Autor Tema: Copa del Rey 09-10  (Llegit 43937 cops)

0 Usuaris i 7 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re: Copa del Rey 09-10
« Respondre #20 el: 02 de Setembre de 2009, 02:18:56 am »
creo que es la 1a vez en mi vida que me alegro de una victoria viguesa  :embarassed:
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #21 el: 02 de Setembre de 2009, 07:33:51 am »
Gràcies Celta

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #22 el: 02 de Setembre de 2009, 10:55:02 am »
creo que es la 1a vez en mi vida que me alegro de una victoria viguesa  :embarassed:

Això demostra que ets arlequinat de cor :ok

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #23 el: 02 de Setembre de 2009, 11:20:36 am »

Per què? Per voler que perdés l'Union? Jo volia que guanyés. No soc un arlequinat de cor?

No entenc aquesta tirria que li heu agafat a un club només perquè ens va guanyar una eliminatòria. Llavors, a León també ens odien o com funciona aixo?

No ens va guanyar l'eliminatòria, ens la va fotre, que és diferent.

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2624
« Respondre #24 el: 02 de Setembre de 2009, 12:00:20 pm »
Ondiñas venen, ondiñas venen..... :happy2:  Felicidades por partida doble txisky!!  :beer2

Hala Celta demostrar...
que tu eres el mejor....
Hala Celta, Celtiña!
Hala Celta campeón!!!!
(Siniestro Total dixit)
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #25 el: 02 de Setembre de 2009, 12:02:48 pm »

Disculpa, però una cosa no té a veure amb l'altre. Jo vaig patir en aquell camp la eliminació i tenia amics allà i els segueixo tenint. És més, em varen regalar la samarreta per a la colecció i no la he cremat pas.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Xandri

• Visitant
« Respondre #26 el: 02 de Setembre de 2009, 12:06:48 pm »

Disculpa, però una cosa no té a veure amb l'altre. Jo vaig patir en aquell camp la eliminació i tenia amics allà i els segueixo tenint. És més, em varen regalar la samarreta per a la colecció i no la he cremat pas.
No li feu cas, sinó ha cremat ni una samarreta del Terrassa que té :whistle:

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #27 el: 02 de Setembre de 2009, 12:16:26 pm »

No li feu cas, sinó ha cremat ni una samarreta del Terrassa que té :whistle:

Ni la cremaré. La col·lecció és la col·lecció.

Això si, està embossada i ben tancadeta, no sigui cas de que le li enganxi alguna cosa a la resta de les samarretes de la col·lecció!

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #28 el: 02 de Setembre de 2009, 12:22:05 pm »

per molts amics que tinguis tampoc té res a veure, un equip que va intentar comprar als nostres jugadors per poder pujar a segona i com que no va poder ho va fer amb l'arbit no mereix cap simpatia, posat la imatge del Goikoetxea fent-nos callar 5 vegades al dia i potser et comença a venir fastic cada cop que sentis Real Union de Irún xDD
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #29 el: 02 de Setembre de 2009, 12:33:39 pm »
Jo ho reconec. A mi em van comprar. Un dinar collonut, un patxaran fet a casa, una samarreta del club i un sopar inmillorable. Per el que faci un pallasso com el Goikoetxea, no posaré al sac a tots els demés.

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #30 el: 02 de Setembre de 2009, 12:43:20 pm »
bueno, pues no diré mes que estava comprat si aixi ho vols .. l'unic que se, es que hi ha un equip a segona divisió A que va perdre la 2ª eliminatoria del play off i per art de magia esta jugant en aquesta categoria, l'equip que va guanyar la eliminatoria dona la casualitat que es el equip del meu cor .. aixi que la "rabieta" em durarà tota la vida, aixi que li poden donar pel c.. al Real Union, al arbit, als liniers i a tot lo que va passar aquell dia a Irún.

28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat WTEE

• Mecenes Or
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 396
« Respondre #31 el: 02 de Setembre de 2009, 13:12:20 pm »
Què ràpid s'obliden les coses per aquí, no? Ara resulta que hi ha més d'un que creu que realment els d'Irún ens van guanyar legalment i que no va existir cap mena de robatori. A tots ells, si us plau, feus-ho mirar.
Per començar, jo estic totalment d'acord amb el Pipo, a mi també em durarà la rabieta tota la vida, no com d'altres, que es preocupen més per si van menjar bé o no que pel robatori que vam patir. A més, com es podia sopar aquell dia després del que vam veure a l'Stadium Gal?
A l'amic fum, dir-li que no es necessiten proves per presentar a la policia, als que vam estar allà ens va quedar prou clar que tot allò estava amanyat.

P.... Real Unión i VISCA EL SABADELL!!!!!

DESPRÉS DE 18 ANYS, HO HEM ACONSEGUIT......... ....... TORNEM A SER DE SEGONA A!!!!! VISCA EL SABADELL!!!!!

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #32 el: 02 de Setembre de 2009, 13:17:06 pm »
Fa rabia escoltar el nom d'aquet equip perque recorda la injusticia que hi va haber l'any passat. De totes formes, ens podem riure de la seva eliminació, pero ells ja han tingut l'any passat lo que desitjaven, un dels grans en la Copa I els hi van guanyar! Així que crec que no els afectará massa aquesta eliminació. A veure si baixen a 2b I aixó si que els fotirá jajajaja
@javi_gt86

Desconnectat WTEE

• Mecenes Or
  • Juvenil
  • *
« Respondre #33 el: 02 de Setembre de 2009, 13:46:26 pm »
Què ràpid s'obliden les coses per aquí, no? Ara resulta que hi ha més d'un que creu que realment els d'Irún ens van guanyar legalment i que no va existir cap mena de robatori. A tots ells, si us plau, feus-ho mirar.
Per començar, jo estic totalment d'acord amb el Pipo, a mi també em durarà la rabieta tota la vida, no com d'altres, que es preocupen més per si van menjar bé o no que pel robatori que vam patir. A més, com es podia sopar aquell dia després del que vam veure a l'Stadium Gal?
A l'amic fum, dir-li que no es necessiten proves per presentar a la policia, als que vam estar allà ens va quedar prou clar que tot allò estava amanyat.

Fixa't si estava amanyat, que a l'anada ens van pitar un penal a favor que no era i van expulsar un jugador d'ells rigurosissimament.

Fixa't si no estava amanyat, que a la tornada ens van pitar un penal en contra que no era, no ens en van pitar un de claríssim a favor i no ens van donar un gol que va entrar claríssimament..... ................ Alguna cosa més?
DESPRÉS DE 18 ANYS, HO HEM ACONSEGUIT......... ....... TORNEM A SER DE SEGONA A!!!!! VISCA EL SABADELL!!!!!

Desconnectat WTEE

• Mecenes Or
  • Juvenil
  • *
« Respondre #34 el: 02 de Setembre de 2009, 13:52:52 pm »

Fixa't si estava amanyat, que a l'anada ens van pitar un penal a favor que no era i van expulsar un jugador d'ells rigurosissimament.

Fixa't si no estava amanyat, que a la tornada ens van pitar un penal en contra que no era, no ens en van pitar un de claríssim a favor i no ens van donar un gol que va entrar claríssimament..... ................ Alguna cosa més?

Home, el gol entra, esta clar. El penal pitat en contra es rigurós però és pitable... i l'altre, que vols que et digui... per mi no es penal.

Doncs només amb el gol que entra, ja estàvem classificats!!!!!! Però bé, ja no hi ha res a fer.
A tornar-ho a intentar aquesta temporada!!!!!  :beer2

Desconnectat JS74

• Infantil
  • Missatges: 174
« Respondre #35 el: 02 de Setembre de 2009, 14:02:40 pm »

Home, el gol entra, esta clar. El penal pitat en contra es rigurós però és pitable... i l'altre, que vols que et digui... per mi no es penal.

cada uno puede tener "ganas" al equipo que quiera, no hace mucho en el forum había un post de que jugador te caía peor y no pasaba nada, respetemos la opinión de todo el mundo.
  no voy a entrar si el partido estaba amañando o no, pero la verdad es que en la primera eliminatoria jugadores del Cadiz denunciaron a la RFEF el intento de compra del partido y esto es verdad y lo  puedes consultar en las hemerotecas y la otra realidad mucho más discutible porque cada uno puede tener su opinión es que el arbitraje del partido de vuelta tuvo muchas lagunas, penalty muchisimo más que riguroso, para mi inexistente, y el gol anulado muy claro, la verdad es que detrás del ascenso del R. Unión desde la primera eliminatoria hubo un runrun muy raro y que parecía que iba a subir si o si.
  los que tienen que estar contentos con la eliminación del R.Unión son los Florenteam porque se les allana el camino hacia el triplete (ja,ja...)

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #36 el: 02 de Setembre de 2009, 14:19:55 pm »

Home fum, entenc que defenssis la labor arbitral en general, però el penal a Javi Rodriguez, MIRI PER ON ES MIRI, és clamorós i MOLT més clar, per exemple, que el que si van pitar a favor del Real Unión.
Tampoc ara ens enganyem a nosaltres mateixos.
« Darrera modificació: 02 de Setembre de 2009, 14:58:33 pm per MUTIO »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #37 el: 02 de Setembre de 2009, 15:15:08 pm »
Fum, de bon rollo, eh,  parece que ahora que nuestro amigo Ferni ya no escribe tanto, te has convertido tu en el   discrepador por todo oficial del foro, eh ...    :beer2

;)
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #38 el: 02 de Setembre de 2009, 15:31:39 pm »
Doncs jo si que m'alegro que el Celta elimini al Unión, ja sé que la gent d'allà o el propi equip no té la culpa de que ens robessin l'ascens però pel simple fet de ser ells, els que estan on nosaltres podriem estar ara, vull que perdin tot el possible.
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #39 el: 02 de Setembre de 2009, 15:41:16 pm »
Doncs jo si que m'alegro que el Celta elimini al Unión, ja sé que la gent d'allà o el propi equip no té la culpa de que ens robessin l'ascens però pel simple fet de ser ells, els que estan on nosaltres podriem estar ara, vull que perdin tot el possible.

Robar l'ascens? Sabeu que en cas de passar quedava una eliminatoria contra el Jaen oi?

si, ho sabem, lo que no sabem es que hagués passat en aquesta 3a eliminatoria perquè no ens van deixar jugar-la quan la vem guanyar al camp, això si que ho sabem bé xD
« Darrera modificació: 02 de Setembre de 2009, 15:46:59 pm per PIPO »
28-05-2011 - Eibar -