Enquesta

VOLEU BEURE AIXO KE SOLS SUBVENCIONA AL FC BARCELONA Y ESPANYOL ??

tan em fot continuo igual
33 (66%)
no ho sabia, no en bec mes
5 (10%)
boicot total em pendre sempre un'altre
12 (24%)

Total de vots: 47

Autor Tema: CERVESA DAMM  (Llegit 22830 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
  • Gènere: Masculí
Re: CERVESA DAMM
« Respondre #20 el: 21 de Agost de 2009, 18:48:52 pm »
 familia de directius? Jo se que son familiars de l'antic delegat del Sabadell, encara que van agafar la concesio dels bars despres de marxar aquest i arribar el Rafa Galvez, pero que tenian familia a la directiva no ho sabia, esteu segurs?
« Darrera modificació: 21 de Agost de 2009, 18:53:11 pm per BERMOS_SBD »
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #21 el: 21 de Agost de 2009, 20:23:46 pm »
no bebo cerveza  :beer2
Som i serem, sempre arlequinats!

antcarcer

• Visitant
« Respondre #22 el: 21 de Agost de 2009, 20:28:24 pm »
familia de directius? Jo se que son familiars de l'antic delegat del Sabadell, encara que van agafar la concesio dels bars despres de marxar aquest i arribar el Rafa Galvez, pero que tenian familia a la directiva no ho sabia, esteu segurs?

Com ja vaig dir fa temps, (i el Monrás se'm va tirar a la jugular) que una vegada que entren en la directiva no hi ha qui els tregui de la butaca, amb les tortas que reben, i les poques coses que fan pel club, no és normal que aguantin tant, a no ser que hi hagi interessos ... i com he dit en tantes altres vegades aquests interessos no són necessàriament d'emportar.se diners del club!!!

però el que sap bé de tot això, és el Joan melenas el terror de las nenas, que es preocupa més que agafi la forma el Cristiano, que de completar la plantilla del Centre D'Esports ......

oi Joan!!! :angry2:  :consol

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
« Respondre #23 el: 21 de Agost de 2009, 21:15:22 pm »
ok, estem d'acord, peró contineu sense dirme quin es el directiu familiar del Dani i la Mónica (persones que tenen la concesio del bars)

Desconnectat PERE PONS(RETURN)

• Infantil
  • Missatges: 297
« Respondre #24 el: 21 de Agost de 2009, 23:32:17 pm »
ok, estem d'acord, peró contineu sense dirme quin es el directiu familiar del Dani i la Mónica (persones que tenen la concesio del bars)

si, com el PP molt espìonatge, pero no saben qui son els familiars!!!
en quan al Sr "ANTCARCER" crec, que al Sabadell i fa falta gent com tu..destructors, rallant l'insult...amb + c
com tu segur a primera amb 298 anys..segur!!!

Millor tornem a parla de la DAMM  oi?

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #25 el: 22 de Agost de 2009, 01:08:32 am »

Com ja vaig dir fa temps, (i el Monrás se'm va tirar a la jugular) que una vegada que entren en la directiva no hi ha qui els tregui de la butaca, amb les tortas que reben, i les poques coses que fan pel club, no és normal que aguantin tant, a no ser que hi hagi interessos ... i com he dit en tantes altres vegades aquests interessos no són necessàriament d'emportar.se diners del club!!!

però el que sap bé de tot això, és el Joan melenas el terror de las nenas, que es preocupa més que agafi la forma el Cristiano, que de completar la plantilla del Centre D'Esports ......

oi Joan!!! :angry2:  :consol

Joan es un ultrasur....al igual que besonies era un boixos nois...en fi que molt sabadell pero ni posen cap un duro ni res de res...mireu si son dolents que ni un ascens que estaba arreglat(i molt arreglat) em aconseguit veurem aquest any.......sens pixen a la cara i es queden igual amb figurar ja tenen prou un equip com aquest encara que estigui a segona B dona redit companys.....

antcarcer

• Visitant
« Respondre #26 el: 22 de Agost de 2009, 10:26:50 am »

si, com el PP molt espìonatge, pero no saben qui son els familiars!!!
en quan al Sr "ANTCARCER" crec, que al Sabadell i fa falta gent com tu..destructors, rallant l'insult...amb + c
com tu segur a primera amb 298 anys..segur!!!

Millor tornem a parla de la DAMM  oi?

Mira ****!! a tu pot ser que et vagi bé que estiguem en segona B, o tercera, per que ets un amiguisimo dels de la llotja, i tot el que facin et va bé ... però quina casualitat, que amb tots els socis que parlo, estem farts de no poder estar on ens toca, i com bé diu el amic dagar, teniem a ou pujar a segona, i per la deixadesa del Joan EL BLANCO, veurem quan sortim del pou, a lo millor en 298 anys, per gent com tu, que tot li va bé ....

i et recordo que si tinguessin una mica de respecte a si mateixos, amb el que van fer el dia de l'Osasuna B, s'haguessin marxat i no tornarien ni aveure ni un entrenament ...

però aquest és el veritable problema que teniu molts que esteu al voltant del llotja, anteposeu les amistats, al Centre D'Esports Sabadell, i així ens va ...  :xin-xin

« Darrera modificació: 23 de Agost de 2009, 11:33:07 am per WebTeam SBD »

Desconnectat ARLEQUINADA

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 29
  • Gènere: Femení
  • Necessito una llengua arlequinada ja!!!!!!!
« Respondre #27 el: 22 de Agost de 2009, 11:37:44 am »

Jo no conec als que porten el bar, jo he parlat de EXCLUSIVITAT DE HEINEKEN ALS BARS DE L'ESTADI per la relació professional d'un directiu del Sabadell amb Heineken España.
It's Only C.E.SABADELL (But It Like It)

• Infantil
« Respondre #28 el: 22 de Agost de 2009, 14:09:14 pm »
Joer!!! no sabia que tractaba amb ***********!!!
« Darrera modificació: 23 de Agost de 2009, 11:33:53 am per WebTeam SBD »

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #29 el: 22 de Agost de 2009, 15:25:12 pm »
Si que da que hablar una cervecita en verano :whistle: :whistle:
Y ¿quien es Johnny? Más que todo porque si tiene contactos con el Real Madrid igual le pido unas entraditas para el partido del Depor, que estaré por la capital.

antcarcer

• Visitant
« Respondre #30 el: 22 de Agost de 2009, 16:58:13 pm »
Joer!!! no sabia que tractaba amb t*********s!!!

Tu parles de que tens educació, i els altres insulten ...

doncs tu sol t'has fet la foto, pasa palabra...  :llegir
« Darrera modificació: 23 de Agost de 2009, 19:02:20 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
« Respondre #31 el: 22 de Agost de 2009, 19:20:35 pm »

Jo no conec als que porten el bar, jo he parlat de EXCLUSIVITAT DE HEINEKEN ALS BARS DE L'ESTADI per la relació professional d'un directiu del Sabadell amb Heineken España.
No ho deia per tu, encara que tambe estas equivocada, HEINEKEN fa temps que no te exclusivitat a l'estadi. Ho deia pel sexebirra.

• Infantil
« Respondre #32 el: 23 de Agost de 2009, 17:54:44 pm »
Ja que m'han sensurat la paruala volia dir que tan l'antcarcer i eldagar son terrorist/futboleros. que amb gent aixins ,mai es podra arribar
a cap lloc,critiquien coses sense , nii NPi  ni proves, en fi com el PP....igual son fashions d'ells

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #33 el: 23 de Agost de 2009, 19:22:01 pm »
En PERE PONS (RETURN) parlant de terroristes, de gent que critiquen sense proves, ni NPI, tal i com fa el PP?? Veure per creure... Crec recordar que un dels primers 'terroristes' que hi van haver en aquest forum amb la tecnica 'd'esquitxar a tothom amb un ventilador' es ni mes ni menys que TU.

A part de memoria per recordar, tinc coneixaments de com funciona aquest forum i no hi ha res mes senzill que fotre ma a la hemeroteca per veure els missatges d'un usuari X, TU en aquest cas.

Repasem, per veure de quin peu calces...:

Missatge 1 del RETURN:
ke vagin els "CEREBROS"  de del funda a  la plaça Sant Roc NOSALTRES NOOOOOOOOOOOO

Missatge 2 del RETURN:
ARA ENS POSEN ELS JUVENILS CONTRA EL RUBI!!!
CLAR TENEN GANES DE FUGIR ACABAR  I REFREDAR L'AMBIENT
PQ SI PASSESIM EL PROPER PODIA SER UN  SBD-TERRASA  LA NCA, AMB LA POSSIBLE  HUMILLACIO!!!!!
AU VA!!! ANEU A ***** TOTS FINDA, CONSELL ...ETC

Missatge 3 del RETURN:
PQ et penses que no marxen?? el DEFICIT "0" passa en ke el CA ha de pagar i cancelar la polissa!!! jajajja de deficit "0" res de res, aixo si, si paguen DEFICIT "0"

Missatge 4 del RETURN:
son mol sencilles les coses,tan sencilles que s'han de fer sencilles.....el projecte ha sigut un fracás, ens han fotut a tercera....doncs!!!SIGUEU LEGALS!! PLEGUEU!!!
demaneu disculpes a l'aficio, i no torneu, ara no es l'hora de fer "recondiciomentos del consell!!! ADIOSSSSSSSSSSSSSS!!!  BYE BYE,  es  la darrea oportunitat, de quedar UNA MICA, "caballeros" vale?  ESPINAR ,LARROSA?Huh

Missatge 5 del RETURN:
no es poden buscar individualitats, ki el va posar?? ki el va mantenir...
en una empresa si els empleats no funcionen i s'els mantenen, PERQUE NO PREGUNTES AL INCOMBUSTIBLE(aixo sembla) del LARROSSA!!!!!! KE ACABA  que es el ke mana!!!!

Seguim? els que tinguin mes paciencia i no els hi foti fastic el tema poden veure tots els seus missatges un la seva fitxa publica:
http://www.c****n=profile;u=808;sa=showPosts;start=30.

I TU t'atreveixes a parlar de terrorisme?? Au vinga home!! El que passa es que ara es fiquen amb els de la teva corda (els que manen, els teus amigotes de poltrona) i abans erets tu qui es ficava amb els de la corda que manaven... pero clar, ara que ja tenim als amigotes que donen carnets, ara toca 'sabotejar i intentar desprestigiar foreros' nomes pel sol fet de que son contraris als que manen i a la seva camarilla, oi?... Crec que no tens CAP autoritat moral per tatxar a altres foreros de terroristes quan vas ser tu el que va impossar la moda... en fi...

Sabeu que us dic a tots plegats? Que us foteu la guerra de families pel *** i que ens deixeu en pau!!
Tot i aixo en una cosa tens rao: Amb segons quin tipus de gent, i TU entre ells, aquest Club no anira mai enlloc.  :****  :rant:  :****  :rant:

Apa, salut als arlequinats de cor i mals d'estomac pels interessats  :beer2
« Darrera modificació: 23 de Agost de 2009, 19:28:08 pm per Sabadell Power »
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

• Infantil
« Respondre #34 el: 23 de Agost de 2009, 21:40:22 pm »
Jo tambe t'estimo "Sabadell pOWER"    :oooooo:

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7182
« Respondre #35 el: 24 de Agost de 2009, 08:22:54 am »

Donc jo tornant al tema de la cervessa comentar-vos que contra gustos no hi ha res escrit, vaja.

La DAMM crec que és una cervessa dolenta de nassos, sobretot la normal. Es salva la voll i com a decent ténen l'AK Damm.
De totes formes tot i que és millorable es més bona la San Miguel i, per descomptat la Moritz. No he provat la del Montseny tot i que quan torni a l'Esclat en compraré unes i faré cas als que les recomaneu.

Les Heinneken no m'agraden, semblen 'aiguatxirri'.

Amb el tema patrocinatge res a fer. Entre una marca i una altre poques diferències de patrocinis hi hauran per a un club de 2aB. Ara bé, crec que ens hauríem de dur bé amb tothom per que mai se sap amb qui ens haurem de fer amics.

Una altra cosa és si algun dia el Sabadell millora el seu passat gloriós...

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #36 el: 24 de Agost de 2009, 12:04:13 pm »
Jo tambe t'estimo "Sabadell pOWER"    :oooooo:

No et confonguis company: JO NO T'ESTIMO... ni m'agraden els paios i ni molts menys els interessats capaços d'opinar i desprestigiar el que faci falta a fi de poder salvar poltrona/beneficis/contactes.

Ho sento pero mentre siguis tan fals, no hi tenim res a fer...  :wavecry:

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #37 el: 24 de Agost de 2009, 13:03:17 pm »
Ja que m'han sensurat la paruala volia dir que tan l'antcarcer i eldagar son terrorist/futboleros. que amb gent aixins ,mai es podra arribar
a cap lloc,critiquien coses sense , nii NPi  ni proves, en fi com el PP....igual son fashions d'ells

que gracios el "senyor pons" terrorista esportiu diu  ;D ;D

ja diu el refrany..se cree el ladron que todos son de su condicion

si mires els meus missatges veuras que soc una persona que critica el que li sembla que esta malament,estigui qui estigui a la junta pots comprovar-ho

en canvi d'altres com tu que et dedicaves a repartir a tort i dret a altres juntes ara els molesta la critica.....curios no creus?

ja tenim els amigotes manant i em de llepar ******? ja estas defensant l'amo? tens interessos economics i empresarials en aquesta junta?

tu si que ets un terrorista esportiu i no tens dignitat....ahhh i si tant et molesta el que he dit informat be....son tant dolents que ni un ascens que estaba fet i arreglat(arregladissim amb el csd i federaçio espanyola) em aconseguit...fins i tot la fundaçio ja tenia preparat pressupost per segona A per aquesta temporada,aprovades a l'equip de govern del'ajuntament les obres de remodelacio de la nca per segona A...i tot a meitat de la temporada pasada...

que pasa que aixo als llepaculets no els expliquen? o millor no interessa?ens pot explicar que va passar per no pujar"senyor pons"?
« Darrera modificació: 24 de Agost de 2009, 14:29:18 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #38 el: 24 de Agost de 2009, 13:08:53 pm »
Jo el que no entenc es això de que el ascens el teniem arreglat i ja ho has dit 2 cops .. si estava tan arreglat perque ens van atracar a Irún?
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #39 el: 24 de Agost de 2009, 13:31:16 pm »
Jo el que no entenc es això de que el ascens el teniem arreglat i ja ho has dit 2 cops .. si estava tan arreglat perque ens van atracar a Irún?

per aixo li demano al "senyor pons" que ens ilumini..perque no es va pujar? perque es va permetre lo de irun? perque el Joan permet que ens robin per 4 duros el que ja estaba arreglat?

perque el Joan sabent que l'irun toca a l'arbitre i jugadors nostres i no nomes roberto morales es queda tan pancho? com ja ho tenim fet perque vigilar....

ara dic ja els va be a molts que no pujessim...una primera mesura era posar al mando a "cortar el bacalao" a un peix gros del banc sabadell (que ara no recordo el nom ja el dire)i fotre fora tota la camarilla de abrazafarolas(com deia el butano)i morralla varia

per cert jo vec estrella i seguire perque m'agrada,encara que reconec que la moritz esta força be pero no es el mateix
« Darrera modificació: 24 de Agost de 2009, 13:37:35 pm per dagar »