n: pregunto per un tema que al seu dia va aixecar molta polèmica, i que encara la continua aixecant (pel constant negatiu del POder Judicial a reobrir i revisionar el cas).
3r: pregunto als foreros si coneixen la història real d'un jove que forma part de la Memòria Històrica del país, perquè un fet que a mí m'inquieta és la ignorància de molta gent envers aquesta història, que va marcar per sempre els darrers anys del franquisme, i sobretot va marcar al poble català.
Així que no sé on veus tu en el meu post les possibilitats per a titllar-lo de "candidat a Post més absurd", quan en ell no he preguntat cap gilipollada ni he posat cap història irreal, com sí que n'hi han a d'altres enquestes del Fòrum, que sí que es mereixen el premi, i de llarg.