Autor Tema: Marc Fernández  (Llegit 46490 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 792
  • Gènere: Masculí
Re:Marc Fernández (2010-2011)
« Respondre #180 el: 11 de Juliol de 2011, 17:33:16 pm »
leyendo los comentarios de la noticia de Marca.

1) no entiendo estas ganas de enemistarse con los aficionados del Cartagena (en todo caso, el follón está ocasionado por el jugador, su representante y los directivos del Cartagena). un foro debería servir para informar y comunicar... es decir, para informarles de q en Sabadell se comenta que la renovación se produjo de manera directa y no por la clásula del nº de partidos. quizás así empezarán a comprender la clave de la operación. las ganas de meter follón no me gustan.

2) de verdad no se puede prestar un pelín de atención con el tema de las faltas de ortografía. todo tiene un límite.
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Desconnectat Ginkgo

• Invitat
  • *
  • Missatges: 2
« Respondre #181 el: 11 de Juliol de 2011, 18:24:59 pm »
Nunca se va a saber la verdad, el club callará todo lo que no le interese que se sepa de su mala gestión, y el jugador está claro que por dinero no ha jugado en nuestro club, lo que cobraba era un ridiculez para todo lo que ha dado en este año. No nos olvidemos que estamos donde estamos gracias a su gol, que casual o no, fue él quien lo marcó. Y creo que le sobra elegancia para no hablar del tema y mucho menos para hablar mal del Sabadell. Él no quería marcharse y no lo han sabido retener. Por eso tal vez haya ido todo tan rápido y dando la sensación de hacer las cosas a escondidas. No sabemos ni sabremos de la misa la mitad. Lo que es triste es ver como hace un mes, todos besábamos el suelo por donde pisaba y ahora le insultemos y amenacemos con silbar y abuchear cuando venga a jugar aquí. Se le está llamando Judas, traidor y no sé cuantas gilipolleces más. De aquí a nada ya me veo al club, enviando cartas al chaval y familia a la que también se le ha echado la culpa, para pedir disculpas por la actuación irracional y vergonzosa de unos cuantos. Ya tuvieron que hacerlo con el equipo del Eibar sin ir más atrás en la historia. Por qué no callamos hasta saber como acaba todo y quién se ha equivocado?
No insultemos másssssssssssssssss

Desconnectat Triple F

• Infantil
  • Missatges: 259
« Respondre #182 el: 11 de Juliol de 2011, 18:26:48 pm »
Nunca se va a saber la verdad, el club callará todo lo que no le interese que se sepa de su mala gestión, y el jugador está claro que por dinero no ha jugado en nuestro club, lo que cobraba era un ridiculez para todo lo que ha dado en este año. No nos olvidemos que estamos donde estamos gracias a su gol, que casual o no, fue él quien lo marcó. Y creo que le sobra elegancia para no hablar del tema y mucho menos para hablar mal del Sabadell. Él no quería marcharse y no lo han sabido retener. Por eso tal vez haya ido todo tan rápido y dando la sensación de hacer las cosas a escondidas. No sabemos ni sabremos de la misa la mitad. Lo que es triste es ver como hace un mes, todos besábamos el suelo por donde pisaba y ahora le insultemos y amenacemos con silbar y abuchear cuando venga a jugar aquí. Se le está llamando Judas, traidor y no sé cuantas gilipolleces más. De aquí a nada ya me veo al club, enviando cartas al chaval y familia a la que también se le ha echado la culpa, para pedir disculpas por la actuación irracional y vergonzosa de unos cuantos. Ya tuvieron que hacerlo con el equipo del Eibar sin ir más atrás en la historia. Por qué no callamos hasta saber como acaba todo y quién se ha equivocado?

Aparición de familiares y entorno de Marc en 3,2,1...

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #183 el: 11 de Juliol de 2011, 18:49:20 pm »

Los reyes son los padres   :o :yikes:
@javi_gt86

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
« Respondre #184 el: 11 de Juliol de 2011, 18:57:57 pm »

Hay quien

1) insulta... lo que me parece MUY MAL.
2) quiere saber la verdad.
3) quiere que la gente calle.

Yo estoy con quien quiere saber la verdad... como aficionado y socio (la pasta la he aflojado... tanto para el club... como para que el jugador cobrase lo q ha cobrado).

Callar sirve para no se sepa nada. Y eso sólo interesa para quien pueda interesar.

¿Que le sobra elegancia para hablar mal del Sabadell? ¿Qué significa hablar mal del Sabadell?

¿No le pagaban? ¿Le pagaban una ******? No es ningún problema. Si es así, que lo diga. Los socios y los aficionados lo prefieren. A mí no me sirve que se escude en una presunta elegancia si el CE Sabadell ha hecho algo mal.

El club ya ha hablado. Ha dicho que le renovó durante el transcurso de la pasada temporada ofreciéndole una mejora de contrato y que el jugador libremente aceptó y firmó. Si no es verdad, que se sepa. De momento, quien sigue callando es quien pierde día a un día la razón que pueda tener (sobre todo cuando acude a la directiva del Cartagena para que hable en su lugar... es verdad que el contrato en vigor es el de la renovación por partidos jugados?)

PD: firma uno que habría apoyado al jugador si hubiera dicho PÚBLICAMENTE de antemano: me quiero ir sí o sí y me gustaría que lo arregláramos para las tres partes. Ahora, empezar a reconocer los errores propios, sería un buen paso para poder hablar también de los fallos de los demás...
« Darrera modificació: 11 de Juliol de 2011, 19:03:41 pm per josedv »

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #185 el: 11 de Juliol de 2011, 19:00:28 pm »

Magnífic.

El mateix jugador a COMRàdio, davant Sergi Mas i davant l'audiència, va dir que la propera temporada jugaria al CE Sabadell. Com a mínim, és mentider. Jo Judes no li diré per que no soc creient, però MENTIDER i TRAÏDOR, li diré, per que va mentir a tots els arlequinats i als oients del 'Que has dinat' i va trair la confiança de club, socis i seguidors.

Una altre cosa és que el contracte no estigués bé. Llavors, ja carregarem contra els directius del CE Sabadell TAMBÉ, però el jugador, és un MENTIDER i TRAÏDOR amb totes les lletres.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #186 el: 11 de Juliol de 2011, 19:05:00 pm »

El único, digo único responsable de lo sucedido es el jugador y su representante, a ver si va a ser la primera vez que un jugador va a donde no quiere ir a jugar. Va por dinero porque es pesetero y mercenario = reconocido como tal a aquel jugador que participa y juega por su beneficio económico y personal, normalmente con poca o nula consideración sentimental, es decir le importa el equipo que represente un pepino.

Si tuviera un mnimo de estima por su Club, esto no hubiera sucedido, lo primero era ponerse en contacto con sus dirigentes y hacerle saber las circunstancias que el cree que rodea su contrato, lo segundo hasta que este no se resuelva no contactar con otro club ofreciendo sus servicios.

Por otro lado puede que cobrara menos la temporada pasada pero jugaba en 2ª "B" y lo más importante siempre cobraba, ya veremos si el club que le contrató le paga puntualmente, no quiero recordar que de cartagena ya han salido varios equipos con diferenters denominaciones y siempre el motivo ha sido la falta de liquidez.

Por último lamentar profundamente que su imagen haya sido la escogida para mortalizar en el carné de socio, ya que algunos lo guardamos como colección y en este caso siempre estará él ahí sin merecerlo.

Sobre lo resaltado en negrita, recordar que la rfef y la lfp tienen la última palabra y ni mucho menos es lo que quiera o diga el CE Sabadell FC.
« Darrera modificació: 11 de Juliol de 2011, 19:08:30 pm per labtec »
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat cor arlequinat

• Infantil
  • Missatges: 271
« Respondre #187 el: 11 de Juliol de 2011, 19:38:26 pm »
D´entrada, no volia ni opinar d´aquest tema pero trobo molt molt sospitós que el tal Ginkgo apareixi ara de la nada i en el seu primer missatge al foro defensi a capa i espasa al jugador marc fernández com si el tal Ginkgo fos un aficionat més. Raro, raro, raro. Sona a familiar-familiar, no?  Be, dit això, dono la meva humil opinió. Segurament a nivell contractual es posible que hi hagués algún descobert per part del Sabadell en el tema d´amateur i profesional, encara que es normal que a segona b es fes un contracte amateur o semi-profesional perque aquesta categoria no es considera profesional. El que tinc clarísim es que el sr. Marc Fernández va fer servir el contracte per cobrar tots els premis (que no son res més que cláusules al contracte) per partits jugats, gols i prima d´ascens. Si per això valir el contracte, també valia la cláusula de renovació automática, no?  I si no valia, doncs no cobri cap premi i marxi al Cartagena.

Em deixava una coseta, dedicat al misteriós Ginkgo. Sí, el gol d´Eibar el va marcar Marc Fernández, es cert, i li estarem molt agraits els arlequinats. Pero per a mí, aquell gol es del SABADELL, amb majúsculas. Es un gol on intervenin 8 jugadors que van jugar aquest partit. Des de De Navas fins al Marc. Sense els tocs de Azparren, Robles, Agustín, Fito, Juanjo e Isaac, el gol mai s´hagués produït. El fúbol, Ginkgo, encara es un joc colectiu. I si el seu protegit Marc va aixi per la vida, com si fos el salvador, no triunfará mai. Es una pena que aquest noi estigui tan mal aconsellat pel seu nefast entorn.

Desitjo que li vagi bé, però no estaria malament un escarment. Si al Cartagena no jugue, qué dira el Ginkgo ?  Estarem atents...

Connectat mss

• Moderador
  • President
  • Missatges: 8814
« Respondre #188 el: 11 de Juliol de 2011, 19:59:20 pm »

Ginkgo, es evidente que eres un amigo, familiar, novia, mujer, o el propio Marc.
Solo te voy a decir una cosa.
Como decía un sabio......

"Quien quiere mentir, engaña y el que quiere engañar, miente"
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #189 el: 11 de Juliol de 2011, 20:13:54 pm »
Sólo comentar a Ginkgo que yo, y como yo muchos de los 400 arlequinados que nos encontrábamos en la otra punta del campo de Ipurúa, ni nos dimos cuenta de quién fue el jugador que controló el balón, encaró al portero y le cruzó el balón por su derecha hasta alojarla en el fondo de la red eibarresa. En aquél momento, muchos no supimos quién era el goleador, sólo reparamos en que ese jugador llevaba la camiseta del Sabadell, era uno de los nuestros y que había marcado gol. El Sabadell se avanzaba en el marcador y eso era lo que verdaderamente nos importaba.

Por desgracia, ahora sabemos que el jugador que protagonizó esa jugada, Marc Fernandez, defenderá otra camiseta que no es la arlequinada cuando no sólo había dado su palabra de que continuaría defendiéndola un año más sino que también lo plasmó por escrito. Ahora hablar de si el contrato era profesional o amateur o que si lo que cobraba era una miseria o no, eso no tiene mayor relevancia que la propia palabra de un hombre que se comprometió a continuar un año más en el club, con unas determinadas condiciones económicas, y que acabó faltando a su palabra.

A partir de aquí, todo lo demás sobra...
« Darrera modificació: 12 de Juliol de 2011, 00:05:33 am per J.R.G. »

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
« Respondre #190 el: 11 de Juliol de 2011, 20:31:39 pm »
beh, puede ser que todo lo demás sobre...

... pero cómo tampoco sabemos qué sería "todo lo demás"!!!!!!!  :whistle:

es lo nunca visto, querer ser comprendido sin ni siquiera haber dado la cara y una explicación!  :ostres

así sólo da a entender que no tiene ni una pequeña excusa válida par dar.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #191 el: 11 de Juliol de 2011, 20:40:21 pm »
beh, puede ser que todo lo demás sobre...

... pero cómo tampoco sabemos qué sería "todo lo demás"!!!!!!!  :whistle:

es lo nunca visto, querer ser comprendido sin ni siquiera haber dado la cara y una explicación!  :ostres

así sólo da a entender que no tiene ni una pequeña excusa válida par dar.

Nomès ens queda esperar que la federació resolgui (o el que sigui competent  :ostres) i desprès demanar explicacions a qui no les hagi donat  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #192 el: 11 de Juliol de 2011, 20:57:55 pm »

Por favor, no olvidemos nunca de donde venimos..... y repito y repetiré que el CE SABADELL FC subió a Segunda División A gracias a TODOS Y CADA UNO DE LOS JUGADORES que formaban parte de la plantilla. Desde Pep Pagès hasta (por desgracia) Marc Fernández.

El primero que ha insultado a nuestro club y a todos los aficionados arlequinados ha sido tu amigo-pariente Marc Fernández actuando de una forma tan ruin.

Por último diré, que cada día que pasa tengo más claro que le abuchearé cuando pise la NCA. Marc Fernández TRAIDOR.

« Darrera modificació: 11 de Juliol de 2011, 21:03:28 pm per dani_CES »
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #193 el: 11 de Juliol de 2011, 21:57:31 pm »
En primer lloc...vaig dir que reberia al Marc amb indiferència...però davant la intromisió de l'entorn d'aquest jugador i la seva falta de respecte vers el meu estimat i històric Sabadell....ho tinc molt clar el reberé amb xiulets...i si puc li diré a la cara, aixó si amb educació, que s'ha deixat mal aconsellar....

FLACO FAVOR ESTAIS HACIENDO A VUESTRO PROTEGIDO...

HABEIS ABUSADO DE UN CHICO JOVEN....

ESTAREMOS ATENTOS....

I ES MAS....Y SUPONGO LÍCITO DECIR...QUE LE DESEO LO PEOR DE LO PEOR EN EL MUNDO DEL FUTBOL....No en lo personal, és evidente...aún somos personas...

VISCA EL CENTRE D'ESPORTS  :scut....Aquest Club al qual tan li deu aquest jugador que tot i no ser encara res en el món del futbol....el poc que és es precisament gracies al CENTRE D'ESPORTS :bandera :bandera

PD: Ginkgo tendrás algún argumento para convencernos ?....Ai...el remordimiento de conciencia  :ejem

« Darrera modificació: 11 de Juliol de 2011, 22:01:27 pm per jo »

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #194 el: 11 de Juliol de 2011, 22:33:26 pm »
segueixo pensant que estem actuant d'una manera molt exagerada i amb un fanatisme que no acabo d'entendre amb el tema Marc Fdez.
La majoria de nosaltres ens pensem que perq tenim coneguts-amics ficants en el Sabadell, o perquè llegim el TWITTER, FACEBOOK i el foro cada dia ho sabem absolutament TOT del que passa internament dins el club i la cosa no és així.

Puc entendre q fins a cert punt defensem els nostres interessos, defensem el nostre club i poguem estar disgustats per la marxa silenciosa d'un dels protagonistes de l'ascens. Ara bé, d'aquí a tatxar de JUDAS, TRAIDOR, insultar al jugador i estar esperant amb candaletes el dia q el rebem a la NCA per a dir-li de tot tan a ell com al seu equip, em sembla q hi va un pas molt gran i em sembla d'un odi i una rabia retingut d'alguns aficionats arlekinats amb ganes de buscar enemistats de cara a la propera temporada, ja sigui amb el jugador o amb l'equip en q jugarà l'any q ve.

Segueixo dient q el CE SABADELL és una empresa i dins d'aquesta empresa hi ha moltíssimes coses q no sabem. No sabem com a sigut la temporada del jugador en el vestuari, el tracte rebut per la plantilla,cos tècnic, directiva, condicions que tenien i el que s'hagi pogut parlar desdel Play Off d'ascens fins el dia que va ser presentat a Cartagena. Tampoc sabem quins motius han decantat la seva marxa al Cartagena i no pas a algun altre equip, què li a pogut agradar d'allà (apart del sou clar) i en general que és el que l'ha fet decantar-se a pendre aquesta decisió.

No conec personalment al jugador i potser és cert q tan el Sabadell com el calor que li a donat l'afició desdel dia de l'Ascens se lin refot, pero bueno, a mi això tampoc m'importa. A mi la única cosa q m'importa és que fes bé la seva feina en el seu pas per aquí i jo simplement prefereixo recordar-lo com a clar protagonista del gol més important del Sabadell en els últims 18 anys. Tota la resta de coses tan m'he fan. Com ja vaig dir fa uns dies si realment aquest jugador hagués sigut un autèntic ídol arlekinat, portés 12 anys al 1er equip i ara marxés així m'emprenyaria, però no és el cas, apart de que sé que tampoc era un jugador q tindria gaire (per no dir gens) protagonisme a 2ª Divisió amb el CE Sabadell.

Perquè em d'estar cada dia parlant del mateix? Perq em d'atacar d'aquesta manera a una persona que a entrat aquí a defensar-lo a capa i espasa ? De ben segur q si ell fos fill/germà nostre també entraríem al fòrum per a intentar excusar-lo i defensar-lo d'alguna manera (amb raó o sense q això ja no ho sabem cap de nosaltres).

Deixem si us plau de montar-nos les nostres películes i de reconstruir els fets com si fóssim la polícia i oblidem-nos del tema.
D'aquí un temps espero que per algun mitjà de comunicació nacional tinguem notícies del perquè d'aquesta decissió i el jugador trenqui aquest misteriós silenci, de moment deixem de fotre llenya al foc.

Per la meva part tal com vaig dir quan vingui Marc Fdez a la NCA actuaré amb indiferència. Serà un jugador més de l'altre equip i ja està, per a mi el Cartagena no ve a ser cap equip enemic ni res q s'hi assembli.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #195 el: 11 de Juliol de 2011, 22:46:15 pm »
Para Ginkjo...

En primer lugar una información:

Aquest són alguns dels jugadors que han defensat l' :bandera al llarg de la seva història...

Capó, Manzanedo, Almunia, Jordi, Martínez, Isidro, Pini, Arnal, Montesinos, Ramón de Pablo Marañón, Rafa Marañón, Seminario, Pereda, Periko Alonso, Lino, Tanco, Cristo, Zaldúa, Zaballa, Ortuño, Fifo Navarro, Garzón, Roberto Elvira, Genís Garcia, Manolo Garcia, Brylle, Barberà, Orlando Giménez, Gallart, Hicks, Kytanovsky, Moragues, Saura, Muñoz, Manolo, Marcelino, Estella, Sánchez, Pereira, Palau, Garcia Soriano, Jaume, Gracia, Tommy N'Knono, Casado, Fradera, Sertucha, Escalza, Romero, Pujol.....etc, etc........etc....

En segundo lugar una pregunta

Quién  :bola :bola és Marc Fernández ?????

Si no te atreves a contestar lo haré yo personalmente....

Un abrazo.... :beer2 :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #196 el: 11 de Juliol de 2011, 23:39:33 pm »
¿Que Marc ha cobrado una ridiculez para lo que ha dado? Ha cobrado religiosamente lo estipulado en contrato y que supongo que seria acorde a un chico cedido el primer año en un tercera y que pasó bastante inadvertido.
Así que siendo un juego colectivo difiero de lo que dice el amigo de Marc, para mi el Sabadell le ha dado más a él, como mínimo la oportunidad de jugar en segunda B, sin haber acumulado seguramente todavia méritos suficientes.
El en cambio no le ha dado la oportunidad al Sabadell de ayudarlo a consolidarse en segunda A, se ha marchado con premeditación y alevosia.
De acuerdo Ferni, no hay que criminalizar continuamente la actitud de Marc, pero como mínimo podia haberse despedido de nosotros los aficionados, explicarnos su verdad , los motivos por actuar de esta forma.... pero de momento lo único que ha hecho es enviarnos un emisario para decirnos que cobraba poco, que le tenemos que estar eternamente agradecido, que el Sabadell va a esconder a los aficionados una mala gestion.....

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #197 el: 11 de Juliol de 2011, 23:59:00 pm »
Imaginaros en un hipotético caso que estais en una empresa con un contrato temporal y finalizado un año allí, contento con la empresa y con los compañeros, se os da pié a que firmeis el contrato indefinido. Vosotros vuestra primera idea es quedaros allí porq estais bién, teneis un sueldo normalito y os sentiis valorados por la empresa, pero ojo..... 1 mes después se os aparece la opción de ir a una empresa del mismo sector en la cuál pensais que profesionalmente tendreis mas futuro que en la empresa en la q trabajas + se os ofrece un sueldo mejor. Verdad q muchos
de vosotros os irías a esta otra empresa ? 
Luego están las formas de irse, si despedirse de todo el mundo y explicar lo q a pasado o bién simplemente coger tus cosas, comentarle a tu jefe q te largas y el último día pirarte sin dar explicaciones a nadie, a fin de cuentas por mucho q sean tus compañeros/clientes de trabajo piensas q ni les va ni les viene tu marcha y q no es necesario contar nada.

No digo q este sea el caso de Marc Fdez, simplemente es una comparación d una situación en la q nos podriamos encontrar cualquiera de nosotros y q sería similar al caso Marc Fdez. Y claro q en esta comparación pues provablemente la mayoría de ex-compañeros vuestros pues pensarían q no son formas de irse y q os podriais haber despedido, pero esto ya viene a conciencia del carácter de cada uno, él a optado por el silencio pero estoy convencido que vistas las quejas de tanta gente algún día dará explicaciones del porq de irse de esta forma.

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #198 el: 12 de Juliol de 2011, 00:07:38 am »
Ferni, hay una diferencia muy grande entre una empresa privada y el CES.
En una empresa solo hay dos partes implicadas, trabajador y jefe/empresa.
En el CES está el jugador, está el club y está lo más importante de todo: LOS SENTIMIENTOS DE UNA AFICION, y con eso no se juega.
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #199 el: 12 de Juliol de 2011, 00:11:13 am »
Creo que en ningún caso es justificable la forma en la que se ha ido Marc Fernández. Si alguien quiere intentar convencer a los aficionados del CE Sabadell de que Marc Fernández lo ha hecho bien, muy bien, pero creo que la gran mayoria opinamos lo mismo; Marc Fernández no debería de haber actuado a espaldas de SU CLUB, del club en el que ha estado jugando una temporada entera, el club que le ha pagado ( sea mucho o poco), el club que confió en él. Si te quieres ir, perfecto, pero hazlo bien y no dejes al CE Sabadell con el **** al aire.
« Darrera modificació: 12 de Juliol de 2011, 00:14:44 am per dani_CES »
Som i serem, sempre arlequinats!