Autor Tema: ARBITRATGES  (Llegit 13592 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • Gènere: Masculí
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
Re: ARBITRATGES
« Respondre #40 el: 02 de Setembre de 2009, 16:15:15 pm »
Esta clar que estava comprat Ortiz Blanco sino que? Penseu vosaltres que el Pais Basc es quedaria sense presensia a la 2ª. Ni molt menys, tot questions politiques.

per aquesta regla, el sabadell tampoc hauria/podria d'haver pujat perque a 2ª A, ja hi ha equips catalans.. :clap :clap2  el que s'ha d'arribar a llegir..  :reverencia2 :reverencia2

Company, això que tu dius ja passa... Fixa't sinó ens els ascensos i descensos de les darreres temporades.

que m'he de fixar, en que el nàstic va baixar a 2ª A gairebé sent el 'farolillo rojo' de la lliga? o en que el Girona va pujar a 2ª A sense escàndols arbitrals?
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
« Respondre #41 el: 02 de Setembre de 2009, 23:52:21 pm »
Què està passant amb els arbitratges Sr. Soteras?  >:(
Twitter: @Gerard_sbd

Desconnectat amo al sabadell

• Infantil
  • Missatges: 272
Re: MAÑANA VOY HABLAR CON SANCHEZ ARMINIO ESTO ES UNA VERGUENZA
« Respondre #42 el: 03 de Setembre de 2009, 00:10:38 am »
YO OFRECI 2 DELANTEROS Y MUY BUENOS,ME DIJERON SE QUEDAN JOEL Y FRAN Y ME ALEJARON DE SABADELL,AH ARNAL NO HA ESTADO EN EL SABADELL POR 2500 EUROS Y JITO  ESTUBO ESPERANDO AL SABADELL,DECIAN QUE ESTABA ACABADO Y HA MARCADO 4 GOLES ,VAYA BENAVENTE,OS DIGO NOMBRES .CAÑADAS,JITO,ARNAL,SERGIO MORA,NEGREDO,POCIELO,RAUL MATIN,MIGUEL ANGEL ,PERONA Y MAS QUE HAN RECHAZADO

friend

• Visitant
« Respondre #43 el: 03 de Setembre de 2009, 00:14:07 am »
Decir nombres tambien se decir yo... no vengas aqui ahora con tonterias q si ofreci q si lo otro... el presupuesto es lo q hay, si encuentras un sponsor q pague esa cantidada de dinero ya estarian aqui todos "tus jugadores".

despues del robo q nos han pegao a leer fanfarronadas lo q faltaba...

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #44 el: 03 de Setembre de 2009, 00:15:05 am »
largate a otro foro a tocar los h****s, que no esta el horno para bollos, ni vas a hablar con nadie ni nada no dices ni una sola verdad de todo lo que hablas, no has acertado ningun fichaje solo Robles porque dijeron antes que tu en la radio que estaba casi echo asi que dejate de tonterias que mientes mas que hablas  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat amo al sabadell

• Infantil
  • Missatges: 272
« Respondre #45 el: 03 de Setembre de 2009, 00:19:11 am »
VERAS COMO A PARTIR DEL LUNES CAMBIAN LOS ARBITRAJES,BUENAS NOCHES

Desconnectat enric13

• Jugador Prof.
  • Missatges: 759
« Respondre #46 el: 03 de Setembre de 2009, 00:23:45 am »
VERAS COMO A PARTIR DEL LUNES CAMBIAN LOS ARBITRAJES,BUENAS NOCHES
eao buenas noches venga!

ofreciste a CR tambien?
Antonio Puerta**You'll never walk alone.Waterpolo Sabadell

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #47 el: 03 de Setembre de 2009, 00:26:57 am »
que facil es criticar desde fora. Si tingesiu un minim de psicologia entendriau perque el partit ha pogut acabar així donanse el cas de que l'àrbitre s'hagi equivocat..

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #48 el: 03 de Setembre de 2009, 00:48:08 am »
que facil es criticar desde fora. Si tingesiu un minim de psicologia entendriau perque el partit ha pogut acabar així donanse el cas de que l'àrbitre s'hagi equivocat..

No t'entenc senyor col.legiat...Jo no tinc un mínim de psicologia.... :bigcry:

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #49 el: 03 de Setembre de 2009, 01:10:03 am »
Espero que mai arribis a ser arbitre de segona b pq cada vegada tinc més clar q molts d'ells són patètics. A regional hi ha arbitres més bons que el que hem vist avui a la nova creu alta i això que no tenen 2 arbitres assistents a les bandes per ajudarlos, akests si q tenen encara alguna excusa per ekivocarse tant!! Avui no s'ha de donar el cas de res, tothom ha vist el mateix menys l'arbitre i la seva pandilleta. Per molt que intenteu ser arbitres no teniu pq defensar-los a tots, al iwal que jo intentant ser mestre no tinc pq estar d'acord amb la forma de treballar d'alguns dels meus companys. Hi ha de tot a tot arreu, ja ho sabem , però avui el trio arbitral no ha tractat els 2 ekips de la mateixa manera de forma premeditada, ha estat descarat. I entenc que no us agradi que es generalitzi amb els arbitres eh? Però ara s'està parlant d'un arbitratge en concret que no es pot defensar per cap banda!!

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #50 el: 03 de Setembre de 2009, 01:18:31 am »
Espero que mai arribis a ser arbitre de segona b pq cada vegada tinc més clar q molts d'ells són patètics. A regional hi ha arbitres més bons que el que hem vist avui a la nova creu alta i això que no tenen 2 arbitres assistents a les bandes per ajudarlos, akests si q tenen encara alguna excusa per ekivocarse tant!! Avui no s'ha de donar el cas de res, tothom ha vist el mateix menys l'arbitre i la seva pandilleta. Per molt que intenteu ser arbitres no teniu pq defensar-los a tots, al iwal que jo intentant ser mestre no tinc pq estar d'acord amb la forma de treballar d'alguns dels meus companys. Hi ha de tot a tot arreu, ja ho sabem , però avui el trio arbitral no ha tractat els 2 ekips de la mateixa manera de forma premeditada, ha estat descarat. I entenc que no us agradi que es generalitzi amb els arbitres eh? Però ara s'està parlant d'un arbitratge en concret que no es pot defensar per cap banda!!

LLavors he d'optar per quedar-me a regional?

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #51 el: 03 de Setembre de 2009, 01:29:51 am »
El que has d'optar es per ser més objectiu i així no et tiraras a la gent a sobre, com has aconseguit amb mi, que ja em teniu tu i el fum fins els nassos amb els vostres aires de superioritat.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #52 el: 03 de Setembre de 2009, 01:31:14 am »
El que has d'optar es per ser més objectiu i així no et tiraras a la gent a sobre, com has aconseguit amb mi, que ja em teniu tu i el fum fins els nassos amb els vostres aires de superioritat.

:clap :ok

Desconnectat SaC_DruMMeR

• Juvenil
  • Missatges: 357
« Respondre #53 el: 03 de Setembre de 2009, 01:31:57 am »

:clap   :clap

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
« Respondre #54 el: 03 de Setembre de 2009, 01:53:01 am »
Yo no soy arbitro
Pero pido que veias el documental que han dejado en este post. Se quitan un poco las ganas de insultar a los arbitros.
Yo creo que un arbitro va a un campo ha hacerlo lo mejor posible porqueno creo q ue leguste que la afción lo pite. Aunque también creo que habrá excepciones de algún arbitro comprado, pero en partidos como el d ehoy no creo.
Saludos

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #55 el: 03 de Setembre de 2009, 08:50:57 am »
L'arbitratge d'avui ha tornat a ser CALAMITÓS.

És incomprensible que en un partit on no hi ha hagut CAP complicació en quan als jugadors, hagi sigut l'àrbitre tot solet qui l'ha liat.

Que hagi expulssat a Agustín, està clar que encerta, perque s'ho mereix. La 2a groga a Morales segurament no és ni falta, ja qui si que fa la falta és Juvenal. I l'expulsió de Juvenal..... vaja sense comentaris. Ha sigut indecent, ja no només per pitar coses que no existien, sinó per voler ser protagonista d'un partit de Copa.

El nivell d'abitratge és tan baix, que com bé diu el Birri a regional hi ha gent que ho faria millor, sens dubte.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #56 el: 03 de Setembre de 2009, 08:52:58 am »
Yo no soy arbitro
Pero pido que veias el documental que han dejado en este post. Se quitan un poco las ganas de insultar a los arbitros.
Yo creo que un arbitro va a un campo ha hacerlo lo mejor posible porqueno creo q ue leguste que la afción lo pite. Aunque también creo que habrá excepciones de algún arbitro comprado, pero en partidos como el d ehoy no creo.
Saludos

Evidentemente de comprado nada. Simplemente es que no dan más de si. Pero estarás conmigo que un tio que expulsa a un jugador (Juvenal) por no hacer nada (y aquí no estaba ni tapado ni nada), es que o pasa algo, o es que directamente tiene ganas de protagonismo si venir a cuento.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat maggot

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 22
« Respondre #57 el: 03 de Setembre de 2009, 11:51:02 am »
Jo no he vist el partit d'avui, no he pogut assistir a la NCA, però m'agradaria saber perquè han expulsat a Juvenal: per una falta, per algun problema am l'àrbitre, o am algun adversari, etc.

Fixeu-vos que si bé tothom reconeix que l'expulsió de Agustín es justa, la de Roberto Morales uns diuen que no es falta, altres que es falta però no targeta, altres que la targeta és justa... perquè veieu que hi ha moltes opinions diferents, i la de l'àrbitre és una més (no sé si va triar la millor opció).

I també recomano que veieu el documental quan tingueu algun moment, veureu com és un món una mica desconegut i el Sr. Perez Lasa us sorprendrà, en el meu cas negativament.

Una salutació

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #58 el: 03 de Setembre de 2009, 11:56:33 am »
Jo no he vist el partit d'avui, no he pogut assistir a la NCA, però m'agradaria saber perquè han expulsat a Juvenal: per una falta, per algun problema am l'àrbitre, o am algun adversari, etc.

+ En el minuto 115 el jugador (14) Owono Montalban, Juvenal Edjogo fue expulsado por el siguiente motivo: dar una patada a un contrario con el pie en forma de plancha con el balón en juego sin posibilidad de jugarlo.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
« Respondre #59 el: 03 de Setembre de 2009, 12:05:54 pm »
Hombre yo no creo que el arbitro tenga ganas de tener protagonismo y que 1300 seguidores se le echen encima. La targeta de Juvenal depende que persctiva aprece que le haya dado o no.
Si mirar en el gol alomejor parece que si y en el lateral parece que no. También es depende donde esta uvicado el arbitro pero si le ha sacado roja es porque el tendriía que haber visto que le ha apegado una buena patada en plancha de verdad porque is no ha visto eso si que esta mal pitado.
Saludos