Enquesta

Esteu d'cord que la directiva hagi posat el partit el dilluns

SI
16 (30.8%)
TAN ME FOT
21 (40.4%)
NO
15 (28.8%)

Total de vots: 47

Autor Tema: SABADELL LLEIDA DILLUNS DIA 7 DE SETEMBRE  (Llegit 10915 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Leonderubi

• Visitant
Re: CE Sabadell - Lleida dilluns de Festa Major
« Respondre #20 el: 25 de Agost de 2009, 14:35:23 pm »
Pues venga listado de rigor de los que no vamos a poder asisitir la 1ª jornada de liga. Como mínimo para que le conste a la directiva la cantidad de foreros que nos perderemos este partido.

1. Julianes de Rubí
2. Julianes de Rubí
3. Julianes de Rubí

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Gènere: Masculí
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #21 el: 25 de Agost de 2009, 14:40:49 pm »
Si m'entero de gent que conec que no podrà venir ho afegiré.

1. Julianes de Rubí
2. Julianes de Rubí
3. Julianes de Rubí
4. Grimber
Honor al Sabadell

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
« Respondre #22 el: 25 de Agost de 2009, 16:10:10 pm »
Punts en contra per posar el partit dilluns tarda:
1- ALGU HA PENSAT AMB LA AFICÓ DEL LLEIDA I DELS DINERS QUE ENS DEIXARIEN????Si un té festa dilluns, va al partit i tranquilament cap a casa que demà és festa. No calia tocar res
2- Els que treballen fora de Sabadell hauran de correr molt, i potser ni així
3- Què vol dir que la gent per festa major marxa de la ciutat? quin patriotisme és aquest? Des del club es respalda que la gent marxi? si el possesin diumenge molta gent es quedaria i potser també participaria de la festa
4- Si un té festa dilluns, va al partit i tranquilament cap a casa que demà és festa. No calia tocar res

En el meu cas personal jo treballo a l'aeroport i plego a les 18:00 però la meva jefa és molt flexible i em deixarà marxar a les 17:00.

Però realment, sent el primer partit de lliga jo no hauria tocat res...
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #23 el: 25 de Agost de 2009, 17:18:49 pm »
Aquest canvi d'horari, vist en clau esportiva crec que és bo.

Si passem ronda aquest dimecres, jugariem altre cop el dimecres vinent a casa. Amb això guanyariem 1 dia més de descans per afrontar el partit del Lleida.

A mi personalment no em va gens bé  :-\
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Uri19

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
« Respondre #24 el: 25 de Agost de 2009, 17:36:37 pm »
1- ALGU HA PENSAT AMB LA AFICÓ DEL LLEIDA I DELS DINERS QUE ENS DEIXARIEN????Si un té festa dilluns, va al partit i tranquilament cap a casa que demà és festa. No calia tocar res
3- Què vol dir que la gent per festa major marxa de la ciutat? quin patriotisme és aquest? Des del club es respalda que la gent marxi? si el possesin diumenge molta gent es quedaria i potser també participaria de la festa
4- Si un té festa dilluns, va al partit i tranquilament cap a casa que demà és festa. No calia tocar res

En el meu cas personal jo treballo a l'aeroport i plego a les 18:00 però la meva jefa és molt flexible i em deixarà marxar a les 17:00.

Hi estic, d'acord!
Sense comptar Alcoyano (per raons evidents) i els 4 gats de Egara.. el Lleida va ser un del equips del nostre grup que ens va aportar més diners l'any passat!
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #25 el: 25 de Agost de 2009, 17:43:50 pm »

Si passem ronda aquest dimecres, jugariem altre cop el dimecres vinent a casa. Amb això guanyariem 1 dia més de descans per afrontar el partit del Lleida.

però perderen un contra el rival de Copa de l'altre dimecres, no?

i sino pasem ronda, té algún sentit?

jo pregunto, eh...
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat Daniel D.L.

• Jugador Prof.
  • Missatges: 620
    • horitzons inesperats
« Respondre #26 el: 25 de Agost de 2009, 17:50:26 pm »

jo pregunto, eh...

Estem parlant de jugar el dilluns 7 de setembre. Dimecres 9 de setembre no tindrem partit a no ser que el seleccionador convoqui algun arlequinat per l'Espanya-Estònia.

La tercera ronda de Copa es juga el 7 d'octubre.  :beer2

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #27 el: 25 de Agost de 2009, 18:19:04 pm »

jo pregunto, eh...

Estem parlant de jugar el dilluns 7 de setembre. Dimecres 9 de setembre no tindrem partit a no ser que el seleccionador convoqui algun arlequinat per l'Espanya-Estònia.

La tercera ronda de Copa es juga el 7 d'octubre.  :beer2

Si ara resultarà que a aquestes altures de temporada s'han de dosificar els esforços....
Entre la m**** de pretemporada (planificació, resultats, KO en Copa Catalunya....) , el partit a Terrassa (patètic rival i ens guanyen) i ara això!!! Estic tan emprenyat que trencaria el carnet de soci  :**** :**** :**** :****
Honor al Sabadell

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #28 el: 25 de Agost de 2009, 18:22:30 pm »
Si ara resultarà que a aquestes altures de temporada s'han de dosificar els esforços....

Era per trobar-hi alguna cosa positiva.....  ::)  :ok
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #29 el: 25 de Agost de 2009, 22:34:04 pm »
Es que hay alguien que trabaje en Sabadell ??

Si es por la gente que esta fuera que le de tiempo a venir, pues que cambien también la Cercavila, el concierto de los 40, las barracas, la cursa, el torneig d'escacs, y asi tenemos fiesta lunes, martes, miercoles y jueves, no?

Hace años me acuerdo que alguna vez también habia coincidido el partid de liga con la Festa Major, y era el domingo, e incluso entraba en los programas de las fiestas.... 
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #30 el: 25 de Agost de 2009, 23:08:59 pm »

Antetodo decir que estoy de acuerdo en que es una tonteria poner el partido en lunes, pues asistira el mismo numero de aficionados que el domingo, ya que los que no pueden venir el domingo porque se han ido de finde, seguramente el lunes asistan la gran mayoria (lo digo por experiencia) y los que no puedan asistir el lunes si podrian hacerlo el domingo, asi que lo comido por lo servido. Pero con lo que no estoy tan de acuerdo es con los puntos en contra:
1. Tampoco es un partido como para que se desplacen muchos aficionados de la Terra Ferma, es el primer partido de liga y no es que se desplacen en masa a la NCA.
2. Los que trabajan fuera de Sabadell, seguramente lo tendran dificil. Pero si se juega el domingo los que se han ido de finde largo aprovechando los tres dias de puente, tampoco.
3.Quizas no sea patriotico quedarse en la fiesta mayor en Sabadell, pero es lo que hay.
4.Si se trabaja el martes es como si se juega en domingo de cualquier otra semana, que el lunes tambien hay que ir a trabajar.

Dicho esto, creo que es una tonteria jugar en Lunes de fiesta mayor, pero no por las razones que has dado. Tu das las tuyas, que son completamente comprensibles y el que se va de fin de semana dara las suyas que tambien lo son.
Solo una cosa a tu favor, que acaba dandote la razon: Tu no podras asistir por una obligacion, que es trabajar, y si se jugara en domingo, los que no podrian asistir seria por otra muy distinta, el ocio.
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #31 el: 25 de Agost de 2009, 23:32:16 pm »
Es que hay alguien que trabaje en Sabadell ??

YO!
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #32 el: 28 de Agost de 2009, 14:01:06 pm »
Està totalment confirmat que jugarem dilluns no? jo intentaré currar diumenge i que em donguin festa dilluns, amb tots els sacrifics que fem per aquest club i no ens donen ni un trist pin .. Soteras o el responsable del canvi de dia .. gracies per fer-me treballar els 7 dies de la setmana xDD
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #33 el: 28 de Agost de 2009, 14:06:26 pm »
Està totalment confirmat que jugarem dilluns no? jo intentaré currar diumenge i que em donguin festa dilluns, amb tots els sacrifics que fem per aquest club i no ens donen ni un trist pin .. Soteras o el responsable del canvi de dia .. gracies per fer-me treballar els 7 dies de la setmana xDD

Apart de situacions personals ( a mi  també amb va malament el dilluns) si no ho hagessin posat al dilluns segur que hi hauria gent que diria que perquè no el canvian de dia, no plou mai al gust de tots, ara el meu paré es que el diumenge aniria millor, però jo soc part interessada
 :ostres
« Darrera modificació: 28 de Agost de 2009, 14:16:09 pm per Inda »
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #34 el: 28 de Agost de 2009, 14:13:43 pm »
Dilluns a les 18.30 és un bon dia i un bon horari per a posar el partit. La cosa està clara. Bon horari per a algú que està sense vore la realitat social del club.
A vore, està clar que posen este horari, i han demanat el canvi, perque és necessari. És necessari que alguns pul-lulants de la tribuna que estan de finde llarg aprofitant la festa major, puguen tornar del seu apartament i lluïr a la llotja, és molt necessari per ells.

A la resta, a los que esteu a general, a fer la mà, collona. Els que no sou de Sabadell, vingueu, veieu el partit i desprès patiu el caos dels focs artificials de final de festa, total, que més dona per a quatre que sou de Rubí, Polinyà, Castellar, Cerdanyola, etc. Vosaltres només sou un número de soci per al club, no pas algú important que se passeja per tribuna. Ah, i me n’oblidava. Tots los que no treballeu a Sabadell, los que plegueu a les 6, 7, 8 o 10 de la tarde i que encara que sieu de Sabadell treballeu per els voltants, també sou un simple número de soci i poc més. La importància que se vos dona és la que teniu, de 165, 120, 100 o 40€ anuals que doneu al club. És més important que el que aporta 600€ en una valleta cada any puga baixar a temps de l’apartament i codejar-se amb la créme per tribuna que los que vos trenqueu les banyes cada més fent equilibris per a que no se vos vaja el pressupost i poder pagar cada any el carnet de soci religiosament.

És lo que hi ha. En esta directiva, se mira cap a una direcció, i no és pas la satisfacció de los socis i simpatitzants. En algunes coses mos tiren algun ós amb alguna resta de carn, però la mitxana de xai se l’han fotut ja ells.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
SABADELL LLEIDA DILLUNS DIA 7 DE SETEMBRE
« Respondre #35 el: 28 de Agost de 2009, 14:38:50 pm »
Doncs això tant si esteu d'acord com si no voteu  :botador
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Xandri

• Visitant
« Respondre #36 el: 28 de Agost de 2009, 14:39:31 pm »
És lo que hi ha. En esta directiva, se mira cap a una direcció, i no és pas la satisfacció de los socis i simpatitzants. En algunes coses mos tiren algun ós amb alguna resta de carn, però la mitxana de xai se l’han fotut ja ells.
:clap Tens tota la raó, els socis només som aquells que paguem i que com ton..tos anem al camp a animar i patir. La directiva encerta en coses, però moltes vegades en coses que s'han comentat per aquí, i que no fa falta molt trencar-s'hi el cap, a part, que hi ha infinites propostes de foreros, que són molt bones i algu de la directiva no vol obrir els ulls (no vol, perquè hi ha coses molt clares que es poden fer).

Xandri

• Visitant
Re: SABADELL LLEIDA DILLUNS DIA 7 DE SETEMBRE
« Respondre #37 el: 28 de Agost de 2009, 14:40:51 pm »
Tant me fa, ja que encara estic de vacances. Però hi ha gent que li anirà bé i altres que no. :beer2

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #38 el: 28 de Agost de 2009, 14:45:03 pm »
Igualment no podria anar, estic fora.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #39 el: 28 de Agost de 2009, 15:20:22 pm »
me da igual  :beer2 :beer2