Autor Tema: Marc Fernández  (Llegit 46482 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
Re:Marc Fernández (2010-2011)
« Respondre #260 el: 20 de Juliol de 2011, 07:23:51 am »
El que jo interpreto de les paraules del soteras es que el jugador, amb qualsevol contracte, pot trencar l´opció de continuar unilateralment amb aquest tipus de cláusula per partits jugats. De tota manera, cal ja anar-se oblidant de Marc Fernández, un jugador que ha tingut més relevancia per haver marcat el gol de Eibar, pero crec, francament, que era molt justet per segona a. Potser m´equivoco. I com a punt final per la meva part: deixant apart contractes i cláusules, el tema de fons es que el jugador, o segurament el seu entorn familiar, ha actuat de manera barriobajera i per l´esquena. El dia del Sergi Mas, ja savia que no continuaria i va fer la comedia... Ho sento, pero aquest jugador per a mi ja no existeix i només lamento que estigui al carnet de soci. Si em toca la loteria, regalo tots els carnets nous al Sabadell i posa una foto de la afició de Ipurúa que segur que no es canviaria mai d´equip. Visca el Sabadell !!!!!!

Amb això tens raó jo ja fa anys que no em fio de cap jugador com dius jo hagues preferit que la foto fos de l'afició del dia de l'Eibar

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
  • Gènere: Masculí
« Respondre #261 el: 20 de Juliol de 2011, 08:24:26 am »
ya lo a dejado pipo claro en un mensaje anterior, como bien a dicho Soteras en el diari de Sabadell esta mañana solo tenemos derecho a la pataleta, yo olvidaria ya este tema  :beer2 :beer2

Pues yo más que olvidarlo lo tendría muy presente ya que si de algo sirven el pasado y la historia es para aprender de los errores y no volver a repetirlos. Si realmente con Marc Fernández se ha metido la pata en cuanto a la tipología de contrato, habrá que estar atentos para que no vuelva a pasar.

Con lo que nos cuesta que salgan jugadores interesantes de la casa...

me refiero a olvidado el tema de un desagradecido como dice Soteras y un pesetero como digo yo, claro que no olvidaria ese tema para no volver a pecar de pardillos y que no nos pase mas  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #262 el: 20 de Juliol de 2011, 09:30:58 am »
Doncs si aquesta es la resolusió del tema i no tenim res a fer.

A part de que el jugador ha actuat molt malament, però per altre banda crec que fa falta una restructuració molt seriosa de la Area de Jurídica, casos com aquets espero que no tornin a passar!!!
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #263 el: 31 de Octubre de 2011, 20:38:42 pm »
No va aquí però per curiositat, com ha acabat el tema de Marc Fernàndez?
Paguen o no paguen? Perquè en cas que el Cartagena tingués raó i no hagués de pagar, hauriem de rebre un comunicat explicant-ho, suposo! I si no l'hem rebut, encara podem rascar pasta? :S
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #264 el: 31 de Octubre de 2011, 20:47:02 pm »
No va aquí però per curiositat, com ha acabat el tema de Marc Fernàndez?
Paguen o no paguen? Perquè en cas que el Cartagena tingués raó i no hagués de pagar, hauriem de rebre un comunicat explicant-ho, suposo! I si no l'hem rebut, encara podem rascar pasta? :S

Aviam Miki esta molt clar si no hi ha noticies es per que ni un euro rascarem

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #265 el: 31 de Octubre de 2011, 23:31:48 pm »
A Marc le comieron el coco para que se fuese al Cartagena, yo creo que estaría jugando bastante con el Sabadell esta temporada, es broma, seguramente se abría lesionado.

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #266 el: 01 de Novembre de 2011, 00:46:18 am »
A Marc le comieron el coco para que se fuese al Cartagena, yo creo que estaría jugando bastante con el Sabadell esta temporada, es broma, seguramente se abría lesionado.

:Paletas:

Álex Cruz + Lanza  :hump a Marc Fernàndez   :icon_mrgreen:
Tot i això sovint fent qualsevol cosa em paro a pensar 'jo ara mateix possiblement no estaria aquí si no li hagués donat per marcar a Ipurua'. Per exemple, quan estava a la inauguració de la Penya los Califas.
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #267 el: 08 de Novembre de 2011, 21:34:10 pm »
Atención a la lista de jugadores a los que el Cartagena quiere dar la baja: Manu Torres, Gaspar, Clever , I. Bolado, Goni, un portero, posiblemente Juanma, Tati Maldonado, Marc Fernández y Salva Chamorro. Lo repescamos?  :borratxo

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #268 el: 08 de Novembre de 2011, 21:36:00 pm »
Atención a la lista de jugadores a los que el Cartagena quiere dar la baja: Manu Torres, Gaspar, Clever , I. Bolado, Goni, un portero, posiblemente Juanma, Tati Maldonado, Marc Fernández y Salva Chamorro. Lo repescamos?  :borratxo

no lo repescaria ni estando como tu icono osea ni borracho jejeje  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Sbdll

• Juvenil
  • Missatges: 566
« Respondre #269 el: 08 de Novembre de 2011, 21:57:53 pm »
Malegru per ell su mereix que es foti i tan de bo no el vulguin ni fitxar algun Tercera.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #270 el: 10 de Novembre de 2011, 14:43:53 pm »
La vida te devuelve lo que siembras  :laugh2: :laugh2: :laugh2: :laugh2: :laugh2: :laugh2: :laugh2: :laugh2:

Antonio Recio

• Visitant
« Respondre #271 el: 10 de Novembre de 2011, 17:58:53 pm »
Ens estem alegran perque el jugador que ens va marcar el gol per el cual estem a Segona A està o estara al paro???
Està bé això no?

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #272 el: 10 de Novembre de 2011, 18:43:18 pm »
Ens estem alegran perque el jugador que ens va marcar el gol per el cual estem a Segona A està o estara al paro???
Està bé això no?

No estaria be si aquest jugador hages marxat tal com cal, va voler marxar potser pensant que anava a un equip millor i ell mateix que pagui les conseqüències de les seves accions  :mmmm

Per cert jo no me'n alegro que no tingui feina, de fet tant m'ha fot  :snore:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #273 el: 10 de Novembre de 2011, 19:35:39 pm »
Después de pasado el tiempo, mi idea es que en la mayoría de los casos, el jugador es prisionero y esclavo de su representante el cual lo vende al que le ofrezca más a él y no mira para nada por el bien del jugador, en este tema todavía no está claro a quién había que repudiar.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #274 el: 10 de Novembre de 2011, 19:40:15 pm »
Después de pasado el tiempo, mi idea es que en la mayoría de los casos, el jugador es prisionero y esclavo de su representante el cual lo vende al que le ofrezca más a él y no mira para nada por el bien del jugador, en este tema todavía no está claro a quién había que repudiar.

Sigui com sigui si es prou inteligent veurà si li con be continuar amb el seu representant  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #275 el: 10 de Novembre de 2011, 19:47:35 pm »

Sigui com sigui si es prou inteligent veurà si li con be continuar amb el seu representant  :mmmm

No es tan fácil cambiar de representante, ya hemos visto casos en que estos denuncian a sus representados y les piden una enorme cantidad de dinero, no, no es tan fácil.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat mss

• Moderador
  • President
  • Missatges: 8812
« Respondre #276 el: 10 de Novembre de 2011, 21:36:20 pm »

Jo en Marc, si demanés perdò públicament, el perdonava, desconec com van acabar les relacions amb el cos técnic, pero potser tenim que ser realistes i la falta d´un comunicat oficial final d´aquest tema, fa pensar que aquí ha tingut part de culpa tothom.

A vegades aquestes coses crean una reacció totalment positiva i aquest jugador per l´agraïment de obrir-li els braços, donaría la vida pel Sabadell en un hipotètic retorn...
Se que molts em direu de tot menos maco, pero us aseguro que psicològicament aquestes coses donen un resultat realment sorprenent.

Això si, contracte blindat amb condicions economiques mínimes :icon_mrgreen:
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #277 el: 11 de Novembre de 2011, 13:12:34 pm »

...la falta d´un comunicat oficial final d´aquest tema, fa pensar que aquí ha tingut part de culpa tothom.

Discrepo totalment amb tu company.

Crec que el Club hauria pogut tenir part de culpa si hagues mostrat dubtes en la continuitat o no d'aquest 'senyor', pero no es el cas ja que des del primer moment el club va dir que volia que el jugador seguis. Poden haver-hi errors en el contracte que finalment van facilitat la sortida gratuita del jugador pero, esta clar que si ell hagues volgut continuar, el contracte s'hagues arreglat i ara seria jugador del Sabadell ja que en cap cas el contracte el feia fora de la plantilla 'per obligacio'.

Al meu parer, es un clar exemple d'avaricia ja que va preferir anar a un equip suposadament 'gallito' amb possibilitats de lluitar per l'ascens que no pas quedar-se en un equip recentment ascendit que, a priori, tenia tots els numeros de patir per no tornar a baixar.

Per mi, i espero que pels directius tambe, aquest 'senyor' es aigua passada i com mes lluny millor.

"La avaricia rompe el saco", sr. fernandes, i espero de tot cor que no es menji els torrons a Cartagena.

:nadal1
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #278 el: 11 de Novembre de 2011, 21:13:26 pm »
Està bé això no?

el marco el gol pero no fue merito de el fue de todos los jugadores de esa plantilla, todo el cuerpo tecnico, junta directiva y aficion, el solo tuvo el honor de ser el ultimo en tocar el gol que nos dio el ascenso, si no lo hubiera marcado el lo habria marcado otro, Hiroshi, Isaac, Juanjo, Agustin, Joaguin etc, y quiero que lo echen por las manera de irse, escondiendose como los cobardes, y apagando el movil ojala no lo fiche ni un tercera por pesetero  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Antonio Recio

• Visitant
« Respondre #279 el: 11 de Novembre de 2011, 22:37:57 pm »
Està bé això no?

el marco el gol pero no fue merito de el fue de todos los jugadores de esa plantilla, todo el cuerpo tecnico, junta directiva y aficion, el solo tuvo el honor de ser el ultimo en tocar el gol que nos dio el ascenso, si no lo hubiera marcado el lo habria marcado otro, Hiroshi, Isaac, Juanjo, Agustin, Joaguin etc, y quiero que lo echen por las manera de irse, escondiendose como los cobardes, y apagando el movil ojala no lo fiche ni un tercera por pesetero  :beer2 :beer2

Como sabes que hubieramos marcado si el no lo hubiera hecho??? :huh2: :huh2: :huh2: