En quan al programa d'ahir hi ha certes novetats, tot i que la majoria segueix molt igual.
No m'agrada la "ruta per Catalunya" on es perd temps de resum per altres partits (ja siguin de 3a o més imatges de 2a B), ni li trobo massa sentit vaja. És un prograna de futbol i no pas Catalunya des de l'aire.
No m'agrada la "tonteria" de seguir als entrenadors. Ahir van ser Elvira i Vinyals en un Vilanova-Hospi. Ho vaig trobar un sense sentit que no té cap gràcia, i si no recordo malament, encara més agreujat que no es veiés cap imatge del que realment interessava, el partit en si.
Si em va agradar la pregunta que es fa a l'inici i que al final del programa té la seva resposta.
Si em van agradar "els breus" que van fer donant 3 noticies amb història i curioses. Les de la blanca subur, últim partit de la pretemporada de lleida de la temporada.....
Si em va agradar i prefereixo que al final del programa els jugadors ens parlin dels seus començaments o alguna anècdota de la seva trajectòria, abans que ens "deleitin"
amb les seves cançons favorites, tal i com vèiem l'any passat.
És una pena que només tingui 30 minuts de duració, ja que amb més estona es podrien veure resums més llargs tan de 2a b com de 3a i també veure altres categories.
Sort al programa en aquesta nova temporada