Autor Tema: Terrassa (2009/10)  (Llegit 79734 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

antcarcer

• Visitant
Re: Terrassa (2009/10)
« Respondre #60 el: 26 de Setembre de 2009, 14:35:34 pm »
la temporada passada em sembla que a aquestes alçades tb estaven així i es van salvar  :o

No té res a veure el de l'any passat amb el d'aquest, per que el de la temporada passada els problemes eren al terreny de joc, i aquest any, ja comencen les tragèdies a les pròpies vivendes, que no tenen per una cuna de un Nadó, ni per menjar, i un va reclamar i el van agafar del coll ...

En definitiva que tot això és insostenible, i no té per on agafar-lo, i com més duri, la pilota se'ls farà més grossa ...   :xin-xin

Vols di que tot això es exactament  tal com es diu o hi ha una mica de ficció, ostres es que això tal com s'explica es de pel·licula, i no se si es de plorar o riure, potser de por  :ostres

Estic segur que han d'haver per saber-se, encara coses molt greus, (pots escoltar les declaracions que estan més amunt) per que a l'entrevista el Pepeuli, tot just no volia dir res, i era el Ricart Vicente que havia parlat amb jugadors, el qual anava traient els temes ...   :xin-xin

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
  • Gènere: Masculí
« Respondre #61 el: 26 de Setembre de 2009, 14:47:27 pm »

Estic segur que han d'haver per saber-se, encara coses molt greus, (pots escoltar les declaracions que estan més amunt) per que a l'entrevista el Pepeuli, tot just no volia dir res, i era el Ricart Vicente que havia parlat amb jugadors, el qual anava traient els temes ...   :xin-xin

Doncs estarem distrets aquesta temporada  :cheer
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #62 el: 26 de Setembre de 2009, 14:55:01 pm »
 El Terrassa deu ser alguna cosa així
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4286
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #63 el: 28 de Setembre de 2009, 18:01:35 pm »
1 de 18. No sumen, però seguixen, fent el pena.  :mml:
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #64 el: 28 de Setembre de 2009, 18:29:07 pm »

Si UNO el que nos sacaron a nosotros.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #65 el: 28 de Setembre de 2009, 18:36:08 pm »

pero esque si te fijas, creo que somos de los pocos o el unico equipo que tan solo ha marcado 1 gol al Terrassa..
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
« Respondre #66 el: 28 de Setembre de 2009, 19:35:01 pm »

pero esque si te fijas, creo que somos de los pocos o el unico equipo que tan solo ha marcado 1 gol al Terrassa..

El Sant Andreu tampoc....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #67 el: 28 de Setembre de 2009, 20:52:27 pm »
Els veïns mouen fitxa:

Celestino Prieto serà el segon entrenador, Marc Huguet el preparador físic i Priego el fisioterapeuta. Els noms ja sonaven la setmana passada. Per altre banda, en el mercat d'hivern, incorporaran al jove Paolo Etamane Etame, provinent del Renaissence de Ngoumou, de Segona Divisió Camerunesa, jugador de 19 anys que aquest Agost va provar per el filial de l'Espanyol i no el van voler.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #68 el: 29 de Setembre de 2009, 09:26:29 am »
Ojo a lo que publica hoy Mundo Deportivo! Después de la derrota en Logroño, y aprovechando que el equipo hacía noche allí, varios jugadores se fueron de fiesta toda la noche y llegaron minutos antes de que saliera el autobús y en un estado bastante lamentable. No pone nombre, pero me viene uno a la cabeza... :mmmm
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #69 el: 29 de Setembre de 2009, 10:13:30 am »
Concretament van ser dos jugadors els que van arribar just a la sortida de l'autocar.  :innocent:

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #70 el: 29 de Setembre de 2009, 13:11:58 pm »
Aquest any sera un any per disfrutar.... jejejejje  els veurem caure poc a poc    :mml: :mml:
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7188
« Respondre #71 el: 29 de Setembre de 2009, 13:56:04 pm »

Sincerament nois, això fa pena. Segur que estan rentant el caler i probablement no acabin la temporada.
Si és així, d moment ens beneficiaria molt ja que treuríen els punts guanyats contra ells.

Ara be, si la situació es tan dantesca com es diu, em solidaritzo amb aquestes persones que no ho estaran passant gens bé, tot i ser jugadors del Terrassa. I critico les formes de fer d'aquesta gent sense escrúpols, així com de tota la societat civil egarenca per no parar aquest despropòsit. I es que el club, que no ho oblidi el propi alcalde de Terrassa, porta el nom i representa la seva ciutat.

Peró probablement, de vegades els dolents es coneixen i deixen fer, per que si no no s'entén.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #72 el: 29 de Setembre de 2009, 15:09:52 pm »
Concretament van ser dos jugadors els que van arribar just a la sortida de l'autocar.  :innocent:

uno de ellos seguro que a mi y a mas de uno del foro y a mas de dos nos viene a la cabeza y no fallamos  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Insider

• Infantil
  • Missatges: 121
« Respondre #73 el: 29 de Setembre de 2009, 23:01:35 pm »
Concretament van ser dos jugadors els que van arribar just a la sortida de l'autocar.  :innocent:

uno de ellos seguro que a mi y a mas de uno del foro y a mas de dos nos viene a la cabeza y no fallamos  :beer2 :beer2

Fallais, ya que el que os imaginais ni salio, se quedo en el hotel con otros compañeros. Las fiestas se las mete pero no en logroño :yes:

Pd: Se fueron de fiesta algunos jugadores ya que Jose Luis les dejo salir por ser fiestas en logroño, unos cumplieron con el horario y otros llegaron para desayunar.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #74 el: 29 de Setembre de 2009, 23:12:19 pm »
Correcte, Insider. Cap d'ells és un jugador nascut a Sabadell.  ;D

Jo m'esperava a que algú es jugués unes birretes i la cagués, però se m'has avançat.  :sad2:

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #75 el: 30 de Setembre de 2009, 09:26:51 am »
Per que collons no acabeu de dir qui merdes son els que van fer aixo i aixi tanquem el tema?
Total el fart de riure ja ens el hem fet, jejejejej     :grin2: :grin2:
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4286
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #76 el: 05 de Octubre de 2009, 17:55:05 pm »
Quin drama, mos han acurtat un punt. Almenys tinc el consol de vore-los allà baix, fent el pena.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2626
« Respondre #77 el: 06 de Octubre de 2009, 13:24:52 pm »
Concretament van ser dos jugadors els que van arribar just a la sortida de l'autocar.  :innocent:

uno de ellos seguro que a mi y a mas de uno del foro y a mas de dos nos viene a la cabeza y no fallamos  :beer2 :beer2

Fallais, ya que el que os imaginais ni salio, se quedo en el hotel con otros compañeros. Las fiestas se las mete pero no en logroño :yes:

Pd: Se fueron de fiesta algunos jugadores ya que Jose Luis les dejo salir por ser fiestas en logroño, unos cumplieron con el horario y otros llegaron para desayunar.
Les festes deSan Mateo!!!!  :beer2 Quines juergues al c. Laurel!!! Amb menys fama que els San Fermines però la ciutat plena de gom a gom!.
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #78 el: 10 de Octubre de 2009, 06:15:41 am »
Correcte, Insider. Cap d'ells és un jugador nascut a Sabadell.  ;D

Jo m'esperava a que algú es jugués unes birretes i la cagués, però se m'has avançat.  :sad2:

vaja jo hagues dit i jugat el que fos que un era el I.D................ ..

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #79 el: 10 de Octubre de 2009, 19:26:11 pm »
ojo, ahir divendres al diari de terrassa, deien que segurament la setmana vinent homologarien el camp per poder jugar qualsevol competició internacional o nacional, es a dir en jugat contra un equip que no pot competir  a la lliga per ser il.legal i en un camp que encara no esta homologat, això es penòs (i encara la nostra junta no ha impugnat el partit)