Autor Tema: Divendres 14 d'agost Triangular a Sant Pere Molanta  (Llegit 3840 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Divendres 14 d'agost Triangular a Sant Pere Molanta
« el: 10 de Agost de 2009, 10:39:05 am »
Doncs aquest divendres començarà un altre cap de setmana carregat de partits.

Serà a Sant Pere Molanta en el triangular que ens enfrontarà amb els locals i el Vilafranca. Imagino que serà una bona oportunitat per als més joves.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Arrrrrrlekinat

• Visitant
Re: Divendres 14 d'agost Triangular a Sant Pere Molanta
« Respondre #1 el: 10 de Agost de 2009, 12:20:32 pm »
Jo m'aniria mentalitzant i no esperaria que el Sabadell fes gran cosa en aquest triangular... Així ens estalviem els disgustos :snore:

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #2 el: 10 de Agost de 2009, 12:48:40 pm »
Jo directament optaré per ni mirar a cap diari el que hem fet en aquests partits de pretemporada (excepte Copa del Rei).
És una mesura q aplico cada estiu quan estic fora  i em va bastant bé per a no agafar mala llet, m'entero quan torno dels resultats de tota la pretemporada, m'emprenyo 2 minuts i ja està.

futsal_90

• Visitant
« Respondre #3 el: 10 de Agost de 2009, 12:57:45 pm »
Crec que esteu fent un drama!!! nomes es pretemporada no vol dir res el Moya esta fent proves per quin onze de gala fara servir a la lliga a mi no  amb preucupa aquestes derrotes el que amb preucuparia es que passes a la lliga mira al Liverpol quant va perdre 3-0 amb el espanyol  o al Badalona als historics  crec que hauriem de apoyar mes el sabadell i no pas de criticar abans de ahora aquet equip es mereix un respecte a la majoria de jugadors que casi casi ens porta a segona divisio A.

NO CRITIQUEM ABANS DE AHORA SIUSPLAU

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #4 el: 10 de Agost de 2009, 13:10:01 pm »
Crec que esteu fent un drama!!! nomes es pretemporada no vol dir res el Moya esta fent proves per quin onze de gala fara servir a la lliga a mi no  amb preucupa aquestes derrotes el que amb preucuparia es que passes a la lliga mira al Liverpol quant va perdre 3-0 amb el espanyol  o al Badalona als historics  crec que hauriem de apoyar mes el sabadell i no pas de criticar abans de ahora aquet equip es mereix un respecte a la majoria de jugadors que casi casi ens porta a segona divisio A.

La majoria, company, no critica la derrota. Critica el PASSOTISME. És clar que es pot perdre un partit, però sempre DONANT LA CARA. MAI fent el ridícul.

futsal_90

• Visitant
« Respondre #5 el: 10 de Agost de 2009, 13:15:45 pm »
Vale no crticar pero tampoc rajant porten 3 setmanes nomes de entrenos 5 partits i la mejoria de companys  no es coneixen!!!!!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #6 el: 10 de Agost de 2009, 13:19:50 pm »
Segurament tingueu raó en que no es pot anar fent el ridicul d'aquesta manera, pero a mi l'unic que m'interessa es guanyar el dia 30 al camp del Ontinyent, lo demes no em preocupa gens.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #7 el: 10 de Agost de 2009, 13:21:18 pm »
Vale no crticar pero tampoc rajant porten 3 setmanes nomes de entrenos 5 partits i la mejoria de companys  no es coneixen!!!!!

Això també ho podria dir l'Olot.

De totes maneres, segueixo pensant que no passa res i si aquest resultat ens ajuda, doncs millor que millor. Ahir mateix a Olot, Robles va jugar de central, i realment tinc molts dubtes que Moya el fagi jugar en aquesta posició, a no sé que fos per necessitat imperiosa.
Prenem-nos el resultat d'Olot com una provatura (que sens dubte no ho era tan per l'Olot) i intentem arribar al dia 26 d'agost en òptimes condicions.

En quan al triangular de Vilafranca, seria bo donar millor imatge contra dos rivals inferiors, i ni que sigui per 1r cop, veiam si aconseguim emportar-nos el trofeu i donar minuts als més joves, que aquests si que realment es juguen molt.
« Darrera modificació: 10 de Agost de 2009, 13:24:23 pm per MUTIO »

www.miequipo.es

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #8 el: 10 de Agost de 2009, 13:21:37 pm »
Segurament tingueu raó en que no es pot anar fent el ridicul d'aquesta manera, pero a mi l'unic que m'interessa es guanyar el dia 30 al camp del Ontinyent, lo demes no em preocupa gens.

Exacte, els resultats de pretemporada són molt enganyosos. L'any passat van ser iguals, i mireu com va acabar la cosa... :rolleyes2:

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
« Respondre #9 el: 10 de Agost de 2009, 13:26:19 pm »
Crec que esteu fent un drama!!! nomes es pretemporada no vol dir res el Moya esta fent proves per quin onze de gala fara servir a la lliga a mi no  amb preucupa aquestes derrotes el que amb preucuparia es que passes a la lliga mira al Liverpol quant va perdre 3-0 amb el espanyol  o al Badalona als historics  crec que hauriem de apoyar mes el sabadell i no pas de criticar abans de ahora aquet equip es mereix un respecte a la majoria de jugadors que casi casi ens porta a segona divisio A.

Una cosa és no ser exigents i donar un valor MOLT RELATIU a aquests partits, perque és veritat que no el tenen.

L´altra acceptar que QUALSEVOL EQUIP DE REGIONAL, per modest que sigui, ens hagi de passar la mà per la cara a la pretemporada.  No és pot avergonyir d´aquesta manera davant del públc local als afeccionats que es van desplaçar a Olot en les condicions climatològiques d´ahir....    Pensem que aquesta derrota, establint la proporció, és com si el 4rt. classificat de Primera  (At.Madrid), perd per 3-1 a camp del Benavent, recentment ascendit a Tercera.
« Darrera modificació: 10 de Agost de 2009, 13:44:00 pm per BLANC-I-BLAU »
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #10 el: 10 de Agost de 2009, 13:33:21 pm »

Mira company, el teu missatge em sembla TANT DESAFORTUNAT COM DE FALTA DE RESPECTE cap els aficionats que ahir vam estar a la Garrotxa en general i un que va fer filigranes perque a mitja tarda estava treballant al Baix Llobregat i poder arribar a laltra punta de Catalunya per veure el seu estimat Sabadell (i no soc jo).
Jo només demano ACTITUD als jugadors, tant en els entrenaments com en els partits, la mateixa ACTITUD que te aquest persona. i si despres es perd? mala sort... pero de perdre perdiem poc.

Si realment a Olot hi ha falta d'actitud, això ja és més greu. Estem d'acord tots que les coses a pretemporada no són massa importants, ni resultats, ni joc..... però estic molt d'acord amb el Vimo que l'actitud MAI s'ha de perdre. És el mínim que s'ha d'exigir a qualsevol jugador de futbol. Sigui pretemporada o un amistós. I si després de córrer com un boig i donar-ho tot, s'acaba perdent, doncs mala sort.

www.miequipo.es

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
« Respondre #11 el: 10 de Agost de 2009, 13:41:52 pm »

Mira company, el teu missatge em sembla TANT DESAFORTUNAT COM DE FALTA DE RESPECTE cap a la majoria d’aficionats que ahir vam estar a la Garrotxa i sobretot per un dells. Aquest aficionat (que no soc jo) al que em refereixo, ahir a la tarda estava treballant al Baix Llobregat i tot i la distancia, la meterologia i el poc temps, va fer tot el possible per veure un partit de pre-temporada del seu equip, per aixo hi va arriba.
Jo només demano que els jugadors tinguin ACTITUD, tant en els entrenaments com en els partits, la mateixa ACTITUD que va tenir aquest seguidor del Sabadell que va trevessar mig Catalunya per veure un parit de pre-temporada del seu Sabadell.

QUI NO SENTRENA A TRENCAR-SE ELS COL-LONS, QUAN ARRIBI L'HORA NO EN SABRA !!!
« Darrera modificació: 10 de Agost de 2009, 14:06:25 pm per vimo »
Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #12 el: 10 de Agost de 2009, 15:20:34 pm »
Doncs jo si que aquest triangular és per a fer minuts i fer la patxangueta. Amb els suplents i els sub-23 l'hauríem de guanyar amb solvència, però em sembla que ni això.

Estava dubtós per anar-hi, ja que cau bastant a la vora de familiars meus i algun any he aprofitat per anar a fer alguna visita, però entre que potser s'ho prenen per a passar l'estona i que no em motiva gaire les pretemporades que montem, em sembla que aniré a buscar aigua a la font de les Maioles i passejar per el bosc de Gallifa.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #13 el: 10 de Agost de 2009, 16:07:36 pm »
Be l'emprenyementa del Olot ja l'hauríem d'anar deixatant-la enredera i començar a pensar amb la paxangeta aquesta aquet partit si es guanya o es perd per 8-0 doncs son els que no tenen importància, ara tots el oficials els vull guanyar tots al menys intentar-ho i posar-hi ganes. :yes:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

futsal_90

• Visitant
« Respondre #14 el: 10 de Agost de 2009, 16:14:52 pm »
Primer de tot yo no he faltat al respecte a ningu nomes dic que es pretemporada i no cal emprenyarse es va jugar   malament vale pero potser el sabadell pot tenir bones tardes i de dolentes perque si ho guanyes tot seria     bestial
« Darrera modificació: 10 de Agost de 2009, 16:18:10 pm per futsal_90 »

Desconnectat tanko

• Infantil
  • Missatges: 111
« Respondre #15 el: 10 de Agost de 2009, 17:43:32 pm »
Primer de tot yo no he faltat al respecte a ningu nomes dic que es pretemporada i no cal emprenyarse es va jugar   malament vale pero potser el sabadell pot tenir bones tardes i de dolentes perque si ho guanyes tot seria     bestial

Aquí ningú discuteix si es pot perdre o no, ni si hi ha una tarda bona o dolenta. El que realment és deplorable és la imatge que estem donant per Catalunya, i que no és acorde amb la del 3er equip de Catalunya per història. Hi ha una cosa que es diu PRESTIGI i que als arlequinats de tota la vida ens agrada que se'ns reconeixi per arreu. Jo vaig estar ahir a Olot i anteriorment al Narcís Sala veient el Torneig Històrics, i creieu-me el meu orgull arlequinat, es converteix en un sentiment de vergonya. Vergonya, sí!. Per molt que no es vulgui donar importància a aquests partits de pretemporada, els jugadors llueixen els colors d'una entitat centenària, i algunes coses com l'agressió del Juvenal d'ahir no s'haurien de repetir. Sense parlar de la falta d'actitud, començant pel tècnic Ramon Moya, que va dir que la Copa Catalunya ens la pendriem seriosament i no es va aixecar ni una sola vegada per rectificar posicions dels jugadors ni va mostrar cap tipus d'ambició per guanyar a Olot.

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #16 el: 11 de Agost de 2009, 12:44:46 pm »
jo espero anar-hi, ja que estic a prop, tots els anys si no marxo fora vaig i aquest any no serà menys. Es una llàstima com no es va classificar per la següent ronda de la copa Catalunya i com ens vam quedar fora dels històrics (ho tenim que mirar, i no participar més i deixar als equips dels barris de la platja que juguim entre ells), que  es pretemporada i l'any passat sense anar menys lluny també ens va passar el mateix i a punt va estar de pujar de categoria a veure si aquesta temporada ens passa el mateix però jugant la vient a segona A i de pas la UEFA             

Desconnectat Daniel D.L.

• Jugador Prof.
  • Missatges: 620
    • horitzons inesperats
« Respondre #17 el: 11 de Agost de 2009, 14:02:31 pm »
Per a mi la pretemporada ja no existeix. Fins al dia del Monzón a la NCA. Si tinc ganes de veure futbol ja aniré a veure qualsevol equip de barri. :beer2

Desconnectat mendruski

• Infantil
  • Missatges: 151
« Respondre #18 el: 11 de Agost de 2009, 16:51:38 pm »
 :paret perdemos en copa catalunya contra el olot esto es un show de barrio y nosotros keremos demostrar que hemos construido un gran ekipo con el robles, que ve la pelota "Las ve dobladas de dos en dos" siempre en el suelo... yo me kedaria con segarra que esta haciendo buena temporada y con blas lo veo rapido y nos solucianara mas de algun partido  :balla...

aunque dudo que el userito de demostrar no demostra nada va pa atras que palante como los de alicante....

:cheer :bola
como alguno me a tachado o me a identifacdo: como el trol que siempre quise ser...
El nuevo Risto ha sido rejuvenecido y a la ataquerrrrr !!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #19 el: 13 de Agost de 2009, 15:53:13 pm »
Algú sap horaris o alguna cosa del partit?

Normalment començaven els partits a les 18 hores, però aquest any al ser divendres, no crec que comencem tant aviat.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...