Si hi ha algu que no cregui que hi ha mafia, arreglos o pactes a la lliga espanyola es que es, dit amb tot el carinyo i bon rotllo, un innocent.
El que expliquen els companys tambe va arribar a oides meves i m'ho vaig creure. Les explicacions que donen els companys i que son les mateixes que em van donar a mi en el seu moment, son molt pero que molt creibles... Es de p*** logica pensar que si la federasion inverteix quartos -la mare de tots els mals- en una infrastructura en la que hi participa, vol com a minim amortitzar-ho i si es possible guanyar calers... i ni a 3a ni a 2aB es rentable tenir unes instalacions d'aquest tipus... o, vaja, segur que ha 2aA ho serien mes. A mes, i tambe molt demostrat, que en totes les contruccions sempre hi han... digue'm 'propines' tipus el famos '3%' o
sa pavellons que per art de sa magia doblen sa pressupost inicial i suposo que seria força factible, ja dic que a mi m'ho va semblar en el seu moment, suposar, i nomes suposar, que 'algú', devés un favor a algun altre 'algú'...
Parlen els companys de l'exemple de burgos, alcoyano, bilbao i altres molt clars i jo hi afegiria el famos Ejjpañña-Malta que es la cosa mes escandalosa que he vist en el mon del futbol despres del gol fantasme nostre a Irun.
El que pasa es que aquell, espanya, es un pais de pandareta on tots, tots, els estaments sucan de l'olla d'una manera o altre... En aquest negoci es mouen molts diners i hi han molts bancs poderosos ficats fins el coll... inmagineu-vos que un jutge amb un parell de dellonses ben posats es dediques a tibar de la manta... buffff... es lia de sant quintí i la crisis del totxo se la recordaria com una simple anècdota comparada amb aquesta... Recordeu a Italia on Clubs historics i dels grans van ser baixats de categoria per pactar resultats... i Anglaterra i a Alemanya s'en ha parlat molt de la 'influencia' que tenen les multimilionaries cases d'apostes en els resultats... Quants clubs de primera espanyols han baixat per les deutes multimilionaries que arroseguen años ha? i, ara en serio, algu es creu que 'Spain is different'? Algu, fa molt temps, em va comentar una frase que any que passa la veig mes clara: "L'estat natural de les persones es la corrupció".
La meva tesis es la que expliquen alguns companys... la cosa estava mig feta a madrit pero l'arbitre va desobeir 'ordres' per alguna causa... imagineu-vos-la
I aqui, la cosa ja va a gustos: uns companys voldran pujar amb les mans netes i a altres no els hi faria res entrar en la 'subhasta'... aixo si, si s'ha d'entrar a la 'subhasta', fem-ho be ara que sembla que, per fi, ja ens han perdonat antigues xapusses. (*)
I per rependre el tema del fil,
per a tothom
(*) Enquesta relacionada:
http://www.cesabadell.org/forum/index.php?topic=20064.0