Enquesta

VOLEU BEURE AIXO KE SOLS SUBVENCIONA AL FC BARCELONA Y ESPANYOL ??

tan em fot continuo igual
33 (66%)
no ho sabia, no en bec mes
5 (10%)
boicot total em pendre sempre un'altre
12 (24%)

Total de vots: 47

Autor Tema: CERVESA DAMM  (Llegit 22824 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7182
  • Gènere: Masculí
Re: CERVESA DAMM
« Respondre #100 el: 29 de Agost de 2009, 13:58:02 pm »
@ BERMOS: Te demane disculpes per no contestar abans, però estic a Brazil, concretament a Rio i no he pogut llegir gaire estos dies el foro ni per supost contestar. Per lo que fa al missatge que te refereixes,
jo no deia familia de directius, si tornes a llegir mon missatge te pose família de membres del club, i en el club no hi ha sols directius.

Desprès me van entrar les dudes, de que no sia que les meues informacions no fossen del tot correctes, i vaig posar fil a l’agulla, i los meus homens de confiança se van informar a fons del tema. Tens raó, na Mònica i el Dani no son familiars de directius, però si son familiars d’un ex-membre del club, per açò te dic, tens raó, els meus informes estaven antiquats.
Per lo que m’he informat, a més, esta és la tercera temporà, corregeixme si vaig errat, que tenen la concessió, i per lo que m’he informat, tenen la concessió total de les 5 barres, nord, sud, tribuna alta, baixa i zona vip, a un preu que no faré públic, però que no me sembla gaire alt per lo que se paga a la categoria. També s’ha de dir que està per sota la mitjana de la categoria però no gaire.
En este aspecte el club trauria més rendiment si fes la concessió per barres, o fins i tot per zones.

@ PERE PONS (RETURN): Encara estic esperant certs números i certes quantitats que me vas dir que me documentaries sobre la distribució del capital del club i altris detalls que me vas apuntar que me enviaries, quina memòria més mala la teua.
Lo que has d’entendre, és que hi ha gent que no estarà mai amb una directiva imposada des de la casa gran, sia les que vam tenir que patir amb el Piedrafrita, que va ser la escusa correcta per a cargarse-lo políticament, o el Larrosa, que va ser un pobre president posat a dit per a dixar-lo en ridícul davant la ciutat. Però a l’igual que tu ara estàs satisfet amb la tornà de la vella guardia, altris no mos agrada que el club que tots estimem siga patrimoni d’uns quants i que no dixen entrar sàvia nova al club. Bó, si que han dixat entrar sàvia nova, però només amics i familiars de los que hi ha hagut sempre remenant l’olla.
Per cert, per quina zona de Rio estàs? Potser mos hem creuat i no mos hem saludat.

@ DAGAR: Jo no sé com t’ho fas nano, però només veus conxorxes, maquinacions, tens informacions de primera mà, i no proves mai res. Només te defens amb el pregunta-li als veïns, pregunta-li a tal jugador o en paraules a l’aire que no demostren res. Tingues cuidado, o pots caure en la paranoia contínua, i açò és algo molt perillòs, ja que arribarà un moment que te fiques en algun lio de los bons i desprès seràs el primer en defensar la llibertat d’expressió i les p***** en vinagre, quan hauràs comès falses acusacions i te toque rascar-te la butxaca.
Per cert, a tu, esta directiva, per que no t’agrade radicalment? No le trobes res de bó? Fes l’esforç i alguna cosa bona le trobaràs.

si trobo una cosa positiva en aquesta junta,la presencia del miquel arroyos l'unic de tots aquests que a posat un duro en aquest club i perdut i fet equps amb 4 pessetes

i llastima que no sigui el rafel sino dema en lloc d'un recre-real union tindriem un recre-sabadell

Això encara m'ho creuria...

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #101 el: 30 de Agost de 2009, 17:10:40 pm »
@ BERMOS: Te demane disculpes per no contestar abans, però estic a Brazil, concretament a Rio i no he pogut llegir gaire estos dies el foro ni per supost contestar. Per lo que fa al missatge que te refereixes,
jo no deia familia de directius, si tornes a llegir mon missatge te pose família de membres del club, i en el club no hi ha sols directius.

Desprès me van entrar les dudes, de que no sia que les meues informacions no fossen del tot correctes, i vaig posar fil a l’agulla, i los meus homens de confiança se van informar a fons del tema. Tens raó, na Mònica i el Dani no son familiars de directius, però si son familiars d’un ex-membre del club, per açò te dic, tens raó, els meus informes estaven antiquats.
Per lo que m’he informat, a més, esta és la tercera temporà, corregeixme si vaig errat, que tenen la concessió, i per lo que m’he informat, tenen la concessió total de les 5 barres, nord, sud, tribuna alta, baixa i zona vip, a un preu que no faré públic, però que no me sembla gaire alt per lo que se paga a la categoria. També s’ha de dir que està per sota la mitjana de la categoria però no gaire.
En este aspecte el club trauria més rendiment si fes la concessió per barres, o fins i tot per zones.
Aixo no t'ho discutiré.
De totes maneres, es comprensible que els bars, o empleats dels club, siguin familia de algú que pot ser ha estat abans vinculat amb el sabadell, ja sigui com a empleat o com directiu o com el que sigui. No per res, sino perque som un club economicament molt modest, amb nomes 2000 socis, i que la inmensa majoria ens coneixem. Es fácil que algunaa relació de fammiliaritat o amistat pugui haver sempre. No es que hagi de ser aixi, pero hi ha moltes posibilitats. Normalment si hi ha algú vinculat al Sabadell que hi esta interesat, s´ho portará abans, per amistat o par familiaritat o pel que sigui, que algú a qui no coneixen de res.
Ah, es d'agrair que hagis rectificat, no totom ho fá.
« Darrera modificació: 30 de Agost de 2009, 17:19:22 pm per BERMOS_SBD »
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #102 el: 04 de Setembre de 2009, 14:11:26 pm »
BERMOS_SBD, en el foro sempre done la cara, evidentment no la daré en públic per molt que molts vulguen saber qui soc i que jo o fins i tot gent del meu entorn han patit bastantes pressions per a saber certes coses de mi. Hi ha gent que ho fa per simple curiositat, segurament, però també te dic que hi ha gent que ho fa amb altris objectius més desagradables. Però rectificar quan no estic en lo cert, en algo comprovat, evidentment ho faré. No soc Deu i me puc equivocar com qualsevol humà.

Bó, desprès d’este principi, vinc a lo que volia dir-te més profundament. Amb el Dani he parlat més d’un colp, un tio correcte i amb imatge, treballador i que ha montat el servei de les barres tot lo millor que ha pogut, i açò és molt en un camp de futbol, amb les puntes de faena que normalment se tenen a les mitges parts. Potser jo ho montaria un poc diferent, però cadascú té les seues idees i medis, però és molt correcte l’atenció allà i bastants correctes els preus dels articles veient lo que hi ha en altris camps de la categoria.
El problema, i és lo que me queixava, que sempre s’ha de tirar de veta, dels 2000 que sempre som, tant per a una com per a altri cosa. En el club m’agradarie que s’hagués treballat en intentar vendre el producte a algun inversor de fora que aportés més de lo que bonament aporten els actuals concessionaris. Sé que sembla molt difícil en un club com el Sabadell aconseguir fer-lo atractiu, però si se fan certes coses per endolcir l’entorn del camp, se podria aconseguir més ingressos en aquests aspecte, però clar, també necessitem algú que ho sàpiga vendre.

Per altri part, m’agradaria dir, i fer-ho clarament, que jo no tinc cap intenció de colocar cap de les empreses amb les que treballo en este sector del club, que a alguns ja los veig venir.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #103 el: 09 de Setembre de 2009, 08:01:51 am »
tornant al tema dels bars del camp,jo com l'amic bermos,tambe soc amic del dani i la monica...

i puc assegurar que de tracte de favor res de res,que bastanta suor tenen per amortitçar el que varen pagar per la concessio dels bars

dani un saludo amigo soy el david  :xin-xin :xin-xin

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #104 el: 18 de Setembre de 2009, 23:34:01 pm »
Ara que ja esteu calmadets... us recomano la que m'han portat avui per a tastar i que està molt bona.

Els que sabeu de les meves preferències per la cervesa negra, aquesta té cos i no és excessiva forta al gust, m'ha sorprès i m'ha donat molt bones sensacions al paladar.

Maset Torrada, he xafardejat per la seva web i és aquesta: http://tienda.maset.com/productos/cerveza/maset-tostada-2.html . També tenen vins, caves, vinagres, etc... www.maset.com
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #105 el: 18 de Setembre de 2009, 23:40:04 pm »
unaltre que vaig probar i em va agradar força es la alhambra,pero no la normal sino la que ve es una ampolla verda sense etiqueta,nomes la serigrafia a la xapa...i si te bona pinta birrero aquesta de maset del lleo....i diu que te aroma de cafe...ara em fotria una per probar-la

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #106 el: 18 de Setembre de 2009, 23:51:03 pm »
Ara que ja esteu calmadets... us recomano la que m'han portat avui per a tastar i que està molt bona.

Els que sabeu de les meves preferències per la cervesa negra, aquesta té cos i no és excessiva forta al gust, m'ha sorprès i m'ha donat molt bones sensacions al paladar.

Maset Torrada, he xafardejat per la seva web i és aquesta: http://tienda.maset.com/productos/cerveza/maset-tostada-2.html . També tenen vins, caves, vinagres, etc... www.maset.com
L'any passat a Sabadell, a la fira del vi que hi van fer, precisament vaig comprar cerveses maset, la torrada i la rossa i realment estaven molt bones.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

antcarcer

• Visitant
« Respondre #107 el: 19 de Setembre de 2009, 09:37:37 am »
unaltre que vaig probar i em va agradar força es la alhambra,pero no la normal sino la que ve es una ampolla verda sense etiqueta,nomes la serigrafia a la xapa...i si te bona pinta birrero aquesta de maset del lleo....i diu que te aroma de cafe...ara em fotria una per probar-la

Si, jo tinc a casa i estan boníssimes, i si fas una comanda de cava i cerveses t'ho porten a casa sense pagar port ...  :xin-xin

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #108 el: 19 de Setembre de 2009, 11:41:08 am »
Algú ha tastat la cervesa de Yuste? Com és? M'han dit que és forteta, i a mí els sabors forts no m'agraden... :mmmm

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #109 el: 19 de Setembre de 2009, 12:08:40 pm »
Algú ha tastat la cervesa de Yuste? Com és? M'han dit que és forteta, i a mí els sabors forts no m'agraden... :mmmm

La vaig probar, fa un temps, i no recordo on. Diria que era forteta, i no em va acabar d'agradar massa.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #110 el: 19 de Setembre de 2009, 12:55:38 pm »
La Legado de Yuste actualment es pot trobar a molts llocs , i el problema que té es que a molts puestos no tenen ni idea de cervesa i té la serveixen amv cualsevol got , i es una birra que servida en una copa que no sigui l'adecuada es una m**** . Igualment es justeta , ni comparació amb la majoria de belgues d'abadia , a les cuals es vol reflectir

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #111 el: 19 de Setembre de 2009, 16:43:01 pm »
Legado de Yuste la puedes encontrar en el Mercadona. A parte de la copa que indicaba el compañero a mi personalmente esta me gusta muy fria!