Autor Tema: Terrassa (2009/10)  (Llegit 79745 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: Terrassa (2009/10)
« Respondre #80 el: 13 de Octubre de 2009, 21:31:13 pm »
Zou té una fractura de peroné.

De confirmar-se la fractura total, pot estar de 6 a 8 mesos de baixa. Espero que sigui només parcial i pugui estar menys temps de baixa. Pobre xaval, només li faltava això.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Connectat Insider

• Infantil
  • Missatges: 122
« Respondre #81 el: 13 de Octubre de 2009, 22:06:45 pm »
Pues según otra información de confirmarse estara dos meses de baja no 6 u 8.

Zou: Es va lesionar a la mitja hora del partit davant l’Espanyol i va haver de ser traslladat a l'hospital. Podria patir una fractura al peronè i estar dos mesos de baixa

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #82 el: 14 de Octubre de 2009, 23:34:38 pm »
Pues según otra información de confirmarse estara dos meses de baja no 6 u 8.

Zou: Es va lesionar a la mitja hora del partit davant l’Espanyol i va haver de ser traslladat a l'hospital. Podria patir una fractura al peronè i estar dos mesos de baixa

Correcte, he tornat a consultar les meves fonts, i son 45 dies amb guix i desprès recuperació. Una mica més de dos mesos, si no es complica.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat jordisv

• Juvenil
  • Missatges: 432
« Respondre #83 el: 16 de Octubre de 2009, 19:32:48 pm »
Va, riguem uns instants:

Egarenio
Vull tornar a veure el meu Sabadell a Primera Divisió!!!!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #84 el: 16 de Octubre de 2009, 19:47:38 pm »
 :icon_mrgreen: :ok
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #85 el: 16 de Octubre de 2009, 20:04:36 pm »
Aquest mes, alguns jugadors tampoc han cobrat les seves nòmines...  :ostres

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #86 el: 18 de Octubre de 2009, 22:47:49 pm »
A este paso llegaran descendidos a la Nova Creu Alta en la jornada 22  :laugh2:
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #87 el: 18 de Octubre de 2009, 22:59:09 pm »
Va, riguem uns instants:

Egarenio

muy bueno jejeje  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7188
« Respondre #88 el: 19 de Octubre de 2009, 09:50:26 am »
Creieu que acabaran el campionat?
A nosaltres ens aniria bé que no l'acabéssin...

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #89 el: 19 de Octubre de 2009, 10:05:28 am »

jo crec que no acabaran, però a nosaltres ens aniria bé sempre que es retirin abans de que acabi la primera volta (que no hagin jugat contra tots, per que si no si que seran bons els punts aconseguits per ells)

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #90 el: 19 de Octubre de 2009, 14:12:28 pm »

jo crec que no acabaran, però a nosaltres ens aniria bé sempre que es retirin abans de que acabi la primera volta (que no hagin jugat contra tots, per que si no si que seran bons els punts aconseguits per ells)

Crec que si es retiren abans de finalitzar el campionat, dona igual que sigui abans o després de que acabi la primera volta. En tots dos casos se'l tindria com equip que no ha participat i es retirarien tots els punts aconseguits contra ells (primera o segona volta). Crec.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7188
« Respondre #91 el: 20 de Octubre de 2009, 08:50:56 am »

Crec que si es retiren abans de finalitzar el campionat, dona igual que sigui abans o després de que acabi la primera volta. En tots dos casos se'l tindria com equip que no ha participat i es retirarien tots els punts aconseguits contra ells (primera o segona volta). Crec.

així és...

antcarcer

• Visitant
« Respondre #92 el: 20 de Octubre de 2009, 20:31:45 pm »
Nou capítol de la Loba Herida...  :geek

Els tres accionistes tenen el 33% cada un, però no ho tenen signat, (això em recorda a uns que jo se) però el Ferrer reconeix que el divorci és eminent i no li importaria anar-se'n, sempre que li tornin els 130.000€ que ha posat de la seva butxaca, 90.000 de les nòmines del mes passat, i la resta en altres vegades...

Ara és el kiko el que ha de decidir, si el carrega el sol tot, o seguir aguantant al Ferrer, per que al Jesus li ha entrat canguelo i no diu res...

:xin-xin

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
« Respondre #93 el: 20 de Octubre de 2009, 21:09:41 pm »
Nou capítol de la Loba Herida...  :geek

Els tres accionistes tenen el 33% cada un, però no ho tenen signat, (això em recorda a uns que jo se) però el Ferrer reconeix que el divorci és eminent i no li importaria anar-se'n, sempre que li tornin els 130.000€ que ha posat de la seva butxaca, 90.000 de les nòmines del mes passat, i la resta en altres vegades...

Ara és el kiko el que ha de decidir, si el carrega el sol tot, o seguir aguantant al Ferrer, per que al Jesus li ha entrat canguelo i no diu res...

:xin-xin

Vaig llegir fa poc a un forero del terrassa que tenia el Ferrer el 50% i els altres dos un 25% cadascu...  ???
Twitter: @Gerard_sbd

Desconnectat raros

• Entrenador
« Respondre #94 el: 20 de Octubre de 2009, 21:48:31 pm »
"esta casa es una ruina", i gràcies a Miguel Angel que si no...

http://www.diarideterrassa.es/pdf/suplement.pdf

Desconnectat jordisv

• Juvenil
« Respondre #95 el: 21 de Octubre de 2009, 13:31:49 pm »
Però per què no pleguen d'una punyetera vegada aquest coi de gentussa? Que no ho veuen que totes aquestes babauades que foten de que sí aquest ferrer marxa o de que fulanito entra i la mare que ho va parir tot, els està passant factura de mala manera? Que desapareguin i, SI PODEN, que tornin a fundar un equipet de barriada, però des de regional preferent! :malament :malament :**** :****

Desconnectat jordisv

• Juvenil
« Respondre #96 el: 22 de Octubre de 2009, 20:27:52 pm »
"esta casa es una ruina", i gràcies a Miguel Angel que si no...

http://www.diarideterrassa.es/pdf/suplement.pdf

El reportatge del seat leon em sembla perfecte, però...i la crònica del futbol cagarenc?  ??? :innocent:

Desconnectat raros

• Entrenador
« Respondre #97 el: 22 de Octubre de 2009, 21:56:24 pm »
no, el cotxe es el diari d'avui (dia 22-10-09), i la crònica era d'ahir

antcarcer

• Visitant
« Respondre #98 el: 26 de Octubre de 2009, 20:18:59 pm »
Vinga nois, que hi ha nou capítol de La Loba Herida ...  :trampoline:

Sembla ser que l'altre dia el Jesus, el Ferrer, i el pepeluis,  :ejem es van reunir a Sant Quirze sense el Kiko, amb un empresari per vendre les accions del Terrassa... el Kiko es va assabentar el Dissabte (i es va pujar per les parets) quan va anar a pagar-li la nòmina a alguns jugadors que no tenen per menjar, i els altres es queixen que també volen cobrar...

Desconnectat DimonietSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2198
  • Dimoniet !
« Respondre #99 el: 27 de Octubre de 2009, 09:38:20 am »
El delicat futur del Terrassa es posa avui en joc

Els tres copropietaris del Terrassa, Manel Ferrer, Kiko Sánchez i Jesús Fernández, es reuneixen avui per tractar del delicat futur de l´entitat. El trencament entre Ferrer i Sánchez és una realitat i ni la dimissió del president és descartable.

L´entitat egarenca passa pels moments més crítics de la seva història recent. La mala situació esportiva, amb tres punts de 30 possibles i l´equip enfonsat en zona de descens directe a Tercera, ha dinamitat la societat TFC Sports SL, que dirigeix un club que ja va passar per un estiu molt turmentós. Kiko Sánchez i Manel Ferrer van lluitar fora mida perquè el jutge que administrava concursalment el club els concedís el timó per davant de les altres dues propostes i finalment ho van assolir.

No obstant això, molt aviat ha quedat clar que el projecte esportiu liderat per Manel Ferrer, representant de jugadors com Iván de la Peña, format per jugadors desconeguts i de nacionalitats molt distintes, tenia serioses manques. Des de l´inici de la Lliga el Terrassa ha passejat pel campionat i ni el relleu de l´entrenador per Miguel Olmo ha arreglat gens ni mica la situació.

Les tensions entre els copropietaris no van trigar a aparèixer i ja fa un parell de setmanes que han sortit a la llum pública. La setmana passada Manel Ferrer va declarar que "quan vaig arribar, el club semblava Sarajevo" i que si Kiko Sánchez volia que sortís del projecte havia d´abonar-li "els 90.000 euros que havia posat per a evitar que el club desaparegués i per a posar pagaments al dia". Davant aquesta tesitura, en la reunió d´avui es pot donar qualsevol resultat, com per exemple la dimissió de Kiko Sánchez, que posseïx el 25% de les accions, per l´altre 25% de Jesús Fernández i el 50% de Manel Ferrer.

WWW.FUTBOLCATALUNYA.COM
« Darrera modificació: 27 de Octubre de 2009, 10:20:10 am per SBDARLEKINAT »
Jo estava a 545 km de Sabadell el dia 28/5/11 ... Sempre SABADELL !!!