SOL I PADRIS NEWSEstadi Nacional Sol i Padrís. Reporter Tribulete.Objectiu Forum aconseguit... ara, la Lliga HT!Si en l'anterior edicio comentavem que la paraula 'ascens' començava a deixar de ser tabu pels aficionats i aficionades Sol-i-Padrisencs, avui podem dir que un dels objectius del Club ja s'ha aconseguit: La permanencia matematica a la 1a Divisio Forum es va aconseguir aquest passat dimecres al derrotar per un ajustat 2-1 a Tias Buenas. Tot en l'any del debut a la maxima categoria Forum.
I per comentar aquest i altres detalls del Club parlarem avui amb el President de l'Entitat, en Sabadell Power, un home no molt propens a les entrevistes. Per aquest motiu, intentarem treure-li tot el 'suc' possible.
P: President, molt bon dia i moltes gracies per concedir-nos aquesta entrevista
R: De res... anem al gra xicot... per cert, segur que no ets un pseudo-reporter dels impresentables del Forum Ex-Oficial, oi?
P: No, no, president... treballo per al Sol i Padris News...
R: Ah, ah... d'acord... i afanya't que he quedat per dinar amb els jugadors...
P: President... Ha vist perillar, en algun moment, aquesta permanencia a 1a?
R: Et sere molt sincer xicot: si... ho he vist molt negre, la veritat... i et dire mes, va anar d'un pel de calb que no fotes fora al mister...
P: Fer fora al Mister?
R: Si, si... despres de l'empat contra Roma i la derrota davant l'Uri va tenir mig peu a fora i mig a dins... Vaig considerar en aquell moment, imperdonable que es 'llencessin' aquest 2 partits alineant un 80 o un 90% de jugadors suplents... IM-PER-DO-NA-BLE!! En els nostres Estatuts deixa ben clar que el Club es va fundar per liderar les competicions Forum!! A mes, que carai!, ens enfrontavem a 2 dels 'grans' i teniem de deixar una bona imatge per fer-nos respectar...
P: El Mister encara es, pero, el mateix...
R: Hehehe... si... espero que l'Albeiro ens acompanyi uns quants any encara... l'economina no esta per buscar-ne cap de nou... i, ejem, logicament, n'estem molt contents del seu treball i no s'esta buscant cap recanvi.
P: Parlant d'economia... com esta la caixa?
R: Be... no hi han queixes economiques de cap nivell: els jugadors cobren al dia, el personal tambe i encara ens sobre per poder posar paper de WC en tots els serveis de l'estadi cada diumenge de partit... no ens podem queixar.
P: Pero ultimament, President, potser s'ha fitxat a uns preus no habituals, no?
R: Jo crec que no... Seguim en l'estrategia de no estirar mes la maniga que el braç... el que ha passat, xicot, es que el Club es va fen gran... alguns dels jugadors que tenim avui de titulars es van fitxar quan encara jugavem a XI, altres a X i altres aquesta temporada jugant a IX i el que esta clar es que sempre s'intenta portar a jugadors que ofereixin algun plus: un plus esportiu per millorar el que ja teniem o un plus economic al ser jugadors facilment revaloritzables en el mercat... Tingues present xicot que com mes amunt estem, mes ens costa millorar el que tenim, i si ho volem millorar, aquests jugadors comencen a tenir uns preus 'respectables'...
P: Pero es comenta que potser 'es deixa entrar a molta gent pero no surt ningu'?
R: No tenim cap presa a vendre. Ja te comentat abans que no hi han problemes economics en el Club... i el que esta clar, es que no regalarem els jugadors per tenir un numero de jugadors mes 'normal'... Doncs nosaltres som 30 i pico a la plantilla... algun problema?
P: Perdoni president... tornem a un tema que no m'ha acabat de quedar clar... com va salvar el 'cap' el Mister?
R: Parlant amb ell... com haurien de fer les persones per diferenciar-nos dels animals: parlar i escoltar.
P: ...
R: Res, res de l'altra mon... el vaig citar al despatx pq m'expliques els seus plantejaments i les seves raons en aquest 2 partits que jo considerava que haviem fet el ridicul... i ho vaig entendre... i finalment li haig de donar la rao ja que, sense de deixar mai el liderat de la Lliga HT, hem aconseguit aquest objectiu de la permanencia a la 1a divisio Forum.
P: Pero, no es una mica un objectiu 'secundari'? m'explico... si volem ser dels grans, un objectiu marcat en la permanencia, no es molt poc?
R: Bona pregunta xicot... quina hora es?... mmm... s'em comença a fer tard... que deies? ah si... a veure, com t'ho explico... si, esta clar que si volem ser dels equips catalogats de 'grans' per la majoria s'ha de començar a guanyar la Lliga Forum un dia o altre, aixo esta clar... pero el que tambe esta clar, i hem de tocar de peus a terra, es que vem pujar a primera sent un equip de X Divisio HT i que en la primera divisio Forum hi tenim rivals de molta mes qualitat i experiencia -ep, sobre la taula almenys-, que nosaltres... Tots sabiem que intentar guanyar la lliga Forum en l'any del debut era demanar masa, era utopic vaja. La Lliga Forum la guanyarem algun dia, esta clar... pero aquest any encara no tocava hehehe...
P: President... diuen algunes veus que el Gran Capita, Jorg Onko, comença a fer nosa a l'equip...
R: Quines bajanades que dius ximplet! D'on ho has tret aixo?
P: del Forum Ex-Oficial...
R: Seran *** ** ****!!! Pero com poden dir aquestes bestieses?!
P: Be, es diu que en Jorg ha tocat sostre i que altres companys podrien, jugant amb mes regularitat, igualar o superar facilment les aportacions que esta fent Jorg...
R: No et contestare cap pregunta que surti d'aquella caverna filofacistoide-separatista-roja-judeo-masonica... es mes, faig tard al dinar i no vull trobar-me els jugadors ja a les postres... adeu!
Gracies President!!
Ens queden pero encara moltes preguntes que no ens ha respost i que aquest reporter intentara esbrinar en futures entrevistes. Seguirem informant.