Col·labora amb el fòrum i fes la teva donació
0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
k morbo de partidoo y encima,a una semana de empezar la liga No decia Moya k no keria moqueta en pretemporada
pues depende del precio de las entradas ire o no, yo por lo menos no pienso pagar mas de 10 euros para darselos a esa gentuza.
Cita de: dani_CES en 10 de Juliol de 2009, 14:59:47 pmpues depende del precio de las entradas ire o no, yo por lo menos no pienso pagar mas de 10 euros para darselos a esa gentuza.10 euros? Yo si son más de 5 intentaré colarme de alguna forma...
yo no pago mas de 5/6 euros
Cita de: toni78 en 10 de Juliol de 2009, 17:18:13 pmyo no pago mas de 5/6 euros Pues claro, que pensais que va a ser a 3€? seguro que será de 10 a 12 €... tienen que pagar los tres meses que les deben a los jugadores, y ya sabeis con que equipo recaudan más. yo lo tengo clarisimo!!! nastic de plastic
Ya podrian canviar la foto,anda que poner a Oscar Sierra defendiendo con la camiseta del Sabadell a uno del Terrassa tiene guasa
L'amistós a Palamós s'ha suspès, per tant després de la marató d'aquest cap de setmana només ens queda UN partit amistós, contra un equip tan sòlid i fiable com el TFC Sports SL.
Cita de: Daniel D.L. en 14 de Agost de 2009, 18:43:06 pmL'amistós a Palamós s'ha suspès, per tant després de la marató d'aquest cap de setmana només ens queda UN partit amistós, contra un equip tan sòlid i fiable com el TFC Sports SL. I en gespa artificial, com no volia el nostre tècnic.Per altre banda, en una gespa artificial lamentable, on hi ha irregularitats del terreny i estranyes arrugues a la superfície.