Autor Tema: Els que sonen com a possible nou entrenador  (Llegit 12277 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
  • Gènere: Masculí
Re: Els que sonen com a possible nou entrenador
« Respondre #80 el: 04 de Octubre de 2005, 08:47:49 am »
Dels que sonen el que més m'agrada és el Miguel Álvarez. Sembla un entrenador seriós i metòdic. Va ascendir al Mataró a Segona B i al Terrassa a Segona A. Quan estaba al Terrassa fins i tot sonava per a equips de Primera. Però no sé si és ofensiu o defensiu, o si se li en va l'olla en els partits... Per cert, ahir mateix va participar a una tertulia de Televisió Teletaxi (El cercle virtuós) i li van preguntar si buscava equip i va dir que sí, li van preguntar que com a mínim de Segona A i ell va dir que li feia il·lusió que fos de Segona A però amb un somriure va dir que si era de Segona B però amb un projecte il·lusionant no se li caurien els anells. El Sabadell, per exemple?

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 792
« Respondre #81 el: 04 de Octubre de 2005, 09:41:34 am »
Amic J.R.G... com es va dir aquesta nit en aquest post, el nou tècnic es presentarà gairebé amb tota seguretat avui mateix i tot indica q serà García Cantarero.
Ahir Andreu Gil ja va dir q estava entre aquest candidat, Pere Gratacós o José Aurelio Gay.
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Desconnectat wiwo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 692
« Respondre #82 el: 04 de Octubre de 2005, 09:51:06 am »
Doncs acaben de dir a Radiosabadell que el Cantarero demana molt i s'allunya del CE Sabadell.

Desconnectat wiwo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 692
« Respondre #83 el: 04 de Octubre de 2005, 09:53:12 am »
"Un cop el tècnic de Tarragona ha hagut de baixar del projecte arlequinat, s'obre un ampli ventall de candidats a la banqueta del Centre d'Esports. Segons ha pogut saber Ràdio Sabadell els substituts de Mora més probables són Pere Gratacós (ex del Barça B), José Aurelio Gay (exjugador de l'Espanyol i extècnic del Pontevedra) i Carlos García Cantarero (exentrenador de l'Elx). Aquest últim, que semblava ser el millor situat, s'ha distanciat en les darreres hores per les elevades pretensions econòmiques." Radiosabadell

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #84 el: 04 de Octubre de 2005, 10:08:17 am »
el meu candidad es el gonzalvo que retrasmet els paritts al canal 33 saps molt de futbol es coneix els jugadors sap de sistemes es molt bo pero si no que sigui un tiu que hagi pujat de categoria un parell de vegades si no m****
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #85 el: 04 de Octubre de 2005, 10:13:44 am »
Un sí que no el vull, Pere Gratacós, crec que és estil Mora i si s'ha demanat el cap de Mora, amb Gratacós no hi crec que canviessin les coses... Això no vol dir que pensi que Mora és un mal entrenador, però és cert que no ha fet rutllar aquest grup, no sé si per culpa d'ell o dels propis jugadors.

Desconnectat vp8

• Aleví
  • Missatges: 34
« Respondre #86 el: 04 de Octubre de 2005, 10:26:08 am »
En mi opinión si se contrata al sr gratacós estaremos en la misma situacion que con el sr Mora,es decir más de lo mismo.... :(
Con el equpo que tenía el braça b de año pasado y si se descuida lo baja a 3ª. :alien 3:

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
« Respondre #87 el: 04 de Octubre de 2005, 10:36:09 am »
Encara que no esta a la llista de candidats, jo estic amb l'amic J.R.G., jo també penso que l'entrenador hauria de ser Miguel Alvarez. Penso que es un molt bon entrenador, va fer temporadas molt bones tant al Mataró com al Terrassa.

En tot cas penso que la Directiva s'ho hauria de replantejar, es un moment que depenent de l'entrenador que es contracti, la gent es tornarà a il·lusionar, i si l'escollit es el Gratacos molt no s'entusiasmara el soci arlequinat.

Si la gent no esta d'acord amb l'entrenador que fitxin, al primer resultat en contra tornara el dessencis i les critiques.
Twitter: @Gerard_sbd

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #88 el: 04 de Octubre de 2005, 15:07:57 pm »
Gratacos no crec k sigui lo millor per el Sabadell, mira amb bel barça b k no ha fet res de res...
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #89 el: 04 de Octubre de 2005, 15:23:28 pm »
Que fitxin al que sigui, pero que faci que el sabadell no estigui on esta ara mateix  :-\
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat SABADELLENC

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 26
Re: Mora no sigue... apunten un nombre:
« Respondre #90 el: 04 de Octubre de 2005, 15:58:37 pm »
Si si, jo trobo molt encertat que debuti a Copa Federació, encara que ens en caiguin 10. Podrà començar a veure amb qui pot i qui no pot comptar. Per cert, suposo que tots els jugadors aniran a mort. I torneu a apuntar un nom ben gran. Marc Pérez. Un tio que pot agradar o no, però es deixa els collons a sobre del camp en cada partit. Tornarà a tenir oportunitats i jo me n'alegro, perque jugadors així s'ho mereixen.

:ok :ok :ok

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #91 el: 04 de Octubre de 2005, 17:55:51 pm »
Jo, menys el Gratacós, en Cantarero o el Gay no em desagraden. Una altre cosa, serà el que facin amb els paios que tenim aquí.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #92 el: 04 de Octubre de 2005, 18:27:32 pm »
agafa força wl nom de José Luis Montes que va pujar al Algeciras a segona