Autor Tema: Equipacio oficial 2009-10  (Llegit 8449 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
  • Gènere: Masculí
Re: Ya me he cansado de ESPERAR!
« Respondre #40 el: 18 de Setembre de 2009, 23:04:21 pm »
vaya cachondeo con las camisetas y pensar que nos cambiemos de joma a jako porque los de joma tardaban mucho en sacarlas a la venta pa los aficionados, creo que es el año que viene que ya se acaba el contrato con jako espero que no lo renueven y se miren otra cosita  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #41 el: 18 de Setembre de 2009, 23:11:01 pm »
Tanto que se presume en la ciudad del Téxtil, y no hay nadie interesado en servirnos camisetas?
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #42 el: 18 de Setembre de 2009, 23:30:04 pm »
Tanto que se presume en la ciudad del Téxtil, y no hay nadie interesado en servirnos camisetas?

amic resis aixo de ciudad del textil.......ja fot anys que es llegenda,poques poquisimes empreses textils queden a la ciutat  :beer2

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #43 el: 19 de Setembre de 2009, 03:01:34 am »
el problema de nuestras camisetas es el patron arlekinado, sale muy caro y tardan mas en acerlo, resis ves mañana que seguro que te la tienen con un lazito rojo esperandote! :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #44 el: 19 de Setembre de 2009, 11:47:32 am »
resis, ayer por la mañana, en el centro de sabadell, vi a un xico con la segunda ekipación del sabadell nueva de este año, con el 1903 debajo el escudo y bandera/senyera en la espalda ... a parte llevaba su nombe 'ABEL'

de algun sitio la habrá sacado :S

Era yo!!!!  :tongue3: Pero te voy a aclarar que la camiseta es la de hace dos temporadas (no llevo el 1903 debajo del escudo), y como bien te han dicho por aquí, las banderas me las cosí yo, tanto en la primera como en la segunda, con las cintas de las medallas.

Me sonaba tu cara, pero con aquella barba me hiciste dudar... :Paletas: :beer2

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #45 el: 19 de Setembre de 2009, 13:29:07 pm »
He pasado con el coche por delante de la tienda y no hoy tampoco estaba en el aparador... :wall: (Domingo---4a jornada)
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #46 el: 20 de Setembre de 2009, 00:41:29 am »
resis, ayer por la mañana, en el centro de sabadell, vi a un xico con la segunda ekipación del sabadell nueva de este año, con el 1903 debajo el escudo y bandera/senyera en la espalda ... a parte llevaba su nombe 'ABEL'

de algun sitio la habrá sacado :S

Era yo!!!!  :tongue3: Pero te voy a aclarar que la camiseta es la de hace dos temporadas (no llevo el 1903 debajo del escudo), y como bien te han dicho por aquí, las banderas me las cosí yo, tanto en la primera como en la segunda, con las cintas de las medallas.

Me sonaba tu cara, pero con aquella barba me hiciste dudar... :Paletas: :beer2

jajajajja. Tu ibas acompañado y bien acompañado,e xDD pos me pareciover lo del 1903, seria efecto optico al ver la banderita detras xD
pos na, otro dia ns saludamos ;)
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #47 el: 22 de Setembre de 2009, 13:55:21 pm »
em sembla que ja estan a la venta, doncs he passat pel costat i he vist a l'aparador la camiseta negre i groga ;)

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #48 el: 22 de Setembre de 2009, 22:07:30 pm »
em sembla que ja estan a la venta, doncs he passat pel costat i he vist a l'aparador la camiseta negre i groga ;)

Per curiositat,  algú sap el que costarà aquesta samarreta?

També m'agradaria sapiguer si aquesta samarreta du publicitat a davant o simplement porta l'escut??

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #49 el: 23 de Setembre de 2009, 01:16:36 am »

Per curiositat,  algú sap el que costarà aquesta samarreta?

També m'agradaria sapiguer si aquesta samarreta du publicitat a davant o simplement porta l'escut??

la que esta exposada a l'aparador no portava la publicitat.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #50 el: 23 de Setembre de 2009, 18:09:20 pm »
Me da que solo está la 3a equipación, ya que es una camiseta de Jako con el escudo del sabadell nada más...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:

Desconnectat Fran_87

• Juvenil
  • Missatges: 542
« Respondre #51 el: 23 de Setembre de 2009, 18:28:16 pm »
Avui ja tenen la 1a equipació. Sense publicitat. 48euros. :balla
Cada día em sento més orgullós de dir que sóc del C.E.Sabadell!!!!!!!!!!!

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #52 el: 23 de Setembre de 2009, 20:46:23 pm »
ya era hora!!  :reverencia2
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #53 el: 23 de Setembre de 2009, 21:34:46 pm »
Lo de la marca deportiva creo que una solucion buena seria utilizar a la marca local Daring osea Precisport , una marca que apueste realmente por nosotros , como a echo por ejemplo el Nastic con su propia marca.http://www.precisport.es/es/

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #54 el: 24 de Setembre de 2009, 11:47:02 am »
Vaig estar ahir a la tarda al Serrat per emprovar-me les noves samarretes :ok

Samarreta 1ª equipació: sense publicitat, amb l'escut de Sabadell a la màniga dreta (l'any passat no ho tenien), talles L, XL i XXL. S i M, pendents de rebre'n.

Samarreta 2ª equipació: de moment, continuen tenint l'antiga (publicitat de BD Promotors). Vaig preguntar si en rebran de les noves, i no sabien què faria el club... Serià qüestió d'anar preguntant.

Samarreta 3ª equipació: sense publicitat, talles S i M/L (una talla que es troba entre la M i la L). Talles més grans, pendents de rebre'n.

Totes al preu de 48 €.

:beer2

Xandri

• Visitant
« Respondre #55 el: 24 de Setembre de 2009, 16:10:13 pm »

Samarreta 1ª equipació: sense publicitat, amb l'escut de Sabadell a la màniga dreta (l'any passat no ho tenien), talles L, XL i XXL. S i M, pendents de rebre'n.

Samarreta 2ª equipació: de moment, continuen tenint l'antiga (publicitat de BD Promotors). Vaig preguntar si en rebran de les noves, i no sabien què faria el club... Serià qüestió d'anar preguntant.

Samarreta 3ª equipació: sense publicitat, talles S i M/L (una talla que es troba entre la M i la L). Talles més grans, pendents de rebre'n.

Totes al preu de 48 €.

La 3a sinó portés l'escut... que valdria, 20 euros? :wall:

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #56 el: 24 de Setembre de 2009, 16:14:24 pm »

Totes al preu de 48 €.

La 3a sinó portés l'escut... que valdria, 20 euros? :wall:

Segurament... 30 com a molt. I venien l'escut per 5€... Fes càlculs :sleep: :beer2

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #57 el: 24 de Setembre de 2009, 22:26:05 pm »
Yaaaa la tengooo!
Mencanta! jajaja 48€ me ha costado esta chulísima!!! :happy2: :happy2: :happy2:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #58 el: 26 de Setembre de 2009, 11:58:28 am »
yo me acabo de comprar una, dudaba entre la tercera y la primera, porque la tercera de rallas negras y amarillas es muy chula tmb y segun Serrat se estan vendiendo muchas, al final me e comprado la primera me encantan los detalles que tienen sobre todo el de 1903 y la bandera de la ciudad y la de catalunya de detras y ademas sin publicidad  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Xandri

• Visitant
« Respondre #59 el: 26 de Setembre de 2009, 12:30:44 pm »
Yo la 3a me la compraría... pero sabiendo que sin el escudo vale 20 o 30 euros...