Per cert, també m'agraden les belgues. Són les millors!
SOBRE SI HO TENÍEM ARREGLAT només haig de dir que dies abans del partit d'Irún gent vinculada -d'una o altra forma- al club em va comentar que estava fet, que estava fet amb la federació, vaja.
No posaré noms ni res per que no es tracta de perjudicar a ningú peró recalco que ABANS de jugar-se el partit d'Irún es donava per fet que si no es guanyava per jugadors hi hauria alguna cosa. De fet, quan vaig rebre aquestes informacions ja s'havia jugat l'anada en la que s'havia assenyalat un penal una mica justet.
La frase que em va arribar de les diferents persones era la mateixa: que si arribavem als play-off estava casi fet.
ARA BÉ, una cosa sí haig de dir. Contra la Cultu no vaig veure cap arbitratge favorable, i menys encara a Irún. I en el partit d'anada amb el Unión a casa més que l'arbitratge ens va perjudicar la sort que van tenir que sense xutar van marcar. SÍ QUE ESTIC CONVENÇUT que a Irún hi va haver maletín, peró no va ser nostre.
AQUI ES DIU que es prefereix pujar sense ajuts, per mèrits. Molt em crec que ascendir així és casi impossible, ja que la majoria de vegades els equips que han ascendit han hagut de fer feina als despatxos. I COM QUE VULL EL MILLOR per al meu club, si s'ha de fer es fa. Com em considero algo maquiavèlic "la fí justifica els mitjans" i l'objectiu del Sabadell és l'ascens. Sí o sí.
Al DAGAR només el demanaria que aclareixi que va passar per que surtís la cosa rana.
I a la DIRECTIVA que posi els mitjans necessaris per ascendre. Crec que veient les altres plantilles és factible quedar entre els quatre primers. Potser, fins i tot, serà encertat guardar els diners del darrer fitxatge pel mercat d'hivern, on seria interessant fer calaix i fitxar dos o tres bons jugadors... provinents d'equips que no pagaran? per què no?
Serem segurament el tercer pressupost més alt, sense contar els filials. Només Sant Andreu (2M€) i Logroñés (1,55M€) ens superarán els nostres 1,35M€. La majoria de clubs estan per sota del milió d'euros, casi tots. És una oportunitat que no podem desaprofitar, única.