Enquesta

VOLEU BEURE AIXO KE SOLS SUBVENCIONA AL FC BARCELONA Y ESPANYOL ??

tan em fot continuo igual
33 (66%)
no ho sabia, no en bec mes
5 (10%)
boicot total em pendre sempre un'altre
12 (24%)

Total de vots: 47

Autor Tema: CERVESA DAMM  (Llegit 22828 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat PERE PONS(RETURN)

• Infantil
  • Missatges: 297
  • Gènere: Masculí
CERVESA DAMM
« el: 20 de Agost de 2009, 00:53:31 am »
Es dona el cas que Damm, nomes inverteix en els grans : Barça i Espanyol!! i la resta???
que em de fer la gent del que diuen "modestos"?? donar calers per els que ja en tenen???prou!!!

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Re: CERVESA DAMM
« Respondre #1 el: 20 de Agost de 2009, 00:58:20 am »
Jo ja fa temps que demano sempre MORITZ: de Barcelona, etiquetatge 100% en catala...  :ejem

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1082
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #2 el: 20 de Agost de 2009, 01:32:56 am »
Jó últimament també prenc MORITZ,concretament la EPIDOR,que està molt bona.Als de can fanga que els encigalin. :beer2 :scut :bandera
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #3 el: 20 de Agost de 2009, 04:45:00 am »
Jo sempre que puc bec Moritz 00 es molt fina, el que passa que no ni ha a tot arreu  :beer2
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #4 el: 20 de Agost de 2009, 08:17:43 am »
yo hace mucho tiempo que no bebo cerveza, y eso de pedir moritz porque la damm solo subveciona al Barça es una ********* mas grande que e oido en mucho tiempo, que pasa que moritz si nos da algo? y por eso la bebeis, otra cosa es que me digais que esta buena porque yo se de amigos que beben moritz y esta muy buena, y otra decir que bebeis moritz por que la damm solo le da dinero al Barça, como la malloria de empresas se arrima al sol que mas calienta, **** pero es normal   :beer2 :beer2
« Darrera modificació: 23 de Agost de 2009, 11:28:34 am per WebTeam SBD »
visca el sabadell

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #5 el: 20 de Agost de 2009, 08:28:46 am »
Jó últimament també prenc MORITZ,concretament la EPIDOR,que està molt bona.Als de can fanga que els encigalin. :beer2 :scut :bandera

A pesar de que té 7'2 graus, és una de les cerveses que més bé entren sopant. No es nota tant la graduació ja que en el seu procés fan servir lúpol caramelitzat (el que li dona un toc una mica dolç a aquesta cervesa. Crec que Moritz ha encertat ressucitant-la ara, al Maig, em sembla que va ser. Es veu que antigament era un dels seus productes mítics.

Per al que fa a la pregunta... Damm, a l'igual que San Miguel o Estrella Galicia, s'acosta al sol que més escalfa, i evidentment s'anunciaran més als camps amb més presència de públic, televisions, que al nostre. En aquests temes, com que per sort m'ho puc permetre, acostumo a ser més procliu a les empreses que es fan propaganda en el nostre camp.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2623
« Respondre #6 el: 20 de Agost de 2009, 08:45:14 am »
Alguns no recordeu que un dels equips de futbol base més històrics és el de la DAMM?  :whistle:
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat Sbdll

• Juvenil
  • Missatges: 566
« Respondre #7 el: 20 de Agost de 2009, 13:03:32 pm »
les úniques marques que donen al sabadell son heineken i abans tambe hi havia cruzcampo al camp

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #8 el: 20 de Agost de 2009, 16:29:16 pm »
yo hace mucho tiempo que no bebo cerveza, y eso de pedir moritz porque la damm solo subveciona al Barça es una ********** mas grande que e oido en mucho tiempo, que pasa que moritz si nos da algo? y por eso la bebeis, otra cosa es que me digais que esta buena porque yo se de amigos que beben moritz y esta muy buena, y otra decir que bebeis moritz por que la damm solo le da dinero al Barça, como la malloria de empresas se arrima al sol que mas calienta, **** pero es normal   :beer2 :beer2

Estoy contigo, menuda tonteria... Mi padre es merengón perdido, bebe Estrella Damm, y todavía está vivo... ¿Cuál es el problema? Él no tiene la culpa de que la cerveza que le gusta patrocine a cierto equipo.

P.D: yo soy de Guiness :beer3 :happy2:
« Darrera modificació: 23 de Agost de 2009, 11:29:18 am per WebTeam SBD »

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #9 el: 20 de Agost de 2009, 17:55:35 pm »
Cuando he empezado a leer los comentarios de la encuesta, pensaba que escribian representantes de la moritz!! Ja ja. Cerveza que está buena, por cierto (sigo yo con la representación) pero que creo que no se encuentra en muchos sitios.
Yo la verdad es que nunca valoro cuando consumo algo si está patrocinando o no a alguien que me caiga bien o mal, valoro que se ajuste al precio-calidad que a mi me interesa. Si nos molesta el tema de esta cerveza, no tendriamos que ver nunca TV3, sacar los ahorros de según que bancos...

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #10 el: 20 de Agost de 2009, 17:58:56 pm »
Estoy de acuerdo contigo. Tendriamos que llevar una lista con lo que podemos o no consumir o comprar. Y por supuesto irla actualizando segun los intereses de cada uno. Mejor consumir o comprar lo que nos guste y podamos pagar.
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #11 el: 20 de Agost de 2009, 18:43:41 pm »
Ni Damm ni Moritz , les autentiques cerveses catalanes són la del Montseny , la Guineu i la Clandestines de Montferri!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #12 el: 20 de Agost de 2009, 19:10:54 pm »
Ni Damm ni Moritz , les autentiques cerveses catalanes són la del Montseny , la Guineu i la Clandestines de Montferri!!!

:oooooo: :oooooo: :oooooo: La +Negra del Montseny, és una de les millors que he provat. Una experiència per el paladar, recorda a la Guiness, però amb més sabor. De les Clandestines, vaig compartir amb un amic la de Farigola, extraordinària i curiosa combinació, molt recomanable. La Guineu, per altre banda, no la he provat mai. A veure si n'aconsegueixo a les vacances i faig el tast!

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat ARLEQUINADA

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 29
  • Gènere: Femení
  • Necessito una llengua arlequinada ja!!!!!!!
« Respondre #13 el: 20 de Agost de 2009, 22:36:59 pm »
Hola a tots!  He llegit tots els comentaris i us volia donar algunes dades:
La cervessa Moritz és una molt bona cervessa, la seva etiqueta està impecablement escrita en català, però si mireu el registre de l'envasador veureu que està fabricada i envasada per la Cervecera Zaragozana (la mateixa que fabrica la famosa Ambar de Saragossa). A Barcelona mantenen l'Administració de l'empresa, el màrqueting i la comercial distribuïdora. Això no vol dir que Moritz sigui més o menys catalana que Damm, que també te els seus origens a Barcelona, la seva seu històrica al carrer Rosselló i la seva fàbrica actual a El Prat de Llobregat.
Que a la NCA hi hagi Heineken és normal, donat que un directiu del Sabadell (em penso que de l’àrea de màrqueting) és el distribuidor oficial a la comarca i directiu de Heineken España a Madrid.  L’aportació de Heineken al club jo no la sé, però sigui la que sigui, a canvi tenen l’exclusiva dels bars de l’estadi (com fan totes les cerveceres amb els seus patrocinis).
A l’últim partit que va enfrontar el Barça At. i el Sabadell, 200 seguidors del Sabadell vam entrar amb invitació al partit per gentilesa de Damm i el distribuidor a Sabadell, i d’això poden donar fe alguns dels foreros que van anar amb els autocars de les penyes.
Damm patrocina (que no subvenciona) molts equips de futbol com el Barça, Espanyol, València, Villareal, Almeria… així com espectacles musicals (Festival de Jazz de Barcelona…).  Com podeu suposar, a canvi reben una publicitat impagable i unes vendes asegurades de cervessa en tots els recintes. La llista de patrocinis de Damm és interminable i si el Sabadell no forma part d’ella és gràcies a l’ Albert Tomàs (us recordeu d’ell).
Per acabar dir-vos que, amb aquesta calor una bona cervessa, sigui de la marca que sigui!  :beer2
It's Only C.E.SABADELL (But It Like It)

Desconnectat PERE PONS(RETURN)

• Infantil
  • Missatges: 297
« Respondre #14 el: 21 de Agost de 2009, 00:14:49 am »
Perque no ens expliques lo de l'Albert Tomas...????

Desconnectat ARLEQUINADA

• Prebenjamí
  • **
« Respondre #15 el: 21 de Agost de 2009, 07:18:43 am »
Bueno, els hi va tancar totes les portes als de Damm que es van reunir amb ell per tal de salvaguardar els interessos d'aquest directiu que us comento, dient que el club tenia moltes expectatives de futur amb Heineken , perqué hi havia un compromís de col.laboració de futur...  Jo l'unic que he vist és una "valla publicitaria" i que aquest any els hi proporcionan l'aigua pels jugadors (vull suposar que gratis), però torno a dir que a canvi tenen els bar en exclusiva de l'estadi. Jo penso que va ser com altres temes que no es fan de manera professional (a vegades s'ha parlat dels espònsors anteriors, si s'havien firmat contractes o nomès amb una encaixada de mans n'hi havia hagut prou...). Amb tot això només vull dir que, a vegades, les coses no són el que semblen.
Salutacions a tots i que vagin de gust les cervesses!!!!!!  :beer2

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #16 el: 21 de Agost de 2009, 10:58:53 am »
A l’últim partit que va enfrontar el Barça At. i el Sabadell, 200 seguidors del Sabadell vam entrar amb invitació al partit per gentilesa de Damm i el distribuidor a Sabadell, i d’això poden donar fe alguns dels foreros que van anar amb els autocars de les penyes.

I fins i tot alguns que no anàvem en autocar de penyes.  ;D

Per altre part, tot això que expliqueu, hi ha alguna manera de que ho pogueu demostrar amb evidències o proves? És que soc incrèdul, la veritat.

Desconnectat ARLEQUINADA

• Prebenjamí
  • **
« Respondre #17 el: 21 de Agost de 2009, 12:03:36 pm »
Home, no acostumem a anar a les reunions de feina amb microfons  :laugh2:
De totes maneres, no estem parlant de coses delictives  :no:  El tema de Heineken és el més normal del món, qualsevol cervecera que volgués patrocinar al Sabadell o qualsevol altre equip, el primer que demanaría és l'exclusivitat dels bars de les instal.lacions esportives i si tens un directiu al club que es dedica al tema doncs ja té molt guanyat.  El tema de Moritz ho pots llegir a qualsevol informe o article periodístic sobre la marca, és més, em penso que no tenen fàbrica cervecera pròpia des de fa una pila d'anys. Això no vol dir que no sigui una cervessa excel.lent  :yes:
La meva intenció és només deixar constància de que les coses no són blanques o negres.
Apa! Salut a tothom!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #18 el: 21 de Agost de 2009, 12:10:06 pm »
Si, de Moritz, ja sé que no tenen fàbrica pròpia, més que tot, que la tenien al centre de Barcelona i allà no tenen espai per a la producció actual. A més van fer el tracte amb Damm que durant uns anys els pagaven uns diners a canvi de la cartera de clients i de que no pruduïssin cervesa, i van tancar el procés productiu.

El que no em sembla tant bé, és que per que un directiu tingui una suposada relació amb una determinada marca, ens lliguem obligatoriament amb aquella, quan potser amb una altre marca aconseguiríem més publicitat o marge. Això si, fa uns dos anys recordo que se servia Moritz 0'0 a l'estadi.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #19 el: 21 de Agost de 2009, 14:04:31 pm »
Sabeu si se fa concurs públic per adjudicar los bars de l'estadi? Quines son les condicions per a açò?
Me sembla molta casualitat que los que tenen la concessió dels bars de l'estadi siguen família de membres del club.

I si a sobre mos tanquem la porta amb una empresa gran que mos pot aportar més que heineken, anem llestos.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!