Enquesta

S'ha de pujar a qualsevol preu?

Si. Si fa falta 'sucar' algu es fa i punt.
No, som un club senyor i nomes podem pujar amb les mans netes.
ns/nc

Autor Tema: Pujar... a qualsevol preu?  (Llegit 5440 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Arrrrrrlekinat

• Visitant
Re: Pujar... a qualsevol preu?
« Respondre #20 el: 26 de Agost de 2009, 16:48:01 pm »
El tema pregunta quin va ser el meu primer partit del Sabadell A LA NOVA CREU ALTA :beer2

antcarcer

• Visitant
« Respondre #21 el: 26 de Agost de 2009, 16:50:28 pm »
El tema pregunta quin va ser el meu primer partit del Sabadell A LA NOVA CREU ALTA :beer2

ya   :xin-xin

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #22 el: 26 de Agost de 2009, 16:51:58 pm »

ya  :xin-xin

Doncs això, el que el meu primer partit a la NCA fos aquell no significa que abans no tingués constància ni coneixença sobre qui era el Sabadell :beer2

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
  • Gènere: Masculí
« Respondre #23 el: 26 de Agost de 2009, 17:15:41 pm »
jo el que vull i el que necessita el CES és pujar!

NO PUJAREM JUGANT A L'AMARRATGEGUI
anant pels tres punts partit a partit, uns ho aconseguirem altres no anirà tant bé i ens haurem de conformar amb un puntent, de la mateixa manera que també se'n perderan. així ´s com vull pujar

de moment aquestes espectatives estan totalment frustrades. HO S'HA FET CAP INTENT DE PORTAR UN GOLEJADOR SOLVENT, tenim el que tenim o sigui un equip sense capacitat "definir". On espararem com l'any passat l'oportunitat de marcar a pilota parada i si al minut 88 no guanyem tota l'artilleria a l'area contraria per intentar marcar

ës molt fàcil parlar d'arbitres comprats, pero alguns això ho evaluen segons el resultat. a Irun ens van fotre ben cert, però la setmana abans partit d'anada a la NCA l'arbitre ens va regalar un penal, cal ser sincers allò ens ho piten en contra i tornariem a parlar de robatori, auella bola no la vam saber fotre a dintre i aquestes en són les conseqüències.

Jo vull pujar, i amb la permisivitat i el passotisme de partits com el que vam fer contra Osasuna Promesas sé que no pujarem, regalem massa punts que ens classifiquen en posicions que fan que els play-off es compliquin.

Per pujar ens cal un equip amb mentalitat guanyadora, llavors el campionat anirà com anirà i veurem on quedem, però sense aquesta ambicció de guanyar dificilment pot sonar la flauta que ens porti més amunt. Mirem de quedar primers  per ser els que tinguin més opcions a l'Hora de pujar, ara per ara tant podem quedart el 8é com el quart
Menys mal que hi han que pensen com jo, :balla
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #24 el: 26 de Agost de 2009, 18:06:14 pm »
jo opino que si aconseguim una temporada com la que va fer el real unión ja em va bé

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #25 el: 27 de Agost de 2009, 01:25:04 am »
si si i si rotundissim.....d'aquesta categoria de ***** no surts sino dons "incentius" als partits crucials...ara si els puristes es creuen  encara que el futbol es net i no existeixen les compres i els xanxullos.....doncs be seguim anant amb el lliri a la ma i ens pasem 15-20-50 anys mes en aquesta ***** de categoria indigna del nostre club...aixo si amb les mans netes.....no me llames iluso porque tenga una ilusion.....els del si a todo mani qui mani ja els deu anar fantastic estar 50 anys mes fent el ridicul  a segona B o als joves que no han vist res mes,jo he vist al sabadell a primera i la segona B es un ridicul per aquesta entitat....aixo si no "fem regals" ni res extrany que al 2150 encara  estarem igual

antcarcer

• Visitant
« Respondre #26 el: 27 de Agost de 2009, 10:08:57 am »
si si i si rotundissim.....d'aquesta categoria de ***** no surts sino dons "incentius" als partits crucials...ara si els puristes es creuen  encara que el futbol es net i no existeixen les compres i els xanxullos.....doncs be seguim anant amb el lliri a la ma i ens pasem 15-20-50 anys mes en aquesta ***** de categoria indigna del nostre club...aixo si amb les mans netes.....no me llames iluso porque tenga una ilusion.....els del si a todo mani qui mani ja els deu anar fantastic estar 50 anys mes fent el ridicul  a segona B o als joves que no han vist res mes,jo he vist al sabadell a primera i la segona B es un ridicul per aquesta entitat....aixo si no "fem regals" ni res extrany que al 2150 encara  estarem igual

Que l'hi diguin a la Grama, les vegades que va fer els playoffs, i de quina manera li robaven els partits, i del Sant Andreu ja ni parlo ... potser es pensen alguns, que algú dels equips contraris, es donaven latigazos i deyan por mi culpa, por mi culpa .... juas, juas, juas ... 

:xin-xin

Desconnectat Daniel D.L.

• Jugador Prof.
  • Missatges: 620
    • horitzons inesperats
« Respondre #27 el: 27 de Agost de 2009, 22:59:26 pm »
Sempre per mèrits propis (o per demèrits dels altres) i sense necessitat de "sucar" ningú. Em dona igual el que facin els demés, únicament ens ha d'importar el que fem nosaltres.

La veritat sort que algú posa una mica de seny.

No sé si recordareu el darrer ascens a primera, hi va haver un escàndol perquè es va dir que el Sabadell havia intentat comprar un àrbitre i crec que l'àrbitre ho va dir, que li havia ofert diners algú de part del Sabadell. No es va provar definitivament la connexió de la persona amb el club i vam poder pujar a primera però vam tenir alguns àrbitres amb una certa mania contra nosaltres durant 2 anys fins que amb aquesta petita influència (a part d'una mala temporada) vam tornar a Segona.

No dubto que hi ha àrbitres no hornats, alguns, no sé quin percentatge. I no dubto que hi ha clubs que actuen sense honradesa. Però jo si sóc del Sabadell no és perquè pugi comprant, i si puja comprant i és clar que s'ha fet així doncs no me'n faré soci l'any següent i ja està.

Si algú té proves de que la Real Unión va comprar el que ha de fer és posar una denúncia als jutjats. No dubto que l'àrbitre va cometre errors decisius que de no existir, ens hauríem classificat nosaltres, però del que sí que dubto, totalment, perquè ho ignoro, és de si els errors van ser simplement per error, com tantes vegades s'equivoquen els àrbitres, o és que pensem que quan un àrbitre s'equivoca sempre està comprat? Això seria equivalent a sospitar que si un davanter nostre té una ocasió clara i la falla és perquè el rival l'ha subornat.

En fi, dec pertànyer a un altre món. En tot cas repeteixo, qui vulgui jugar a comprar àrbitres que ho faci amb un altre club o si es fa amb aquest, jo me n'aniré a veure els nois del Martinenc a jugar els diumenges al matí al costat de casa.

:clap :clap :clap :clap :clap

Jo he vist al Sabadell en categories superiors i no vull que pugi comprant àrbitres o jugadors rivals, és més, se'm cauria la cara de vergonya si sortis a la llum pública. El nostre entorn està tant viciat que és inadmisible modificar el teus principis pel que fan o deixen de fer els demés. Un s'ha de centrar en un mateix, amb la conciència tranquila i amb el cap ben alt.

Gràcies, m'alegra veure que no estic sol :beer2 però m'entristeix veure que estem en minoria.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #28 el: 27 de Agost de 2009, 23:50:33 pm »

anant pels tres punts partit a partit, uns ho aconseguirem altres no anirà tant bé i ens haurem de conformar amb un puntent, de la mateixa manera que també se'n perderan. així ´s com vull pujar

de moment aquestes espectatives estan totalment frustrades. HO S'HA FET CAP INTENT DE PORTAR UN GOLEJADOR SOLVENT, tenim el que tenim o sigui un equip sense capacitat "definir". On espararem com l'any passat l'oportunitat de marcar a pilota parada i si al minut 88 no guanyem tota l'artilleria a l'area contraria per intentar marcar

ës molt fàcil parlar d'arbitres comprats, pero alguns això ho evaluen segons el resultat. a Irun ens van fotre ben cert, però la setmana abans partit d'anada a la NCA l'arbitre ens va regalar un penal, cal ser sincers allò ens ho piten en contra i tornariem a parlar de robatori, auella bola no la vam saber fotre a dintre i aquestes en són les conseqüències.

Jo vull pujar, i amb la permisivitat i el passotisme de partits com el que vam fer contra Osasuna Promesas sé que no pujarem, regalem massa punts que ens classifiquen en posicions que fan que els play-off es compliquin.

Per pujar ens cal un equip amb mentalitat guanyadora, llavors el campionat anirà com anirà i veurem on quedem, però sense aquesta ambicció de guanyar dificilment pot sonar la flauta que ens porti més amunt. Mirem de quedar primers  per ser els que tinguin més opcions a l'Hora de pujar, ara per ara tant podem quedart el 8é com el quart

Impossible de definir millor.

L'ascens es guanya en el camp.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #29 el: 02 de Setembre de 2009, 13:38:01 pm »
Digueu-me innocent, però necessito pensar que els resultatts esportius s'aconsegueixen esportivament (treballant, entrenant, competint, esforçant-se, etc...). Si no ho pensés així, em costaria moltíssim aproparme als estadis, i pagar religiosament els meus abonaments.

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #30 el: 02 de Setembre de 2009, 14:17:16 pm »

Impossible de definir millor.

L'ascens es guanya en el camp.

Tens raó  :yes:
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!