Autor Tema: CE SABADELL POWER CF (ID 1339257)  (Llegit 27385 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Re:CE SABADELL POWER CF (ID 1339257)
« Respondre #60 el: 13 de Setembre de 2010, 22:32:14 pm »
SOL I PADRIS NEWS

Estadi Nacional Sol i Padrís. Reporter Tribulete.

Que no es trenqui...!!

Segueix la historica ratxa en el CE Sabadell Power... 14 partits invictes i, una setmana mes, encapçalant la classificacio en el seu grup. Per altre banda, aquest dimecres es disputa el partit de consolacio de la II Copa Forum per a coneixer el 3er i 4rt classificat del torneig d'aquest d'any.

Per a que ens comenti aquests temes i alguns d'altres, parlem avui amb Kim Lundorff (253505868), un dels darrers fitxatges del Club per a poder donar el salt de qualitat que tant ha reclamat el President. Mes de 200.000€ de cost, de 2600 a 3500 TSI en poques setmanes, 25 gols en la seva carrera... i tot aixo amb 'nomes' 23 anys.

P: Moltes gracies Kim per concedir-nos aquesta entrevista... Sabem que no t'agraden...
R: No hi ha de que... No m'agraden les entrevistes, es cert... prefereixo parlar sobre el camp.

P: Tens numeros i estadistiques de crack... que podem esperar de tu?
R: Jejeje... de crack de IX en tot cas!! Jejejej...

P: Si, be... pero en aquest Club poques vegades s'han comentat les xifres que es van comentar en la teva presentacio... i insisteixo: que podem esperar de tu?
R: Treball, treball i mes treball... i si a aixo hi podem afegir amb algun golet tot sovint, doncs benvingut sera!

P: Com et definiries com a jugador?
R: Els meus companys diuen de mi que veig porta amb facilitat i que tinc força intuicio per veure la jugada... M'agrada fer gols i tambe donar-los als meus companys... i com t'he dit abans, soc un treballador mes d'aquesta formidable plantilla. He vingut a ajudar i a sumar.

P: Hi ha un sector de l'aficio critic amb el seu rendiment i que, comparant-lo amb en Siejek, migcampista que recentment va abandonar la disclipina del Club, diuen que no hi ha color, que potser hauria valgut mes la pena mantenir a en Siejek i no fitxar-lo a voste...
R: Perdona, tu ho deus saber... quina capacitat te l'Estadi Nacional Sol i Padris? -R: 13850- Doncs et diria que a l''estadi tenim 13850 entrenadors i que es impossible fer feliços a tothom... uns voldran que marquis gols i els altres voldran que defensis be... uns jugarien sempre amb un 3-5-2 i altres estan convençuts que la millor opcio es el 4-5-1... no se... son 13850 opinions diferents... Que em jutgin d'aqui un temps... Es cert que he arribat una mica baix de forma i que m'ha costat tornar a agafar tendencies positives en la forma fisica, pero un cop recuperat, espero fer-me un nom en aquest Club i deixar empremta, emprempteta encara que sigui hehehe

P: Que et va fer decidir a fitxar pel CE Sabadell Power?
R: Em vaig informar. Esta clar que volia donar un salt qualitatiu en la meva carrera esportiva i vaig intentar assabentar-me el maxim possible dels historials esportius dels possibles candidats. I em vaig decidir per ser Powerenc fins que els serveis tecnics del Club ho estimin convenient. Vaig veure una molt bona feina feta des dels seus origens i amb 2 ascensos en el seu curt historial... L'Equip pren part en importants trofeus i lligues i tenia ganes d'arribar a Club guanyador, on pogues celebrar algun titol... i crec que no m'he equivocat. Tinc molt bones vibracions...

P: Quines vibracions tens de cara al partit de consolacio de la II Copa forum?
R: Veurem si estic en l'onze... no ho tinc clar. Es de logica comuna pensar que el Mister pot donar descans a alguns titulars en aquest partit... tot i que no en tinc ni idea del que fara finalment, eh! Nomes dic que seria logic pensar-ho... Alguns companys porten ja bastants partits a vida o mort a les cames i aviat començen altres competicions tambe importants pel Club i de ben segur voldran que anem a totes... estaria be començar a fer rotacions, seria logic.

P: El Mister ha ordenat que els entrenaments siguin a porta tancada... Confirmes les rotacions? Seguira el Mister amb el 3-5-2 que tants bons resultats us esta donant?
R: El mister prepara els partits que considera adients a porta tancada, no hi ha res d'estrany en aixo... i no, no confirmo res per la senzilla rao de que jo no soc l'entrenador... aquestes questions tecniques les haurieu de preguntar a ell.

P: Es comenta pel forum ex-oficial que hi ha una certa mala maror en el vestuari per culpa d'algun tema de faldilles que ha ocasionat diferencies entre un parell de jugadors...
R: Per favor!! Para el carro Tribulete!! Pero quin tipus de pregunta m'has fet??!! Et creia un periodista amb cara i ulls i no un mamarratxo d'aquests de la premsa rosa!! No se com un periodista com tu, que te somnis d'aconseguir algun dia un premi pulitzer, s'atreveix a entrar en la caverna mediatica aquesta de que em parles... Es un forum farcit d'egarencs camuflats que l'unic que volen es intoxicar i desestabilitzar al Club amb comentaris totalment fora de to... En serio... m'has decebut... no pensava mai que em preguntaries aixo... "no comment".

P: Ehhhhh... aixooo... Kim, perdona... pero es que...
R: ...

Gracies Kim i disculpa.

:beer2

Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Bultaco Racer
« Respondre #61 el: 18 de Setembre de 2010, 18:00:52 pm »
SOL I PADRIS NEWS

Som-hi!!

Amb 2 partits molt importants s'enfronta el CE Sabadell Power aquesta setmana. El primer, avui mateix, contra el segon classificat de la Lliga HT i el proper dimecres, la SuperCopa del Forum Arlequinat. Guanyant el primer, l'equip aconseguiria quasi be amb tota segurat, el primer dels objectius marcats: salvar la categoria i poder aspirar, amb encara tota una segona volta per endavant, fites mes altes inimaginables a principi de temporada. En el segon partit, el Trofeu de la primera edicio de la SuperCopa del Forum Arlequinat. Un trofeu, no cal dir, de maxima importancia per a tots els Clubs que hi participen. Prova d'aquesta importancia, son les provocadores declaracions que arriben des de l'altre banda de la Gran Via amb una clara intencio de provocar nerviosisme i pressio a les files Powerenques.

Per contestar aquestes declaracions, la Directiva Powerenca va citar a la premsa local i internacional a una roda de premsa multitudinaria en la que aquests reporter va poder observar corresponsals de mitjans de tant diversa procedencia com els catalans "Butifarra Noticies" o l'esportiu "Stira't" o els internacionals "Madrid Post", "Almendralejo Noticias", "Tokyo HiuHiu", "El Notiçiariu du Braga", "The Londoner Unknow" o el "Desinformasion de La Plata" entre molts altres.

Va aparexer a la sala de premsa el Sr. Lluis Ali-ahmel i Rocasanta, membre de la comissio esportiva de la Junta, qui es va dedicar a llegir un comunicat i no va aceptar cap pregunta dels mitjans. Aquesta es la nota:

"Des de la Directiva del Club volem denunciar una actituts prepotents que tenen tendencia els clubs malanomenats 'grans' envers el clubs de recent creacio... els 'modestos que diuen ells... Es inadmissible que des de la directiva de l'Uri19 no s'hagi posat fre o al menys matissat aquestes declaracions... i aixo indica que es una maniobra orquestrada des de la propia directiva, des de dins mateix, per intentar desestabilitzar-nos... pero no caurem en el parany... m'hi jugo un ou i part de l'altre... Es lleig que des d'un club dels que consideravem 'amics' es facin aquestes coses... Esta clar que qui va fer les declaracions no es cap monja, va amb mala llet i se li nota... i jo ja n'estic fins els pebrots... i sabeu que us dic? que me la tallare si no sortim a totes!! Collons!! De que van aquests nens pijos del barri vei?? que s'han pensat? total: molt bla bla bla i ja veiem com van caient tots... com ho dien els expanyols? "por la boca muere el pez", no? doncs aixo... mira't si no un altre que anava de prepotent... com es diu aquell? mmm... si home, el sexeibirra! hehehe... aquest no deia que tambe volia fer el triplet o el poker? i? doncs que li van fotre un bany a la final de la copa... un xorreu que diuen alguns... No es pot anar de xulo-piscines per la vida... i normalment, a qui va marcant paquet, els hi acaben tallant... en fi... nomes recomanar a la directiva de l'Uri19 que no vagi de prepotent que li pot sortir el tret per la culata... total, estem a la mateixa divisio i si, te bastanta mes experiencia per nosaltres i porta una bona ratxa de partidets bons, pero aixo pot ser bo i pot ser dolent per a nosaltres... es tracta d'intentar donar-li la volta i aprofitar les avantatges... com diuen a casa meva, a Caldes d'Estrac, "agafa-li la llonganissa al g*s encara que la tingui ja coll avall i mig cagada"... be, ara no se ben be quina relacio te amb el que deia pero vamos, que si no guanyem me la tallo i em faig monja."

Tal i com havien advertit, El Sr. Lluis Ali-ahmel i Rocasanta no va aceptar cap pregunta tot i les insistencies dels corresponsals.

Aquest reporter seguira intentant contactar amb algun directiu per a que ens amplii aquestes declaracions.

ULTIMA HORA (17:50H) - El CE Sabadell Power perd el seu primer partit a IX tot i que mante la primera plaça...

Desconnectat Uri50

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
« Respondre #62 el: 18 de Setembre de 2010, 18:07:41 pm »
Has tingut mala sort, et mereixies guanyar i en diferència (Segons HT stats).
Salut!
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #63 el: 18 de Setembre de 2010, 20:16:39 pm »
Has tingut mala sort, et mereixies guanyar i en diferència (Segons HT stats).
Salut!

Jo ja, els HT stats, directament ja ni els miro. Actualment hi han moltes sorpreses.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Bultaco Racer
« Respondre #64 el: 18 de Setembre de 2010, 20:31:14 pm »
La veritat es que inicialment tenia previst sortir amb un 4-5-1 al ser en camp contrari i rival complicat i esperar l'empat o la victoria per la minima, pero a ultima hora, veient que el rival sempre utilitza el mateix 5-4-1, jugui a casa o a fora, li he volgut sortir a l'atac i li he fet un 3-5-2 d'inici ja que si avui guanyava, començava a tenir 'certa' distancia amb el segon i en canvi, si perdia, seguia sent el primer... es a dir, que tenia molt a guanyar i poc a perdre. Me la he jugat i lamentablement ha sortit malament... aixo si, els HT Stats han estat tots, tots, favorables a mi  :confused:

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Bultaco Racer
« Respondre #65 el: 21 de Setembre de 2010, 12:37:36 pm »
SOL I PADRIS NEWS

Mala maror en el Fòrum 'ex-oficial'

Davant la derrota del dissabte passat, enfront d'un dels candidats a l'ascens, s'ha disparat la mala maror al Fòrum Ex-Oficial del CE Sabadell Power on s'acusa a l'entrenador de 'llençar' aquest partit. Per a que ens resolgui aquest i altres dubtes, avui parlem amb Albeiro Copete, tecnic powerenc.

P: Mister, bon dia
R: Bon dia Tribulete

P: Mister, en el forum ex-oficial estan que trinen amb el plantejament que va preparar pel darrer partit i que va significar la primera derrota a la lliga HT... que m'en diu?
R: El tecnic soc jo... jo faig i desfaig pensant en el be l'equip... unes vegades surt be, altres no tant i en altres, molt malament...

P: Ens han arribat filtracions de que hi ha un cert malestar a la directiva precissament per aquest plantejament de la setmana passada..
R: Jo no en se res... a mi no m'arriben aquestes filtracions.

P: Tambe, algun jugador ens ha comentat 'off-the-record' que el plantejament del partit es va canviar a ultima hora... es cert?
R: Si totalment, es ben cert... vem entrenar tota la setmana pensant que fariem un 4-5-1...

P: Ens podria indicar, si us plau, per quines raons va fer aquests canvis tactics a ultima hora?
R: La resposta es ben sencila... el rival sempre juga amb 5-4-1, jugui a casa o a fora... i anavem primers amb 3 punt d'aventatge sobre aquest mateix rival... me la vaig jugar, si... pero per aixo estan els entrenadors, no? vaig voler sortir a l'atac, amb l'habitual 3-5-2, agafar l'iniciativa vaja... si guanyavem possavem 3 punts mes de distancia amb el rival i si perdiem, com finalment va passar, seguiriem liders... aixo si: empatats a punts.No s'ha de donar mes voltes... son decisions de l'entrenador i punt.

P: Pero mister, en el forum comenten que en aquestes alçades de temporada lo mes important es anar sumant...
R: El que diguin aquests bocamolls del forum no m'importa gens... si haguessim guanyat, aniriem primers amb 6 punts de diferencia envers el segon... s'haurien queixat aleshores? diria que no...

P: Mister, canviem de tema...
R: Si, si us plau!

P: Dema hi ha el partit de la SuperCopa... alguna pista de com s'encara?
R: No... no vull donar informacions que pugui servir al rival... es un grandissim equip i no li volem donar mes aventatges. Lamentablement, com haureu pogut comprovar, he ordenat fer els entrenaments a porta tancada.

P: Mister... alguns sembla que han volgut calentar el partit...
R: Si, hehehe... pero vaja, son situacions tipiques en partits de gran carrega emocional... pensa que es la primera vegada a la historia que es fa aquesta competicio i com es normal tothom la vol guanyar...

P: Aixi doncs... no li dona importancia a les declaracions del capita de l'equip rival?
R: No, gens... ja t'he dit que son situacions normals d'aquests tipus de partits i no li haurieu de donar mes importancia... no ens fa falta que ens motivin amb declaracions d'aquest tipus ja que sortirem motivats si o si. El capita de l'Uri19 es un gran jugador, amb molta experiencia i esta clar que ha volgut possar-nos una mica de pressio extra amb aquestes declaracions pero vaja... jo no li hagues donat tanta importancia...

P: Des de la directiva powerenca sembla que si que li han donat importancia. Van fer una roda de premsa bastant sucosa...
R: Hehehehe... es que a la directiva tambe hi tenim uns quants frikis eh... no, ara en serio... la directiva va fer el seu paper i nosaltres fem el nostre... Institucionalment, trobo logic que es fes aquesta roda de premsa per donar contesta a unes afirmacions que els aficionats powerencs van trobar fora de lloc... pero res mes.

P: Mister... guanyarem?
R: Hehehe... i jo que se!! No ho se, la veritat.. es un partit complicadissim... L'Uri19 te un gran equip, potser en hores baixes pel seu recent descens, pero segueix tenint una excelent plantilla... començo a tenir clar com plantejar el partit pero fins poc abans de que l'arbit piti l'inici no l'acabarem de decidir.

Molta sort!

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Bultaco Racer
« Respondre #66 el: 12 de Octubre de 2010, 21:35:21 pm »
SOL I PADRIS NEWS

Campions d'hivern!

La paraula 'ascens' comença a deixar de ser tabu pels aficionats i aficionades Sol-i-Padrisencs. Amb un partit disputat ja de la 2a volta, el C.E. Sabadell Power lidera el seu igualadissim grup en solitari i pot afrontar, ben aviat, un compte enrera fins al tan desitjat ascens.

Feia quasi un mes de la darrera entrevista del Sol i Padris News i teniem per davant un importantissim partit contra l'Uri19... exactament igual que dema. Si en el darrer partit, el que decidia el campio de la 1a SuperCopa Forum, va ser l'uri19 qui es va emportar la victoria en la prorroga, aquest cop, l'equip local de ben segur que voldra la seva revantxa.

Parlem amb en Ediberto Lapolla (246302089), un dels migcampistes 'titulars' i un home que va aterrar en el club arlequinat per nomes 6.000€ el 12-1-10 amb 1150 TSI i ara n'acapara mes de 2.800

P: Ediberto, primer de tot felicitar-te per la teva progresio
R: Moltes gracies... pero nomes he tingut la sort de poder jugar partits i aixi fer-me un lloc en l'onze titular. Al planter hi tenim moltissims mes homes com jo, amb un potencial extraordinari que estan esperant el seu moment per explotar pero que de moment encara no ho han pogut fer

P: Es per aquest motiu potser que s'ha obert la porta de sortida a 4 jugadors?
R: Suposo que hi te algo a veure, clar... Darrerament han tornat a entrar companys nous als vestidors i esta clar que una plantilla de trenta-i-tants es podria dir que es amplia... Es la llei del futbolista: S'ha de fer lloc pels nous. Els jugadors que marxaran ara, o ho intentaran, de ben segur que seran excelents jugadors si tenen la sort de poder jugar amb regularitat. Tots tenim un mateix pare esportiu i aquest es el secretari tecnic. Si va tenir bon ull per portar-me a mi i a tants altres companys titulars, tambe de ben segur hi devia veure quelcom en els companys transferibles, no?

P: Ediberto, parle'm de la lliga HT... anem molt be, no?
R: Si, si, clar... ningu es pensava que portariem 9 partits sense abandonar en cap moment el capdavant de la classificacio... Estem molt contents esta clar... pero compte que el mister ens fa tocar de peus a terra a cada entrenament... no tenim res de fet encara... un entrebanc ens pot costar molt car i haurem d'anar amb peus de plom per no perdre aquest lloc de privilegi... encara haurem de suar molt per poder celebrar alguna cosa

P: S'ha superat definitivament la mala ratxa?
R: Mala ratxa? el vestidor no es conscient d'havir passat per cap mala ratxa...  i si et refereixes a les darreres derrotes no son cap mala ratxa, eren resultats perfectament previssibles... vem perdre per la minima al camp del segon classificat a la lliga ht, vem perdre la supercopa, tambe per la minima i en la prorroga, contra un equip amb molts mes anys que nosaltres en el mon HT, i hem perdut tambe per la minima contra en Roma i el seu equip 'galactic'... tal i com et dic, van ser resultats que tots ens podiem esperar. Si hi ha algun il.lus que es pensava que guanyariem tots els partits haura ja tocat de peus a terra... estem en unes igualadissimes competicions i cada partit es com una final. Hem d'anar a partit a partit i anar sumant.

P: Anar sumant... es el que veu buscar contra en Roma en el darrer partit de la lliga Forum?
R: Doncs si... el mister va comentar als companys que un punt contra un equip de tan superior nivell ja era una victoria... que no es prenguessin riscos innecessaris....

P: Pero va plantejar el partit amb un onze farçit de suplents?
R: Ep! np m'agrada la paraula suplent... prefereixo 'menys titulars'...

P: Doncs aixo: menys titular... es llença aquesta competicio?
R: No, no... de cap manera... no es pot llençar res encara i no hi ha res decidit... ni la salvacio ni el campionat... queden encara tres jornades i l'equip que surti en aquests partits ho fara tan be o millor que els teorics 'mes titulars' hehehe...

P: Que m'en pots dir del partit de dema? Farem 'catenaccio' o farem el nostre estil?
R: Jo crec que aquest cop jugarem amb el classic 3-5-2... una victoria en aquesta competicio ens garantiria quasi quasi la permanencia... A mes, l'Uri se la juga tambe el proper dissabte en la seva lliga HT i no crec que tregui un equip titular al 100x100, voldra evitar lesions i complicacions... pot ser una bona oportunitat per anar a buscar 3 punts mes... pero no se... recordeu que jo no soc pas el mister hehehehe...

P: Per acabar Ediberto... que tal els nous fitxatges?
R: Molt be, bons nanos i amb molta qualitat... esta clar que el secretari tecnic ha pujat un llisto en el nivell d'exigencia i qualitat alhora de fitxar... molts d'aquests nanos joves que han arribat estan cridats a ser els futurs cracks de l'equip...

P: Perilla la teva titularitat?
R: Mmmm... esta clar que si... mes endavant pero. Han d'agafar encara una mica mes de ritme pq han arribat una mica justos de temps pero si, esta clar que algun d'aquests xicots que acaben d'arribar em treura dels titulars algun dia no molt llunya...

P: Doncs res mes, Edibert, moltes gracies pel teu temps
R: Gracies a vosaltres i als vostres lectors. I visca Ciutat Badia Boludo!!!

P: Ediberto... aixo es l'estat de Sol-i-Padris... La Republica de Ciutat Badia es 4 km mes enlla de l'antiga c58!
R: Ostres... doncs res... que... que... visca Sol i Padris macanudo!!

Aquest xicot es... lapolla hehehe...

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Bultaco Racer
« Respondre #67 el: 21 de Octubre de 2010, 14:01:48 pm »
SOL I PADRIS NEWS

Objectiu Forum aconseguit... ara, la Lliga HT!

Si en l'anterior edicio comentavem que la paraula 'ascens' començava a deixar de ser tabu pels aficionats i aficionades Sol-i-Padrisencs, avui podem dir que un dels objectius del Club ja s'ha aconseguit: La permanencia matematica a la 1a Divisio Forum es va aconseguir aquest passat dimecres al derrotar per un ajustat 2-1 a Tias Buenas. Tot en l'any del debut a la maxima categoria Forum.

I per comentar aquest i altres detalls del Club parlarem avui amb el President de l'Entitat, en Sabadell Power, un home no molt propens a les entrevistes. Per aquest motiu, intentarem treure-li tot el 'suc' possible.

P: President, molt bon dia i moltes gracies per concedir-nos aquesta entrevista
R: De res... anem al gra xicot... per cert, segur que no ets un pseudo-reporter dels impresentables del Forum Ex-Oficial, oi?
P: No, no, president... treballo per al Sol i Padris News...
R: Ah, ah... d'acord... i afanya't que he quedat per dinar amb els jugadors...

P: President... Ha vist perillar, en algun moment, aquesta permanencia a 1a?
R: Et sere molt sincer xicot: si... ho he vist molt negre, la veritat... i et dire mes, va anar d'un pel de calb que no fotes fora al mister...

P: Fer fora al Mister?
R: Si, si... despres de l'empat contra Roma i la derrota davant l'Uri va tenir mig peu a fora i mig a dins... Vaig considerar en aquell moment, imperdonable que es 'llencessin' aquest 2 partits alineant un 80 o un 90% de jugadors suplents... IM-PER-DO-NA-BLE!! En els nostres Estatuts deixa ben clar que el Club es va fundar per liderar les competicions Forum!! A mes, que carai!, ens enfrontavem a 2 dels 'grans' i teniem de deixar una bona imatge per fer-nos respectar...

P: El Mister encara es, pero, el mateix...
R: Hehehe... si... espero que l'Albeiro ens acompanyi uns quants any encara... l'economina no esta per buscar-ne cap de nou... i, ejem, logicament, n'estem molt contents del seu treball i no s'esta buscant cap recanvi.

P: Parlant d'economia... com esta la caixa?
R: Be... no hi han queixes economiques de cap nivell: els jugadors cobren al dia, el personal tambe i encara ens sobre per poder posar paper de WC en tots els serveis de l'estadi cada diumenge de partit... no ens podem queixar.

P: Pero ultimament, President, potser s'ha fitxat a uns preus no habituals, no?
R: Jo crec que no... Seguim en l'estrategia de no estirar mes la maniga que el braç... el que ha passat, xicot, es que el Club es va fen gran... alguns dels jugadors que tenim avui de titulars es van fitxar quan encara jugavem a XI, altres a X i altres aquesta temporada jugant a IX i el que esta clar es que sempre s'intenta portar a jugadors que ofereixin algun plus: un plus esportiu per millorar el que ja teniem o un plus economic al ser jugadors facilment revaloritzables en el mercat... Tingues present xicot que com mes amunt estem, mes ens costa millorar el que tenim, i si ho volem millorar, aquests jugadors comencen a tenir uns preus 'respectables'...

P: Pero es comenta que potser 'es deixa entrar a molta gent pero no surt ningu'?
R: No tenim cap presa a vendre. Ja te comentat abans que no hi han problemes economics en el Club... i el que esta clar, es que no regalarem els jugadors per tenir un numero de jugadors mes 'normal'... Doncs nosaltres som 30 i pico a la plantilla... algun problema?

P: Perdoni president... tornem a un tema que no m'ha acabat de quedar clar... com va salvar el 'cap' el Mister?
R: Parlant amb ell... com haurien de fer les persones per diferenciar-nos dels animals: parlar i escoltar.

P: ...
R: Res, res de l'altra mon... el vaig citar al despatx pq m'expliques els seus plantejaments i les seves raons en aquest 2 partits que jo considerava que haviem fet el ridicul... i ho vaig entendre... i finalment li haig de donar la rao ja que, sense de deixar mai el liderat de la Lliga HT, hem aconseguit aquest objectiu de la permanencia a la 1a divisio Forum.

P: Pero, no es una mica un objectiu 'secundari'? m'explico... si volem ser dels grans, un objectiu marcat en la permanencia, no es molt poc?
R: Bona pregunta xicot... quina hora es?... mmm... s'em comença a fer tard... que deies? ah si... a veure, com t'ho explico... si, esta clar que si volem ser dels equips catalogats de 'grans' per la majoria s'ha de començar a guanyar la Lliga Forum un dia o altre, aixo esta clar... pero el que tambe esta clar, i hem de tocar de peus a terra, es que vem pujar a primera sent un equip de  X Divisio HT i que en la primera divisio Forum hi tenim rivals de molta mes qualitat i experiencia -ep, sobre la taula almenys-, que nosaltres... Tots sabiem que intentar guanyar la lliga Forum en l'any del debut era demanar masa, era utopic vaja. La Lliga Forum la guanyarem algun dia, esta clar... pero aquest any encara no tocava hehehe...

P: President... diuen algunes veus que el Gran Capita, Jorg Onko, comença a fer nosa a l'equip...
R: Quines bajanades que dius ximplet! D'on ho has tret aixo?

P: del Forum Ex-Oficial...
R: Seran *** ** ****!!! Pero com poden dir aquestes bestieses?!

P: Be, es diu que en Jorg ha tocat sostre i que altres companys podrien, jugant amb mes regularitat, igualar o superar facilment les aportacions que esta fent Jorg...
R: No et contestare cap pregunta que surti d'aquella caverna filofacistoide-separatista-roja-judeo-masonica... es mes, faig tard al dinar i no vull trobar-me els jugadors ja a les postres... adeu!

Gracies President!!

Ens queden pero encara moltes preguntes que no ens ha respost i que aquest reporter intentara esbrinar en futures entrevistes. Seguirem informant.

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Bultaco Racer
« Respondre #68 el: 27 de Octubre de 2010, 22:47:04 pm »
Actualitzat!  :ejem

Historial esportiu del Club:
Fundat el 20-08-2009
Estadi: Nacional de Sol i Padrís. 15.700 Espectadors.
Socis: 1.176 (a 16/03/11)
Rànking "Birrero": 11è (LLiga8)

Lliga Hattrick:
Temporada 27: 7è a XI.2935 (nomes 1 partit jugat)
Temporada 28: 3er a XI.2935 (Ascens per regularitzacio de bots)
Temporada 29: 4rt a X.2256
Temporada 30: 2on a X.2256 (Ascens per regularitzacio de bots)
Temporada 31: 1er a IX.183
Temporada 32: 6è a VIII.433

Zamoras:
T31 X.183 - M.Dueñas (291009793) - 14 Gols en contra.
Pitxitxis:
---

Copa Hattrick:
T32 - Eliminat I Ronda.

Lliga Fòrum:
V Edicio: 7è a 3a Divisio
VI Edicio: 1er a 3a Divisió grup Blau. Campio Absolut 3a Divisio. (Ascens)
VII Edicio: 3er a 2a Divisió (Guanyador play-off d'ascens per regularitzacio de participants. Ascens)
VIII Edicio: 2on a 1a Divisió
IX Edicio: 4rt a 1a Divisió
X Edicio: 2on a 1a Divisió

Copa Fòrum:
I Edicio: Campio
II Edicio: 4rt classificat.
III Edicio: Eliminat en 8ens de final.

SuperCopa Forum:
I Edicio: Finalista.

Memorial Miguel Quereda:
II Edició: Eliminat 1a ronda.

Reptes "Interfòrums":
Partits Jugats: 3 (Guanyats: 1 / Perduts: 2)

« Darrera modificació: 22 de Juny de 2011, 21:55:53 pm per Sabadell Power »

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Bultaco Racer
« Respondre #69 el: 06 de Novembre de 2010, 23:31:56 pm »
SOL I PADRIS TRIBUNE

Matemàticament equip de VIII!

EL PERIÒDIC DE SOL I PADRÍS

El CE Sabadell Power pujarà a VIII independentment dels resultats

EL MUNDO DE SOLES Y PADRÍZ

A pesar de la garra, furia y honor del Atleti de Madrid, los catalanes de Solez y Padriz se aseguran el ascenso

ESPORTIU

El CE Sabadell Power s'imposa 1-4 en el camp del 3er classificat i ja es nou equip de VIII

EL RECTANGLE

Tenim documents que relacionen l'ascens dels Powerencs a martingales politiques

LA CASA DEL LLAPIÇ

El Capita Powerenc xuta amb les dues cames? Les fotos mes intimes de l'ultima sortida nocturna...

ABCDEF...

La culpa es de Zapatero

ENTREVIU

Cacem a un representant powerenc lliurant uns maletins sospitosos

6 DIES

Els comerços de Sol i Padris esperen aumentar un 21.98% les seves vendes arran de la celebracio esportiva que viurà la ciutat

L'AJUNTAFEMS INFORMA...

"Es un ascens merescut i l'Ajuntafems hi te molt a veure: L'equip de govern s'hi va implicar; l'oposicio, no"

SALUT I TAPA'T!

Les autoritats sanitaries de Sol i Padris recorden a la poblacio que no es prudent banyar-se en fonts pubiques a temperatures inferiors als 17º

;)

Desconnectat Uri50

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #70 el: 07 de Novembre de 2010, 10:16:36 am »
Felicitats per l'ascens! Ens veiem a VIII l'any que vé!

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #71 el: 08 de Novembre de 2010, 20:55:59 pm »
Moltes felicitats per l'ascens.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Bultaco Racer
« Respondre #72 el: 08 de Novembre de 2010, 21:14:36 pm »
Felicitats per l'ascens! Ens veiem a VIII l'any que vé!
Moltes felicitats per l'ascens.

Gracies companys.
Si l'agenda us ho permet, per celebrar l'ascens, aquest dissabte es entrada lliure a l'estadi i hi esteu convidats. A la finalitzacio del partit, hi haura festa "Santification Party" i xirinola ;)

Salut ;)

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Bultaco Racer
« Respondre #73 el: 15 de Novembre de 2010, 20:28:48 pm »
Doncs si companys, finalment soc el CAMPIO del meu grup i he aconseguit per primer cop un trofeu Zamora al porter menys golejat del grup:

M.Dueñas (291009793) T31 IX.183 - 14 gols en contra.

A falta d'una confirmacio oficial per part del Club, sembla ser que el proper objectiu a VIII sera observar la nova categoria i grup assignat i apartir d'aquest moment dissenyar l'estrategia mes oportuna. No es descarten un parell o tres de reforços d'Alta Qualitat.

Tambe, en ambients propers als club, ha sorpres la desicio de posar a la venda a qui ha estat capita de l'equip durant les darreres 4 temporades, Jorg Onko, qui per cert esta en plena forma tot i la seva edat.

En propers dies publicarem la nota de premsa oficial del Club.

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Bultaco Racer
« Respondre #74 el: 06 de Gener de 2011, 12:42:33 pm »
SOL I PADRIS NEWS

Patirem!

Complicat, molt complicat ho te el CE Sabadell Power en el seu debut a VIII Divisio on s'ha emparellat amb equips a priori molt mes potents que l'arlequinat.

Quasibe 2 mesos despres de la darrera entrevista a algun responsable del Club, avui, dia de Reis, hem trobat per les oficines al Mister arlequinat Albeiro Copete. No hem desaprofitat l'oportunitat i l'hem entrevistat.

P: Mister, bon dia!! Quant de temps!!
R: Bon dia Tribulete i bons reis!

P: Mister, quasibe 2 mesos sense noticies del Club...alguna rao especial?
R: Be, la situacio com molt be sabeu, no es per tirar coets i entre tots vem pensar que el millor seria concentrar-nos en el joc i deixar les entrevistes per a un millor moment

P: Que ens pot dir d'aquest primer tram de lliga?
R: Be... crec que ho heu pogut veure tots vosaltres... estem en un grup molt i molt complicat, molt tecnic i dur i la nostra primerissima prioritat es sumar punt a punt i intentar que al final no estar entre els dos darrers... tot i que, desenganyem-nos, estara molt complicat.

P: Pero Mister... ens esta dient que llecem ja la temporada?
R: No, no... ni de bon troç. Tenim un bon equip i ho estem donant tot en cada jornada... pero la veritat es que els punts costen molt de sumar... i es millor que tots començem a tocar de peus a terra.

P: Es va plantejar malament l'ascens?
R: No ho crec... esta clar que veient els resultats el mes facil seria dir que si... pero no. Quan vem pujar, els nostres observadors van estudiar diversos grups de la VIII i es va arribar a la conclussio de que teniem equip per a donar guerra i segons com, intentar inclus donar alguna sorpresa... pero ens ha tocat un grup on els equips capdavanters donarien guerra a V o a VI, n'estic segur.

P: Mister, que m'en diu de les altres competicions? El Club va debutar a la Copa HT...
R: La realitat es que la fita de la permanencia a lliga HT esta marcant i molt les altres competicions que hem disputat fins ara. La copa Hattrick malauradament es va plantejar com un partit d'entrenament al 100*100 i d'aqui potser la golejada final... Necessito l'onze titular per a la lluita de la lliga i no em puc permetre cap mes lesio de les que ja hem patit fins ara! La copa Forum tres quarts del mateix, potser vem jugar amb algun titular donada la importancia que te per a nosaltres la competicio pero vaja... no es pot dir que la regalessim pq no seria veritat i treuriem merits als nostres rivals i no es aquesta la nostra intencio.

P: Aixi doncs Mister... La lliga Forum que començara properament...?
R: No tinc cap altre remei que seguir amb la filosofia actual. Els resultats de la lliga HT ens obligara a no fer gaire rotacions i a no posar en risc de lesio a alguns dels homes imprescindibles... veurem com ho acabem quadrant per poder fer un digne paper a la Lliga Forum sense perdre la concentracio que necessitem per salvar la Lliga HT

P: En aquest periode han marxat i han arribat nous jugadors... algun comentari en especial?
R: Be... primer de tot, recordar al nostre gran capita jorg Onko i la seva sortida del Club. Vull confirmar que va ser una desicio presa totalment d'acord amb els seus interessos. Tot i ser una gran perdua, cal a dir que crec que el Club va fer els fitxatxes necessaris per cobrir aquesta baixa. I ara, darrerament, comentar que estem molt ilusionats amb el darrer fitxatge, un "triple-set" que ens dona mes força en posicions claus i ens assegura alhora una polivalencia molt interessant. Veurem quin resultat dona quan agafi una mica mes de forma...

P: I per finalitzar... algun comentari per a l'aficionat?
R: Ho donarem tot com sempre i per aixo han de tenir confiança fins al final. Ens queden 2 interessants competicions en joc i en ambdues hi tindrem lluites molt boniques on les suors i les llagrimes es confondran en mes d'un matx... vaja, que si jo fos espectador, em treuria el carnet de mitja temporada i no m'esperaria a que fessin el Sabadell Power per la tele

P: Gracies Mister i esperem no trigar tant en poder tornar a parlar amb voste!
R: Ja els hi comentare als jugadors que no xatexin ni filtrin tantes noticies pel forum subversiu ex-oficial i que estiguin mes pendents de la premsa seria com vosaltres... Salut i bons reis Tribulete!

:nadal1

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Bultaco Racer
« Respondre #75 el: 20 de Febrer de 2011, 23:50:36 pm »
SOL I PADRIS NEWS

Es pot seguir somiant!

L'important punt aconseguit aquesta setmana contra el segon classificat, permeten seguir somiant a l'equip arlequinat. Queden 2 partits contra el penultim i l'antepenultim i si s'aconsegueixen aquests 6 punts, l'equip tindria la salvacio a ma sempre i quant es mantigues la logica en la resta de partits.

Parlem avui amb el TOP TSI de l'equip, en Johannes Brömmelhaus, 31 anys, 12.790 de TSI i 'Classe Mundial' (13) en defensa

P: Brommel, benvingut a Sabadell i a l'equip... quines son les teves primeres sensacions despres d'un parell o tres de setmanes d'estar en aquest Club?
R: Molt be, estic molt content d'estar aqui i espero portar el meu granet de sorra per evitar el descens

P: Portes un parell de partits lesionat... com ho portes?
R: Be, be... En l'amistos d'aquesta setmana el mister ja m'ha dit que amb tota seguretat jugare uns minuts.

P: Des de que estas aqui i tot i la lesio que comentavem, estas millorant TSI...
R: El vostre secretari tecnic va tenir bon ull per fitxar-me. Vaig venir baix de forma i de resistencia i era d'esperar que amb una mica de regularitat aquests valors milloressin i per consequent tambe el TSI

P: Amb 31 anys ets el vetera de la plantilla
R: Doncs si... La veritat es tenim una plantilla relativament força jove que ens garantitza poder-la anar millorant encara uns anys mes i jo em veig en forma i amb ganes per seguir uns quants anys mes

P: Saps que amb el teu fitxatxe, la caixa arlequinada va quedar practicament buida?
R: Hehehe... es que tinc un representant molt bon negociador. Ara en serio... tal i com esta el mercat, un jugador amb 12000i pico TSI i amb categoria 'classe mundial', crec que no us vaig sortir excessivament car. A mes, pel que jo se, els homes dels numeros d'aquest Club no haurien permes que el Club es quedes en numeros vermells per culpa del meu fitxatxe... no m'ho crec hehehe

P: Com veus aquests 2 darrers partits que ens queden?
R: Molt i molt interessants... Si s'aconsegueixen els resultats mes logics, hauriem de guanyar aquests 2 partits que ens queden i empatariem a punts amb el penultim i segurament tindrem el goalaverage a favor... encara podem seguir somiant...

P: A la Lliga Forum es va aconseguir, quasi quasi en el darrer minut i en el darrer partit, la permanencia a primera. Enhorabona!
R: Moltes gracies! Sabiem que seria molt dificil pq la realitat es que la primera divisio Forum te molta i molta qualitat. El mister ha pogut fer poques rotacions precissamet per culpa d'aquest gran nivell que hi ha hagut i alguns dels companys estaven realment fossos. A l'acabar aquesta competicio, ara podrem fer mes rotacions i aixo segur que beneficiara l'esperit d'equip i ens millorara la forma fisica a molts de nosaltres. Ens anira be!

P: La Directiva Powerenca a anunciat avui la seva inscripcio per a la propera Copa Forum... que t'han comentat els comapanys d'aquesta competicio?
B: La veritat es que abans de fitxar per aquest CLub em vaig informar i força. Sabia que un dels punts fundacionals d'aquest Club son precissament les competicions organitzades per aquest reconegut Forum i que el Club les intenta guanyar totes. A mi ja em va be... necessito tensio per jugar be i donar-ho tot i aquesta premissa d'intentar guanyar sempre va molt amb la meva manera de ser.

P: Algun comentari pels aficionats?
R: Que ho intentarem donar tot i que l'important es com quedes en la darrera jornada. Per sort els companys no s'han enfonsat en cap moment de la competicio tot i anar tota la lliga en ultima posicio. Han cregut en les seves possibilitats i gracies a aixo encara avui tenim opcions matematiques de salvar-nos. Al final, la pilota entrara o no pero els aficionats mai no podran dir que no hem suat la samarreta. Els capitans de l'equip ja m'ho van deixar molt clar el primer dia: Aqui s'ha de venir a treballar i a donar-ho tot en els 90ipico de minuts que durin els partits... Anims que ens en sortirem!!

Tant de bo Johannes, tant de bo!!

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Bultaco Racer
« Respondre #76 el: 28 de Febrer de 2011, 19:04:57 pm »
NOTA DE PREMSA DEL CLUB A TOTS ELS SOCIS I AFICIONATS DEL C.E. SABADELL POWER

En motiu del transcendental partit que enfrontara al nostre equip envers el cuer, Barcelona Soccer Team, aquest proper dissabte, i on la victoria es fonamental per aspirar a la permanencia,

ES FA SABER:

- A fi de donar caliu i anims als nostres jugadors, l'entrada a l'Estadi tindra el preu simbolic de 50centims. Esperem que inviteu als vostres amics per a que us acompanyin a l'Estadi i ens ajudin a gaudir d'una jornada historica.

- Previament al partit, i des de les 10:00h del mati, hi haura jocs inflables per a la xicalla i nines inflables pels adults, tot acompanyat de sessions de DJ's i VideoDJ's amb participacio de la perfomance "gogo's world" que ajudaran a calentar... l'ambient.

- A les 13:00h, botifarrada de germanor entre tots els asistents, tot ben regat amb vi denominacio d'origen "sol i padris" i cava català.

- Acces a graderies a partir de les 15:00h

HI ESTEU TOTS CONVIDATS!!

Desconnectat Uri50

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #77 el: 28 de Febrer de 2011, 20:45:08 pm »
Tens tot el meu suport. Espero que et salvis ;)

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #78 el: 28 de Febrer de 2011, 23:30:22 pm »
Al tenir l'equip salvat, els 'ultres' del meu equip estan organitzant una visita a Sol i Padrís per animar a un equip company. Vigileu amb els barrils de cervesa i amb les xaies!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Bultaco Racer
« Respondre #79 el: 15 de de 2011, 19:50:39 pm »
SOL I PADRIS NEWS

Salvats!

Patiment fins al final es una sensacio coneguda entre els arlequinats powerencs i aquesta temporada no podia ser diferent. 7 dels darrers 9 punts han donat l'oxigen suficient als powerencs per mantenir la categoria i afiançar-se a la VIII divisio, tot i ser el cuer en quasi tota la temporada.

Parlem amb Albeiro Copete, el mister arlequinat per a que ens hen faci cinc centims de tot plegat.

P: Mister, bona tarda... Deiem que el patiment es una cosa molt powerenca, no?
R: Doncs si... Hem patit i de valent fins a l'ultima jornada on no depenien de nosaltres sols... al final pero tot ha sortit be, com estava previst.

P: Com estava previst? Insinua maletins Mister?
R: Hehehe... no, no... de cap manera. Ens en salvat tal i com estava previst per logica pura. Hi havien equips que no es mereixien estar per damunt nostre i en una competicio regular com es la lliga, el temps posa cada u al seu lloc.

P: Pero si tot estava ja calculat, potser s'han assumit molt riscos a l'esperar fins a l'ultima jornada, no?
R: Es cert que hi van haver-hi un parell de resultats no previstos que van retrasar la nostra salvacio matematica i si, ens ha fet patir una mica mes de l'inicialment previst. A l'inici de la 2a volta ja vem informar a la directiva de quines eren les nostres necessitats de cara a assegurar aquests punts previstos pero vitals i on no es podia fallar. La directiva ens va portar un molt bon jugador, en Brommels, que ens assegura 5 estrelles en la posicio de defensa central, una de les prioritats que vem demanar i que s'ha integrat perfectament en la plantilla. Aquest reforç ens va donar allo que necessitavem en el moment precis. Un gran encert del nostre secretari tecnic.

P: Que m'hen diu de la plantilla en termes generals per a aquesta propera temporada?
R: Pel que em diuen des del club, sembla ser que la caixa va quedar una mica tocada despres del fitxatge d'en Brommel... aixi que no demanare mes del que tinc. Aixo si, el secretari tecnic haura d'amortitzar el seu sou fent la seva feina. Sempre intentem estar a la guait per qualsevol oportunitat que sorgeixi en el mercat. Pel que fa a la plantilla actual, no crec que hi hagin grans moviments de sortida dels jugadors powerencs... Estic content amb el meus homes i amb el plan d'entrenament previst, ens assegurem unes millores a curt/mitja termini en el HTStats global.

P: S'ha sortejat ja la VIII.433 per a la propera temporada... han pogut estudiar als nous rivals? Quins plans tenim?
R: Si, s'ha treballat de valent i ja tenim un primer estudi dels propers rivals i la veritat es que n'estem força satisfets. Creiem que el nivell en general s'ha igualat una mica mes que en l'anterior temporada on hi havien autentics equips 'galactics' comparats amb nosaltres. I aquest any n'hi han 2 menys pq ja han pujat... aixo ens dona mes opcions.

P: Faci un pronostic mister...
R: Bufff... pero si encara no hem ni jugat el primer partit!! hehehehe... com sou els periodistes... jo crec que podem estar contents si aquest any lluitem per de la 2a a la 4a plaça... seria un bon resultat, no? No se... de totes maneres ja t'he dit que es molt aviat... pregunta-m'ho a l'inici de la 2a volta i intentare encertar-t'ho, ara es massa aviat.

P: Ens quedem en el seu pronostic de lluitar per la 2a a la 4a plaça... el 2on lloc dona dret a l'ascens, no?
R: Be... ja t'he dit abans que l'equip te previstes unes millores gracies al seu pla d'entrenament. L'any passat vem començar la temporada amb un sol jugador que ens assegures les 5 estrelles per partit i l'hem acabat amb 3 jugadors que poden arribar amb facilitat a aquesta qualificacio... Si el pla d'entrenament no 's'esguerra, podrem acabar la temporada vinent amb 5 o 6 jugadors amb aquestes qualificacions que tant us agrada puntuar els periodistes. Amb 5 jugadors que et facin 5 o mes estrelles ja pots fer un paper digne a la VII, n'estic convençut... Veurem de totes maneres com es comença i amb quina confiança s'arriba als primers partits i veurem si es pot somiar o no amb alguna cosa grossa.

P: Mister, en el twitter arlequinat s'ha creat el topic #misterpontepeluca... creu que te alguna cosa a veure amb voste?
R: No m'agraden les noves tecnologies... un tueit que?? no se de que va aixo... Mister ponte peluca? aixo deu ser obra i gracia d'algun xistos del vestuari... ja l'arreplagare ja... aixo del tueit-no-se-que deixa emprentas digitals q pugui portar als Mossos?

Mister... ja li explicare en privat aixo del twitter... moltes gracies pel seu temps.