Autor Tema: Ràdio Sabadell  (Llegit 28802 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat cor arlequinat

• Infantil
  • Missatges: 271
Re:Ràdio Sabadell
« Respondre #80 el: 29 de Juliol de 2011, 23:49:21 pm »
Doncs aixi era veritat. En altre missatge ho preguntava al mateix temps que pregunto si perillen les retransmisions de Ràdio Sabadell pel tema del canon que faràn pagar a les radios la Lliga de Futbol Profesional a partir d´aquesta temporada. Ho sento pel Adri i si com diu el Mutiu hi ha motius estranys, encara més lamentable. Es un buen profesional i molt arlequinat. Ànims, Adri !!

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
« Respondre #81 el: 21 de Setembre de 2012, 17:13:42 pm »
Algu sap com escoltar Radio Sabadell per la BlackBerry? M'he baixat un parell de APP però les pillen totes (radio sant cugat, radio sant quirze, radio maspalomas) menys la nostra tu!

Gràcies
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

Desconnectat MAKINAVAJA

• Juvenil
  • Missatges: 515
  • el último choriso
« Respondre #82 el: 22 de Setembre de 2012, 15:56:43 pm »
Algu sap com escoltar Radio Sabadell per la BlackBerry? M'he baixat un parell de APP però les pillen totes (radio sant cugat, radio sant quirze, radio maspalomas) menys la nostra tu!

Gràcies
Per la BlackBerry no ho sé, pero per Iphone hi ha un APP que es diu TUNE IN RADIO, que si que es troba Radio Sabadell.

Salut¡¡¡
la esperanza es una p*** vestida de arlekinada

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
« Respondre #83 el: 18 de Octubre de 2012, 22:18:44 pm »
Hola Makinavaja;

Gràcies! amb aquesta aplicació que comentes si que es troba Radio Sabadell per la Blackberry, el problema és que agafa senyal de internet, no de radio. Això vol dir que de vegades es talla o va tard.
El dia del Hèrcules escoltava la radio 30 segons desprès del què veia passar al camp i era per tornar-se boig!
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
  • Gènere: Masculí
« Respondre #84 el: 08 de Abril de 2013, 19:35:38 pm »
Reobro aquest post per fer palès, sense cap ànim de dir a ningú com ha de fer la seva feina, només faltaria, que ahir vaig trobar a faltar fins a tres preguntes al nostre míster a la roda premsa que va fer després del partit amb l'Sporting.
D'entrada hagués sigut interessant saber quina opinió li mereixia el fet de que l'individu que entrena l'Sporting vingués a dir en poques paraules que els nostres jugadores eren uns cuentistes de cuidado... En segon lloc, em sorprén que cap mitjà de comunicació, almenys que jo escoltés, no li preguntés sobre la dedicatòria que ahir Lanzarote li va fer a títol personal amb el seu gol... I finalment, crec que ahir era de justícia que el nostre míster hagués sigut preguntat o que ell mateix hagués destacat el paper que en la victòria d'ahir va tenir aquesta santa afició.
En fi, otra vez será...
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-