Autor Tema: Liga BBVA 09-10  (Llegit 102390 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re:Liga BBVA 09-10
« Respondre #740 el: 09 de Maig de 2010, 14:50:52 pm »
la curiosidad de la jornada :

+ En el minuto 72 el jugador (5) Capdevila Mendez, Joan fue amonestado por el siguiente motivo: por dirigirse a mí en los siguientes términos tras ser expulsado un jugador local "¿ esta es para Busquets?", mientras esbozaba una sonrisa.
 + En el minuto 72 el jugador (5) Capdevila Mendez, Joan fue amonestado por el siguiente motivo: por dirigirse a mi persona, unos segundos más tarde de ser amonestado, en los siguientes términos "¿ esta también es para Busquets?"

xDDD

Victoria del Depor casi 3 meses después y todo gracias al maletin de Del Nido  ;D
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #741 el: 10 de Maig de 2010, 19:02:43 pm »
A Capdevila li haurien de treure la groga, per catxondo. La veritat, és que la frase és molt bona.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #742 el: 10 de Maig de 2010, 22:45:14 pm »
El que també m´agradaria molt és que el Xerez es salvés.... el que ha fet aquesta segona volta, sota el prisma de la humiltat té molt i molt de mèrit....

Necessita guanyar al Reyno de Navarra (possible).... i que Real Madrid (possible, si s´abstreu del resultat del Nou Camp), Barcelona i València (depèn del grau de motivació local i dels nervis del Tenerife), guanyin els seus partits....

jajajajajaaja, així tu també ets dels q vols q es salvi el Xerez jeje, ja en sóm dos. Em fa gracia veure aquest equip per la primera divisió i com que han fet una bona segona volta m'agradaria q es salvessin. A veure si hi ha sort i baixa Tenerife,  Fachadolid i Málaga i es salva el pobre Racing i el Xerez.

Desconnectat Uri50

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
« Respondre #743 el: 19 de Maig de 2010, 16:44:18 pm »
Barça: CAMPIO!!! :visca :visca
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #744 el: 19 de Maig de 2010, 19:22:02 pm »
Al estar sin fórum no me he enterado del final de liga :whistle: :whistle: Bueno, después de todo un año, de algún pique que otro, pues nada Felicidades a todos los culés del fórum! Y septiempre está a la vuelta de la esquina y volverá la emoción!!