Autor Tema: Equipacio oficial 2009-10  (Llegit 8457 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Radio Sabadell

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 23
Equipacio oficial 2009-10
« el: 26 de Agost de 2009, 14:28:17 pm »
Descobriu tots els 'detalls' de la samarreta que el CE Sabadell lluirà aquesta temporada

www.radiosabadell.fm

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re: Nova samarreta 2009-2010
« Respondre #1 el: 26 de Agost de 2009, 14:34:29 pm »
Gràcies per les fotos Sr. Radio Sabadell  ::) jeje    :ok

Doncs com era d'esperar l'sponsor ha sigut col·locat a l'estil "pegot". Segurament l'única forma perque sigui vist, ja que durant la pretemporada era difícil veure el seu nom.

La resta gairebé tot igual, tot i que m'agrada el 1903 de sota l'escut.
« Darrera modificació: 26 de Agost de 2009, 14:37:32 pm per MUTIO »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #2 el: 26 de Agost de 2009, 15:04:39 pm »
me gusta mas que la del año pasado! :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Xandri

• Visitant
« Respondre #3 el: 26 de Agost de 2009, 15:08:27 pm »
La segona equipació també tindrà aquests detalls? La 3a suposo ja que no. :beer2

Desconnectat SaC_DruMMeR

• Juvenil
  • Missatges: 357
« Respondre #4 el: 26 de Agost de 2009, 15:17:26 pm »

Uf está guapa... lástima de los nombres si no me la compraria, pero es que no quiero llevar Benito Hidalgo... :ostres

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #5 el: 26 de Agost de 2009, 15:28:43 pm »

Uf está guapa... lástima de los nombres si no me la compraria, pero es que no quiero llevar Benito Hidalgo... :ostres
Haber puesto tu nombre y ya está...

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #6 el: 26 de Agost de 2009, 15:53:18 pm »
Molt bonica. M'agraden els detalls de ''1903'' i les banderes a l'espatlla.

La publicitat també queda millor que la de BD.

Ara falta que els jugadors la suin. :ejem
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #7 el: 26 de Agost de 2009, 16:13:24 pm »
És ben maca :ok En quant a la "publicitat-pegot", es podria dir que ja hi estem acostumats...

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
« Respondre #8 el: 26 de Agost de 2009, 16:17:26 pm »
Birri, cada nom que veus escrit no és agafat a l'atzar del llistin de telèfon. és una persona humana que estima el nostre club i que decideix aportar una part dels diners que guanya amb el seu treball per la samarreta que suen els jugadors dels seu club, per el qual pateix i s'il·lusiona cada dia.
Per tan, no entenc com pot molestar portar el nom d'algú que és com tu
Jo vaig posar el meu nom l'any passat, aquest i els que facin falta, i no cal recordar que de cara el club és una fon d'ingressos, ni que sigui per pagar la pintura per pintar al camp
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #9 el: 26 de Agost de 2009, 16:38:25 pm »
Y para cuando en la tienda? estoy ansioso por comprarla... :yes:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Xandri

• Visitant
« Respondre #10 el: 26 de Agost de 2009, 16:39:50 pm »
Y para cuando en la tienda? estoy ansioso por comprarla... :yes:
A un amigo mío le dijieron para la semana del Lleida :beer2

Desconnectat SaC_DruMMeR

• Juvenil
  • Missatges: 357
« Respondre #11 el: 26 de Agost de 2009, 16:59:16 pm »
Birri, cada nom que veus escrit no és agafat a l'atzar del llistin de telèfon. és una persona humana que estima el nostre club i que decideix aportar una part dels diners que guanya amb el seu treball per la samarreta que suen els jugadors dels seu club, per el qual pateix i s'il·lusiona cada dia.
Jo vaig posar el meu nom l'any passat, aquest i els que facin falta, i no cal recordar que de cara el club és una fon d'ingressos, ni que sigui per pagar la pintura per pintar al camp

He sido yo el que ha criticao lo de los nombres, Birri me ha contestao, pero es que es eso, yo lo veo muy bien, y alabo a la gente que se haya gastao el dinero en poner su nombre, pero ami no me gusta la camiseta precisamente por eso, me gustaría mas poder comprarmela impoluta y poner mi nombre como dorsal si se diera el caso :beer2

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
« Respondre #12 el: 26 de Agost de 2009, 17:21:58 pm »
Molt maca, aquest any em compraré la 1a equipació...

Ha costat però per fi apareix la senyera a la nostra samarreta...  :ok
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #13 el: 26 de Agost de 2009, 17:24:11 pm »

I la bandera de la ciutat, no te n'oblidis :ok

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
« Respondre #14 el: 26 de Agost de 2009, 17:27:11 pm »

I la bandera de la ciutat, no te n'oblidis :ok

També, és cert!  :beer2
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #15 el: 26 de Agost de 2009, 17:33:20 pm »
Melo jo vaig posar el nom l'any passat, no sé què estas dient. Estava contestan a una persona que si que li molesta portar el nom dels socis a la samarreta.

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #16 el: 26 de Agost de 2009, 19:04:14 pm »

He sido yo el que ha criticao lo de los nombres, Birri me ha contestao, pero es que es eso, yo lo veo muy bien, y alabo a la gente que se haya gastao el dinero en poner su nombre, pero ami no me gusta la camiseta precisamente por eso, me gustaría mas poder comprarmela impoluta y poner mi nombre como dorsal si se diera el caso :beer2

Es que esa iniciativa de los nombres, un año y bien hecha vale... pero ya por costumbre, no es ni bonito, ni efectivo, ni recomendable bajo ningun aspecto...

No estoy de acuerdo. Si un año es buena idea, no entiendo como al año siguiente deja de serlo. Los nombres no afean la camiseta (bajo mi gusto) porque de lejos ya ni se ven, y de cerca puedes contemplar tu nombre (si así lo has querido) y si encima se consigue el ascenso con ella, se convertirá en histórica. ¿Que no es efectivo? No sé porqué, si se llegó al mínimo de personas para tirar hacia adelante con la iniciativa y encima se consiguen ingresos extras ¿dónde está el problema? Yo este año no he puesto el nombre porque siendo el diseño tan similar al del año pasado, no me voy a comprar dos camisetas iguales, pero sería una gozada conseguir el ascenso y formar parte del diseño de esa camiseta histórica.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #17 el: 26 de Agost de 2009, 19:18:56 pm »
Jo, també soc dels que crec que no pots fer el tema dels noms dos anys seguits. Un any, és la novetat, i amb una bona campanya i un preu adequat, pots fer bastant calaix, però al següent any, alguns no ens ha motivat el tema, i ho sento molt, però jo no l'he posat. També penso com en SaC, no em compraré una samarreta que porta els noms de molts socis però no el meu o el d'un familiar.

Per altre banda, tampoc la compraré, per que vaig ser enganyat. Enganyat en una reunió de penyes, on precíssament jo vaig preguntar si aquest any es faria el tema dels noms a les samarretes, i dos directius, un dels quals era el propi president, em van assegurar que no es faria.

-La directiva pensarà fer aquesta propera temporada les samarretes amb alguna aportació del soci? Som a Febrer i ens enganxarà el tren com l'any passat.
No, aquest any no es farà.

En negreta, la meva pregunta, literal, el dia 23 de Febrer de 2009. La resposta, va ser la que no està en negreta. Literal, també.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #18 el: 26 de Agost de 2009, 19:33:29 pm »
Per sobre del tema noms, s'ha de destacar que aquesta samarreta ha guanyat en detalls. El fet que apareguin l'any de fundació i les banderes fan d'aquesta una samarreta complerta. Es podria haver millorat fent que la publicitat hagués quedat millor acoplada, com havia succeït els dos darrers anys. Però igualment en faig una valoració molt positiva.
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #19 el: 27 de Agost de 2009, 00:52:24 am »
A mi m'agrada força...

M'agrada que per fi consti la senyera i no em molesta gens que porti noms de socis.  :clap

El tema logo sponsor es un bon pegot pero poc si pot fer si tot depen del disseny del logo del patrocinador: el de BD era mes integrable i aquest menys... pero si paguen, es lo que hay.

Tambe es cert que aquest any s'en ha fet molt poca publicitat d'aquest tema dels noms i que es molt probable que alguns no s'en enteressin en el seu moment. Si es vol continuar amb l'idea, s'en ha de millorar la difusió.

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005