Enquesta

Ha fitxat bé el Benavente?

No, només amb els equips que han estat en fallida, si hagués estat al loro, tindríem un equipàs, i per quatre €.
No, no té ni idea.
Si, amb el pressupost que hi ha, no es poden demanar peres al olmo.
si, amb els fitxatges que ha fet ja hi ha bona garantia de fer bona temporada.
NS/NC

Autor Tema: Creus que Benavente ha fet bé la seva feina?  (Llegit 1423 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

antcarcer

• Visitant
Creus que Benavente ha fet bé la seva feina?
« el: 01 de Setembre de 2009, 16:06:42 pm »
A votarrrrrrrrrrrr   :icecream:  :grin2:

Arrrrrrlekinat

• Visitant
Re: Creus que Benavente ha fet bé la seva feina?
« Respondre #1 el: 01 de Setembre de 2009, 16:42:59 pm »
És massa aviat per valorar això. Millor esperar a final de temporada :ok

Desconnectat Uri19

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
  • Gènere: Masculí
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
« Respondre #2 el: 01 de Setembre de 2009, 18:00:27 pm »
home, hem fet un bon equip sense gastar-nos un miserable duro
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #3 el: 01 de Setembre de 2009, 18:01:36 pm »
Tampoc sé qui és exactament el MÀXIM responsable de confeccionar la plantilla i de portar els fitxatges. Crec que hauria de ser una responsabilitat menys repartida.

No crec que ho hagi fet malament (i més sabent els problemes de calers que tenim), però sens dubte que penso que s'hagués pogut fer millor. Jo personalment hagués apostat per potenciar més l'equip en algunes zones que estàn "una mica més descuidades" resepcte a la resta. I el tema dels sub-23 també em sembla preocupant (i m'agradaria equivocar-me en aquesta última afirmació).

Igualment penso que tenim un bon equip i amb ganes i ambició podem fer una molt bona temporada! Tan de bo sigui millor que la passada!!
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #4 el: 01 de Setembre de 2009, 19:37:38 pm »
si con los que se han quedado y los que han venido teniendo trankilidad como el año pasado vendran los buenos resultados seguro  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #5 el: 01 de Setembre de 2009, 20:24:06 pm »
Tampoc sé qui és exactament el MÀXIM responsable de confeccionar la plantilla i de portar els fitxatges. Crec que hauria de ser una responsabilitat menys repartida.

No crec que ho hagi fet malament (i més sabent els problemes de calers que tenim), però sens dubte que penso que s'hagués pogut fer millor. Jo personalment hagués apostat per potenciar més l'equip en algunes zones que estàn "una mica més descuidades" resepcte a la resta. I el tema dels sub-23 també em sembla preocupant (i m'agradaria equivocar-me en aquesta última afirmació).

Igualment penso que tenim un bon equip i amb ganes i ambició podem fer una molt bona temporada! Tan de bo sigui millor que la passada!!

La meva opinió és bastant semblant a la de Mutio....   "llums i ombres"....

positiu;      els fitxatges ràpids de Robles, Castell, Puigdollers i Bermudo, tots ells de qualitat contrastada. podriem incloure també si ens fixem en l´experiència a Segona B, a Blas Vilchez. També l´haver aconseguit la ràpida renovació de peces clau de l´equip.
negatiu;     el no haver sapigut resoldre (tampoc sé si depenia d´ell), la "cobertura insuficient" (en quant a número d´efectius, no de qualitat), de dues zones descuidades.
desconcertant;     el tema dels "sub-23".   S´aposta simplement per omplir fitxes i mai es veu una millora palpable.

posem-li un aprovat alt....   tot i així, els balanços s´han de fer a final de temporada i m´agradaria poder felicitar-lo.

4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #6 el: 02 de Setembre de 2009, 13:34:22 pm »
Suposo que és molt d'hora per a contestar a aquesta pregunta. Imagino que haurà intentat fer-ho el millor possible, i això és l'únic que a dia d'avui li podem demanar. El temps ens dirà, si ha estat encertat o no, tot i que suposo que no ha estat l'únic responsable de confeccionar la plantilla del centre d'esports.

antcarcer

• Visitant
« Respondre #7 el: 02 de Setembre de 2009, 13:54:34 pm »
Dir-los als que diuen que les valoracions a final de temporada, que aquest any no serveix aixo, per que la plantilla no està tancada, i ells mateixos ho demostren volent portar algun fitxatge l'últim minut del darrer dia, una altra demostració de que el pito no pita , i més quan el deu de juny el Moya ho va deixar ben clar en RS, (que curiosament ha desaparegut la notícia a l'arxiu de la web,  :mmmm i han posat la d'un altre dia, però el meu fitxer no falla  :cool) ...

10-6-2009

"En dues o tres setmanes hem de tenir la plantilla tancada per saber quins jugadors tenim", ha manifestat el lleidatà. El tècnic és conscients que l'equip tindrà més desgast si vol fer un bon paper a la Copa del Rei i a la lliga i per aquest motiu ha reconegut que la plantilla serà més àmplia que l'actual. "Sobretot hi haurà més jugadors sub 23. Però han de ser sub 23 bons de qualitat, que puguin jugar en qualsevol moment", ha afirmat Moya.

© Ràdio Sabadell 94.6. Prohibida la seva utilizació, reproducció o divulgació total o parcial sense esmentar-ne l'origen

:xin-xin

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #8 el: 02 de Setembre de 2009, 14:25:31 pm »
No ho sé. :sad2:
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #9 el: 02 de Setembre de 2009, 19:20:53 pm »
 :bandera :bandera :bandera
No puc votar perquè no hi la opció,de no sap/no contesta clasic, jo no sè si ha fet be la seva feina, tampoc se si els jugadors que s'ha fitxat els ha fitxat ell o el Moya  :huh2:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #10 el: 03 de Setembre de 2009, 00:24:43 am »
millor esperar, i em sembla que tenim un bon equip (només, per a mi, faltan dos jugadors)

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #11 el: 03 de Setembre de 2009, 00:33:04 am »

Cal esperar dos mesos per veure el resultat amb una mica de vistes.

Ara bé, el Benavente com tothom està per guanyar el màxim sou possible, com faria tothom.

Ara ja no es pot fer res mes que esperar fins al mercat d'hivern.