Col·labora amb el fòrum i fes la teva donació
0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.
Per què està de baixa Alex?Salut!
Joel 1 gol i 1 tarja groga.Agustín 1 gol.Pradas 1 tarja groga.
He añadido un parentesis a cada jugador para poner los goles (en los porteros seran los goles encajados xD), he añadido a Ramon Moya i he exo la misma lista para la copa del rey .. asi se diferencia mejor xD los lesionados solo los pondré en el apartado de liga sino decis lo contrario
Cita de: PIPO en 27 de Agost de 2009, 02:32:44 amHe añadido un parentesis a cada jugador para poner los goles (en los porteros seran los goles encajados xD), he añadido a Ramon Moya i he exo la misma lista para la copa del rey .. asi se diferencia mejor xD los lesionados solo los pondré en el apartado de liga sino decis lo contrario jo obriria un nou post pels golejadors, com vem fer l'any passat, crec que es veuria més clar, però si ningú ho fa això ja està bé.
Cita de: Trivi VLR en 25 de Agost de 2009, 16:00:50 pmPer què està de baixa Alex?Salut!mentre que Àlex Ruiz, amb una elongació als isquiotibials de la cama esquerra, no tornarà al grup fins a la setmana que ve. "Per sort, els metges m'han dit que em vaig aturar a temps, perquè podia haver estat un trencament més greu", ha comentat l'exdefensa de L'Hospitalet a Ràdio Sabadell 94.6. www.radiosabadell.cat
Actualitzada la escabexina del arbitre a Ontinyent .. grogues per Pelegrí,Juvenal,Puigdollers,Fran,Robles,Pradas i expulsió per doble groga de Roberto que es perdrà el Sabadell - Lleida de la jornada 2.
Cita de: PIPO en 30 de Agost de 2009, 20:02:12 pmActualitzada la escabexina del arbitre a Ontinyent .. grogues per Pelegrí,Juvenal,Puigdollers,Fran,Robles,Pradas i expulsió per doble groga de Roberto que es perdrà el Sabadell - Lleida de la jornada 2.Diría que Roberto cumplirá la sanción en el partido de copa de este miércoles contra el Marbella de José Luis MontesSalud y a por el Marbella
Lo siento por ti PIPO, esta temporada parace ser que no te va a faltar trabajo desarrollando este tema.