No entenc una cosa, diueu que el xiulareu o l'odiareu, no pel què ha fet, sinó per la manera com ho ha fet, quina és aquesta manera tan dolenta de com ho ha fet? Confirmant-ho un diari abans que ho digués ell, això de veritat creieu que és culpa d'ell? Suposu que està analitzant ofertes i anirà amb la que cregui que li va millor, i si tria un altre equip abans que el nostre ho hem d'acceptar, perquè potser cobra més en aquell equip o s'hi troba més còmode o li agrada més aquell projecte, però no entenc les crítiques. Per què el critiquem, per què era un jugador estimat ( molt estimat) i ara se'n va? Això és llei de vida. Ens sap greu i no entenem per què no es queda amb "lu" bé que l'em tractat i el tractarem, però hem de respectar la seva decisió. I quan vingui a jugar a la NCA, jo no només no el xiularé, sinó que m'aixecaré i l'aplaudiré, perquè el seu gol és el què he estat esperant des que em vaig fer soci( fa 10 anys), un gol que ens portés a 2a, un gol ansiat, i ell ho ha aconseguit, i quan senti el nom de Marc Fernandez al llarg de la meva vida, em vindrà un somriure a la cara, i no pensaré si ha marxat o no.
I sobre el fet que sorti la foto del company Pedrito del Marc en el carnet de soci, no hi veig tampoc l'inconvenient, perquè la foto aquesta simbolitza el gol que ens ha portat a l'ascens, independenment de qui l'hagi fet. Crec que no és cap error que ell no es quedi estant la seva foto en el carnet, quan la mirem pensarem amb el moment on erem en aquell gol, o com el recordem, o com ho vam celebrar, i no pensarem en què ja no hi és el Marc( i si ho pensem, doncs ens sabrà una mica de greu que no hagi continuat i ja està).
Espero haver-me explicat bé però és que no entenc totes les vostres reaccions, aviam si em convenceu o si us entenc, però és que em sap un greu que el tracteu així( que consti que no el conec de res, és que m'ha quedat una mica declaració d'amor i tot
)