Enquesta

considereu una prioritat fitxar ARA un davanter més si realment volem tenir aspiracions?

Sí, un davanter contrastat
Sí, un "recanvi"
No, si de cas al mercat d´hivern
No, no el necessitem
No ho sé

Autor Tema: Fitxatge d´un davanter  (Llegit 2393 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Fitxatge d´un davanter
« el: 07 de Agost de 2009, 18:14:52 pm »
Doncs això.... Joel i Fran són grans jugadors, però a mi aquesta nòmina de davanters em sembla insuficient per afrontar Lliga i Copa amb garanties.  Pot haver-hi molts imponderables (lesions, sancions, baixes formes puntuals) i fins i de tot de cara als mateixos davanters és bo que hagi competència, a fi de millorar el rendiment global de l´equip.  I això hauria de ser ARA no al mercat d´hivern, on solsament queden "descartes", i recordeu que l´any passat amb aquest plantejament, tampoc vem trobar cap davanter al mercat d´hivern.   A més a més, penso que hauria de ser un jugador més o menys contrastat, amb experiència acreditada a Segona B i si pot ser a Segona A.

Obviament, m´inclino per la primera opció....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
Re: Fitxatge d´un davanter
« Respondre #1 el: 07 de Agost de 2009, 19:17:06 pm »
Doncs si un davanter contrastat, ara que aquestes alçades de contrastats pocs,i al mercat d'hivern nomes hi ha les sobres. Ara que el Pelegri va anar be pro aquests casos surten poques vegades be  :confused:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #2 el: 07 de Agost de 2009, 21:27:30 pm »
:icon_exclaim: :icon_exclaim: :icon_exclaim: :icon_exclaim: :icon_exclaim: :icon_exclaim:

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #3 el: 07 de Agost de 2009, 22:03:02 pm »
Jo m'esperaria al mercat d'hivern.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #4 el: 08 de Agost de 2009, 11:12:26 am »
Un davanter contrastat, que no portin a Javi Rodriguez  :wink2:
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #5 el: 08 de Agost de 2009, 13:35:03 pm »
Necessitem un davanter.

Si Moya vol jugar 4-5-1, un recanvi, si veu la llum i posa un 4-4-2 o un 5-3-2, un davanter contrastat.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #6 el: 08 de Agost de 2009, 15:54:03 pm »
todos los que el año pasado os moriais por volver a tener a Fran Arévalo, y ahora que??   Pues lo tenemos y le queremos fichar a otro que esté por delante de el??   jdr, que es PRE-TEMPORADA!!!  El año pasado también nos poniamos las manos en la cabeza por estas fechas cuando no le haciamos un gol al Martinenc... y luego que?  Fuimos el 3r equipo máximo goleador del grupo....
A mi no me preocupa el tema delantero. Puede que ninguno de los dos hagan 20 goles por temporada, pero pueden hacer 10, y sumado a los de la segunda linea, medios, y los de atras que de vez en cuando hacen alguno......

LATERAL DERECHO SI !!!
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #7 el: 08 de Agost de 2009, 23:45:43 pm »
Davanters en el mercat, lliures i que valguin la pena, n'hi han. Perona del Lorca, Herrera del Roquetas i Meca de la Gramenet.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #8 el: 10 de Agost de 2009, 01:10:34 am »
Jo sempre he cregut que un equip necessita 3 davanters. Ara com ara amb només 1 fitxa lliure penso que es necesiten reforçar altres posicions.

Segurament no calia portar algún dels jugadors que s'ha fitxat (amb fitxa no sub-23) i s'hagués pogut reforçar la davantera sense tenir que enfeblir cap altre posició......
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #9 el: 10 de Agost de 2009, 22:30:31 pm »

Jo penso que si a un davanter l'hi arriben bones pilotes, aquest passa a ser un davanter contrastat.

I que si a un davanter contrastat l'hi deixen d'arribar pilotes, aquest ho deixa de ser i tothom el critica.

Que arribin bones pilotes als nostres davanters !!

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #10 el: 11 de Agost de 2009, 12:47:23 pm »

Jo penso que si a un davanter l'hi arriben bones pilotes, aquest passa a ser un davanter contrastat.

I que si a un davanter contrastat l'hi deixen d'arribar pilotes, aquest ho deixa de ser i tothom el critica.

Això és molt relatiu eh!! Un davanter també té que baixar a buscar pilotes, no pot quedar-se a dalt esperant-se a q li arrivin, i de fet en aquests últims anys ja n'hem tingut d'exemples clars de davanters que tenien q ser contrastats i que els hi arrivaven pilotes pero no sabien ni q fotre'n d'elles.
Pel meu punt de vista ara mateix també considero q seria insuficient la davantera q tenim ja que Joel és un jugador força irregular i Fran Arévalo si q és un bon davanter, pero no oblidem que prové de la 3ª Divisió i q li falta rodatge per a ser un bon davanter d Segona B.

De totes maneres estic amb el Mutio en que al només quedar una fitxa lliure potser seria més necessari reforçar altres possicions, com per exemple la defensa. A segona B el més important és tenir una defensa forta, total q haurem de fitxar un nou defensa i esperar al mercat d'hivern per tal de reforçar la davantera.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #11 el: 12 de Agost de 2009, 09:58:36 am »
Un jugador ofensiu que ha de baixar a buscar pilotes, mai és un davanter. Com a màxim, un mitja punta. Jo també soc dels que penso que la feina d'un davanter és fer l'assistència o el gol.

Per a còrrer en el futbol-11 estan els mitjos i els laterals. També us dic que no trobo gens normal quan defensem un córner o o una falta tots ficats dins la nostre àrea. El davanter centre, mai pot estar dintre la pròpia àrea, siusplau, que semblem nens de pati de col·legi defensant. El punta ha d'estar a mig camp i el mig punta entre el mig camp i la frontal, per pescar el possible rebot de la pilota.
« Darrera modificació: 12 de Agost de 2009, 10:04:03 am per birrero »

Desconnectat PATFACIL

• Jugador Prof.
  • Missatges: 829
« Respondre #12 el: 12 de Agost de 2009, 10:37:56 am »
Un jugador ofensiu que ha de baixar a buscar pilotes, mai és un davanter. Com a màxim, un mitja punta. Jo també soc dels que penso que la feina d'un davanter és fer l'assistència o el gol.

Per a còrrer en el futbol-11 estan els mitjos i els laterals. També us dic que no trobo gens normal quan defensem un córner o o una falta tots ficats dins la nostre àrea. El davanter centre, mai pot estar dintre la pròpia àrea, siusplau, que semblem nens de pati de col·legi defensant. El punta ha d'estar a mig camp i el mig punta entre el mig camp i la frontal, per pescar el possible rebot de la pilota.
:ok
       Estoy deacuerdo contigo, recuerdo al Bilbao de la epoca que me sorprendio con su dibujo de dejar en cada falta o corner, no solo uno sino dos hombres casi en la linea de medio campo, con lo que conllevaba dos o tres efectivos menos en ataque del equipo rival y cuando recuperaban el balon los dos delanteros corrian como posesos en diagonal el de la izquierda pasaba a la derecha y el de la derecha a la izquierda con el correspondiente desconcierto del equipo rival y convirtiendo un posible peligro en su porteria en un peligro real propio. no concibo (salvo momentos puntuales) once tios en el area propia dando ventaja al equipo atacante ???
siempre alineao,
porque tenemos un compromiso con los demás
nunca alienao,
porque tenemos un compromiso con nosotros mismos

joseph

• Visitant
« Respondre #13 el: 12 de Agost de 2009, 21:15:08 pm »

Pués que se lo cuenten a GALLO y al RIFLE, que quizás necesitaban que el portero se fuera al bar.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6425
« Respondre #14 el: 14 de Agost de 2009, 21:20:14 pm »
Si a un nou davanter.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd