BERMOS_SBD, en el foro sempre done la cara, evidentment no la daré en públic per molt que molts vulguen saber qui soc i que jo o fins i tot gent del meu entorn han patit bastantes pressions per a saber certes coses de mi. Hi ha gent que ho fa per simple curiositat, segurament, però també te dic que hi ha gent que ho fa amb altris objectius més desagradables. Però rectificar quan no estic en lo cert, en algo comprovat, evidentment ho faré. No soc Deu i me puc equivocar com qualsevol humà.
Bó, desprès d’este principi, vinc a lo que volia dir-te més profundament. Amb el Dani he parlat més d’un colp, un tio correcte i amb imatge, treballador i que ha montat el servei de les barres tot lo millor que ha pogut, i açò és molt en un camp de futbol, amb les puntes de faena que normalment se tenen a les mitges parts. Potser jo ho montaria un poc diferent, però cadascú té les seues idees i medis, però és molt correcte l’atenció allà i bastants correctes els preus dels articles veient lo que hi ha en altris camps de la categoria.
El problema, i és lo que me queixava, que sempre s’ha de tirar de veta, dels 2000 que sempre som, tant per a una com per a altri cosa. En el club m’agradarie que s’hagués treballat en intentar vendre el producte a algun inversor de fora que aportés més de lo que bonament aporten els actuals concessionaris. Sé que sembla molt difícil en un club com el Sabadell aconseguir fer-lo atractiu, però si se fan certes coses per endolcir l’entorn del camp, se podria aconseguir més ingressos en aquests aspecte, però clar, també necessitem algú que ho sàpiga vendre.
Per altri part, m’agradaria dir, i fer-ho clarament, que jo no tinc cap intenció de colocar cap de les empreses amb les que treballo en este sector del club, que a alguns ja los veig venir.