La marxa del Marc em sap greu relativament....M'explicaré....
El Marc penso que és un jugador, de moment..i remarco de moment...limitadet per jugar a Segona A. És evident que sembla un jugador amb projecció....però d'aquests n'hi ha hagut molts en el futbol...i per dissort seva pocs han arribat a l'èlit...al mateix Sabadell en tenim exemples...recordeu al Garzón...pichichi del grup tercer ?...
Al Marc l'apreciava molt per la seva entrega, possible projecció ....Al Marc l'estimavem i per això mai havíem qüestionat la seva continuitat...Ai... els fums....
Però...cal ser realistes...de moment el Marc poc ha fet en el món del futbol...
Sembla que ell prefereix anar aun nou equip...i començar de zero...penseu que allà no gaudeix del reconeixement de l'afició ... de moment allà encara no és estimat...com ho era aquí....No gaudeix de la confiança de l'equip tècnic com gaudia aquí...
Allà ell....suposo que mal assesorat...per la família?....intermediari ?....però penso que amb aquesta decisió s'equivoca...i en el fons demostra estimar molt poc a l'equip que fins ara havia confiat en ell...
En el fons li desitjo el millor, però ho dic amb boca petita, ja que si no triomfa tampoc em sabrà massa greu...i a més penso que amb aquesta decisió no cal que en un futur torni a ser acceptat pel nostre històric Sabadell...Per tant porta tancada pel Marc en el nostre Club...De
jugadors com ell n'hi ha molts en el mercat...
Això si sempre es podrà vanagloriar d'haver jugat en el tercer Club de Catalunya