Autor Tema: Algú coneixia a l'Arturo?  (Llegit 13190 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
  • Gènere: Masculí
Re: Algú coneixia a l'Arturo?
« Respondre #40 el: 18 de Agost de 2009, 18:54:11 pm »
Llegué ayer de vacaciones y me encuentro con esto, pffff. Lo conocía de verlo siempre en el campo, y un par de veces habíamos intercambiado impresiones. Se veía un chaval muy extrovertido. Descanse en paz Arturo.

Pirri, espero que tardes mucho en irte con tu hermano.
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat jimmy

• Jugador Prof.
  • Missatges: 798
« Respondre #41 el: 18 de Agost de 2009, 23:50:03 pm »
Algú té alguna foto del Arturo i la pot penjar al forum ?

Desconnectat speaker

• Infantil
  • Missatges: 109
« Respondre #42 el: 19 de Agost de 2009, 00:07:56 am »
Jo en tinc una al facebook, a veure si m'aclaro i la penjo aqui. Ho intento ara, ok?

Desconnectat letiCia

• Invitat
  • *
  • Missatges: 1
« Respondre #43 el: 21 de Agost de 2009, 14:12:47 pm »
Ola
Yo conocia a Arturo de Sant Andreu. Era buen chico, mucho. Es muy triste lo que le paso. Descanse con sus seres queridos pra siempre en felicidad.

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #44 el: 27 de Agost de 2009, 00:03:00 am »
EL MINUT DE SILENCI Q NO VA EXISTIR,

malahuradament la directiva del CES no ha demanat avui q es celebres el minut de silenci pel company, SOCI del CES i penyista, Arturo que ens va deixar la passada setmana.
No es deuen haber enterat...oficialme nt.
 És a dir, els directius, fills i filles de directius, i fills d'altres tipus de directius i aquests mateixos, els quals corren camuflats diariament per aquest foro del qual reneguen, informen i desinformen no han tingut la caritat humana d'esbrinar si realment habia mort un soci del nostre club, jove i d'una manera tràgica, i fer-li l'homenatge degut aquesta nit a l'Estadi.
 Una vergonya perquè molts d'ells ho savien, i igual que van amb mil històries de tot allò que critiquem i ho manipulen i igual que utilitzen les ideies que els hi donen molts foreros, aquesta luctuosa noticia també la podrien haber donat...ah...q no mola? no, com que aquesta no representa negativitat ni mals rollos,ni parla d'ells i les seves batalletes, senzillament passen.

I alguns de la directiva s'omplen la boca dient que som un club senyor?...sí, potser el CLUB sí.

no sé si hi haurà oportunitat de subsanar aquesta tremenda errada, si és aixì, espero que ho facin
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat jimmy

• Jugador Prof.
  • Missatges: 798
« Respondre #45 el: 27 de Agost de 2009, 00:13:04 am »

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #46 el: 27 de Agost de 2009, 00:41:53 am »
Esperem el reconeixement que es mereix el proper partit !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #47 el: 27 de Agost de 2009, 00:45:31 am »
Totalment d'acord amb l'amiga Umbria  :clap

Un gest molt lleig i dificil d'entendre... que potser costa calers fer el minut de silenci?? Realment es tan dificil fer un minut de silenci a l'estadi? S'han de fer potser instancies perque algu ho autoritzi?? Si no es aixi, que facil hagues estat QUEDAR BE I TENIR UN GEST D'HUMANITAT ENVERS AMICS I FAMILIARS.

Espero que rectifiquin pq mes val tard que mai  :ostres

Ah, i com diu la companya Umbria, no em serveix l'excusa de que no s'en van enterar... crec -almenys ho sembla- que hi han directius que la seva unica feina es 'controlar' qui es qui i que es diu o es deixa de dir en aquest forum ;)

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #48 el: 27 de Agost de 2009, 11:11:01 am »
pues me he confundido!! ayer al ir a la NCA ví al chico que me pensava que era el Arturo. Así que ahora no caigo en quien era. De todas formas, D.E.P. y mal gesto de la directiva que no se le hiciera minuto de silencio
@javi_gt86

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #49 el: 27 de Agost de 2009, 11:19:16 am »
Voleu dir que sse'n assabentat, o potser no es prou important per fer-li i senzill minut de silenci :embarassed:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #50 el: 27 de Agost de 2009, 12:14:27 pm »
Voleu dir que sse'n assabentat...

Jejejeje... suposo que deu ser una ironia, oi company?

Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #51 el: 27 de Agost de 2009, 12:19:30 pm »

Jejejeje... suposo que deu ser una ironia, oi company?

¿Com ho has notat? :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Arlekinado

• CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 508
« Respondre #52 el: 28 de Agost de 2009, 07:34:30 am »
Con los sacrificios y esfuerzos que hizo este chaval por este club y el amor que sentia por estos colores......y lo mal que se le paga el club.

El dia que ascendamos estara el y muchos otros que tambien faltan,junto a nosotros , celebrandolo  :wavecry:
Millor Seguidor

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #53 el: 28 de Agost de 2009, 08:34:16 am »
Con los sacrificios y esfuerzos que hizo este chaval por este club y el amor que sentia por estos colores......y lo mal que se le paga el club.

El dia que ascendamos estara el y muchos otros que tambien faltan,junto a nosotros , celebrandolo  :wavecry:

Doncs mira jo havia pensat fer un especie de recordatori al soci podríem dir oblidat,tots aquells que en passat la seva vida anat a seguir el equip, i això es podria posar per exemple allà on hi havia el marcador simultani,una gran placa encara que fos de plàstic o un material que no es deteriori i dic allá al marcador perquè sempre estigui mirant al camp, be es una idea
 :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #54 el: 28 de Agost de 2009, 11:03:55 am »
Las peñas se lo han comunicado al club??
digo yo, a lo mejor si es asi, el club está intentando contactar con la familia, invitarla a la NCA y así hacer el homenaje en forma de minuto de silencio con la familia y en un partido de liga, que   es donde mas gente hay....

no se, igual estamos criticando por criticar y el club estará a la altura
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #55 el: 28 de Agost de 2009, 11:11:25 am »
Las peñas se lo han comunicado al club??
digo yo, a lo mejor si es asi, el club está intentando contactar con la familia, invitarla a la NCA y así hacer el homenaje en forma de minuto de silencio con la familia y en un partido de liga, que   es donde mas gente hay....

no se, igual estamos criticando por criticar y el club estará a la altura

Esperem que sigui aixì  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #56 el: 28 de Agost de 2009, 14:07:20 pm »
Realment no sé que esperàvau en este tema. Es algo que me temia i que al final ha passat. No sé com vos ho han de dir o com vos ho han de fer entendre, però lo que està clar, és lo que atany per una part a lo que és als que tenen la paella per el mànec, o sea el president autèntic, la resta de la directiva, los amics de la rosa en el puny i la resta de los amics de conveniència i per l’altre banda som los que estem a dintre la paella, los socis, los pagaentrades i los ocasionals.
Si lo que va pasar, i el desgraciat accident d’Arturo le hagués passat a un soci amb renom, com en el seu temps va ser en Barberán, o algú que ha fet tant per el club com en Quereda, evident seria el minut de silenci, com se va fer i l’homenatge que sels va fer. Ja menys hagués sigut un atentat als colors, directament, i saben que la gent se los hagués tirat a sobre. També los minuts de silenci son habituals quan falte algun dels nostres ex-jugadors i sobretot ex-directius, encara que sia un antic alcalde de passades époques dictatorials i fins  i tot s’han fet minuts de silenci per familiars de directius que ni tant sols eren socis.
Però per un soci qualsevol del club, a més soci d’una penya qualsevol del club, no faran un minut de silenci ni de conya. Acostumeu-vos a que los que pagueu carnet, o los que paguem entrada, som simples espectadors que anem a poblar les grades del seu estadi quan juga el seu club, i poc més som en el club. Entre un directiu del club i penya al que perteneixia Arturito hi va haver contacte, i des de que va saltar la llebre, el dissabte al matí, posa-le diumenge que ho va començar a vore la gent, i el dimecres, dia del partit, hi va haver temps per a prendre una decissió.

La cosa és tant fàcil com lo que fa cada any el Sant Andreu en el seu primer partit oficial de la temporà. Un minut de silenci per a tots els socis, ex-membres del club i simpatitzants que mos han dixat este any. Clar que allà tenim a Joan Gaspart i Solves, un tio que té un respecte a les persones, a los que no estem en el seu voltant encara que estem passejant tranquilament per l’estable com ovelles qualsevols. Serà un pallasso com a directiu, o lo que volgueu, però és un tio que en estos casos té més tacte, diplomàcia, serietat, educació i vista.

El dia del Lleida potser lo arreglen, o potser no. Si ho arreglen, me demostraran que almenys saben rectificar i que no van fer el minut de silenci contra el Monzón per simple logística del partit, o per a creure que al no ser un dia habitual de partit però si m’entero de que no és així, ja m’hauran demostrat que a dins el seu coto privat, a part de interessats, també son uns grandíssims m*********s *.

*= Ací anave a posar fills de la g*******a i m******s, però crec que les seues mares mereixen més respecte que lo que mereixen aquests grandíssims c*****s.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #57 el: 28 de Agost de 2009, 14:09:54 pm »
Per cert, m'oblidà. Homenatge a un amic:
http://www.novamuixeranga.com/imgs/m0p03/muixe_lainestable.mp3

Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #58 el: 28 de Agost de 2009, 14:21:43 pm »
de fet jo em vaig quedar parat quan no es va fer el minut de silenci, hi va haver una petita pausa i jo em pensava que s'iniciava el minut de silenci però res de res, jo aniria a més i diria que aquest club sembla una màfia, prometent ajuda i després els hi has d'anar tu darrere i no et fan ni punyetero cas... estareu potser tots contents pels èxits ESPORTIUS, però realment creieu que aquesta directiva, a nivell institucional està fent les coses com cal? siguem sincers i no anem dient que som amics del directiu tal per anar llepant el *** a aquesta gent... que s'adonin de que la gent que mou el club és l'afició i no pas una colla de directius que el més gloriós que han fet ha estat pujar les escales de la sala VIP ells solets home... em d'obrir els ulls!
« Darrera modificació: 28 de Agost de 2009, 15:58:14 pm per X-Men Aigua »

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #59 el: 28 de Agost de 2009, 14:24:57 pm »
A mi em van dir un cop que no feian minuts de silenci pels socis