Autor Tema: Dissabte 15 d'agost Torneig Vila de Gràcia --> Europa - Sabadell  (Llegit 3854 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
  • Gènere: Masculí
Re: Dissabte 15 d'agost Torneig Vila de Gràcia --> Europa - Sabadell
« Respondre #20 el: 15 de Agost de 2009, 21:01:12 pm »
Fantàstic un altre torneig, ja van 2 de 2  :mml: en els 2 dies :PPPPPPPPP

I estan marcant gols els últims moments dels partits  :thumbsup: :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #21 el: 15 de Agost de 2009, 21:09:11 pm »
estamos que lo tiramos jejeje :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
« Respondre #22 el: 15 de Agost de 2009, 21:17:21 pm »
 :clap  :bandera
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #23 el: 15 de Agost de 2009, 21:28:54 pm »
Sabeis como han sido los goles de Robles, tanto ayer como hoy? son de jugadas de centrocampista con llegada o son faltas o corners que remata?
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #24 el: 15 de Agost de 2009, 22:00:31 pm »
Bien, parece que los resultados empiezan a llegar, enhorabuena a los jugadores hay que seguir trabajando para conjuntar el equipo y realizar las pruebas necesarias para perfilar la plantilla de esta temporada pronto a comenzar, el campeonato hay que empezarlo con buen pie, el CE Sabadell FC se juega mucho esta temporada, ¡VAMOS A POR ELLOS!

:anims    :trebol    :anims

:beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat JAMSBD

• Aleví
  • Missatges: 59
« Respondre #25 el: 15 de Agost de 2009, 23:33:15 pm »
Diria que el gol no l ha marcat robles.
l ha marcat un dels joves sub-23 una mica rosset i es confon amb el  robles.

Ha vingut d una pilota penjada(falta o corner) i la seva defensa l ha tret i en un mal xut de fora l area, la pilota li ha quedat a un altre dels joves que no em se el nom que ha xutat sol, i el rebuig del porter ja li ha anat al robles II.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #26 el: 16 de Agost de 2009, 00:56:41 am »
A chutado "fito" y el rechaze lo ha pillado Robles, ya bajo palos...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #27 el: 16 de Agost de 2009, 01:09:14 am »
bueno aveure si poc a poc anem millorant la imatge,que precissament en pretemporada i al nou sardenya amb l'europa acostumbrava a ser molt dolenta

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6429
« Respondre #28 el: 16 de Agost de 2009, 01:15:26 am »
De mica en mica van agafant la forma.  :bandera
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #29 el: 16 de Agost de 2009, 06:30:29 am »
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #30 el: 16 de Agost de 2009, 11:17:03 am »
No va ser un gran partit, però és que hi ha camps que ja saps que no aniràs a veure bon futbol perquè és impossible, i un és aquest de l'Europa. A la primera part a excepció de Blas van actuar els que poden ser titulars a la copa, de totes formes jo no descartaria l'entrada de Robles o Castell al migcamp en detriment de Puigdollers o Pradas, encara que soni  a equip més defensiu. Van tenir alguna ocasió clara del Pradas o del Roberto i com a mínim vam xutar a porta. Però va ser una mitja part de "patadon y tientetieso" la majoria de minuts , ja que és el que toca en un camp molt petit de gespa artificial.
A la segona van sortir els teòrics suplents i en canvi l'Europa va mantenir molts jugadors (al menys els primers minuts) i vam patir una mica, arribaben fàcil a la nostra àrea i en canvi nosaltres no xutaven a porta. Aquí , tot i la dedicació i ganes del Robles o el Castell, no teníem el domini del partit, em van decepcionar una mica els més joves, el Jesus Milan pràcticament no va fer res en tot el partit (sembla altre jugador que el que va actuar al triangular que vam fer a casa) tot  i disposar de molts minuts, el nostre ex-juvenil (Jordi?) se li veu classe però esta massa verd i el veig amb poca força per aquesta categoria, Fito no va aportar gaire i si aquests 3 van estar una mica desapercebuts, evidentment el Fran tampoc va lluïr a la punta d'atac. Si que em va agradar personalment el Jesus (central), no s'arruga i sobretot té un bon desplaçament de pilota amb l'esquerra, fins i tot va estar a punt de marcar de falta directa.
El darrer quart d'hora amb els canvis de l'Europa i l'entrada (de nou) del Roberto va ser nostra, van tenir ocasions fins que al final va marcar el Robles tras una aturada del porter de l'Europa.

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #31 el: 16 de Agost de 2009, 12:05:33 pm »
Yo también destacaría a Jesús García (creo). El xaval hizo muy bien su función de central destacando un gran desplazamiento de balón.

Salud y suerte

Desconnectat ARLEQUINADA

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 29
  • Gènere: Femení
  • Necessito una llengua arlequinada ja!!!!!!!
« Respondre #32 el: 18 de Agost de 2009, 11:44:19 am »
Nosaltres vam decidir anar-hi, ja tenim ganes de veure el Sabadell. Jo vaig acabar la primera part molt decebuda amb l'equip, la segona una mica millor. Amb la perspectiva dels dies, realment no era un camp per jugar a futbol, però espero que l'equip millori i molt de cara a la lliga, si no patirem. L'anécdota va ser a càrrec de la meva filla Ester, que als seus 5 anys és una gran forofa del Sabadell (fins i tot un dia es va discutir amb un nen de la seva classe que li deia que el Barça era millor que el Sabadell). Quam va veure sortir al Sabadell davant l'Europa es gira cap a mi i molt seriosa em diu:   mama! Semblan abelles!!!! :laugh2: 
Ja sabeu que els nens sempre diuen la veritat :laugh2:
Petonets   VISCASABADELL !!!!
It's Only C.E.SABADELL (But It Like It)

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #33 el: 18 de Agost de 2009, 11:52:59 am »
Nosaltres vam decidir anar-hi, ja tenim ganes de veure el Sabadell. Jo vaig acabar la primera part molt decebuda amb l'equip, la segona una mica millor. Amb la perspectiva dels dies, realment no era un camp per jugar a futbol, però espero que l'equip millori i molt de cara a la lliga, si no patirem. L'anécdota va ser a càrrec de la meva filla Ester, que als seus 5 anys és una gran forofa del Sabadell (fins i tot un dia es va discutir amb un nen de la seva classe que li deia que el Barça era millor que el Sabadell). Quam va veure sortir al Sabadell davant l'Europa es gira cap a mi i molt seriosa em diu:   mama! Semblan abelles!!!! :laugh2: 
Ja sabeu que els nens sempre diuen la veritat :laugh2:
Petonets   VISCASABADELL !!!!

Esperem que quan duguin l'equipacio de l'abella maya com a minim fotin unes bones fiblo-nades  :laugh2:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡