Fòrum sponsoritzat per la Penya @rlekinats.com
0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.
Cita de: PIPO en 29 de Agost de 2009, 12:28:20 pmsegons el diari sabadell jugarem amb ... De NavasJaume Agustin Pelegri Bermudo Juvenal RoblesRoberto Puigdollers Blas JoelEs confirma que jugarem aixi ! A POR ELLOS !!
segons el diari sabadell jugarem amb ... De NavasJaume Agustin Pelegri Bermudo Juvenal RoblesRoberto Puigdollers Blas Joel
I per no perdre costums... RS online no funciona...Algun enllaç alternatiu?
Cita de: SAURA en 30 de Agost de 2009, 17:59:29 pmCita de: Fum fum fum en 30 de Agost de 2009, 17:57:24 pmI per no perdre costums... RS online no funciona...Algun enllaç alternatiu?A mi em funciona. Utilitzes IE o FIREFOX? Amb el Firefox no va bé. O potser és que has intentat conectar ara i està petat.Ni IE ni Firefox funciona... Deu ser la segona opció... sempre passa el mateix...
Cita de: Fum fum fum en 30 de Agost de 2009, 17:57:24 pmI per no perdre costums... RS online no funciona...Algun enllaç alternatiu?A mi em funciona. Utilitzes IE o FIREFOX? Amb el Firefox no va bé. O potser és que has intentat conectar ara i està petat.
Cita de: Fum fum fum en 30 de Agost de 2009, 18:02:16 pmCita de: SAURA en 30 de Agost de 2009, 17:59:29 pmCita de: Fum fum fum en 30 de Agost de 2009, 17:57:24 pmI per no perdre costums... RS online no funciona...Algun enllaç alternatiu?A mi em funciona. Utilitzes IE o FIREFOX? Amb el Firefox no va bé. O potser és que has intentat conectar ara i està petat.Ni IE ni Firefox funciona... Deu ser la segona opció... sempre passa el mateix...Yo lo sigo porhttp://www.radiosabadell.fm/JSPS/Director?page=player
Es pot saber en 15 minuts més o menys com estem jugant? dominem o ens dominen?