Vagi per endavant que a mí no m'agrada cap dels 3 possibles noms que estan sonant. El que menys m'agrada es Gratacós, és un tio que no té sang i això és el que menys ens fa falta ara.
Dels altres 2, que segurament desconeixen 100 % la plantilla i el grup, en podria extreure una cosa positiva: si no coneixen cap jugador, tots partiran de zero i hauran de demostrar el que valen a base de suar la samarreta per que l'entrenador es fixi en ells. Amb això ja guanyariem respecte a la situació actual.
Ara bé, crec que el Consell es podria haver esmerat una mica més que en aquests 3 noms, ja que estavem davant una oportunitat única de triar bé i amb calma. M'hauria preferit més que el Quim Arroyos dirigís l'ekip alguns dies i que trièssin amb més calma.
Conec al Quim, he anat amb ell 8 anys al col·legi a la mateixa classei hem jugat junts al futbol; és un tio amb mentalitat ofensiva, és de la casa i segur que sabria quin camí prendre per millorar.
Des d'akí demano al consell que, triin qui triin, pensin que estem en un moment crític i potser valdria més la pena confiar en algú de casa de moment i sopesar molt millor quin entrenador ens convindria, que jo segueixo pensant que ha de ser algú mediàtic del perfil del Vidal amb un parell de collons i conegut a tot arreu, no oblidem la vessant mediàtica.
Ayssssss ojalá tot això sigui per millorar