Enquesta

Esteu d'cord que la directiva hagi posat el partit el dilluns

SI
16 (30.8%)
TAN ME FOT
21 (40.4%)
NO
15 (28.8%)

Total de vots: 47

Autor Tema: SABADELL LLEIDA DILLUNS DIA 7 DE SETEMBRE  (Llegit 10917 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat PATFACIL

• Jugador Prof.
  • Missatges: 829
  • Gènere: Masculí
Re: SABADELL LLEIDA DILLUNS DIA 7 DE SETEMBRE
« Respondre #40 el: 28 de Agost de 2009, 15:53:26 pm »
Cuando lo han puesto el Lunes sus argumentos tendran por lo tanto estoy deacuerdo.
   Otra cosa es que a titulo personal me vaya bien o no, esa es otra.
Siempre  :scut
siempre alineao,
porque tenemos un compromiso con los demás
nunca alienao,
porque tenemos un compromiso con nosotros mismos

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #41 el: 28 de Agost de 2009, 15:59:28 pm »
a mi personalmente me da igual, pq podria ir tanto domingo como lunes.
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
Re: CE Sabadell - Lleida dilluns de Festa Major
« Respondre #42 el: 28 de Agost de 2009, 17:32:26 pm »
Bermos, no pateixis que dilluns a les 18:00 jo estic entrant per la porta de la NCA...sortiré a les 17:00 de l'aeroport sí o sí.

Sexeibirra, una vegada més, els teus missatges desprenent un to que em deixa amb un mal sabor de boca. Aquesta manera de definir els socis (S'UBIQUIN ON S'UBIQUIN), que són iguals que tots i que ho fas tan sovint em ratlla... En fi, no seré jo qui et t'ensenyarà a parlar de la gent amb respecte...però essent de la zona de valència ho començo a entendre!

Respecte al canvi d'horari, jo m'he postulat en contra, i no pensant en mi, i això que ell cap de setmana puji a l'apartament de Calella de Palafrugell (ENCARA QUE DESPRÈS EM FACI LA MÀ A AMB UNA CARNET QUE DIU QUE SOC UN PRINGAT DE GENERAL I PER TAN M'HAIG DE FER LA MÀ, EH SEXEIBIIRA?), i jugant dilluns em permetria disfruta fins les últimes hores del diumenge a l'empordà...

Simplement ho dic per no crear precedents amb altres equips, i festes majors en té tothom, us imagienu que ho haguès fet el Lleida???? qui podria anar dilluns a les 18:30 a la terra ferma???
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #43 el: 28 de Agost de 2009, 18:38:42 pm »
pues a mi me pilla en horario de trabajo y no podré ir, que h****s!
@javi_gt86

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #44 el: 28 de Agost de 2009, 19:32:31 pm »
No em va gens bé, la veritat.

Encara no sé ni si hi podré anar.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
« Respondre #45 el: 29 de Agost de 2009, 01:21:16 am »
Yo soy estudiante y no trabajo,... como si lo quieren poner un martes xDD

Por eso, que me da igual el horario, iré de todas formas ^^

:scut :scut

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #46 el: 29 de Agost de 2009, 10:00:20 am »
No me va mal, me va fatal puesto que hasta la jornada 4 no podré ver a nuestro CE SABADELL disputar un partido de liga :**** :paret :rant:. Espero que para esa jornada llevemos 7 puntos :happy2: :thumbsup: :hurra.

Salud y suerte :beer2 :pilotasso :xin-xin.

Desconnectat domeco

• Infantil
  • Missatges: 239
  • Ser del sabadell: un orgull, un sentiment.
« Respondre #47 el: 31 de Agost de 2009, 01:23:03 am »
Un company ha penjat aquesta enquesta relacionada amb el tema:

http://www.cesabadell.org/forum/index.php?topic=20089.0

De moment, a un 50% tan els hi fa que es jugui diumenge que dilluns ;)

:beer2

clar... tots els nanos, i els que estan a l'atur.
Aquest any a per totes totes !!

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #48 el: 31 de Agost de 2009, 23:03:30 pm »
A mi em va perfecte ja que diumenge tinc compromissos familiars i no hi hagués pogut anar.

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #49 el: 31 de Agost de 2009, 23:49:24 pm »
Es que hay alguien que trabaje en Sabadell ??

Si es por la gente que esta fuera que le de tiempo a venir, pues que cambien también la Cercavila, el concierto de los 40, las barracas, la cursa, el torneig d'escacs, y asi tenemos fiesta lunes, martes, miercoles y jueves, no?

Hace años me acuerdo que alguna vez también habia coincidido el partid de liga con la Festa Major, y era el domingo, e incluso entraba en los programas de las fiestas.... 

y este año, lo unico que publicaban en referencia al Sabadlel, el triangular del juvenil, lo han canviado de fecha cuando los pamfletos de la fiesta mayor ya estaban distribuidos.. :ostres
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #50 el: 01 de Setembre de 2009, 13:57:13 pm »
Hi haurà a gent que li va millor diumenge i d'altres dilluns, doncs que li farem potser un altre setmana toca fotre's a uns altres.  A mi dilluns em va bé, tot i que diumenge també hi aniria  :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat oriolquirce

• Juvenil
  • Missatges: 345
« Respondre #51 el: 01 de Setembre de 2009, 14:10:32 pm »
Un company ha penjat aquesta enquesta relacionada amb el tema:

http://www.cesabadell.org/forum/index.php?topic=20089.0

De moment, a un 50% tan els hi fa que es jugui diumenge que dilluns ;)

:beer2

clar... tots els nanos, i els que estan a l'atur.

Pues jo ni soc un nano ni estic a l'atur y soc del 50% que tan m'hi fot perque tinc festa els dias que es festa a Sabadell, aixi que puc anar dissabte, diumenge o dilluns
pero esta clar que mai plou al gust de tothom
"el segundo es el primero que pierde"

Desconnectat mire_ces

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 16
  • Gènere: Femení
« Respondre #52 el: 03 de Setembre de 2009, 14:50:06 pm »
 El cambio va afovarecernos a todos , eso esta claro! Con las fiestas y tal, la gente acudiria mucho menos...con las actividades infantiles que hacen muchas familias con hijos tal vez no vendrian. Lo importante es que los jugadores esten concentrados y salgan a por todas, y si es posible que no nos roben el partido. Esto es una verguenza... basta ya de arbitros asi porfavor!!!!

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #53 el: 03 de Setembre de 2009, 17:30:36 pm »
El cambio va afovarecernos a todos , eso esta claro! Con las fiestas y tal, la gente acudiria mucho menos...con las actividades infantiles que hacen muchas familias con hijos tal vez no vendrian. Lo importante es que los jugadores esten concentrados y salgan a por todas, y si es posible que no nos roben el partido. Esto es una verguenza... basta ya de arbitros asi porfavor!!!!

Mire, tú trabajas los lunes por la tarde? yo sí y hasta las 9 de la noche (y además no vivo en Sabadell), cosa que el domingo no trabajo.
De verdad crees que las familias que siguen a nuestro CE SABADELL dejarían de venir un domingo de Festa Major a ver el partido xq hay actividades infantiles? (habría que preguntarles a ellos, pero yo lo dudo). Así que de favorecernos a TODOS creo que te equivocas y bastante.
En lo que sí que te doy la razón es que los jugadores han de salir a tope para darnos la primera alegría de la temporada y de esta manera encarar el derby con la moral en su sitio.

Salud y a por el Lleida

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1971
  • REY DEL POP !
« Respondre #54 el: 03 de Setembre de 2009, 17:45:30 pm »
A mi més igual, jo com tinc 12 anys no tinc insti aket dilluns,i si en tingues hi aniria igual al partit ;D

:beer2 :beer2
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #55 el: 03 de Setembre de 2009, 18:21:22 pm »
A nivell de l'afició crec que no estarien massa d'acord ja que no es un dia festiu,però a nivell d'equip estaran una mica més frescos

Hi estic d'acord :ok
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #56 el: 03 de Setembre de 2009, 19:11:17 pm »
Horrible decisió del club i una nova demostració de que alguns no pasen de la idea de que el Sabadell només es l'equip dels sabadellencs. I això crec que està clar que no s'ajusta a la realitat. Jo sóc sabadellenc po visc fora de Sabadell po aquest no es el cas , crec que tots coneixem algú o altre molt fidel del Sabadell , es a dir dels famosos 2.000 o 3.000 que treballen  , són o viuen a fora de Sabadell i no podràn anar al partit de dilluns , i tot pk ?? x intentar facilitar les coses als cuatre domingueros de la ciutat que igualment no tenien pensat anar al camp. Desconec si l'enessima baixada de pantalons del club a la ciutat tindrà exit i algún dominguero enganxarem po el que es segur es la gent que han perdut de cara al dilluns amb aquesta decisió , gent de la que mai falla , es a dir , de moment un pas enrere....
Quan ens donarem compte de que quan una ciutat de 200.000 habitants  només té 2.000 i pico arlequinats , oficialment aquesta ciutat li ha donat l'esquena al club??

Desconnectat Zerj

• Infantil
  • Missatges: 134
« Respondre #57 el: 03 de Setembre de 2009, 19:30:04 pm »

Mire, tú trabajas los lunes por la tarde? yo sí y hasta las 9 de la noche (y además no vivo en Sabadell), cosa que el domingo no trabajo.
De verdad crees que las familias que siguen a nuestro CE SABADELL dejarían de venir un domingo de Festa Major a ver el partido xq hay actividades infantiles? (habría que preguntarles a ellos, pero yo lo dudo). Así que de favorecernos a TODOS creo que te equivocas y bastante.
En lo que sí que te doy la razón es que los jugadores han de salir a tope para darnos la primera alegría de la temporada y de esta manera encarar el derby con la moral en su sitio.

Salud y a por el Lleida

Opino como leon, yo trabajo en barcelona y no podre ver el partido el lunes, cuando sacas el abono sabes que lo haces para ver al sabadell los domingos, pero j**** un lunes? voy a tener que pedir que me lo canjeen, por que vamos.... un partido del sabadell en plenas fiestas de sabadell tendria que ser la maxima atracción, y con ello aprovechar para publicitar el partido y ponedlo en la cartera de eventos de las fiesta, pero no pasarlo al lunes....

de todas maneras tendre el corazon con el equipo.
David De Navas Forever!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #58 el: 03 de Setembre de 2009, 19:38:22 pm »
A mi em passa el mateix. Sort que aquest proper dilluns podré agafar festa.

El cambio va afovarecernos a todos , eso esta claro!

A tots els que marxeu el cap de setmana, suposo. Als de fora de Sabadell, ens llegiu quan escrivim?
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat mire_ces

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 16
  • Gènere: Femení
« Respondre #59 el: 03 de Setembre de 2009, 20:10:51 pm »
 Yo me referia a que nos favorecia a la gente de sabadell, obviamente los que soys de fuera no. Pero bueno lo importante es que venga el mayor numero de personas posibles, y si en este caso la gente que no es de aqui no puede, pues entonces en ese caso que sea el domingo. Pero creo que aqui la culpa la tiene el ayuntamiendo de sabadell o quien organize las fiestas, porque si cambian el partido es porqué están dando prioridad o mas importancia  a otros eventos, y sinceramente, creo que el ces lo sigue mas gente de la que cren.