Enquesta

VOLEU BEURE AIXO KE SOLS SUBVENCIONA AL FC BARCELONA Y ESPANYOL ??

tan em fot continuo igual
33 (66%)
no ho sabia, no en bec mes
5 (10%)
boicot total em pendre sempre un'altre
12 (24%)

Total de vots: 47

Autor Tema: CERVESA DAMM  (Llegit 22834 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat PERE PONS(RETURN)

• Infantil
  • Missatges: 297
  • Gènere: Masculí
Re: CERVESA DAMM
« Respondre #80 el: 26 de Agost de 2009, 00:54:10 am »
Sabadell Power , les millors pelicules i novel.les de ciencia-ficcio, mai podran arribar al te nivell

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #81 el: 26 de Agost de 2009, 01:11:03 am »
Sabadell Power , les millors pelicules i novel.les de ciencia-ficcio, mai podran arribar al te nivell

Tu creus que son tan descabellades?? Clar, si ets el 'representat de', que has de dir oi? trankil que em poso en el teu lloc i no et fare jurar sobre la biblia de que no coneixes cap tragimeneje dels que parlem  :look:

:beer3
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #82 el: 26 de Agost de 2009, 05:20:40 am »
 :beer :beer :beer
Es podria canviar el nom del fil.....o demanar a la damm que "apogini" algo per el forum  :xin-xin
 :beer2
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7182
« Respondre #83 el: 26 de Agost de 2009, 08:18:44 am »

Sabadell Power, crec que dones al 101% en el clau.

Mundus corruptus!

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2623
« Respondre #84 el: 26 de Agost de 2009, 08:47:39 am »
Ara ja no hi ha més remi i un any més seguim a 2ª b, parlar d'això només fa que se'ns obri la llaga arlequinada que portem a l'estòmac!.

Si algú baixa per Tarragona que provi la cervesa Rosita i ens digui que tal està!  :beer
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #85 el: 26 de Agost de 2009, 09:24:33 am »
Jo dejo este post ya , porque me parece tan absurdo lo que estais comentando. En el fondo y resumiendo: "hicimos play off porque habia orden desde la federación para que así fuera..." y nosotros dejandonos la pasta en desplazamientos animando a nuestro equipo cuando ya estaba hecho... Pues si, que inocentes somos algunos!! como no nos lo dijisteis en su momento y hubieramos pasado una liga más tranquila y sin nervios.
Ahhh! Y no subimos en el último partido porque no le pagamos al árbitro de Irun y claro somos tan tontos que ni eso hicimos bien.
Pues ya está! Espero que sigamos igual este año y subamos en el campo que es donde se tiene que subir.

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #86 el: 26 de Agost de 2009, 12:10:10 pm »
Si hi ha algu que no cregui que hi ha mafia, arreglos o pactes a la lliga espanyola es que es, dit amb tot el carinyo i bon rotllo, un innocent.

El que expliquen els companys tambe va arribar a oides meves i m'ho vaig creure. Les explicacions que donen els companys i que son les mateixes que em van donar a mi en el seu moment, son molt pero que molt creibles... Es de p*** logica pensar que si la federasion inverteix quartos -la mare de tots els mals- en una infrastructura en la que hi participa, vol com a minim amortitzar-ho i si es possible guanyar calers... i ni a 3a ni a 2aB es rentable tenir unes instalacions d'aquest tipus... o, vaja, segur que ha 2aA ho serien mes. A mes, i tambe molt demostrat, que en totes les contruccions sempre hi han... digue'm 'propines' tipus el famos '3%' o sa pavellons que per art de sa magia doblen sa pressupost inicial i suposo que seria força factible, ja dic que a mi m'ho va semblar en el seu moment, suposar, i nomes suposar, que 'algú', devés un favor a algun altre 'algú'...

Parlen els companys de l'exemple de burgos, alcoyano, bilbao i altres molt clars i jo hi afegiria el famos Ejjpañña-Malta que es la cosa mes escandalosa que he vist en el mon del futbol despres del gol fantasme nostre a Irun.

El que pasa es que aquell, espanya, es un pais de pandareta on tots, tots, els estaments sucan de l'olla d'una manera o altre... En aquest negoci es mouen molts diners i hi han molts bancs poderosos ficats fins el coll... inmagineu-vos que un jutge amb un parell de dellonses ben posats es dediques a tibar de la manta... buffff... es lia de sant quintí i la crisis del totxo se la recordaria com una simple anècdota comparada amb aquesta... Recordeu a Italia on Clubs historics i dels grans van ser baixats de categoria per pactar resultats... i Anglaterra i a Alemanya s'en ha parlat molt de la 'influencia' que tenen les multimilionaries cases d'apostes en els resultats... Quants clubs de primera espanyols han baixat per les deutes multimilionaries que arroseguen años ha? i, ara en serio, algu es creu que 'Spain is different'? Algu, fa molt temps, em va comentar una frase que any que passa la veig mes clara: "L'estat natural de les persones es la corrupció".

La meva tesis es la que expliquen alguns companys... la cosa estava mig feta a madrit pero l'arbitre va desobeir 'ordres' per alguna causa... imagineu-vos-la  :greedy:

I aqui, la cosa ja va a gustos: uns companys voldran pujar amb les mans netes i a altres no els hi faria res entrar en la 'subhasta'... aixo si, si s'ha d'entrar a la 'subhasta', fem-ho be ara que sembla que, per fi, ja ens han perdonat antigues xapusses. (*)

I per rependre el tema del fil,  :beer2 per a tothom  :laugh2:

(*) Enquesta relacionada: http://www.cesabadell.org/forum/index.php?topic=20064.0

Power, i no podria ser també que en algún moment hi hagués una "contra-ordre" des de dalt? M'explico millor: l'any passat a 2ª hi havia tres equips bascos, la Reial, l'Eibar i l'Alabès. Aquests dos últims van baixar. Tu creus que Villar, basc ell, preferia un altre equip català a la categoria i deixar a la Reial soleta? M'hi jugo el que vulguis a que si un dels dos (Eibar o Alabès) no hagués baixat, el resultat hagués estat diferent... A més, si per l'any que ve el Villar té "intenció" de tornar-nos el "favor", un dels dos equips catalans que actualment militen a 2ª baixarà. Quin? Això ja no ho sé...

Desconnectat danman

• Invitat
  • *
  • Missatges: 7
« Respondre #87 el: 27 de Agost de 2009, 00:44:28 am »
A CUALQUIERA QUE TENGA ALGUNA DUDA SOBRE COMO ES LA CONCESIÓN DE LOS BARES , DE QUIEN SOY FAMILIA O COMO ESTÁ EL TEMA DE LA CERVEZA ME LO PUEDE PREGUNTAR ABIERTAMENTE, ME LLAMO DANIEL Y TENGO LA CONCESIÓN DE LOS BARES.
 ANTES DE PONER CUALQUIER OPINIÓN EN EL FORO OS RUEGO QUE LO CORROBOREIS .
GRACAS.

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #88 el: 27 de Agost de 2009, 01:05:06 am »
Collons! ¿No resulta que el post más interesante del momento casi me lo pierdo por el echo de tener un título tan banal como "CERVESA DAMM"?

Sinceramente, lo leído hasta el momento no hace más que corroborar lo que pensaba desde hace mucho tiempo, demasiado interesado hay alrededor del Sabadell y, en consecuencia, demasiado interesado hay en este foro en sacar provecho propio dejando "correr" según qué informaciones en contra de uno u otro, sin ningún tipo de prueba al respecto. Y luego están los que creen vivir en un continuo capítulo de Expediente X, con sus conspiraciones y tal.

De antemano ya advierto que no peco de inocente, conozco perfectamente la "calidad humana" de algunos sujetos que nos rodean y sé perfectamente que, en ocasiones, las cosas no ocurren "porque sí", y menos cuando dependen de ello intereses económicos pero creo sinceramente que algunas de las acusaciones ahora vertidas y siempre, curiosamente, muy a posteriori de cuando en teoría se produjeron, no dejan de ser nuevos argumentos de metralla que se lanzan "los unos a los otros" entre los diferentes clanes que pueblan este foro, para obtener un beneficio propio que la mayoría de los mortales nunca llegaremos a conocer.

Se habla de que si teníamos el ascenso pactado con la Federación, de que Ortiz Blanco se vendió al Unión por un maletín, de que la prueba de que la Federación estaba con nosotros es que Ortiz Blanco finalmente no ascendió... perdonadme pero aquí me pierdo. ¿Habíamos pactado el ascenso con la Federación y la Federación estaba conforme, por la cesión de las instalaciones Olimpia? Perdonadme pero no me parece un argumento de mucho peso, porque si no me equivoco la pasta la pone la Federación Española y la Catalana y el Ayuntamiento creo que cede el terreno a cambio del relanzamiento de la zona con unas nuevas instalaciones de las que podrá hacer un uso, por lo tanto las tres partes salen beneficiadas. Pero este argumento que, pese a no verlo del todo claro, lo podría entender choca con el echo de que el árbitro del partido clave se nos venda por un mísero maletín. Pero vamos a ver, si comentamos que Directiva y Federación ya tenían pactado el ascenso y parece ser que a algún directivo ya se le había escapado el que si se llegaba al play-off, ascendíamos (no es ningún secreto, al mismísimo Joan Soteras se le escapó en un Arlequinat por puro fanfarronerismo) ¿cómo pretendíamos "atar" el tema sin "hablar" con el árbitro? Esto es muy fácil: Sabadell y RFEF se ponen de acuerdo en atar el ascenso, apuros en el partido de ida con el Unión, la RFEF "habla" con el árbitro del partido de vuelta, el árbitro recibe el intento de compra por parte del Unión y cuando tiene el maletín dice "Señores, el Unión es un tramposo, estas son las pruebas", ni se juega la eliminatoria, el Sabadell pasa a la siguiente ronda, el árbitro asciende y todos contentos. Si la RFEF había pactado el ascenso con el Sabadell ¿cómo puede pensar que lo tiene bien atado si no se le "da la charla" al árbitro? ¿Y el árbitro ante estas expectativas no va a preferir el ascenso pactado con la RFEF (relanzando su carrera) que un simple maletín?

Mi explicación a todo esto es más sencilla, el Sabadell se clasificó por méritos propios para el play-off, pasó la primera eliminatoria ante la Cultural por méritos propios, y cayó ante la Unión por deméritos propios (penalty fallado por Morales) y por errores del árbitro (sin necesidad de que, por lo evidente de los mismos, deban ser atribuidos a ningún maletín). El árbitro se equivocó y punto. ¿Que los errores de aquel partido son inexplicables? Yo creo que cualquier error de un árbitro es explicable. ¡Son muy malos! ¿O acaso aquél arbitraje dista mucho del que hemos padecido por ejemplo hoy contra el At. Monzón, con un penalty en contra y dos a favor no señalados? Por ello, ¿el árbitro de hoy estaba comprado? Recordemos que inmediatemente después de echarnos del play off por aquí se barajaba la posibilidad de que la RFEF (la misma que ahora se dice que la teníamos a favor) hubiera influido en el árbitro para que sus decisiones fueran en contra nuestra y poder conseguir el ascenso de otro equipo vasco a segunda A. Total, que cambiamos de versiones según nos corre el viento, lo que ayer era A, hoy es B y mañana posiblemente será C. Muy propio del ser humano.

Y luego están los seguidores de Expediente X, que creen ver conspiraciones y complots en todo lo que se mueve, y que no digo que no los haya, que los hay, pero somos un país tan chapucero que de producirse tanto como nos parece, no pasaría día en que no se descubriría millares de casos y no los que habitualmente salen a la luz.

Yo recomendaría mayor sentido común y más responsabilidad en las acusaciones vertidas en este foro, más cuando se basan en ninguna prueba y cuando reflejan una muy mala imagen de nuestro club. Y a todo aquél que las lea, un poco de distanciamiento y escepticismo, siempre valorando que éste no es más que un foro público, anónimo y en el que se mueven diferentes intereses en forma de opinión.

Desconnectat PERE PONS(RETURN)

• Infantil
  • Missatges: 297
« Respondre #89 el: 27 de Agost de 2009, 01:51:41 am »
Gracies, J.R.G., almenys hi ha algu que dona aire fresc
Ara m'enterat que la Junta directiva ha pactat preus especials amb Bardet per anar al desplaçaments
que es podran treure per internet i que el preu no variara si l'autobus esta mitg ple o no....
i mes barats que abans!!!nooooooooooo...aixo segons els terrorist/futbolerls!no val!!!segur que algu hi va be....jajajajjaj
guanyem avUI 2-0 noooooooooooooooo  haUria d'esser 6-0!!!!!!!!!
empatem  a Ontinyent??noooooo  hauriram de guanyar....difilcil ..tot amb gent que diu que te "curriculum" al foro,però no s'enteren massa de res..

Un'altra.:El Danman, que es el que porta els bars del camp, us demana que li digueu lo que no voleu saber...
EN FI JO JA ACABO EN EL FIL O POST, COM LI VOLEU DIR, I NOMES PRETENIA DE PARLAR DE LA CERVESETA DELS COOLL!!!!
ALA!!!!!!!!!!BONA NIT A TOTS I GUANYAR DIUMENGE I DIMECRES KE VE AMB ELMARBELLA.

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #90 el: 27 de Agost de 2009, 08:35:04 am »
Ara ja no hi ha més remi i un any més seguim a 2ª b, parlar d'això només fa que se'ns obri la llaga arlequinada que portem a l'estòmac!.

Si algú baixa per Tarragona que provi la cervesa Rosita i ens digui que tal està!  :beer

La cervessa ROSITA la he provat en un pub de La Pobla de Lillet. Realment no mata, tot i ser millor que algunes grans marques.
Ténen tres varietats. Agafa la normal, i sobretot no probis la d'avellaves que és dolenta de nassos.

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #91 el: 27 de Agost de 2009, 08:50:57 am »
A JRG,

Si al president se li va escapar en un arlequinat, no serà per algo? Recorda que darrera la Unión hi han dos tius amb moltes influències i pasta, que és un "REAL" amb tot el que pot implicar -rebusca internet- i que a l'àrbitre si aquell dia l'hi dones 25 kilos tant li refot l'ascens, paga la hipoteca. Tot pot ser, però no descarto res.

A DANMAN,

La veritat es que si tens la concessió dels bars només et retreuré una cosa: aneu més depressa llets! De vegades estic un quart d'hora i dessisteixo. No, ara en serio, comentar-te que si tens els bars i els has guanyat a concurs donc és el que t'has guanyat i punt. No és un txollo, ja que deus tenir que pagar un porcentatge o una quantitat fixe al club -o a l'ajuntament- i a més per un negoci que realment funciona unes 20 hores anuals. I això si a sobre no has de pagar autònoms per l'activitat i seguretat social als treballadors, que segurament per que els números surtin alguna cosa deuràs fer.

Aqui hi ha molta gent que opina sense haver pagat mai uns autònoms, només veuen els ingressos i no les despesses de darrera i el pitjor: el risc de treballar perdent calers.

A TOTHOM,

A mi em ve el Sr Soteras i la directiva i ascendeixen al CES a 2aA sabent que han comprat un àrbitre i faig una colecta per pagar-los una mariscada. I es que s'ha de ser una mica maquiavèlic, ja que moltes vegades la fí justifica els mitjans. O no veieu la tele amb la corrupció que cada dia hi ha en la cosa pública i l'esport? Donc bé s'haurà de mirar de competir en igualtat de condicions, no?

Ja ens van 'xorrar' un ascens el Burgos, que després ho va fer la Unión. Xorrem nossaltres un ascens!

Com va dir el famós Pocero a l'alcalde de Seseña, que no es deixava subornar: "A ver si vas a ser tu el único alcalde gil ipo llas de España!?"

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #92 el: 27 de Agost de 2009, 09:12:08 am »
A JRG,

Si al president se li va escapar en un arlequinat, no serà per algo? Recorda que darrera la Unión hi han dos tius amb moltes influències i pasta, que és un "REAL" amb tot el que pot implicar -rebusca internet- i que a l'àrbitre si aquell dia l'hi dones 25 kilos tant li refot l'ascens, paga la hipoteca. Tot pot ser, però no descarto res.

Ja ho he comentat en el meu missatge, ho va fer, crec, per pur "fanfarronerisme". A més, ho va comentar setmanes abans de classificar-nos pel play-off, quan estavem inmersos en la lluita i va venir a dir "Si ens classifiquem pel play-off, estic "convençudissim" que pujarem". Era pur fanfarronerisme amb la intenció d'esperonar, a la seva manera, a plantilla i aficionats, pero basar una posible compra de l'ascens en aquest tipus de comentaris... em sembla molt perillós i ganes de tacar-nos la nostre pobre imatge.

En quant al que comentes de l'árbitre, crec que és millor opció un hipotètic seguiment dels designis de la Federació per afavorir al Sabadell, aconseguir l'ascens de categoría (amb la conseqüent pujada de sou i promoció de la seva carrera a Segona A, i qui sap en alguns anys a Primera) que no aconseguir 25 kilos, enfontar-te amb la RFEF i exposar-te a no pujar mai de categoría o fins i tot que te la rebaixin. És "pan para hoy y hambre para mañana"...  

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Bultaco Racer
« Respondre #93 el: 27 de Agost de 2009, 11:57:17 am »
Power, i no podria ser també que en algún moment hi hagués una "contra-ordre" des de dalt? M'explico millor: l'any passat a 2ª hi havia tres equips bascos, la Reial, l'Eibar i l'Alabès. Aquests dos últims van baixar. Tu creus que Villar, basc ell, preferia un altre equip català a la categoria i deixar a la Reial soleta? M'hi jugo el que vulguis a que si un dels dos (Eibar o Alabès) no hagués baixat, el resultat hagués estat diferent... A més, si per l'any que ve el Villar té "intenció" de tornar-nos el "favor", un dels dos equips catalans que actualment militen a 2ª baixarà. Quin? Això ja no ho sé...

Si, si, no t'ho negare pas... el rumor de que tenia que pujar un equip basc tambe va sonar amb bastanta força per radio makuto...

Pero valora una cosa tambe company... si el arbitre suposadament es va 'quadrar' a les instruccions de madrit, ara estaria pitant a 2aA, no? Un arbitre que pita play-offs tindria de ser en teoria 'de lo mejorcito' que tenen... no en tinc ni idea pero, ha pujat algun arbrite dels que pitaven play-off a 2aA? Potser aquesta resposta ens donaria alguna pista mes  :mmmm

Ah, i no m'importa gens que per pujar nosaltres tingui de baixar un altre catala per no sobrepasar el 'cupu'... TOTS, TOTS ens han intentat putejar quan han pogut. No els hi debem cap favor i no em faran cap llastima :****

I en resposta als posts posteriors, dir senzillament que jo, en cas de ser arbitre, tambe preferia 25kilos 'a toca ceja' que no pas un possible ascens a 2aA on per guanyar aquests hipotetics 25k hauria de pitar tropecientos partits sempre hi quan no em tornessis a baixar a 2aB al cap de poques temporades...

No ho se... no hi han proves i tot son hipotesis i teories... pero com diuen en el pais vei i veient el pa que s'hi dona en el dia a dia, jo soc dels de "Piensa mal y acertaras".

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Bultaco Racer
« Respondre #94 el: 27 de Agost de 2009, 12:41:54 pm »
Bones explicacions company que em reafirmen que en el cas de ser arbitr hagues pensat que 'Mas vale pajaro en mano que ciento volando'... dit aixo, una questio que encara ho podria clarificar una mica mes... els arbitrs coneixen la seva classificacio? es a dir, l'Ortiz Blanco -maleit sigui- podia haver sabut que per molt be que pites no tindria opcions de pujar?  :mmmm

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #95 el: 27 de Agost de 2009, 14:04:46 pm »
Tothom sap que han ascendit àrbitres desastrossos i que l'havien liat, peró que havien fet "x" cosa...

PD: Aquesta passada temporada és potser des que estem a 2aB la que crec que millor ens han tractat els àrbitres.
« Darrera modificació: 27 de Agost de 2009, 15:50:49 pm per kitanovsky »

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #96 el: 27 de Agost de 2009, 16:02:08 pm »
A CUALQUIERA QUE TENGA ALGUNA DUDA SOBRE COMO ES LA CONCESIÓN DE LOS BARES , DE QUIEN SOY FAMILIA O COMO ESTÁ EL TEMA DE LA CERVEZA ME LO PUEDE PREGUNTAR ABIERTAMENTE, ME LLAMO DANIEL Y TENGO LA CONCESIÓN DE LOS BARES.
 ANTES DE PONER CUALQUIER OPINIÓN EN EL FORO OS RUEGO QUE LO CORROBOREIS .
GRACAS.

:clap :clap :clap
A ver cuantos de los que opinan en el foro que la concesion de los bares es de familiares de directivos, y que se vende HEINEKEN porque tiene la exclusiva con el club, van a ver al Dani al bar de tribuna.
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #97 el: 28 de Agost de 2009, 14:03:02 pm »
@ BERMOS: Te demane disculpes per no contestar abans, però estic a Brazil, concretament a Rio i no he pogut llegir gaire estos dies el foro ni per supost contestar. Per lo que fa al missatge que te refereixes,
jo no deia familia de directius, si tornes a llegir mon missatge te pose família de membres del club, i en el club no hi ha sols directius.

Desprès me van entrar les dudes, de que no sia que les meues informacions no fossen del tot correctes, i vaig posar fil a l’agulla, i los meus homens de confiança se van informar a fons del tema. Tens raó, na Mònica i el Dani no son familiars de directius, però si son familiars d’un ex-membre del club, per açò te dic, tens raó, els meus informes estaven antiquats.
Per lo que m’he informat, a més, esta és la tercera temporà, corregeixme si vaig errat, que tenen la concessió, i per lo que m’he informat, tenen la concessió total de les 5 barres, nord, sud, tribuna alta, baixa i zona vip, a un preu que no faré públic, però que no me sembla gaire alt per lo que se paga a la categoria. També s’ha de dir que està per sota la mitjana de la categoria però no gaire.
En este aspecte el club trauria més rendiment si fes la concessió per barres, o fins i tot per zones.

@ PERE PONS (RETURN): Encara estic esperant certs números i certes quantitats que me vas dir que me documentaries sobre la distribució del capital del club i altris detalls que me vas apuntar que me enviaries, quina memòria més mala la teua.
Lo que has d’entendre, és que hi ha gent que no estarà mai amb una directiva imposada des de la casa gran, sia les que vam tenir que patir amb el Piedrafrita, que va ser la escusa correcta per a cargarse-lo políticament, o el Larrosa, que va ser un pobre president posat a dit per a dixar-lo en ridícul davant la ciutat. Però a l’igual que tu ara estàs satisfet amb la tornà de la vella guardia, altris no mos agrada que el club que tots estimem siga patrimoni d’uns quants i que no dixen entrar sàvia nova al club. Bó, si que han dixat entrar sàvia nova, però només amics i familiars de los que hi ha hagut sempre remenant l’olla.
Per cert, per quina zona de Rio estàs? Potser mos hem creuat i no mos hem saludat.

@ DAGAR: Jo no sé com t’ho fas nano, però només veus conxorxes, maquinacions, tens informacions de primera mà, i no proves mai res. Només te defens amb el pregunta-li als veïns, pregunta-li a tal jugador o en paraules a l’aire que no demostren res. Tingues cuidado, o pots caure en la paranoia contínua, i açò és algo molt perillòs, ja que arribarà un moment que te fiques en algun lio de los bons i desprès seràs el primer en defensar la llibertat d’expressió i les p***** en vinagre, quan hauràs comès falses acusacions i te toque rascar-te la butxaca.
Per cert, a tu, esta directiva, per que no t’agrade radicalment? No le trobes res de bó? Fes l’esforç i alguna cosa bona le trobaràs.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #98 el: 28 de Agost de 2009, 19:27:42 pm »

Parlant de cervesses, ara mateix estic tastant la MONTSENY...  no està gens malament, tot i que l'ampolleta m'ha costat 1,99€ a l'Esclat.

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #99 el: 29 de Agost de 2009, 03:26:18 am »
@ BERMOS: Te demane disculpes per no contestar abans, però estic a Brazil, concretament a Rio i no he pogut llegir gaire estos dies el foro ni per supost contestar. Per lo que fa al missatge que te refereixes,
jo no deia familia de directius, si tornes a llegir mon missatge te pose família de membres del club, i en el club no hi ha sols directius.

Desprès me van entrar les dudes, de que no sia que les meues informacions no fossen del tot correctes, i vaig posar fil a l’agulla, i los meus homens de confiança se van informar a fons del tema. Tens raó, na Mònica i el Dani no son familiars de directius, però si son familiars d’un ex-membre del club, per açò te dic, tens raó, els meus informes estaven antiquats.
Per lo que m’he informat, a més, esta és la tercera temporà, corregeixme si vaig errat, que tenen la concessió, i per lo que m’he informat, tenen la concessió total de les 5 barres, nord, sud, tribuna alta, baixa i zona vip, a un preu que no faré públic, però que no me sembla gaire alt per lo que se paga a la categoria. També s’ha de dir que està per sota la mitjana de la categoria però no gaire.
En este aspecte el club trauria més rendiment si fes la concessió per barres, o fins i tot per zones.

@ PERE PONS (RETURN): Encara estic esperant certs números i certes quantitats que me vas dir que me documentaries sobre la distribució del capital del club i altris detalls que me vas apuntar que me enviaries, quina memòria més mala la teua.
Lo que has d’entendre, és que hi ha gent que no estarà mai amb una directiva imposada des de la casa gran, sia les que vam tenir que patir amb el Piedrafrita, que va ser la escusa correcta per a cargarse-lo políticament, o el Larrosa, que va ser un pobre president posat a dit per a dixar-lo en ridícul davant la ciutat. Però a l’igual que tu ara estàs satisfet amb la tornà de la vella guardia, altris no mos agrada que el club que tots estimem siga patrimoni d’uns quants i que no dixen entrar sàvia nova al club. Bó, si que han dixat entrar sàvia nova, però només amics i familiars de los que hi ha hagut sempre remenant l’olla.
Per cert, per quina zona de Rio estàs? Potser mos hem creuat i no mos hem saludat.

@ DAGAR: Jo no sé com t’ho fas nano, però només veus conxorxes, maquinacions, tens informacions de primera mà, i no proves mai res. Només te defens amb el pregunta-li als veïns, pregunta-li a tal jugador o en paraules a l’aire que no demostren res. Tingues cuidado, o pots caure en la paranoia contínua, i açò és algo molt perillòs, ja que arribarà un moment que te fiques en algun lio de los bons i desprès seràs el primer en defensar la llibertat d’expressió i les p***** en vinagre, quan hauràs comès falses acusacions i te toque rascar-te la butxaca.
Per cert, a tu, esta directiva, per que no t’agrade radicalment? No le trobes res de bó? Fes l’esforç i alguna cosa bona le trobaràs.

si trobo una cosa positiva en aquesta junta,la presencia del miquel arroyos l'unic de tots aquests que a posat un duro en aquest club i perdut i fet equps amb 4 pessetes

i llastima que no sigui el rafel sino dema en lloc d'un recre-real union tindriem un recre-sabadell
« Darrera modificació: 29 de Agost de 2009, 03:48:45 am per dagar »