Autor Tema: Ràdio Sabadell  (Llegit 28803 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
Ràdio Sabadell
« el: 30 de Agost de 2009, 19:57:53 pm »
Ens podrien donar alguna explicació perquè dona tans problemes? Suposu que som uns 2000 que ens conectem quan el SBD juga fora de Catalunya, el servidor no ho pot aguantar?

L'any passat vaig haver d'escoltar el Cultu-SBD per Radio León, avui, en el minut 20 s'ha desconectat i ja no he pogut tornar a escoltar i he llegit que altra gent també ha tingut problemes...

Podem rebre alguna explicació oficial de la radio que paguem?

Per tota la resta perfecte, perquè jo sóc dels que els escoltu al nostre camp i no tinc cap queixa, però justament quan juguem fora de Catalunya, que és quan no puc anar, és quan em falla!
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
Re: Radio Sabadel On-line
« Respondre #1 el: 30 de Agost de 2009, 21:07:40 pm »
Por mi parte tengo que decir que en el 95% de las veces no tengo problema con la conexión y durante la temporada son una o dos las que no llego a conectar por mucho que lo intente, por tanto pienso que la causa pudiera ser alguna otra, ajena a la RS., pero por otro lado estaría bien que lo miraran por si pudieran buscar alguna solución para que no hubieran problemas, aunque ahora también se puede buscar por el Facebook y el Twiterr la conexión de RS 94.6

:anims    :trebol    :anims
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • Gènere: Masculí
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #2 el: 30 de Agost de 2009, 21:28:22 pm »
Pero esto que os pensais que es la Ser con Manolo Lama o que? es normal que si en una radio regional, en un espacio reducido de tiempo se conectan 1.500-2.000 personas (por decir algo, no se por donde rondaran las cifras), es normal que se sature. No le veo más..
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #3 el: 30 de Agost de 2009, 22:07:18 pm »
Pero esto que os pensais que es la Ser con Manolo Lama o que? es normal que si en una radio regional, en un espacio reducido de tiempo se conectan 1.500-2.000 personas (por decir algo, no se por donde rondaran las cifras), es normal que se sature. No le veo más..

L'ample de banda es la mare dels ous... 1500/2000 escoltadors de cop jo crec que son molts... posa-hi 500/600 a molt tirar... i l'unic moment que colapsen deuen ser els directes del futbol i es una llastima pq com es veu, la demanda es important. S'haurien de posar solucions per a que els arlequinats de lluny de la ciutat poguesin seguir el partit del nostre equip!

L'ajuntafems haura d'esquitxar uns dinerons extres i poder contractar mes ample de banda  :ejem

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #4 el: 30 de Agost de 2009, 22:10:30 pm »
L'ajuntafems haura d'esquitxar uns dinerons extres i poder contractar mes ample de banda  :ejem

Si?

Els de fora de Sabadell, no votem a Sabadell, per tant, no interessem per res.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #5 el: 30 de Agost de 2009, 22:10:45 pm »
Jo crec que no sou justos amb aquestes crítiques. Segurament els de fora de sbd podem donar gràcies a escoltar els partits per ràdio via internet. És cert que a vegades falla i és difícil connectar-se. Però tampoc sé si és factible o fàcil arreglar aquest problema per 2 hores que pot passar això cada 15 dies. En quan a les retransmissions em semblen força amenes i són molt més que correctes. Personalment m'agraden.

Escolteu algun dia Grama Radio, Radio Badalona, etc..... i veureu el que és bo.....
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #6 el: 30 de Agost de 2009, 22:17:57 pm »
Potser sí que són amenes, però el que voldria es que expliquessin les coses tal com són, des d'un punt de vista més objectiu. Crec que a vegades són una mica parcials, sobretot el que està a l'emisora, que sense veure el partit es permet el luxe d'opinar de les decissions de l'àrbitre, per exemple.

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #7 el: 30 de Agost de 2009, 22:25:50 pm »
Jo crec que no sou justos amb aquestes crítiques. Segurament els de fora de sbd podem donar gràcies a escoltar els partits per ràdio via internet. És cert que a vegades falla i és difícil connectar-se. Però tampoc sé si és factible o fàcil arreglar aquest problema per 2 hores que pot passar això cada 15 dies. En quan a les retransmissions em semblen força amenes i són molt més que correctes. Personalment m'agraden.

Escolteu algun dia Grama Radio, Radio Badalona, etc..... i veureu el que és bo.....

Eps!! jo no els critico pas eh!!

Jo considero que es un luxe malaio, amb tot el bon sentit, de tenir una emisora d'aquesta qualitat i a mes poder-ho sentir lluny de Sabadell... es genial i a mi personalment m'ha permes escoltar el Sabadell moltes vegades...

El que jo volia dir es mes o menys que potser en aquests moments s'ha de fer un pas endavant per no morir d'exit precissament... L'ample de banda es car i com es logic sempre s'intenta ajustar al necessari... pero si cada vegada hi han mes oients, s'ha d'aumentar la potencia per donar servei a tothom qui ho soliciti... i aixo al meu entendre no es precissament una critica ;)

Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #8 el: 30 de Agost de 2009, 23:16:21 pm »
Cuando os da por criticar, criticariais hasta de que color son las papeleras de la ciudad. Lamentable!  :exxxx
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #9 el: 30 de Agost de 2009, 23:39:23 pm »

Eps!! jo no els critico pas eh!!

Jo considero que es un luxe malaio, amb tot el bon sentit, de tenir una emisora d'aquesta qualitat i a mes poder-ho sentir lluny de Sabadell... es genial i a mi personalment m'ha permes escoltar el Sabadell moltes vegades...

El que jo volia dir es mes o menys que potser en aquests moments s'ha de fer un pas endavant per no morir d'exit precissament... L'ample de banda es car i com es logic sempre s'intenta ajustar al necessari... pero si cada vegada hi han mes oients, s'ha d'aumentar la potencia per donar servei a tothom qui ho soliciti... i aixo al meu entendre no es precissament una critica ;)

No no, si jo també estic d'acord amb tu. Estaria perfecte que aquests problemes de conneixió es solucionéssin i sempre poguéssim escoltar-la sense problemes.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat SaC_DruMMeR

• Juvenil
  • Missatges: 357
« Respondre #10 el: 30 de Agost de 2009, 23:39:31 pm »
La verdad es que no me gusta criticar y menos a gente como Ràdio Sabadell o los del Arlekinat pero es que como dice FFF las retransmisiones son cada vez peores... na más que te enteras del ñam ñam y poco más, por no hablar de la falta de digamosle "picardia" a la hora de hacer entrevistas y eso... y es que la comunión entre medios de comunicación y directiva es positiva, pero tanto... no sé yo. Pero bueno, por lo menos hoy estaba Adry a pie de campo por que la Patty Sogas esa o como se diga daba pena la verdad, con sus cortes de micro, sus empanadas, sus interminables entrevistas a paletos en la grada mientras ocurría algo interesante en el terreno de juego... espero que no vuelvan a cambiar. :beer2

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #11 el: 30 de Agost de 2009, 23:40:05 pm »
jo mai he tingut cap problema amb RS, avui he pogut escoltar tot el partit sencer sense problema. El trukillo està en conectar-te una mica abans de l'inici del partit així tu ja tens conexió establerta.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat Jordi Playlife

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 512
  • Twitter: @JordiCasalsde
    • Jordi Casals de Rosa
« Respondre #12 el: 31 de Agost de 2009, 03:00:39 am »
Volem l'aplicació per el iPhone per escoltar RS 94.6 JA!!!
@rlekinats. com ---> Relacions Publiques i de l'Area Social

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #13 el: 31 de Agost de 2009, 06:04:28 am »
jo mai he tingut cap problema amb RS, avui he pogut escoltar tot el partit sencer sense problema. El trukillo està en conectar-te una mica abans de l'inici del partit així tu ja tens conexió establerta.

Jo també ho feia pro a mitja transmi es fonia, l'altre vegada provaré amb el IE en contes del firefox  :innocent:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat melo

• Juvenil
« Respondre #14 el: 31 de Agost de 2009, 09:09:36 am »
Reitero que no he obert aquest post per criticar, ja que sóc un fidel seguidor de les retrensmissions i sempre vaig al camp en el pinganillo.

Però ahir en el minut 20 de la segona part se'm va caure la connexió i ja no vaig poder tornar a conectar. Simplement vull saber el motiu, jo no visc a Sabadell, per tan és la unica via quan juguem fora...

Pitjor és Radio Ontinyent...que no existeix

Xandri

• Visitant
« Respondre #15 el: 31 de Agost de 2009, 11:53:46 am »
Volem l'aplicació per el iPhone per escoltar RS 94.6 JA!!!

Jo m'hi uneixo!

Desconnectat melo

• Juvenil
Re:Radio Sabadel On-line
« Respondre #16 el: 28 de Febrer de 2010, 17:29:20 pm »
Bueno, ja tornem a tenir els problemes, juguem a Benidorm i els que vivim fora de Sabadell ens quedem sense escoltar el partit. Tan dificil és posar la web en un servidor que funcioni correctament? és lamentable...encara que pel que diuen que va el partit tampoc ens perdem gran cosa...

Algu oficial dirà alguna cosa?

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #17 el: 28 de Febrer de 2010, 19:09:06 pm »
Es una pena que una vez más los que estamos fuera no podamos seguir los comentarios del encuentro, no se si alguien tiene la culpa pero se debería buscar una solución al problema, lo único gratificante hoy ha sido el empate, pero el sufrimiento ha sido triple por no estar informados al momento.

Porque se trata del CE Sabadell  FC, por ningún otro haría el pato.    :no:

:mmmm

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #18 el: 28 de Febrer de 2010, 19:29:50 pm »
Es una pena que una vez más los que estamos fuera no podamos seguir los comentarios del encuentro, no se si alguien tiene la culpa pero se debería buscar una solución al problema, lo único gratificante hoy ha sido el empate, pero el sufrimiento ha sido triple por no estar informados al momento.

Porque se trata del CE Sabadell  FC, por ningún otro haría el pato.    :no:

Imagino que deu ser cosa del servidor que deu ser una mica justet :botador
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #19 el: 01 de de 2010, 01:10:59 am »

Porque se trata del CE Sabadell  FC, por ningún otro haría el pato.    :no:

Imagino que deu ser cosa del servidor que deu ser una mica justet :botador

Pues para una Ciudad como Sabadell más la cantidad de seguidores que tiene nuestro equipo en el resto del país,  recuerdo a los compañeros de Huelva, Santander, Valencia, Baleares, Canarias etc., no habla muy bien de los dirigentes de las entidades e instituciones que están al mando dotando con sistemas clase media a los entes que puedan difundir los acontecimientos relevantes de la Ciudad, hay que estar abiertos al mundo globalizado que nos toca vivir.